ארץ עיר חי צומח דומם

מכת הקופונים

שיווק פרסום ומדיה   buy2, אמא לייק, יד2, בייביז

יום רביעי, 1/6/11, 23:20

טרנד הקופונים שטף את הארץ במכה. בכל יום נפתחים אתרים חדשים חלקם מרכזים אתרים קיימים ואחרים עושים נישות שונות לקבוצות אוכלוסיה אחרות/שונות ומשונות. בתחילה הפתיע אותי כל האתרים שכן בישראל אין תרבות של קופונים. רובנו הקופונ...

קרא עוד | 10 תגובות | 1814 צפיות

חייבת לזכור לצאת לחופש

שיווק פרסום ומדיה   onceamonth

יום שישי , 13/5/11, 17:21

אני כל כך צריכה חופשה. אתם לא מבינים עד כמה אני צריכה חופשה. אני צריכה חופשה עוד מתקופת ההריון, עוד מהתקופה בה לא ישנתי בלילה עי הנוסע השמיני החליט לרבוץ בי. מאז סין לא הייתי בחו"לץ, אז הייתי בחודש רביעי. לא נסעתי לחופשה...

קרא עוד | 6 תגובות | 1861 צפיות

פוסטיול 19- מוזיאון שנחאי ואומנות רחוב

יום חמישי, 28/4/11, 21:29

פרק קודםמבוא יום מימי במיוחד עבר עלינו, האקווריום הגדול של שנחאי ושייט על הנהר לעניינינו שנחאי היא עיר על המים. יש בה נמל ענקי אשר מובלים סחורה לכל העולם ויש לה נהר גדול שעובר בה. גם המוזיאון של שנחאי נמצא בתוך מבנה ענק ...

קרא עוד | 8 תגובות | 1615 צפיות

פוסטיול 18- שייט על הבונד

יום רביעי, 27/4/11, 18:58

פרק קודםמבוא האקווריום של שנחאי העניק לנו חוויה קלסטרופובית בלתי נשכחת אכלנו סושי (רק מתבקש) ורצינו עוד מים לעניינינו אחרי האקווריום אכלנו סושי ותחושת המים לא הסתיימה. רצינו לחוות עוד משנחאי בצורה מימית. במרחק הליכה מהאק...

קרא עוד | 3 תגובות | 1057 צפיות

פוסטיול 17- האקווריום בשנחאי

יום שני, 25/4/11, 22:36

פרק קודםמבוא חוויה רגועה בגני יואן אכילת אוכל יפנים אוטנטי במסעדה וחזרה למלון לילה נוסף לעניינינו לא כל מי שנוסע לשנחאי בסין נוסע עם ילדים. אנחנו נסענו עם עוברה, שממש לא שינתה את אופי הטיול (חוץ מאקסטרים, אלכוהול שיצאו מ...

קרא עוד | 7 תגובות | 1671 צפיות

המרקע הקטן משחק בענק

יום ראשון, 24/4/11, 22:58

לחיים אני לא ממש ממליצה אבל כאשר נמצאים במדינה שלא מדברת אנגלית בכלל נמצאים בתקופה שרוצים להבין את הלך הרוח פתאום מה שרואים משם לא רואים מכאן. כל ערב היינו פותחים את הטלוויזה המקומית וצופים בערוץ האנגלית הלאומי. דרך הערו...

קרא עוד | 3 תגובות | 723 צפיות

פוסטיול 16- גני יואן

יום שבת, 23/4/11, 20:49

פרק קודםמבוא ההגעה לשנחאי פתחה את שערי השמיים ומבול ירד עלינו ברגע של הפוגה ראינו את מרכז העיר הזוהרת מלדים ואורות. לעניינינו אחרי לילה של שינה עמוקה היום התחיל בגשם חזק. שוב ברגע אחד נסגרו הממטרות והיה ניתן לצאת מהמלון....

קרא עוד | 3 תגובות | 1098 צפיות

ארמון מרהיב בלי תור

יום שבת, 23/4/11, 20:27

מונרכיה היא מונח שלא קיים בישראל כבר יותר מאלפיים שנה. באירופה המונרכיות כמיום הן באיחוד טקסיות וסמבוליות. אך במאות הקודמות כל אירופה נשלטה על ידי מונרכיות שונות. ספרד התחלקה לשתי מונרכיות מרכזיות הקתולים והמוסלמים. בגרנ...

קרא עוד | 2 תגובות | 2231 צפיות

להגיע לכל ונציה בכרטיס אחד

טיולים ותיירות

יום שישי , 22/4/11, 21:36

ונציה העיר בתוך המים, עיר רומנטית להפליא ויחודית על 100 האיים שבה. כל שנה ונציה טובעת בעוד סנטימטר, זה לא משנה את העובדה, שכדי לעבור בין הרחובות השונים (איים) צריך ללכת על גשים, לשוט בסירות או אוטובוס-סירה (water-bus) א...

קרא עוד | 2 תגובות | 1052 צפיות

פוסטיול 15- שנחאי בלילה

יום חמישי, 21/4/11, 22:13

פרק קודםמבוא שי'אן עיר שנתנה לנו כל כך הרבה חוויות, אמרו שלום...... טיסה של שעה לשנחאי, ועולם חדש לפנינו. לעניינינו "גשם בוא, רד עלי, בוא כסה אותי עכשיו, אותי ואת ימי. רד לאט, רד ושא אותי לים אל נא אל תחדל לרדת לעולם, אל...

קרא עוד | 3 תגובות | 1226 צפיות

מלון נהדר במחיר שפוי בשנחאי

יום חמישי, 21/4/11, 21:57

אחרי חווית מלונות "לא משהו" בסין. חדרים קטנים, מקלחות שלא תמיד פעלו, חסר מזגן/חימום ומיטות נוראיות הגענו למלון שפשוט לא רצינו לעזוב. היה לנו כ"כ טוב בו. אז נכון המיטות קשות אבן (זה החיסרון) אבל השירות היה נפלא. מאוד נקי....

קרא עוד | 0 תגובות | 537 צפיות

פוסטיול 14- פגודת האווז ונפרדים משי'אן

יום רביעי, 20/4/11, 23:25

פרק קודםמבוא שי'אן הביא איתה שלל חוויות מסביב לחומה עתיקה (ומשוחזרת) חיילים שלא עוזבים את הקיסר שלהם שני מגדלים מוזיקאליים לעניינינו הספקנו כל כך הרבה בשי'אן. שוק הלילה ברובע המוסלמי (מצטערת אין תמונות), חנויות המעצבים, ...