כותרות TheMarker >
    ';

    תכנים אחרונים

    11 תגובות   יום חמישי, 14/4/11, 07:30

    התמימות היא ערך חשוב לאיזון של השכלתנות הטיפשית המקיפה אותנו בחיי השעה. כי בעצם, איזה אירגון ביון צפה מלחמה כלשהיא?  למה השרות המטאורולגי לא צפה את הצונמי ביפן? מי הכלכלן שחזה את נפילת המניות ב-2008? ולמה הפרסומאים למרות הפילוח של קהלי היעד ועוד... לא צופים מראש אם הקמפיין יעבוד או לא?

     

    התשובה כאן בנמצא, כי הקונספט של העולם הוא מלשון נעלם, וברגע שאנחנו מתימרים לדעת את עתידנו אנחנו בעצם שוברים את הקונספט שעליו נשען העולם.

    לעומת השכלתנות האדם נשען על ליבו שזאת תמימותו. את שיכלו הוא אמור לסנן דרך ליבו כפי שהטיב להגדיר זאת פאבלו פיקאסו "בגיל עשרים ציירתי כלאונרדו דה וינצ'י  (באינטלקט) אבל לקחו לי עוד ארבעים שנה לצייר כילד". ובמקורותנו "וידעת היום והשיבות אל לבבך..."


    המשב רוח התמים משהו (תמיד אפשר עוד...) של אורלי במיוחד  וגיא שנושב מהתוכנית שלהם מאזן לי את הכותרות הצעקניות והמתנשאות ....


     

    ''
     

    אורלי וילנאי ושירה ברמן  המתנדבת, מציירות קמפיין דינמי - צייר לי תקווה, לשחרור גלעד שליט

    דרג את התוכן:
      16 תגובות   יום שני, 11/4/11, 13:39

      שלום מדינה של גאונים (וזה לא בציניות) אבל הבעיה של הגאון שהוא רוצה לבד להצליח...

      אולי נטמיע בתוכנו את עובדת החיים הפשוטה, שההצלחה זה רק ביחד והישרדות קשורה לבדידותו של האדם?

      כן, רוצים דולרים, יורו או פרנקים שוויצרים? תתחברו עם הלב (עם השכל זה מורכב) כי האחדות היא סוד הצויליזציה וההצלחה... זאת המציאות בהבנת הנמצא.


       

      והתסריט לפרושי על "מה תצעק אלי דבר אל בני ישראל ויסעו": האחד הנעלם, פונה למשה ושואל, מה תצעק אלי משה, בבדידותך (למרות שאתה גדול הנביאים) דבר אל בני ישראל עם קונספט של  "ויסעו"- ביחד...או אז אפילו הצונמי של הטבע (קריעת ים סוף) יהיה בקטנה.

       

       

      ''

      דרג את התוכן:
        6 תגובות   יום שני, 4/4/11, 16:37

        איך יתכן שניתן להתחרט על מעשה שנעשה? הרוצח רצח, הגנב גנב, הדברן דיבר מלשון דבר עם מעשה...

        בעולם קיימות שתי מידות סותרות של: דין - מידה הדורשת מיצוי הדין, כאן ועכשיו ע"פ המעשה. וחסד- מידה הנותנת הזדמנות וזמן לשוב...כשהאדם רוצח הוא לא יכול לעשות Rew ולהחיות את המת, אבל עצם המעשה מעודד אותו לרצח נוסף... בשעה שהפושע רוצה "לחזור למקום הפשע" אבל הוא שם לעצמו "ברקס" -שאלו בעצם היסורים, כאן מופיעה נקודת המפגש  של החסד והדין ...

        גולדסטון במעמדו כשופט כנראה מצוי ביסורים אלו...


        עוד על הבנת הנמצא מחר ביום ג' , בחוג הרב תחומי הקו א-ל התקווה:
        http://www.facebook.com/event.php?eid=194006990629706

        דרג את התוכן:
          6 תגובות   יום ראשון, 3/4/11, 20:48

          בחוג הרב תחומי בהבנת הנמצא הקו א-ל התקווה, תחשפו לעובדת חיים הקשורה ל"אני" שלך, שלא הייתם מודעים אליה.בחוג הרב תחומי, נחשוף ע"י אפליקציה, את הצבע האישי שלך שליווה וילווה  אותך לאורך ורוחב השנים. במקביל נערוך סשן על תורת הצבעים השונים ונעלה לדיון את צבעי  המשתתפים.  תוך כדי חשיפת התובנה לחשיפת הצבע האישי שלך.

          על הפרק:

          מה הם צבעי היסוד? מה המשמעות של צבעים קרים או חמים? איך לעצב במדינה חמה כשלנו?

          למה הצבע שלך יכול לשמש? האם המודעות לצבע האישי שלך תעורר אותך ואת הסובבים?

          האם החיבור ל"אני" – ולצבע שלך, יעזור  לקבלת החלטות לגבי בן זוגך, לבושך ואולי אפילו לקביעת הצבע שבו תצבע את חדרך לקראת פסח, האם יש דבר כזה מיתוג אישי?


          עוד פרטים על החוג


          אנחנו מזמינים אותך להירשם כאן ועכשיו או בפייסבוק, לחיבור לצבע האישי שלך העשוי לעורר את מזלך  כי "מצא מין את מינו ומתעורר".

           


          מחיר רגיל: 400 ש"ח לארבעה מפגשים כל מפגש שעתיים (לא כולל חומרים)

          המפגש מותנה בכמות המשתתפים.

           

          לאישור  בפייסבוק או אצל מיכל: 054-4767395


           

          המלצת סבר פלוצקר על דרכי- העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות

           

          צילומים של משתתפי השיטה: אישי ציבור ואמנים

           

          הנחה של 10%   לבאי החוג בהזמנה של קמפיין דינמי לאירוע אישי, חברתי, שיווקי ומדיני



          *הצבע נקבע ע"פ  תאריך יום הולדתך בעזרת אפליקציה שאושרה ע"י חברת Apple העולמית.

           


           

          ''

           

           

           

          דרג את התוכן:
            7 תגובות   יום שבת, 26/3/11, 19:24

            "כל ימי הייתי משמש את אבא, ולא שימשתי אותו אחד ממאה ששמש עשיו את אביו. אני בשעה שהייתי משמש את אבא, הייתי משמשו בבגדים מלוכלכים, ובשעה שהייתי יוצא לדרך, הייתי יוצא בבגדים נקיים, אבל עשיו בשעה שהיה משמש את אביו, לא היה משמשו אלא בבגדי מלכות".הציטוט של רבן שמעון בן גמליאל הנשיא, מצביע  שעל אף זהירותו המופלגת בכבוד אביו, הוא  לא  הגיע לשלמות הכבוד שנהג עשיו (שהוא השורש של הרע בעולם).

            איך זה יתכן שמוצאים כזאת התלכדות בחבורות פשע שכפופה ל"כבוד" האדם?

            האם זה הגיוני שאנחנו אמורים "לקבל שיעור"  מחבורת רוצחים בנושא אחדות, היוצרים מציאות של כבוד שלא תמצאו בחיי השעה?

            המענה: עשיו היה במהות רע אבל היה לו שווה לכבד את אביו יצחק בשביל ה"קומבינה" שבנו (הנכד של יצחק), ילמד איך מכבדים אבא וכך עשיו ירוויח את הערך כבוד בקרב בנו.

            התובנה אומרת: שלמען המטרה האגואיסטית החיצונית שלך (כסף, כבוד...) אתה מוכן להנמיך את עצמך. אבל השאלה מה מסתתר מתחת? אם לא  "והבור ריק אין בו מים אבל נחשים ועקרבים יש בו" .

            משפחת קדאפי מאוחדת כדי להפיק רווחים אבל ברגע שיהיו סדקים בתפוקה אז האחדות תתפורר.

            משפחת מיידוף הייתה מאוחדת, אבל השאלה סביב מה? הכסף או התקווה?


            מתוך החוג הרב תחומי בהבנת הנמצא הקו א-ל התקווה

             בפייסבוק

             

             

             

            דרג את התוכן:
              11 תגובות   יום ראשון, 6/3/11, 07:30

               ביום שלישי יתקיים מבוא, לחוג רב תחומי בהבנת הנמצא, באמירה יצירה ועשייה...
              בבית מוריק ובצילם של עצים נעורר אותך לקו האישי שלך לעבר התקווה המשותפת שלנו.


              פרק א': מבחן בהבנת הנמצא (על האל"ף בי"ת של החיים)
              פרק ב': פרקי אבות ודיון חברתי
              פרק ג': יצירה ועשייה
              פרק ד': חיבור חברתי לעבר הצלחה כלכלית

               

              הקדמה לחוג רב תחומי בהבנת הנמצא 

               

              הנחת יסוד: קודם יוצקים יסודות ורק בסוף את הגג כעיקרון יש ללמוד את הנחות היסוד ואת השורש תחילה - בגלל ריבוי הפרטים. החיים המקיפים אותנו מורכבים מפרטים מרובים העלולים לעייף ולבלבל בריבויים את המתבונן והלומד. לכן, עלינו לגלות תחילה את היסוד של הבנת הנמצא במסע החיים. לדוגמא: כל מיליוני הגוונים המקיפים אותנו  בנויים בסך הכול משלושה צבעי יסוד. 


              המורכבות של החיים גרמה לערבוב של מושגי יסוד -  תלמידי בתי הספר יסודי לא לומדים יסודות, גרפיקאים לא יודעים כמה צבעי יסוד יש, אנשי רוח לומדים קבלה מבלי לדעת כמה סוגי טעויות יש בחיים, לחיל האוויר המתקדם בעולם אין דלי לכיבוי שרפה, אנשי פרסום ושיווק לא מבינים מה החילוק בן הראיה לשמיעה שזה יסוד הנועד לשדר את המסר שלהם, מרצים בעלי שם כיביכול מובאים מחו"ל לכנסים לפרובינציה שלנו בשעה טען שהכול כאן בנמצא, אנשי הרשתות החברתיות לא מכירים את המאבק שבין בדידותו של האדם ביחס להצלחתו ומחפשים התאמה אישית, הגורו מדבר על העולם הבא ולא מבין את העולם הזה, יפיי נפש עושים שלום עם העולם אבל מתקשים לממש יחס טוב עם עצמם ועם השכן ממול  ופרופסורים חמורי סבר הדנים אם העולם קיים עשרות אלפי או מיליוני שנים ולא יודעים אם העולם ביסוד חשוך או מואר וזאת לא שאלה אופטימיות או פסימית. והתירוץ שעליו אני חולק שאנחנו חיים בדור של פוסטמודרניזם שכל אחד רואה אמת שונה.

              הדרך והאתגר, חשיפת האמת הפשוטה שהיא כאן בנמצא עוררה אותנו ליסד  את החוג הרב תחומי בהבנת הנמצא, הנוגע ביסוד של האל"ף בי"ת של החיים, כאשר כל התשובות יהיו מצויות בחדר שבו נשב ולא מעבר לים וכך נחסוך עמידה מיותרת בדיוטי פרי כדי לגלות את האמת הפשוטה.

               

               

               


              דרג את התוכן:
                4 תגובות   יום שישי , 4/3/11, 14:19
                בגיל שש, גרתי בבונס אירס שבארגנטינה (אבי נשלח לשם מטעם המודעין ולא של 144:) חבר גוי ששיחק איתי בחצר הבית, טען "אתה הרגת את ישו!" כמובן שזה נגמר ב"נשברו הכלים ולא משחקים" ועזבתי את החצר, בבכי למרות שלא ידעתי מי זה ישו (וזה לא אומר שהיום אני יודע).

                ולמה האדם זוכר את הרע יותר מהטוב? מסביר הגאון מוילנה שישנם שני פסוקים המעידים על כך "מוצא אני את האישה מרה ממוות" כלומר בלשון הווה ו"מצא אישה מצא טוב" בלשון עבר כי הוא כבר שכח...לכן קיימת התופעה של איפה הייתה ברצח קנדי, ג'ון לנון, או רבין.
                דרג את התוכן:
                  4 תגובות   יום רביעי, 2/3/11, 06:40

                  מעצב העל  של  בית האופנה דיור, נתפס עם שלל אמירות אנטישמיות "אני אוהב את היטלר" ועוד..שהשאירו את העולם פעור פה לנוכח הניגוד של יוצר המתעסק מחד באסטטיקה, יופי  ומאידך בכיעור וטיפשות?!איך ייתכן שקיימת מציאות של אור וחושך בערבוביה?  

                   

                  לפרקים אנחנו מוצאים אנשים שמצד אחד הם מדהימים בנתינה שלהם ומנגד מבצבץ הכיעור שלהם המופיע ברמה לא לא מובנת.


                  עובדת חיים זאת ידועה מימי ימימה של התנ"ך, הבן של עשיו- אליפז שהיה "תלמיד חכם" שלמד בישיבה של שם ועבר, בא לרצוח את יעקב אבינו תחת הכותרת כיבוד אב שזאת הייתה מצוות אביו עשיו. כלומר אליפז לכאורה צדק, אביו ציווה והוא כנאמן לדרכו (עיין ערך שאין לו ערך, בניו של קאדפי) והתשובה של יעקב הייתה קח את כספי והרי עני חשוב כמת וכך נפתור את הסוגיה...


                  דוגמא נוספת היא "משפט שלמה" שפסק לחצות את הילד. שלמה בחכמתו הבין שלפניו ניצבת אישה שהייתה מוכנה להקריב את חייה לתינוק שלא לה, שזאת מסירות נפש וגוף גדולה, אך שלמה זיהה את "הסעיף" שלה והבין בחכמתו שאם האור שלה כ"כ חזק אז כנראה שגם החושך שבה מצוי בשפע. ולכן אותה אישה הייתה מוכנה לחצות את התינוק לשניים! כי זאת דרכו של האדם הלא מאוזן הוא מצוי בהארה כ"כ מסנוורת שאותו אור ממש גורם לעיוורון. ומכאן מטבע הלשון  "סגי נאור" שפרושו עודף אור הגורם לעיוורון ולאוו דווקא מהחושך.


                  כך בעצם ג'ון גליאנו מעצב העל הפך לתת...


                  עפר, הקרוי ע"ש מורדת גטו ורשה

                   

                  www.dc4u.net

                  דרג את התוכן:
                    2 תגובות   יום שישי , 18/2/11, 06:13

                    "תניא אמרו עליו על הלל הזקן כשהיה שמח* בשמחת בית השואבה אמר כן: "אם אני כאן הכל כאן ואם איני כאן מי כאן"?


                    והאבסורד, הלל היה ידוע בצניעותו - ולראיה מספרים על הלל שרץ לפני סוסו שלו, שעליו רכב עשיר שירד מנכסיו, כי סבר שבחסד שאתה נותן צריך לתת ביחס למה שאותו עני היה רגיל - ומכאן מתבקשת השאלה איך הלל הידוע בצניעותו העיז פניו ואמר "אם אני כאן הכל כאן"? ומפרשים שהאני הוא אחד משמותיו של האחד.

                    ע"פ צוהר זה ניתן להבין. אם אני מחובר ל"אני" - שזה משמותיו של האחד הנעלם -  אז עצם החיבור כ"כ מעורר, נוגע ומזהיר  ואז ודאי  כשתיחשף ב"אני" שלך  יירצו בקרבתך וכי יש יופי יפה מזה?!

                     

                    *וזה השיא כי תכליתנו "אז ימלא שחוק פינו..."


                    הקו א-ל התקווה, כי הקו הוא אישי והתקווה משותפת 

                     

                     

                    דרג את התוכן:
                      4 תגובות   יום רביעי, 16/2/11, 12:33

                      כידוע אחד הציורים הידועים בעולם הוא ציורו של לאונרדו דה וינצ'י - המונה ליזה, שגודלו בסך הכל: 77 על 53 ס"מ ברוחב ובכל זאת הוא מעורר הדים לאורך ורוחב השנים... 

                      הקמפיין הדינמי שלנו (יצירה משותפת לכל סוגי הכנסים) יכול להופיע, בפורמטים שונים החל מ: 120 / 70 ס"מ ועד לשלט חוצות... אך כאמור אנחנו לא מוכרים את הגודל אלא את העיקרון והתוכן שאומר: לשתף במיקוד ובהתאמה אישית בריגוש שבייחודיות שלך...

                      הקמפיין הדינמי זו שיטה שמאחדת, ממקדת, מרגשת ומזכירה את הצורך באחדות כערך של הצלחה...


                      הקמפיין הדינמי נועד  לאירוע:  אישי, חברתי, שיווקי ומדיני

                       

                      "לשתף בהתאמה אישית"

                       

                      www.dc4u.net

                       

                      לפרטים: 0528576401

                       

                       

                      ''

                      קמפיין דינמי- אישי

                       במבצע בפבורואר 2011, החל מ: 2,200 ש"ח

                       


                      ''

                      קמפיין דינמי- חברתי

                       

                       

                      ''

                      קמפיין דינמי- שיווקי

                       

                       

                       

                      ''

                      קמפיין דינמי- מדיני

                      דרג את התוכן:
                        17 תגובות   יום חמישי, 10/2/11, 14:20

                        את נשמה וגם גוף

                        עם הבעה של עוד...

                        ונראת גמורה או מותחלת

                        לעבר העבר שעושה לך

                        ומזכיר לך את העונג הצרוף

                        הקיים בשורש שבחיבור...

                        דרג את התוכן:
                          6 תגובות   יום שבת, 5/2/11, 22:06

                          בלי להיכנס לסוגיה המשפטית אם יואב גלנט אשם או לא, אבל עם כניסה  ל"הבנת הנמצא" של החיים מה עדיף התמימות היוצאת מהלב או שיקול שכלי?


                          מה הגורם לטעויות החמורות שלנו?

                          השכל הוא הגורם העיקרי לרוב הטעויות שלנו. במהות יש שורש לכל הטעויות בעולם. 1. טעות הנובעת מעצם העובדה שהעולם הוא מלשון נעלם והחושך מכסה ארץ ביסודו. וכשחשוך ומודעים לכך, הולכים בצעידה זהירה ומהססת 2. הטעות החמורה יותר היא בהשאלה שהאדם הולך בערב ועמוד חשמל,  נידמה לו כאדם, כאן יש כבר התערבות (מלשון ערבוב) של שיכלו עם המציאות והתחושה של הידיעה  מפילה גם בקבלת ההחלטות.

                          כשברק בחר ביואב זאת הייתה התערבות שכלתנית עם קומבינה ישראלית שהסתבכה והגיעה למציאות של ללא מוצא, באותה שעה בני גנץ חש שהוא הפסיד את המערכה... אך גם כאן הופיע לפתע ומשום מקום הכלל ב"הבנת הנמצא" שהמציאה מגיעה בהי סח  הדעת.  

                           

                          "בשורה רעה לכלכלנים: גם בעתיד לא תצליחו לחזות נכונה את ההתרחשויות הכלכליות ■ למסקנה הזאת הגיעו פרופסורים בכירים לכלכלה בארוחת ערב סגורה בכנס דאבוס" דה מארקר,  איתן אבריאל28.1.2011


                          מעניין היה לראות שבועידת דאבוס האחרונה בשוויץ ישבו מיטב הכלכלנים בעולם וניתחו את חוסר הידיעה שלהם במפולת האחרונה של הכלכלה העולמית. האם תתכן מציאות  שהישראלים ישבו וינתחו את חוסר הידיעה שלהם? הרי אנחנו הכי חכמים בלילה (כשלא רואים אותנו:).


                          תקציר מרכיבי סיפור בחירת הרמטכ"ל ב"הבנת הנמצא":

                          1. 1. מהות האדם היא ליבו ולא שיכלו
                          2. 2. המציאה באה בהיסח הדעת
                          3. 3. גם הרע (אי הבחירה לתפקיד) בא בהיסח הדעת
                          4. 4. העולם מלשון נעלם
                          5. 5. התמימות עדיפה על השכלתנות
                          6. 6. מחלת הנפש שלנו  שאנחנו כביכול יודעים הכול
                          7. 7. אפילו חרב מונחת על צווארך אל תתייאש (זה מיועד לגנץ שהתאכזב על אי בחירתו וגם לגלנט)
                          8. 8. גם שר הביטחון לא קובע הכול, אז מה יגידו אזובי הקיר? מנכ"לים מנהלים והמורה עליזה:)


                          9.  

                           

                          www.dc4u.net חדשות פילוסופיות 5/2/11

                           

                           

                           

                          דרג את התוכן:

                            תגובות אחרונות

                            code2hope

                            מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

                            פרופיל

                            הקו א-ל התקווה
                            1. שלח הודעה
                            2. אוף ליין
                            3. אוף ליין

                            ארכיון

                            פיד RSS