כותרות TheMarker >
    ';

    חברים בקהילה (2508)

    י ו נ י ת
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    קובי ליבוביץ
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לבנון ארז
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    נ פ ר - T T
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אופנן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    סטאר*
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    cleopatra9
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אורה .ה.
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מלקט מחשבות
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    Rachelarts
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    טמוקסיפן, גלי חום ודיכאון

    3 תגובות   יום שני, 8/2/10, 18:59


    טמוקסיפן היא תרופה אנטי אסטרוגנית ותיקה ויעילה לטיפול מפחית סיכון ולטיפול במחלה גרורתית בסרטן השד.

    אחת מתופעות הלוואי המטרידות של תרופה זו עלולה להיות הופעת גלי חום או הגברתם.

    תופעה נוספת המיוחסת , לעיתים, לטמוקסיפן הינה דיכאון בדרגות שונות.

    בשתי התופעות גם יחד נהוג מאד לטפל בתרופות נוגדות דיכאון דוגמת הפרוזאק, הסרוקסאט ותרופות דומות.

    אלא מאי?

    בשנים האחרונות החלו להופיע מחקרים הטוענים שהשילוב בין התרופות נוגדות הדיכאון (במיוחד תרופות ממשפחת ה SSRI) לבין הטמוקסיפן עלול לפגום ביעילות הטיפול בטמוקסיפן.

     

    על נכונות הטענה, על המותר והאסור בעת נטילת הטמוקסיפן תוכלו לקרוא בהרחבה בפרק 'שאלות נפוצות' בבלוג שלי, המתעדכן מדי יום.

    http://breastsupport.wordpress.com/

    ד'ר רותי לאופר

    דרג את התוכן:

      תגובות (3)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS

      מהעדכון מובן שהוספת התרופה נגד דיכאון גורמת לעליה ברמת הטמוקסיפן בדם ולכן לעליה ברעילות ועליה בתמותה. תודה על הבאת המידע החשוב.

        11/2/10 06:56:


      עידכון חדש וחשוב לכתבה זו מופיע בבלוג שלי , בפרק עידכונים חמים.

      http://breastsupport.wordpress.com/

        9/2/10 09:22:

      שלום ד'ר רותי לאופר ,

      כמטפלת ברפואה סינית המתמחה בטיפול בתופעות גיל המעבר ובעיקר בגלי חום ובתנודות מצבי רוח,

      אני עדה להצלחות טיפול הדיקור להקלה על תופעות אלו.

       

      בעזרת אבחנה מדויקת וטיפולי דיקור מקצועיים ניתן להקל על תופעות הקשורות לירידה ברמות האסטרוגן.

      היתרון הגדול של הרפואה הסינית הוא שהטיפולים אינם מלווים בתופעות לוואי. להיפך, מאחר והעיקרון הטיפולי הוא

      איזון ניתן לטפל בתופעות שנראו כביכול לא קשורות לבעיה כגון:  כאבי ראש,  עייפות, בעיות עיכול וכד'.

       

       

      אשמח להיפגש ולשוחח על הנושא,

      מידע נוסף תוכלי למצוא באתר שלי www.ady.co.il

       

       

      פרופיל

      רותי לאופר
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין

      פרטי קהילה

      בריאות ורפואה

      כל מה שרציתם לשאול ולספר בנושאים רפואיים-:מחלות ומניעתן, אתיקה ברפואה, סיפורים אנושיים,חידושים,כנסים ועוד..   שימו לב לתקנון השימוש השימוש בפורומי הקהילה !

      בריאות ומדע