כותרות TheMarker >
    ';

    תכנים אחרונים

    15 תגובות   יום שלישי, 18/10/11, 12:39

    ברגעים אלו אני חווה, סגירת מעגל למסע שהתחלתי עוד ב-2007 ב"קמפיין דינמי צייר לי תקווה" עם האמירה המדגישה את הצורך לחיבור ולשיתוף היוצר זריחה/ הצלחה/ שחרור, להבדיל מהישרדות - בדידות.

    הקמפיין שיתף  את אביו של גלעד, נועם שליט, שיצר את הקו האישי שלו לעבר התקווה המשותפת שלנו...עם שאר עם ישראל. מסע של "שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאנו"(קהלת). ובאמת מצאתי את ההשראה לספרי החדש - "הקו א-ל התקווה" שהושק בימים אלו. בתקווה לשיתוף, אז אתם באים?

     

    ניתן לרכוש את הספר הקו א-ל התקווה - the paath to Hope בחנויות הספרים בארץ ובאתרים:: סטימצקי, צומת ספרים , וכן באנגלית בלולו ובאמזון. אשמח לקבל שם לייק לפייסבוק, כי אישור זה מלשון אושר, כשהאדם מקבל אישור למעשיו זה ניצוץ מהאושר הגדול, תודה עפר

    http://cafe.themarker.com/image/2215035/

    עטיפת הספר, הקו א-ל התקווה- הקו האישי שלך לעבר התקווה המשותפת שלנו, אז אתה בא?

    ''

    דרג את התוכן:
      120 תגובות   יום שלישי, 7/6/11, 18:15

      (מתוך הקדמת הספר הקו א-ל התקווה)


      הקו א-ל התקווה

       

      "אם אני כאן – הכל כאן" (בית הלל)

      *אני – אחד משמותיו של האחד הנעלם

      כשנפשך תתחבר ל"אני" – הקו הנדיר שבך,

      כולנו נצטרף אליך לעבר התקווה, שהיא

      צורך נפשי קיומי שלנו, כי רק "בקבץ קוויך

      מארבע כנפות הארץ יכירו וידעו..." עפר

       


      האמנה היוצרת אמון

      הקו האישי שלך א-ל התקווה המשותפת שלנו

       ספר זה נועד  לגשר ולקשר בין הנוכחים, כאן תחת השמש - לעתיד, שמוטמעים בו מודעות והכרה לכבוד האדם, מתוך רצון משותף לחשוף ולכבוש את ההוד של נזר הבריאה, למרות הקשיים והמכשולים המקיפים אותנו בחיי השעה.

       

      רק שיתוף פעולה, הבא לידי ביטוי מדיבור ועד לחתימה בין היחיד לקהילה יכול להצמיח הצלחה. ההצלחה יכולה לנבוע כמעיין מתגבר מתוך האחדות של הפרטים ויצירת תאגיד שיפרוש כעץ את מוטות ענפיו שיצלו ויתנו פרי לנו ולדורות הבאים...

       

      האדם המתבודד יכול לשרוד כבודד, אך לא להצליח!

       

      על מנת להצליח לצלוח על פני המים הסוערים של החיים יש לבנות במשותף מערכת גשרים עם יסודות של קשרים חברתיים תרבותיים.

       

      ההוכחה: הציוויליזציה שווה לסכום המאמצים הקהילתיים המשותפים של אלפי דורות.

       

      לכן עלינו  לתת את ידנו לבניית חברה המושתתת על ערך חברי היוצר חיבור (וזה לא רק שורש של מילה). כשהאדם הוא בן-אדם הוא זוכה לכבוד ובעקבות זאת ולפרסום.

       

      למרות ערכה החברתי והתרבותי הרב יש לזכור שאל לה לאחדות הרבים המאוחדת לטשטש את ה"אני".

       

      חשיפת האנושיות, הנדירות שבה ובדידות הפרט אמורות לפתח אמפטיה של איש לרעהו והבנה למורכבות החיים הבנויים מקצוות סותרים: האמת (שהדבקות בה מעוררת מחלוקת) והשלום, הרוח והחומר, היום והלילה, בדידות וחיי חברה, מכניזם והשקפה...

       

      הבנת הנמצא בקו האישי של האדם אל עבר התקווה א-ל האחד הנעלם, תגשר בין הקצוות ותאיר את הדרך המוליכה אל החיים כערך ואל כבוד האדם באשר הוא... 


      (מתוך הספר הקו א-ל התקווה / כתב ועיצב עפר אלוני)

       

      קישור להמלצתו של סבר פלוצקר על הספר, הקו א-ל התקווה


      עוד על הספר

      http://www.dc4u.net/


       


      ''

      עטיפת הספר

       


       

      ''

      ''


       

      סיכום הספר 

       

       



      © 2011, כל הזכויות שמורות לעפר אלוני כל התוכן והקשור בו שייך  לע. אלוני . חל איסור מוחלט לפגוע בזכויות היוצרים והקניין הרוחני הכלולים בתוכן זה ו/או בכל עותק שלו וכן אסור להעבירו במייל לצד ג'. אינני מרשה  לשנות את התוכן, במלואו או בחלקו, בכל דרך ו/או צורה. חל איסור מוחלט להעתיק ו/או לשכפל ו/או לצטט ו/או להפיץ ו/או להעבירו לאחר ו/או לפרסם ו/או להציגו לאחרים ו/או ליצור ממנו ניגזרות ללא אישור מראש ובכתב. במידה והחותם יפר זכויות יוצרים אלו  הוא ישלם 50 אלף דולר לא כולל הנזקים.כל תוכן הניתן להורדה הינו לעיונו האישי בלבד של המעין  ואסור לכל מטרה מסחרית או אחרת. השימוש בתוכן זה  הוא לכל מטרה שאינה איסור, וכל שימוש בלתי מורשה מהווה עבירה על חוק זכויות יוצרים ואחרים.

      דרג את התוכן:
        15 תגובות   יום ראשון, 29/5/11, 04:02

         "הצייר המוכשר" כותב יובל בן עמי מעכבר העיר "זוכה פרס דיזנגוף" מוסיפים בגל"צ,    -   

        ובגיא פינס המתמקד בדוגמניות "המוערך"

        ואני ניזכר בתסריט של ואן גוך שקיבל הכרה רק לאחר מותו ושמכר ציור אחד ועוד לאחיו בפרוטקציה  והיום ממשלת הולנד סוגדת לו ברמה של כנסיה.

        ואני שואל האם מבקרי  התרבות נכשלים פעם אחר פעם בדמעות התנין שלהם?

        ואולי צריך פרספקטיבה כדי לראות גאונות, כי מי שקרוב לתמונה לא רואה אותה?

        או שנדרשת צניעות ושאר רוח של המבקר כדי לפרגן לאמן עוד בחייו?

        וגם המילה חלל מעידה ומוסיפה לשאלותיי  כי רק  אחרי המוות  נוצר אותו  חיסרון, ואז חשים בו?!

         

        www.dc4u.net

        דרג את התוכן:
          6 תגובות   יום שישי , 20/5/11, 05:35

          וחשבתי למה? ולעניות דעתי (והיא עניה:) כי עדיף לדבר מהלב ולא מהשכל...

          http://www.news1.co.il/Archive/001-D-268745-00.html


          *"חכמים הזהרו, בדבריכם,  שמא תחובו חובת גלות ותגלו למקום מים הרעים, וישתו התלמידים הבאים אחריכם וימותו..."   (פרקי אבות)

          דרג את התוכן:
            9 תגובות   יום שישי , 13/5/11, 00:33

            את שם ואני כאן במרחק של מחשבי על שמקשרים בננו

            המסך מאיר לי אותיות בקצב של צ'אט

            והמכניזם הקר מאיים על האנושיות החמימה

            אבל לאמירה  יש כוח שחודר את כל המסכים שבדרך

            כי בעשרה מאמרות נברא העולם

            אז שנכנס ונתכנס לקרבה שהיא סוג של הקרבה?

            אבל תזכרי שעמק השווה, זה מקום שבו מנמיכים את האגו כי זה עמק...

            אז את באה? או ממשיכה את דרכך במכניזם הקר והמתנשא?

             

            www.dc4u.net

             

            דרג את התוכן:
              23 תגובות   יום ראשון, 8/5/11, 07:21

              את נשמה ואני גוף אז איך חיים את זה?

              אמא אדמה ואבא שמיים, אז איפה האיזון?

              השמים הם שם והאדמה כאן אז איפה שביל הזהב?

              את שם ואני כאן בנמצא אז איפה המיצוע?

              לי תמיד חם ולך קר, אז שנלך על פושר?

              הפשרה מקררת אותי ואותך מחממת אז נתפשר על 24 מעלות בצל?

              את אשה ואני גבר אז איפה התמהיל?

              את ברכב ואני הלך אז לאן נגיע?

              את חושבת שזה שם ואני כאן, אז זה בוויסקי?

              הדרך ארוכה וקצרה אז שנרחף?

              את בלבן ואני בשחור אז שנפגש באפור?

              את בקלאסי ואני ברוק כבד, אז נפגש בשנות ה-80?

              שערך ארוך ושלי קצר אז נפגש בתספורת  קרה:)?

              את נגד צ'אט ואני בעד אז שאשלח יונת דואר?

              אז אנחנו ניגוד שמשלים לנצח, או רק כזה המעורר מתרדמת ההרגל של חיי השעה?!

               

              www.dc4u.net

              דרג את התוכן:
                0 תגובות   יום רביעי, 4/5/11, 17:25

                במשך שנים, הכוחות המזוינים של ארה"ב חצו מדבריות, טיפסו על הרים, ציטטו  לקווים, ומה לא? ואיפה המציאה (אוסמה בן- לאדן) נמצאה? למרבה הפלא,באחוזה   בפרבר של עשירים, מוקפת חומות סמוך לבסיס צבאי. כי:

                אל"ף, המציאה באה בהיסח הדעת ולא קשורה לאסרטגיה שלנו, כי היא, המציאה, כפופה ליגיעה.

                 ובי"ת, הכל כאן בנמצא ולא מעבר להרים או הים.

                התובנה של תסמונת העיפרון   מאחורי האוזן מעידה על העובדה שהנגר מחפש את העיפרון, ובעצם הוא מאחורי אוזנו  (מתוך ספרי "נקודת אחיזה בהבנת הנמצא"). האמת שכבר קרה   לי ששוחחתי בנייד וחיפשתי אותו בזמן השיחה, מעבר לפינת החדר:) ככה זה בדור של היסח הדעת.

                 

                דרג את התוכן:
                  0 תגובות   יום שני, 2/5/11, 16:05

                  "לעולם יהא אדם רך כקנה ואל יהא קשה כארז" (בית הלל)  כי קנה הסוף אמנם מתכופף אך כשהסערה חולפת הוא מתיישר ואילו הארז הקשה נעקר.

                  בואו נלמד איך  בכירים בחברת סוני* (בתמונה) התנצלו (וזה מצמרר ואני כבר סלחתי) באופן פומבי על קריסת הרשת שהובילה לחשיפת המידע של 77 מיליון משתמשים.

                  ביום שנלמד להתנצל או לומר טעיתי - ולהזכירך היה  מי שזכה במלכות כשאמר טעיתי -או אז נוכל לזקוף את קומת האדם עם הייחודיות שלנו.


                  *להזכירך, סוני היא אחת החברות המובילות בעולם ולא דוכן פלאפל עם יו"ר מועצת מנהלים ישראלי.

                   

                  ''

                   

                  בכירי סוני מבקשים סליחה AP
                  דרג את התוכן:
                    6 תגובות   יום ראשון, 1/5/11, 07:15

                    שמי עפר  ואני קרוי על שם מורדת גטו וורשה - סרנקה - אילה (אחות של אימי ז"ל) שהשאירה בוילנה בת* והתפלחה  לגטו ורשה בדרך לא דרך, רק כדי לחבור לחבריה מרדכי אנילביץ' ועוד... ושם בגטו מרדה  נגד  הדורסנות הנאצית ונהרגה עם אקדח ביד, בבונקר המפקדה. מרידתם נשארה כסמל לגבורה.


                    * עד היום אנחנו מחפשים את ביתה מיה...

                     

                    http://cafe.themarker.com/image/410600/

                     

                    בצילום סרנקה זילברברג מורדת גטו ורשה שמצאה את מותה בגיל 27

                    דרג את התוכן:
                      3 תגובות   יום חמישי, 28/4/11, 22:54

                      הזרזיר נראה שונה מהעורב רק בחיצוניות ולכן אנחנו תמהים כשאנו רואים אותו הולך (ואף מתיישב) אצל העורב והסיבה כי בעצם ובמהות (למרות שזה לא ניכר) הם מאותה משפחה.

                      אני לא נכנס לדקויות מי כאן הזרזיר אבו מאזן או החמאס, אבל ברור שיש להם מכנה משותף וכשיש מכנה משותף אפילו להרע הם יסללו את הדרך למפגש...

                       

                      הפלסטינים משיבים לנתניהו: "האחדות חשובה מהשלום אתכם"

                      ואיך ניתן להסביר ששוחרי מלחמה מתעסקים בשלום?

                      התובנה אומרת: שלמען המטרה האגואיסטית החיצונית שלך (כסף, כבוד...) אתה מוכן להנמיך את עצמך. אבל השאלה מה מסתתר מתחת, אם לא  "והבור ריק אין בו מים אבל נחשים ועקרבים יש בו"?

                      להמשך - הנוכל הגדול בהיסטוריה, מיידוף: "היינו משפחה מאוד מלוכדת"


                       

                      * העורב ע"פ המקורות, היא חיה המתאכזרת על בניה

                       

                      דרג את התוכן:
                        6 תגובות   יום ראשון, 24/4/11, 12:37
                        לפני זמן , לקחתי טרמפ אדם חרדי שהטיף לי על שאני שומע סנטנה- מוזיקה בלועזית וכו' , לימים  (בימים שהיה אסור להכנס לרוסיה ובמילא לקבר נחמן מאומן) נסעתי עם הגרש"ז אוירבך, פוסק הדור, ושאלתי אותו שתי שאלות.
                        א. האם מותר לשמוע שירים בלועזית וכו' ועל זה הוא  פסק שמותר.
                        ב. האם מותר לנסוע לאומן, בזמן שזה היה מקום סכנה וישראלים לא הורשו להכנס לשם? ועל זה הוא ענה לי שאסור
                        מהסיבה שאֵין לְאָדָם לְהַכְנִיס אֶת עַצְמוֹ לִמְקוֹם סַכָּנָה ... (מסילת ישרים פרק ב)
                        כלומר למרות שברצונך לקיים מצווה ומחשבתך תנדוד לעבר הסיעתא דשמיא לגבי קיום  המצווה בכ"ז קיים איסור. 
                        לפני זמן , לקחתי טרמפ אדם חרדי שהטיף לי על שאני שומע סנטנה- מוזיקה בלועזית וכו' , לימים  (בימים שהיה אסור להכנס לרוסיה ובמילא לקבר נחמן מאומן) נסעתי עם הגרש"ז אוירבך, פוסק הדור, ושאלתי אותו שתי שאלות.
                        א. האם מותר לשמוע שירים בלועזית וכו' ועל זה הוא  פסק שמותר.
                        ב. האם מותר לנסוע לאומן, בזמן שזה היה מקום סכנה וישראלים לא הורשו להכנס לשם? ועל זה הוא ענה לי שאסור
                        מהסיבה שאֵין לְאָדָם לְהַכְנִיס אֶת עַצְמוֹ לִמְקוֹם סַכָּנָה ... (מסילת ישרים פרק ב)
                        כלומר למרות שברצונך לקיים מצווה ומחשבתך תנדוד לעבר הסיעתא דשמיא לגבי קיום  המצווה בכ"ז קיים איסור. 
                        לפני זמן , לקחתי טרמפ אדם חרדי שהטיף לי על שאני שומע סנטנה- מוזיקה בלועזית וכו' , לימים  (בימים שהיה אסור להכנס לרוסיה ובמילא לקבר נחמן מאומן) נסעתי עם הגרש"ז אוירבך, פוסק הדור, ושאלתי אותו שתי שאלות.
                        א. האם מותר לשמוע שירים בלועזית וכו' ועל זה הוא  פסק שמותר.
                        ב. האם מותר לנסוע לאומן, בזמן שזה היה מקום סכנה וישראלים לא הורשו להכנס לשם? ועל זה הוא ענה לי שאסור
                        מהסיבה שאֵין לְאָדָם לְהַכְנִיס אֶת עַצְמוֹ לִמְקוֹם סַכָּנָה ... (מסילת ישרים פרק ב)
                        כלומר למרות שברצונך לקיים מצווה ומחשבתך תנדוד לעבר הסיעתא דשמיא לגבי קיום  המצווה בכ"ז קיים איסור. 

                        לפני זמן , לקחתי טרמפ אדם חרדי שהטיף לי על שאני שומע סנטנה  ומוזיקה בלועזית וכו' ,

                        לימים (בימים שהיה אסור להיכנס לרוסיה ובמילא לקבר ר' נחמן מאומן) זכיתי לנסוע עם פוסק הדור הגרש"ז אוירבך זצ"ל,  ושאלתי את גדול הדור,  שתי שאלות:
                        א. האם מותר לשמוע שירים בלועזית וכו' ועל זה הוא פסק שמותר.
                        ב. האם מותר לנסוע לאומן, בזמן שזה היה מקום סכנה וישראלים לא הורשו להיכנס לשם? ועל זה הוא ענה לי שאסור.
                        מהסיבה שאֵין לְאָדָם לְהַכְנִיס אֶת עַצְמוֹ לִמְקוֹם סַכָּנָה ... (מסילת ישרים פרק ב)
                        כלומר למרות שברצונך לקיים מצווה ומחשבתך תנדוד לעבר הסיעתא דשמיא לגבי קיום המצווה בכ"ז קיים איסור.

                        לסכום "הדבקות באמת" עלולה לעורר מחלוקת ולגרום לאסון

                        דרג את התוכן:
                          23 תגובות   יום שני, 18/4/11, 16:18

                              ג'ון לנון                                דמיין                            "אני"

                          דמיין שאין גן עדן                                                    דמיין שיש גן עדן
                          זה קל אם תנסה                                         זה קל צריך רק להיזכר
                          אין גיהינום מתחתינו                 והגיהינום רק ניגוד שמחזק את העדן
                          מעלינו רק שמים                    מעלינו שבעה רקיעים ואחד קרוי שמים
                          דמיין את כל האנשים                                       דמיין את כל האנשים
                          חיים את הרגע                             חיים את הנצח כולל את שירך, ג'ון

                          דמיין שאין מדינות                 דמיין שיש ייחודיות המשתלבת עם הכלל
                          זה לא קשה                                                    זה מורכב אבל פשוט

                          שום דבר להרוג או למות למענו                    כי החיים הם ערך נשגב
                          וגם אין דתות                                        והדת היא כלי לעבר התקווה
                          דמיין את כל האנשים                                       דמיין את כל האנשים
                          חיים את חייהם בשלוה                           חיים את חייהם ביחד ולחוד

                          דמיין שאין רכוש                                                     דמיין סוכת שלום
                          אני תוהה אם אתה יכול             כי רק בביטול היש יהיה חיבור שבלב
                          אין צורך לחמוד או להשתוקק                  ואז לא יהיה הצורך בלחמוד
                          אחווה אנושית                         כי רק ביחד נוצרת הזריחה של החיים
                          דמיין את כל האנשים                                       דמיין את כל האנשים
                          חולקים את כל העולם                                       מאחדים את העולם

                          אתה יכול להגיד שאני הוזה                     אתה יכול להגיד שאני הוזה
                          אבל אני לא היחיד                                      אבל בטח גם אתה רוצה
                          אני מקווה שיום אחד תצטרף אלינו                  אני מייחל להצטרפותך
                          והעולם יהיה ישות אחת                    לעבר התקווה אל האחד הנעלם

                           

                          ליוטיוב

                           

                           

                          ''

                          דרג את התוכן:

                            תגובות אחרונות

                            code2hope

                            מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

                            פרופיל

                            הקו א-ל התקווה
                            1. שלח הודעה
                            2. אוף ליין
                            3. אוף ליין

                            ארכיון

                            פיד RSS