כותרות TheMarker >
    ';

    code2hope

    מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

    code2hope

    מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

    תכנים אחרונים

    0 תגובות   יום שלישי, 7/7/15, 04:35

    פרופ' מתתיהו מינץ, על חלקה החשוב ביותר של שרנקה במרד גטו וורשה....

    Prof. Matityahu Mintz, on Sarenka’s highly important role in the Warsaw Ghetto Uprising

    http://www.youtube.com/watch?v=X6cwDNdf1jA&list=UUcjynGj7Mhcz9m2Ss9vNm6Q

     

    עפר: שלום מר מינץ, פרופ' מינץ, זה עפר, מה נשמע?

    Ofer: Shalom, Mr. Mintz, Professor Mintz, it’s Ofer, how are you?

     

    פרופ' מינץ: כן

    Prof. Mintz:  Hello, yes.

     

    עפר: אז שלחתי לך סרטון, עם המייל, של עליזה ויטיס שומרון, שהיא אומרת שפעם ראשונה שהיא שמעה עם כל הקבוצה על רצח שיטתי, ושהיא הייתה בהלם מזה, זה משרנקה

    Ofer:  So I sent you a clip, by mail, of Aliza Vitis Shomron, where she says for the first time that she heard, together with all the group, about the genocide, and how horrified she was by hearing about it, from Sarenka.

     

    פרופ' מינץ: טוב, בסדר, אני מקבל את זה, אני מקבל את זה (ששרנקה הביאה את הבשורה של הרצח השיטתי שהחל בוילנה - פונאר ואת ההחלטה למרוד)

    Prof. Mintz:  Yes, fine, I accept that, I accept it,

     

    אתה אומר שגם אריה וילנר היה במנזר וגם שרנקה הייתה במנזר, זהו, ואריה וילנר חזר, אז אני מסכים איתך שבוורשה קיבלו באמת את האינפורמציה הזאת אבל הם איפשהו קיבלו גם את הדעה, או נטו לקבל את הדעה שבפולין הדברים היו שונים

    and you say that Aryeh Vilner was in the monastery as well as Sarenka, indeed, and that Aryeh Vilner went back, and I agree with you that in Warsaw they indeed received this information but at some point they also accepted the view, or tended to accept the view, that in Poland things were different

     

    עפר: נכון, היא אומרת את זה, עליזה אומרת את זה, חזרתי הבית, ההורים שלי אמרו לי "מה את מקשיבה לה? היא משיגנע, מה נראה לך שבוורשה, בעיר

    Ofer:  Yes, she says as much, Aliza says this, “I went home, and my parents said to me, ‘Why do you listen to her?  She’s crazy.  What do you think, that in the city of Warsaw…’.”

     

    פרופ' מינץ: בסדר, בסדר, כלומר, הם הסתגלו לרעיון הזה (הרצח השיטתי שהחל בוילנה, בפונאר) כן? די מאוחר, די מאוחר, שלמעשה לא היה להם מספיק נשק וכו' וכו'

    Prof. Mintz:  Yes, yes, that is, they adapted to this idea (of genocide that commenced in Vilna, in Punar), yes?  Fairly late, fairly late, and in fact they had insufficient weapons and so on.

     

    עפר: נכון, וזה הספר, וזה משתלב עם הספר שאתה נתת לו הסכמה, "שמלצובניק" (בהוצאת יד יערי!) שאומר שהיא צועקת על מרדכי אנילביץ' הרי הוא היה מאוד קרוב שלה, משה קופיטו (בעלה של שרנקה) היה החבר הכי טוב שלו

    Ofer:  Yes, and that’s the book, and that integrates with the book to which

    שאומר שהיא צועקת על מרדכי אנילביץ' (שהחל רצח שיטתי בוילנה וקוראת לו לצאת למרד) הרי הוא היה מאוד קרוב שלה, משה קופיטו (בעלה של שרנקה) היה החבר הכי טוב שלו

     

    you gave approbation, “Shmeltzovnik” (Published by the Yaari Foundation) which states that she shouted at Mordechai Anilewicz, after all, he was very close to her, Moshe Kopito (Sarenka’s husband) was his best friend.

     

    פרופ' מינץ: נכון נכון

    Prof. Mintz:  Yes, true.

    עפר: והיא צועקת שנה ולא מאמינים לה - על הרצח השיטתי והמרד

    Ofer: and she was screaming this for a year…

     

    פרופ' מינץ: בהחלט בהחלט

    Prof. Mintz:  Absolutely, of course.

     

    עפר: נו, אז למה אני צריך (לבקש ולחיות כמצונזר, כדי שהסיפור האמיתי של מרד גטו וורשה יסופר?! שהרי גם הלוחמים צונזרו)

    Ofer:  Well, so why do I need…

     

    פרופ' מינץ: אתה מבין? מה שקרה פה, אתה צריך להבין איך זה קרה, שפה בארץ, לא ידעו להעלות את משקלה של שרנקה, זה נובע מזה שאנשים שעבדו ביד ושם, מסיבה שלא להזכיר אותה, אינני מבין שמישהו יכול היה להתעלם מזה, היה לו עניין להתעלם, אז זאת הבעיה

    Prof. Mintz:  You see?  What’s happened here, you need to understand what’s happened, that here in Israel, they didn’t know how to appreciate Sarenka’s value, it derives from people who worked in Yad Vashem, this not mentioning her, and I can't understand how anyone could ignore it, or had an interest in ignoring it, so that’s a problem.

     

    עפר: אוקי, אני יכול להמשיך רגע את מה שאתה אומר? אני שואל אותך אחרי שאני גיליתי (בפברואר 2012)  את זה (ספור המרד)  לפני שנה וארבעה חודשים

    Ofer:  OK, so can I continue, for a moment, what you're saying?  I ask you this after I revealed it a year and four months ago.

     

    פרופ' מינץ: אז אתה צריך, תשמע, כתוב רשימה, כתוב רשימה, ותשתדל לפרסם אותה בעיתון, זהו

    Prof. Mintz:  So you need… listen… write a list, make a list, and try to publicize it in the newspaper, that’s it.

     

    עפר: לך זה נראה זהו, ואני מסביר לך שאני מצונזר, וכל הסיפור הזה מצונזר

    Ofer:  To you it seems like “that’s it” and I'm explaining to you that I'm being censored, the entire story is being censored.

     

     

     

    ''

     

     

    ''

     

     

    ''

     

    ''
    כותרת בעיתון פולני: "שרנקה הז'אן דארק של פולין", אך אבנר שלו חושב שהיא אפס, למה? כי הוא היה הרל"ש של דדו

     

     

    ''

     

     

    ''

     

     

    ''

     

     

    ''

     

    ''

    דרג את התוכן:
      0 תגובות   יום שלישי, 7/7/15, 01:59

      פרופ' ישראל גוטמן: "הכל צריך לעבור אותו  ורק עם עניין מיוחד"

      "Prof. Israel Gutman:  “Everything must go through him, and only if it’s a special matter

        

      הם (יד ושם) רוצים שיהיה משהו ולא יבלבלו להם את המוח = הכניעה להרגל - כצאן לטבח

      They (Yad Vashem) want a particular thing and that no one should bother them  =  submission to habit, like sheep to slaughter

       

      והוא (היו"ר) התלבש על זה

      and he (the Chairperson) set himself to the task

       

      ועשה (היו"ר) את הכל שאנשים שעובדים במקום

      and did everything so that people working there

       

      אין להם יכולת לפנות = גטו מנטלי

      have no chance of approaching  =  ghetto mentality

       

      ולפעול

      and taking action.

       

      הכל צריך לעבור אותו ( את היו"ר) ומעט מאוד עובר אותו

      Everything must go through him (the Chairperson) and very little gets past him

       

      ואם זה עובר אותו, יש לו בכך עניין מיוחד

      and if it does get past him, then it’s because he has some special interest in it

       

      והתוצאה: גטו מנטלי הנשלט ע"י משטרת הזיכרון השולט על מהות האדם – הזיכרון...

      and the outcome is: a ghetto mentality controlled by the memory police who control the essence of

      humanity: memory

       

      צפו 

      https://www.youtube.com/watch?v=CMobT1GjWiI

      ובאנגלית 

      https://www.youtube.com/watch?v=_WPtJr6IfK4

       

       

      ''

       

       

      ''

       

       

       

      ''

       

       

       

      ''

       

       

       

      ''

      דרג את התוכן:
        0 תגובות   יום שישי , 3/7/15, 16:10

        Prof. Israel Gutman:  “What I've managed to read is a lot of rubbish and insolence.”

        פרופ' ישראל גוטמן: "מה שהספקתי לקרוא זה הרבה מאד שטויות וחוצפה"

        http://www.youtube.com/watch?v=d0wMWAa5NmY&list=UUcjynGj7Mhcz9m2Ss9vNm6Q


        דרג את התוכן:
          0 תגובות   יום שני, 29/6/15, 13:45

           

          ''

          לכב' עדנה סולדר 
          חברת הוועד המנהל - בית לוחמי הגטאות
          שלום רב,

          אתם מנפנפים "להציל את הילדים"  ​ומצנזרים את הסיפור של מאיה ואותי? 
          ובכך מונעים ממני למצוא אותה, למה? בשביל התקציב? או הכבוד?

          אתם מנפנפים ב"לוחמי הגטאות" וצנזרתם את שמות 50 לוחמי מרד גטו וורשה,  
          אך העלתם על נס את שמות הנאצים והיודרנטיים והקפויים למה?
          כי לאמא של חנה יבלונקה היה קשר עם קאפו?



          אתם גרמתם למעצר שווא שלי בוורשה

          אתם גרמתם לבניית גטו מנטלי של קרטל שואה וטיפחתם טיקון שואה 
          ש"מלמד את השואה" מתוך אינטרס אישי...

          אתם גרמתם לפרופ' ישראל גוטמן לשיברון לב ולכן הוא קילל בסוף 
          ימיו את הנוגעים בדבר





          אתם גרמתם לכך שישכחו את השואה וגם את היושרה

          אתם גרמתם לשיברון לב לניצולי שואה, גם בדור השני...

          אתם משטרת הזיכרון? 

          עפר הוא  סופר ויוצר נרדף כי הוא קרוי על שם דודתו שרנקה (  - Sarenkaעפרה) - מורדת גטו ורשה, שמסרה את ילדתה מאיה, שלא נמצאה עד היום,   ונכנסה מרצונה, באומץ בלתי נתפס, לגטו הנצור, כדי לחבור לחבריה (המצונזרים עד היום) שמרדו בנאצים, וללחום יחד איתם בשם ולעבר התקווה..

          נ.ב. בלי קשר או עם, את מוזמנת לתערוכתי בנווה צדק

          על מציאות אין מחלוקת אך על ה"תרוצים" יש
          ''
          שמות הנאצים שמצד אחד אנו נוהגים לומר "ימח שמם" ומאידך בבית לוחמי הגטאות הם מפורסמים בגאון בד בבד שמות מורדי גטו וורשה מצונזרים, למה?

          __________________

           אופיר פינס התלהב, אך מי צינזר  את ההתלהבות שבו? האם חנה יבלונקה
          מוליכה את אופיר פינס - יו"ר הועד המנהל של בית לוחמי הגטאות "כצאן לטבח"?

          ''



          ''


          ''

          ''
          ______________
          העדות של נערת השליח חייקה גרוסמן

          ''
          רק במדינת הקומבינות, החמור של נפוליאון מפורסם יותר מנפוליאון:)
          ''
          למה חייקה גרוסמן בערוב ימיה כתבה "בגדתי בחברים שלי?"  
          האם היא התכוונה לדודתי שאותה היא הבריחה לגטו וורשה, תוך ידיעה שדודתי הקריבה את בתה למען יהדות וורשה ובעצם ובמהות חייקה הייתה רק נערת שליח שעלתה לגדולה תוך צינזור  חבריה?!
          ''

          למה התכוון בעלה של חייקה גרוסמן? העיקר שהם שיחקו אותה במשחק "אחרי המבול"
          וחייקה שהפריע לה ע"פ ספרה הזיוף של הילדים בשעה ששרו את שירם האחרון ברכבות המוות 
          זכתה להיות סגנית יו"ר הכנסת, אז זה פלא שהסגן הנוכחי מזכיר את המורשת?

          ''
          תמיד האמת תצוץ, כי היצירה הראשונה בעולם היא האור, ראו הוזהרתם צאצאי היודרנטיים והקאפויים גם במנטליות - עליזה ויטיס שומרון - איך פגשתי בעפר אלוני 
          ''
          ________________________________
          חוות דעתו של פרופ' גוטמן, על ד"ר חווי דרייפוס*, היא מדברת שטויות 
          https://www.youtube.com/watch?v=Cq1lRurpVvQ
          * המפקחת על מרד גטו וורשה עם זכויות יוצרים - אין עוד מלבדה
          ''
          ''
          ''

          דרג את התוכן:
            0 תגובות   יום שני, 29/6/15, 13:05

            "שום דבר לא עובר אותו ורק אם יש לו עניין מיוחד" פרופ' ישראל גוטמן- בכיר חוקרי השואה בעולם,שהיה בגטו וורשה,  ממקימי יד ושם, ההיסטוריון הראשי (לשעבר)  של יד ושם   על אבנר שלו - יו"ר יד ושם

             

            פרופ' ישראל גוטמן: מה שהספקתי לקרוא, זה הרבה מאד שטויות וחוצפה בלתי רגילה 

            https://www.youtube.com/watch?v=d0wMWAa5NmY

             

             

            לחבריי באשר הם, אני קורא לכם כרדוף בגלל מוצאי (קרוי ע"ש מורדת גטו וורשה) . בפבורואר 2012 מצאתי מציאה, ששינתה את חיי, מציאתי כללה את הציווי  שעלי לחפש את  בת דודתי מאיה  שנמסרה  למען הצלת יהודי וורשה, מציאתי פורסמה במוסף הארץ וכן בעיתונות באירופה

            http://www.polskatimes.pl/artykul/805448,sarenka-z-warszawskiego-getta-historia-rachel-zilberberg-polskiej-joanny-darc-zdjecia,2,id,t,sa.html?cookie=1

             

            מאז ועד לרגע זה אבנר שלו*  יו"ר  "יד ושם" רודף אותי באישי, משפחתי ופרנסתי ומונע ממני ברגל גסה לפרסם את הסיפור של מרד גטו וורשה בכלל ואת ספורה של דודתי בפרט,  שהיה אולי עוזר לי למצוא את בת דודתי, תלונה הוגשה למשטרה ולמבקר המדינה, אך אז העולם שתק וגם עכשיו?!

             

            השאלות שנעורו בעקבות מוצאי:

             

            1. מדוע יו"ר יד ושם – אבנר שלו וחבריו, רודפים אותי, שלוש שנים, באמצעים העומדים לרשותם, בארץ ובחו"ל,  מאז שאני מחפש את בת דודתי מאיה, שנמסרה למען הצלת יהודי וורשה?

            https://www.youtube.com/watch?v=3EEy5wwve6Y

             

            2. למה גדול חוקרי השואה – פרופ' ישראל גוטמן, קילל את אבנר שלו לפני מותו?

            https://www.youtube.com/watch?v=a33EEJ_Y4dY

             

            3. האם אבנר שלו שיחק ומשחק בשמו של פרופ' ישראל גוטמן?

            https://www.youtube.com/watch?v=ebn2SGWqvYs

             

            4. מי מכיר את  אבנר שלו? מה מוצאו?  ומהי דרכו?

             

            5. האם ידעתם שאבנר שלו היה ראש לשכתו של דדו, שועדת אגרנט הטילה על כתפיו- של דדו-  את האחריות לכשלים המבצעיים והמודיעיניים שאירעו עד לפריצת מלחמת יום כיפור , ואשר גרמו לתוצאותיה הקשות – 2222 הרוגים!

             

            6. האם יש משטרת זיכרון?

            https://www.youtube.com/watch?v=ebn2SGWqvYs

             

             

            7. והכי חשוב בעולם, האם אתם מכירים ניצולי  שואה ו/או בני משפחה הסובלים מההתנהלות הכוחנית של  "יד ושם" בראשות  אבנר שלו, נא לפנות אלי, ניתן גם בפרטי...

            https://www.youtube.com/watch?v=KXSCD92WbRg

             

            אני מבקש בכל לשון של בקשה, אל תעמדו מנגד, אני חש שעצם צנזור ספורה של דודתי שאני קרוי על שמה זאת תקיעת סכין בליבי, חיי הפכו להיות קשים מנשוא, מלבד העובדה שאני מחפש את בת דודתי, רק השיתוף שלך  לאור היום  יגרום לאנשי החושך למלט את נפשם בחזרה למוצאם – החושך...

             

            אז ישכחו את השואה? פרופ' ישראל גוטמן: כן וגם את היושרה.... 

            https://www.youtube.com/watch?v=P68T1hiUkY0

             

             

            על השיברון לב שנגרם לפרופ' ישראל גוטמן 




             

             

            _____________________

             

            *אבנר שלו היה ראש לשכתו של דדו, שועדת אגרנט הטילה על כתפיו את האחריות לכשלים המבצעיים והמודיעיניים שאירעו עד לפריצת מלחמת יום כיפור ,המלחמה הקשה בתולדות ישראל שבה נהרגו 2656 ישראלים, אך אבנר טוען שניצחנו - כי יש לו לשכה ורכב...

             

            ''

            http://cafe.themarker.com/image/2660217/

             

             

            http://cafe.themarker.com/image/2926217/

             

             

            ''

             

             

             

             

            http://cafe.themarker.com/image/2658419/

            ''

            ''

             

             

            ''

             

            ''

            הכתבה במוסף הארץ - תודה

             

             

            ''

             

             

             

            ''
            עטיפת ספרי המצונזר

             

             

             

            http://cafe.themarker.com/image/2963053/

            דרג את התוכן:
              0 תגובות   יום שני, 22/6/15, 16:50

              "לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמים..." (קהלת) עת לפרוץ ועת להצטנע...

               

              Sleazy ELEGANT  אלגנטי מפוקפק

              הפילוסופיה שבאופנה

               

               משהו על האופנה והרבה על החיים...

              המטרה - כמו בכל תחום בחיים, שאלת השאלות, איך מעוררים מתרדמת ההרגל של חיי השעה האפורים- המרד בהרגל

               

              הדרך - אם את יורדת במדרגות בלבוש "חפיף" בדרך אל הים, צעדייך פזיזים ביחס לאלו על השטיח האדום בשמלת המעצבים. למה? כי התנועה החיצונית משפיעה על הפנימית...

               

              פעם היו רוכבים מבוסטון לניו-יורק על סוסים ועם עגלות, ומגיעים סחוטים מהדרך. היום האדם יורד מהטיסה לבוש בחליפה. האם הציוויליזציה תרמה לקומת האדם במובן הרחב של המילה?

               

              שאלות היסוד המתבקשות...שיצרו את הליין החדש Sleazy ELEGANT לחידוד השאלות, אתם מוזמנים לתערוכתי, לאנשי הלב בלבד! בנווה צדק - לפרטים, בהתכתבות אישית...

               

              1. איזו מידה רעה הייתה המניע לחטא האדם הראשון?


               2. האם בנות ישראל היו מודעות לאופנה? ואיך משה רבנו התייחס לנושא?


               3. "לעולם ימכור אדם קורות ביתו ויקח מנעליים לרגליו" (תלמוד) למה הנעל חשובה מהבית?


               4. איזה אזור בגוף האשה, מעורר קנאה בן נשים (רמז, מתוך התלמוד)


               5. למה חשוב לדעת על תורת הניגודים?


               6. אילו כללים חשוב לדעת על תורת הצבעים?


               7. למה בעיצוב צריך לעצב את הדרך ולא את המטרה?


               8. בגד מלשון בגידה ומעיל מלשון מעילה, למה?


               9. האופנה משדרת לחושים, מה ההבדל בין הראיה לשמיעה?


               10.כל מעצבי העל טוענים שהאופנה מתחילה בנעל, למה? ומה המקור לכך?

               

              11.  איך קשורים העקבים לקומת האדם?

               

              12.  מהי הנקודה שמעוררת מתרדמת ההרגל?

               

              13.  למה הרקע לא פחות חשוב מהאובייקט, בצילום ובכלל?

               

              14.  איך מתגברים על המציאות של "העין הצרה"?

               

              15.  איזה אזור מעורר קנאה (בין אישה לאישה) ביתר שאת?

               

              16.  למה צללית מזהב עשויה לעורר?

               

              17.  האם ברעלה (בהסתר) יש תוספת זימה?

               

              18.  למה אישה צרכה להתלבש למיטה ולא להתפשט?

               

              19. למה (כמעט*) תמיד האשה היא המניע והגברים הכעורים והפחדנים מסתירים זאת?

               

              *כי אין טוטאליות בשום נושא בעולם (חוץ מבאהבה:)

               

              http://cafe.themarker.com/image/3029069/

               

               

              © 2015 15/5,  כל הזכויות שמורות 

              דרג את התוכן:
                0 תגובות   יום חמישי, 28/8/14, 09:43

                היינריך הימלר, ראש האס.אס שנודע כ"אדריכל הפתרון הסופי", לשם הולכים התקציבים שלכם, בחסות נותני הפרסים

                 

                ''

                 

                 

                 

                 

                "לימודי השואה: שיעור בהתקרנפות...

                מרד גטו ורשה הועלה על נס במלאות 70 שנה להתרחשותו. לא זיכרון, לא כאב, לא תובנה אנושית אמיתית; רק מסר פוליטי נבוב של צדקנות... על יד ושם :... זהו מוסד הנמצא באחריות ממשלתית ואמון על מסר ממלכתי־לאומי צר של השואה... התלות ביד ושם יוצרת בעיה. היסטוריונים של השואה באוניברסיטאות ממלאים תפקידי מפתח במסגרות המחקר של יד ושם... ועד שלא יוכשר כאן דור חוקרים שינתק את חקר השואה באופן סופי מהמסר הממלכתי החונק את ההתפתחות האינטלקטואלית ויזכה לגיבוי ותקציבים המאפשרים לו לעשות כן, אין סיכוי לשינוי..."  קישור לכתבה במלואה

                 

                 

                 

                I came to Poland for the purpose of sharing my finds with the heads of your museums, since in Israel all research relies on one organization alone, Yad Vashem, which is currently under harsh criticism in Israel.  Examples include the article of 18 April 2013 by Professor Daniel Blatman in the “Haaretz” newspaper, where the Professor states:

                “The Warsaw Ghetto Uprising has received focus during commemoration of 70 years since its occurrence.  But there is no real memorial, pain or authentic human insight; only an empty political message of self-righteousness […] about Yad Vashem, an organization government-run and hence tied to a narrow government-national message concerning the Holocaust […] Dependence on Yad Vashem creates a problem.  Holocaust historians in universities fulfill key roles in Yad Vashem research frameworks […] and until a new generation of researchers is trained here, that will disconnect holocaust research entirely from the suffocating government-promoted message and intellectual development, while receiving support and budgeting that will allow this, there is no chance of any change.  link to full article: http://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.1997398

                 

                 

                פרופ' ישראל גוטמן: "מה שהספקתי לקרוא זה הרבה מאד שטויות וחוצפה"

                Prof. Israel Gutman:  “What I've managed to read is a lot of rubbish and insolence.”

                http://www.youtube.com/watch?v=d0wMWAa5NmY&list=UUcjynGj7Mhcz9m2Ss9vNm6Q

                 

                פרופ' גוטמן: ומה שהספקתי לקרוא, זה הרבה מאד שטויות וחוצפה בלתי רגילה. החוצפה זה שהם יכולים להגיד דברים שאין להם שחר, והם כותבים את זה, עושים את זה בצורה כזאת שאומרים מה פה ושם מה שהוא אומר, ודברים אחרים, ולא אומרים מי אומר, כך שזה לא נותן אפשרות לתהליך.. כן? לי הוא לא היה אומר דבר כזה

                Prof. Gutman:  And what I've managed to read is a lot of rubbish and unbelievable insolence.  This insolence, that they can say things with no basis, and they write them, they do it by saying what happened there, what someone said, and other things, but they don’t say who said it, so it leaved no possibility of a process… yes?  To me he wouldn’t say such a thing.

                 

                 

                 

                אז ישכחו את השואה?

                פרופ' גוטמן: כן, וגם את היושרה...

                 

                Will the Holocaust be forgotten?  Prof. Gutman:  “Yes, and also integrity…”

                http://www.youtube.com/watch?v=P68T1hiUkY0

                 

                פרופ' גוטמן: הם ינסו, והחיים שאנחנו חיים היום לעשות ולהשכיח את העניין של השואה ודאי (יד ושם) וגם לא מה שצריך לעשות כדי להיות הישר, שבגנבות כן,

                Prof. Gutman:  They’ll certainly try, judging by the way we’re living today, to cause the Holocaust to be forgotten (Yad Vashem), and what needs to be done, to have integrity, though slyness… that, yes.

                 

                עפר: אז זה העצם סוג של מחאה שלך שאתה לא מוכן לבוא? (ליד ושם)

                Ofer:  So that’s a kind of protest on your part, not being willing to go? (to Yad Vashem)

                 

                פרופ' גוטמן: זה לא סוג של מחאה, אני לא רואה הגיון בזה, כי אם האנשים האלו לא נאמנים לדברים האלה שהם עושים ושהם מקבלים על עצמם, אז מה יש לדבר איתם?

                Prof. Gutman:  It’s not a kind of protest, I just don’t see the logic of it, because if these people can't be loyal to the things they're doing and that they take upon themselves, so what’s the point of talking with them?

                 

                עפר: הבנתי, כן, אני שומע, ובכל זאת, מה אתה מציע לי לעשות? (שהשואה לא תשכח) בתור איש חכם

                Ofer:  I understand. Yes, I hear, but nonetheless, what do you suggest I do (for the Holocaust not to be forgotten)…as a very learned man…?

                 

                פרופ' גוטמן: מה שאתה עושה, אני לא רוצה ממך מה שאתה עושה (המחאה – המרד לזכר המרד) מכיוון שזה דבר חשוב מאד, תנסה, יש לך כוח לזה, יש לך מרץ לזה, תעשה את זה, אולי תצליח, אם תצליח זה יהיה דבר גדול, אני יותר מבוגר ממך, ויש לי יותר ניסיון בזה, ויותר... אני יכול להגיד את זה גם כן, יותר הקשבתי לדברים האלה ואני רואה איך שזה יצא

                Prof. Gutman:  What you're doing, I don’t ask from you what you're doing (the rebellion in memory of the rebellion) because that’s very important, you should try it, you have the power to, and the energy to do it, and maybe you'll succeed.  If you do, that would be a very great thing, I'm much older than you, and I have more experience, and more…   I can also say this, that I listened closely to all these things, and I see what resulted from it all.

                 

                עפר: כן, אז מה? אתה רוצה להגיד לי שאתה כבר מיואש מזה?

                Ofer:  So… what… are you telling me you're completely despairing of it all?

                 

                פרופ' גוטמן: תראה, אם אתה תצליח, אתה עוד צעיר, ואני לא, אם אתה עוד מצליח לקחת חדשים, אנשים חדשים, ולהקנות להם רעיונות נכונים, אמיתיים, ברוח זאת שאנחנו (התכנית המשותפת של גוטמן ועפר) שזה יהיה, שזה יהיה היסוד, זה חשוב מאד

                Prof. Gutman:  Look, if you succeed, you're still young… I'm not… but if you succeed in taking new people and instilling the right, and true, concepts, in the spirit of what we (Prof. Gutman’s and Ofer’s joint project) are aiming for, that’s the foundation, and that’s extremely important.

                 

                עפר: כן, אתה יודע שהיסוד אצלי זה תמיד הסיפור שאתה מספר לי איך התחברתם באותו לילה, בוורשה, שכולם עזבו את הבתים, והייתם ביחד, זה היסוד של כל הסיפור שלי

                Ofer:  Yes, you know that the foundation, as far as I'm concerned, is always the story you tell me of how you all joined together that night, in Warsaw, that everyone left their homes, and stuck together, that’s the foundation of my entire narrative.

                 

                פרופ' גוטמן: זה, זה היה יסוד... שאנשים לקחו על עצמם מהכל, הכל היה זה, מה שהיה והם חשו כאנשים, מזה חיו,

                Prof. Gutman:  That!  That was the foundation, that people took everything on themselves, that was the entirety of it, they felt proud to be human, that’s where their life force came from.

                 

                עפר: זה היה האוכל שלכם (החיבור החברתי)

                Ofer:  It (social connection) was their sustenance!

                 

                פרופ' גוטמן: זה היה, זאת הייתה הרגשה שאנחנו עושים דברים שהם מחייבים את כולם וזה נותן לנו כוח

                Prof. Gutman:  It was a feeling that we’re doing things that obligate all of us and also give us our strength.

                דרג את התוכן:
                  7 תגובות   יום שני, 17/2/14, 11:35


                  ניצול שואה: שלום, כאן ניתן להפקיד את זכרוני?
                  שוטר הזיכרון: כן, וגם להפקיר, עכשיו זה במבצע - בחינם
                  ניצול שואה: מה המבצע?

                  להמשך...
                  http://www.dc4u.net/

                  דרג את התוכן:
                    2 תגובות   יום רביעי, 12/2/14, 16:00

                    •לא משתחווה לסיסמאות של השואה והגבורה, כשהגבורה מוסתרת כבר 40 שנה...
                    •לא משתחווה לפרות קדושות, כי הן מזכירות לי חזירים...
                    •לא משתחווה לצלם העל-אדם, שבא על חשבון החיבור החברתי...
                    •לא משתחווה לפחד שזורעים לנו "גנרלים מטעם", גם על מזג האוויר...
                    •לא משתחווה "לפרסים", כי הם ניתנים מטעם, "שמור לי ואשמור לך"...
                    להמשך...

                    ''

                    להמשך...

                    http://www.dc4u.net/sarenkaofer.html

                    דרג את התוכן:
                      0 תגובות   יום חמישי, 23/1/14, 13:54
                      מבחן* בהבנת הנמצא  לאנשי הלב ולא השכל - הקומבינה

                      *מבחן הנועד למקד לעבר המהות – השורש, כי עולמנו מורכב וללמוד על ההרכבה זה מייגע ומעייף...

                      הקדמה מקדימה: כל התשובות בחדרי ליבך, ולא בהודו:) בנוסף, ייתכן שיהיו למעלה משתי תשובות, כמו בחיים...
                       
                      1. מה אומר חוק יסוד האדם?
                      א. שישתוק                        ב. שיוליכו אותו כצאן לטבח?           ג. בן חורין                          ד. שיהיה יס מן
                       
                      2. מה זאת דמוקרטיה?
                       
                      א. הרוב קובע                     ב. העם בוחר בכאלו                      ג. אינטרסים אישיים              ד. הקומבינה
                       
                       
                      3. איזה אירוע מכונן גרם להקמת המדינה?
                       
                      א. ניצחון בית"ר על מכבי       ב. "אנחנו על המפה" טל ברודי           ג. השואה                        ד. בר רפאלי
                      עוד? חדשות פילוסופיות: http://www.dc4u.net/
                      דרג את התוכן:
                        0 תגובות   יום ראשון, 5/1/14, 17:49

                        אך גברים פחדנים צנזרו עובדה זאת החל מיציאת מצרים, "בזכות נשים צדקניות נגאלו בנ"י ממצרים" - חז"ל, דרך ז'אן דארק, שרנקה -מעוררת ומורדת גטו וורשה... והפעם על סטפה וילצ'ינסקה שלא שמענו עליה! שהיא היא הייתה "יאנוש קורצ'אק" ולא הוא...
                        https://www.youtube.com/watch?v=-OXjLCCPehw
                         

                         

                        לזכר 22 הנשים שלחמו במרד גטו וורשה וצונזרו ע"י משרד החינוך, יד ושם, יד יערי, יד מרדכי,
                        לוחמי הגטאות - ששם חקוקים רק שמות הנאצים והקפואיים ולא הלוחמים היהודים!!!

                        תחת הכותרת "70 שנה למרד התלמידים ילמדו על גיבורות גטו ורשה" ב 2012
                        מנכ"לית משרד החינוך - דלית שטאובר, אך גם הכותרת נשארה חלולה לזכר החללים...

                         

                        והשיטה? גברים פחדנים מגייסים היסטוריוניות שפוטות מטעם וכך מצנזרים נשים, עם השלכה לעכשuוי...

                         

                        "יד ושם" הוא לא "ארגון קדוש" כי  שולט שם טייקון שואה - עם זרועות לכל העולם, הבונה לנו גטו מנטלי, עם משטרת זכרון "הכל צריך לעבור אותו ורק עם אינטרס" (פרופ' ישראל גוטמן - גדול חוקרי השואה בעולם שהקים את "יד ושם" ונפטר מצער)

                        דרג את התוכן:
                          0 תגובות   יום שני, 30/12/13, 16:13

                          ?Tommy, can you hear me

                          ?Can you feel me near you

                          ?Tommy, can you see me

                           

                          אטומי –   האם אתה שומע אותי?  

                          טומי האם אתה שומע אותי?

                          האם אתה חש אותי לידך?

                           

                          אופרת הרוק "Tommy" של להקת "The Who" חשפה בפניי את גורלו של טומי, ש "מחנכיו" גרמו לו להאטם על-ידי כך שכפו עליו להאמין שהוא "לא ראה (את המתרחש), לא שמע, ולא יאמר מילה על כך לאיש". בעקבות כך נסוג טומי לבונקר מנטלי והפך עיוור, חירש ואילם. פסיכוטי - אטום.  טומי, בעצם מרידתו, פרץ את דרכו מעבר לאטימות המנטלית שלו ושל סביבתו​, גרם לי להזדהות עימו, ועורר בי את התקווה שיש סיכוי, למרות הסכרים החברתיים האוטמים וסוגרים עלינו מכל עבר.להמשך הכתבה: http://my.enter-system.com/site/index.asp?depart_id=154713

                           

                           

                          ''

                          דרג את התוכן:

                            תגובות אחרונות

                            code2hope

                            מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

                            פרופיל

                            הקו א-ל התקווה
                            1. שלח הודעה
                            2. אוף ליין
                            3. אוף ליין

                            ארכיון

                            פיד RSS