כותרות TheMarker >
    ';

    code2hope

    מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

    code2hope

    מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

    ארכיון : 10/2008

    13 תגובות   יום שישי , 24/10/08, 16:45

    לכל זוועה, ניתן להתרגל וגם לרע ואז הוא הופך לנורמה ואפילו לטוב. פעם הלכתי לתומי ברחוב וראיתי קבוצת עובדי ביוב שבמקום לאכול את הארוחת הצהריים שלהם מחוץ לסירחון המצוי שם, הם העדיפו להשאר מתחת לפני האדמה ולסעוד, הם פשוט התרגלו לריח הנורא!? רצח ובכלל זאת מציאות שאנחנו עלולים להתרגל אליה בחיי השעה... 

    עוד מעט נגיע למציאות שבראש מהדורת החדשות יהיה כתוב שהמהדורה  נועדה לגלאי 18 ומעלה אם בכלל?

    עורו אנשים משנתכם ויפה שעה אחת קודם, האלימות הגיע לפתח ביתנו.


      הרקע ל"קמפיין דינמי" שים פס לאלימות
    האלים חש: לא רצוי, מנוצל, פגום, חסר ערך הגורמים לתחושות אלו: חוסר התענינות בו וחוסר קירבה רגשית. האלימות הפיזית נובעת מהאלימות הפסיכולוגית ומתחושת ריקנות ואפסות היוצרת תחושה של אובדן דרך ובדידות.כשהאדם חש שהוא מוקף במיליארדי אנשים (וזה נכון)  והביטוי האישי שלו נמחק הוא מוצא לנכון להביע את אישיותו בפרץ אלים. 

     הדרך למניעת האלימות:

    אם ניתן לכל אדם  לבטא את ייחודו התורמת והמשתלבת עם הכלל,  נוכיח לו שהוא רצוי ואף חיוני לפסיפס החברתי המקיף אותנו בחיי השעה.מטרתנו ליצור גירוי לאינטלגנציה הרגשית שע"פ מחקרים עשויה לבנות בגרות שתשלב את האדם עם סביבתו.

     

    דרג את התוכן:
      90 תגובות   יום ראשון, 19/10/08, 21:02

       רק חיבור חברתי יוציא את גלעד שליט מהשבי, וזאת הסיבה שרון ארד לא יצא מהשבי...

       

      הבוקר קמתי מבדידותי לעבר הקטע  החברתי, אספתי את עצמי ונסעתי להכין בעזרתו האדיבה של זאב המנכ"ל , את הקמפיין הדינמי "צייר לי תקווה" לעצרת ההמונים לשחרורו של גלעד שליט. כבר בהכנת הקמפיין ראיתי את הרצון והיופי הטמון בכל אלה שלקחו בו חלק ונרתמו למרכבת ההתנדבות  שתשא אותנו לעבר הזריחה של החיים. על המרכבה עלו  דקלה התקציבאית על , טלי הנשמה (שנתנה לי טוש באישור, על מנת שנועם ועוד יחתמו על היצירה),  מירי מפיקת העל, אורית הגרפיקאית המדהימה ביותר, אלי החותך שמגע הסכין שלו יודע לרחף על הווניל השקוף מבלי לפצוע את הקנוואס, ומי לא? התגייסו מליבם ברמה של דמעות בעיניים (לפחות אצלי). ובמאמר מוסגר ההתגיסות למטרה משותפת היא היא הנותנת, אל תוותרו על חוויה חברתית היוצרת חיבור של הייחודיות שלכם  עם הכלל, אם נישאר בבונקר של האגו שלנו יהיה לנו חשוך ועלול להיווצר שם עובש...

      בשעה 15.000 הגעתי למתחם של כרם שלום, מתחם הכלל מטרה משותפת של הכרת הטוב לחייל שנתן לנו ממירצו ומחייו. בשטח המארגנים קיבלו אותי בסבר למרות שלא היה תאום מוקדם ועזרו לי לפרוס את הקמפיין במקום אסטרטגי.


       שמתי לב שהאנשים שהשתתפו בקמפיין הדינמי וציירו את התקווה היה להם מכנה משותף של רגישות במריחת הצבע העדינות וברצון של'היות חלק עם תמהיל של נשיאה בעול. זכיתי לשתף בקמפיין הדינמי את נועם שליט, קרנית גולד ווסר המקסימה, שלא זהיתי לצערי (יש לי את הקטע המביך והטיפשי שאני לא מזהה אנשים ולפעמים גם את עצמי אני לא) למרות שכתבתי לה בעבר את אחד ממכתביי המרגשים כאן בקפה: http://cafe.themarker.com/view.php?t=498126 מיקי רוזנטל הלוחם, עמי איילון , חברי הקפה ועוד ממיטב עמנו...

      חבריי זה היום אל תעמדו מנגד הצטרפו למאבק החברתי היוצר חיבור  שיהפוך את מחוזותנו למקום טוב יותר תחת השמש...

       פרומו מדיה:

      http://www.promomagazine.co.il/pages/show/2352

       

       על הקמפיין הדינמי

      הדרך: אם ניתן לכל אדם  לבטא את ייחודו התורמת והמשתלבת עם הכלל,  נוכיח לו שהוא רצוי ואף חיוני לפסיפס החברתי המקיף אותנו בחיי השעה. מטרתנו ליצור גירוי לאינטלגנציה הרגשית שע"פ מחקרים עשויה לבנות בגרות שתשלב את האדם עם סביבתו.

       

        מבוא  לשיטת הקמפיין הדינמי: הקמפיין הדינמי היא שיטה המשתפת קבוצה גדולה של משתתפים לחזון אחד. הרעיון נשען על מספר עובדות: א. כל משתתף יש לו חלק ביצירה ב. כשמשתתף בקמפיין הדינמי יוצר הוא בעצם מטמיע מעצמו על גבי היצירה ולכן הוא קשור למסר ג. כיום אנחנו חשופים לכ-17 אלף מסרים פרסומיים ביום(!) העשיה נותנת משנה תוקף ליצירתיות ד. המשתתף יחפש את החלק היצירתי שלו על גבי הקמפיין לאורך זמן ממושך דבר זה יקשור אותו ביתר שאת למסר ה. נוצרת יצירה משותפת בעלת ערך אמנותי להבדיל ממהלך פלקטי שנזרק לאחר זמן ו. הגדרת הקידמה-הצליויזציה נשענת על סך המאמצים הקהילתיים המשותפים של אלפי דורות ז. אורך חיי המדף של מהלך פלקטי כשבועיים ושל הקמפיין הדינמי לנצח... 

       

        הטכניקה  של הקמפיין הדינמי: גודל הקמפיין הדינמי  (גם בגודל שלט חוצות) מודפס על בד קנוואס. הדרך של ה"קמפיין הדינמי" היא שיתוף של  קבוצה של אנשים הנרתמים לחזון משותף . כל משתתף מקבל הדרכה דינמית , מכחול וצבע, שבעזרתו הם מביע את ייחודו כחלק מהכלל ואת הרצון המשותף. בסופו של יום תיחשףנחשפת  יצירה  משותפות שאף גאון מתבודד לא יכול להתחרות אתה...

       

      © 2002-2008 כל הזכויות שמורות לעפר אלוני

       

       הקמפיין הדינמי- השיטה החברתית תרבותית שיווקית הופקה עד היום לחברות ישראליות בסין, בארה"ב בכנס המדיה השנתית, משרד רה"מ בכנס העיתונות הזרה,  משרד האוצר, משרד החוץ, משרד התמ"ת, משרד התקשורת, משרד הרווחה, מכון היצוא,עיריית בית שמש, אוניברסיטאות חיפה והבינתחומי הרצליה, תגלית,  לבנק הפועלים, למאה המשפיעים של דה מארקר, לעיתון גלובס, מעריב,  לאופנועי קוואסקי, לחברת hp, כנס רופאים של התאגיד השוויצרי-  ROCH, ועידת נדל"ן שנתית, השקת משרדי רמפ"ל, קניון עזריאלי ואפילו בחתונה, בר מצווה ויום הולדת בבר ירושלמי אפל...  

      דרג את התוכן:
        23 תגובות   יום שישי , 17/10/08, 08:11

        בצילום, החתן והכלה התחילו את דרכם   ביצירה  משותפת- מזכרת של אהבה, שאליה הצטרפו כל באי החתונה שהשאירו את חותמם בציור שנתלה בסלון ביתם לנצח...

         

        כל אורח שנתן נגיעה של צבע בציור יחזור ליצירתו גם אחרי שנים, יצביע עליה תחת הכותרת "את זה אני יצרתי"


         
        © 2008, כל הזכויות שמורות לעפר אלוני

        תנאי השימוש  בשיטה  ראו קישור: http://dc4u.net/Terms.htm כל התוכן והקשור בו שייך  לעפר  אלוני . חל איסור מוחלט לפגוע בזכויות היוצרים והקניין הרוחני הכלולים בתוכן זה ו/או בכל עותק שלו. אינני מרשה  לשנות את התוכן, במלואו או בחלקו, בכל דרך ו/או צורה. חל איסור מוחלט להעתיק ו/או לשכפל ו/או לצטט ו/או להפיץ ו/או להעבירו לאחר ו/או לפרסם ו/או להציגו לאחרים ו/או ליצור ממנו ניגזרות ללא אישור מראש ובכתב. כל תוכן הניתן להורדה הינו לעיונו האישי בלבד של ההמעין  ואסור לכל מטרה מסחרית או אחרת. השימוש בתוכן זה  הוא לכל מטרה שאינה איסור, וכל שימוש בלתי מורשה מהווה עבירה על חוק זכויות יוצרים ואחרים

         

         


        דרג את התוכן:
          44 תגובות   יום רביעי, 15/10/08, 04:53

          האלים חש: לא רצוי, מנוצל, פגום, חסר ערך הגורמים לתחושות אלו: חוסר התענינות בו וחוסר קירבה רגשית. האלימות הפיזית נובעת מהאלימות הפסיכולוגית ומתחושת ריקנות ואפסות היוצרת תחושה של אובדן דרך ובדידות.כשהאדם חש שהוא מוקף במיליארדי אנשים (וזה נכון)  והביטוי האישי שלו נמחק הוא מוצא לנכון להביע את אישיותו בפרץ אלים.

          ד"ר מוטי משיח, סגן מנהל בית החולים אברבנאל, אומר  "כשאדם נחשף לסטרס ואינו משתף את הסביבה, איש אינו יודע מה באמת עבר לו בראש".y-net:

          http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3615355,00.html

          הדרך: אם ניתן לכל אדם  לבטא את ייחודו התורמת והמשתלבת עם הכלל,  נוכיח לו שהוא רצוי ואף חיוני לפסיפס החברתי המקיף אותנו בחיי השעה.מטרתנו ליצור גירוי לאינטלגנציה הרגשית שע"פ מחקרים עשויה לבנות בגרות שתשלב את האדם עם סביבתו.

          מבוא  לשיטת הקמפיין הדינמי: הקמפיין הדינמי היא שיטה המשתפת קבוצה גדולה של משתתפים לחזון אחד. הרעיון נשען על מספר עובדות: א. כל משתתף יש לו חלק ביצירה ב. כשמשתתף בקמפיין הדינמי יוצר הוא בעצם מטמיע מעצמו על גבי היצירה ולכן הוא קשור למסר ביתר שאת ג. כיום אנחנו חשופים לכ-17 אלף מסרים פרסומיים ביום(!) העשיה נותנת משנה תוקף ליצירתיות ד. המשתתף יחפש את החלק היצירתי שלו על גבי הקמפיין לאורך זמן ממושך דבר זה יקשור אותו ביתר שאת למסר ה. נוצרת יצירה משותפת בעל ערך אמנותי להבדיל ממהלך פלקטי שנזרק לאחר זמן ו. הגדרת הקידמה-הצליויזציה נשענת על סך המאמצים הקהילתיים המשותפים של אלפי דורות.

          הטכניקה  של הקמפיין הדינמי: גודל הקמפיין הדינמי  (בגודל שלט חוצות) מודפס על בד קנוואס. הדרך של ה"קמפיין הדינמי" היא שיתוף של  קבוצה של אנשים הנרתמים לחזון משותף . כל משתתף יקבל הדרכה דינמית , מכחול וצבע, שבעזרתו הם יביעו את הרצון המשותף. בסופו של יום תיחשף יצירה  משותפות, שלכל משתתף יהיה חלק דינמי בה.

          ערך מוסף:  צילומי המשתתפים ברגע יצירתי מרגש    

          קטעי עתונות: http://www.dc4u.net/news.html

           © 2006, כל הזכויות שמורות לעפר אלוני

           הקמפיין הדינמי- השיטה החברתית תרבותית שיווקית הופקה עד היום לחברות ישראליות בסין, בארה"ב בכנס המדיה השנתית, משרד רה"מ בכנס העיתונות הזרה,  משרד האוצר, משרד החוץ, משרד התמ"ת, משרד התקשורת, משרד הרווחה, מכון היצוא,עיריית בית שמש, אוניברסיטאות חיפה והבינתחומי הרצליה, תגלית,  לבנק הפועלים, למאה המשפיעים של דה מארקר, לעיתון גלובס, מעריב,  לאופנועי קוואסקי, לחברת hp, כנס רופאים של התאגיד השוויצרי-  ROCH, ועידת נדל"ן שנתית, השקת משרדי רמפ"ל, קניון עזריאלי ואפילו בחתונה, בר מצווה ויום הולדת בבר ירושלמי אפל...  

          דרג את התוכן:
            0 תגובות   יום שני, 13/10/08, 08:09

            לפני זמן הזמנתי בייגלה קר! בצומת רמלה, המוכרת חיממה לי אותו ולשמע בקשתי השניה, להכניסו לשקית נייר ולא ניילון קראה לעברי: אתה יודע שאתה נודניק!!!לפני עוברים וגם שבים. מיותר לציין, שהבייגלה החם נשאר בידה עד עצם היום הזה. 

            ההתפוררות הכלכלית שלנו ובכלל נובעת מחסך במושג כבוד האדם באשר הוא...בעברית למילים כבוד וכובד שורש משותף, כי לבעל הכבוד יש משקל סגולי הפורץ לעולם החיצון. ככל שיהיה האדם טוב, מחונן ומוכשר הוא לא יעורר כבוד אם לא יצליח לממש את כשרונותיו ואת ייעודו באמצעות מחווה לקהילה. הכבוד לאדם לחברה ולעסק מתגשם במחווה חיצונית המסייעת לאישיותו הפנימית לפרוץ לעולם החיצון.

            איש הבשורה אמור לפתח דרכי תקשורת עם שכניו, מכריו ולהתקשר עמם בדו-שיח של דברים המוליכים למעשים עם תמהיל של אמון. הכבוד קשור לפרסום. אין הכבוד שרוי בעילום שם. הכלכלה העולמית ובכלל לא נשענת על משאבים חומריים כגון: נפט, יהלומים ובייגלה... כבר ראינו  מדינות-כגון אוקראינה- עם נהרות שזורמים ע"י הבתים, אבל בבתים לא היו ברזים. הבידול החברתי וחוסר מכנה משותף החברתי-תרבותי השאיר את החברה-כלכלה שם בבונקר.

            מהות הכלכלה היא התפיסה החברתית- תרבותית של קבוצת אנשים הרוצה להצליח לצלוחאת החיים. ככלל הכלכלה נועדה לכלכל את מעשיו של האדם ברוח ובחומר.לולא חיי הכלכלה כל אדם היה נשאר בביתו עם העז והחסה והיה נמנע ממנו הקשר החברתי המתבקש עם אנשים ועולמות חדשים. רובינסון קרוזו לא יכול היה להצליח הוא יכול היה רק לשרוד ברמה של ארוחת בוקר, צהרים ודרינק...

            ההצלחה יכולה לצאת מהכוח לפועל רק ע"י אחדות של הפרטים ויצירת תאגיד שיפרוש את מוטות ענפיו שיצלו ויתנו פרי לנו ולדורות הבאים...על מנת להצליח לצלוח על פני המים הסוערים של החיים, יש לבנות במשותף מערכת גשרים וקשרים עם יסודות חברתיים המושתתים על אמון. 

            ההוכחה: הציוויליזציה שווה לסך המאמצים הקהילתיים של אלפי דורות. 

            לכן, יש לתת עדיפות עליונה(ולא תחתונה) לבניית חברה המושתת על ערך חברי היוצר חיבור (וזה לא רק שורש של מילה).

            הציניות וההתנשאות, הישראלית ובכלל לדורותיה בנתה דורות של חספוס של התנשאות, שמרחיקה אותנו מקשר חברי. החיבור נוצר בשעה שהאדם כובש ושם ברקסים על היציאות שלו. במסלולי המרוצים בפריז מלמדים את הנהגים על הברקסים ולא על דוושת הגז.זה הסוד של המרוץ של החיים! כיצד להאט בסיבוב של החיים, כיצד להתאפק ולא לפלוט את הקרינה שלך ברשות הרבים.כיצד לעצור את הדורסנות הכוחנית למרות שיש לך את זה! (ובינינו אין לנו את זה). 

            האדם אמור לכבוש את הטבע שלו! רק האדם שיכבוש את עצמו יזכה לפרסום ולכבוד.הגאה והיהיר דוחה ונדחה! הצנוע ותמים מושך ולראיה: הריק הוא הכוח החזק שבטבע-ראה את החור השחור או הוואקום שנוצר מחוסר אוויר וריק. 

            האחדות שלנו כעם תגרום לכלכלה לצמוח וללבלב. רק שיתוף פעולה, הבא לידי ביטוי מדיבור ועד לחתימה בין היחיד לקהילה, יכול להצמיח הצלחה.

            התרבות החברתית האירופאית היא הבסיס של כלכלתה. חופש הביטוי וכבוד האדם באשר הוא זאת התשתית האמריקאית.

            לא שמענו על אסקימוסי מתבודד שהצליח כמו בייל גייטס, שבנה תאגיד שמאגד ומאחד. 

            אך יש לזכור! שלמרות החיבור החברתי, יש להגן על האנושיות של הפרט. למרות הערכיות החברתית  אל לה, לאחדות המאוחדת, לטשטש את ה"אני" של הפרט.חשיפת האנושיות, הנדירות שבה ובדידות הפרט אמורה לפתח אמפטיה והבנה למורכבות החיים הבנויים מקצוות סותרים: בדידות וחברה, מכניזם ואנושיות, מלחמה ושלום.  

               

            פורסם  בפרומו מדיה ב: 13/11/2003 http://www.status.co.il/PromoMedia/Arciv/NewsLetter_9.htm#190 

            © כל הזכויות שמורות לעפר אלוני 

            דרג את התוכן:
              6 תגובות   יום שישי , 10/10/08, 09:36

               להקמת סוכה נופלת יש ייתרון ברור על פני ארמון. הסוכה תיבנה מאותם חומרים שממנה הייתה מורכבת ואילו הארמון יבנה מחדש ללא זכר למה שהיה...

              וזה מזכיר לי את הצורך שהעבר הוא הקוסטרוקציה והבסיס של עתידנו..."עם ללא עבר אין לו עתיד"


               

              דרג את התוכן:
                4 תגובות   יום שלישי, 7/10/08, 19:17

                החתימה מייצגת  את הסיום  ואילו הנצח את הללכת לקראת...האדם באשר הוא מוגדר כמהלך, מחיסרון להשלמה בשני אופנים מקבילים האופן הראשון  לעבר התקווה שהיא צורך נפשי המצוי מעבר להשגתנו החושית והשני להבדיל באופן שהוא מייחל, הניתן להגשמה "אני מייחל לכוס קפה חם ולכן אני קם מכסאי".

                האדם הוא צרכן הבנוי משני קווים מקבילים שכן נפגשים במימדים של הנצח, מחד של רוח ותקווה ומאידך  של  אחיזה במציאות בחיי השעה.

                האדם זקוק לנקודת אחיזה בהבנת הנמצא  במימד של הנצח המקיף אותו ולכן  הוא זקוק לחותם ולאישור מלשון אושר - בכל אישור יש אושר וזה לא רק אותו שורש של מילה.

                ליצירתי קראתי,  חתימה טובה לנצח כדי להדגיש את שני הניגודים (בכחול - קר ואדום - חם)  שמשלימים לעבר האחד...

                 



                דרג את התוכן:
                  6 תגובות   יום שישי , 3/10/08, 17:49

                  להלן בחינה שנתתי , במסגרת שיעור הבנת הנמצא הרקע לבחינה בהבנת הנמצא

                   

                  יך רמברנט  מיקם את האור והחושך?  

                  בשיעור הקודם למדנו על מהות העולם הנשען על החושך.., היום נלמד על אחד מגדולי הציירים שסלל את הדרך להבנת האור והחושך... לצייר קראו רמברנט שחיי ב1669-1606. רמברנט פרץ דרך ולמרות שהיה יכול להרוויח ממון רב בציור מדוייק הוא בחר לצייר את פעולתה הפנימית של רוח האדם. רמברנט צייר את טבע האדם אופיו ומצב רוחו. הוא היה בן של טוחן מהמעמד הבינוני וזכה להכרה כבר בחייו.הוא יצר כ- 150 ציורים בנושא המקרא...היום אני רוצה לחשוף בפניכם ציור של רמברנט הקרוי: פלישתים מנקרים את עיניו של שמשון ואשמח באם תענו על השאלות לעיל.

                          

                    האם העולם במהות מואר או חשוך? 

                   

                   איך רמברנט מביע את המתח בציור? 

                   

                   

                   איך רמברנט  שובר את החושך בציור? 

                   

                   

                  איך החרב המנקרת  את עיניו של שמשון מצויירת?  א. מוארת  ב. מוצללת  ג. באפור.  

                   

                   

                  מה הכי מואר בציור? א. המערה ב. שמשון ג. דלילה ד. הפלישתים. 

                   

                   

                  איזה סגנון של לבוש קיים בציור?  א. מודרני  ב. ערבי   ג. הולנדי      ד. ישראלי.  

                     

                  איפה מתקיימת ההתרחשות?  א. באוהל   ב. בארמון    ג. במערה   ד. בחדר.  

                     

                  האם דלילה מרוצה ממצבו של שמשון?     א. שמחה   ב. נבוכה    ג. מבוהלת.

                    

                   

                   

                  כמה שווה לערך ציור של רמברנט?  א. מאות דולרים ב. אלפי דולרים ג. מיליוני דולרים ד. עשרות מיליוני דולרים 

                   

                   

                   

                   

                  דרג את התוכן:

                    תגובות אחרונות

                    code2hope

                    מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

                    פרופיל

                    הקו א-ל התקווה
                    1. שלח הודעה
                    2. אוף ליין
                    3. אוף ליין

                    ארכיון

                    פיד RSS