כותרות TheMarker >
    ';

    code2hope

    מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

    code2hope

    מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

    ארכיון : 4/2011

    3 תגובות   יום חמישי, 28/4/11, 22:54

    הזרזיר נראה שונה מהעורב רק בחיצוניות ולכן אנחנו תמהים כשאנו רואים אותו הולך (ואף מתיישב) אצל העורב והסיבה כי בעצם ובמהות (למרות שזה לא ניכר) הם מאותה משפחה.

    אני לא נכנס לדקויות מי כאן הזרזיר אבו מאזן או החמאס, אבל ברור שיש להם מכנה משותף וכשיש מכנה משותף אפילו להרע הם יסללו את הדרך למפגש...

     

    הפלסטינים משיבים לנתניהו: "האחדות חשובה מהשלום אתכם"

    ואיך ניתן להסביר ששוחרי מלחמה מתעסקים בשלום?

    התובנה אומרת: שלמען המטרה האגואיסטית החיצונית שלך (כסף, כבוד...) אתה מוכן להנמיך את עצמך. אבל השאלה מה מסתתר מתחת, אם לא  "והבור ריק אין בו מים אבל נחשים ועקרבים יש בו"?

    להמשך - הנוכל הגדול בהיסטוריה, מיידוף: "היינו משפחה מאוד מלוכדת"


     

    * העורב ע"פ המקורות, היא חיה המתאכזרת על בניה

     

    דרג את התוכן:
      6 תגובות   יום ראשון, 24/4/11, 12:37
      לפני זמן , לקחתי טרמפ אדם חרדי שהטיף לי על שאני שומע סנטנה- מוזיקה בלועזית וכו' , לימים  (בימים שהיה אסור להכנס לרוסיה ובמילא לקבר נחמן מאומן) נסעתי עם הגרש"ז אוירבך, פוסק הדור, ושאלתי אותו שתי שאלות.
      א. האם מותר לשמוע שירים בלועזית וכו' ועל זה הוא  פסק שמותר.
      ב. האם מותר לנסוע לאומן, בזמן שזה היה מקום סכנה וישראלים לא הורשו להכנס לשם? ועל זה הוא ענה לי שאסור
      מהסיבה שאֵין לְאָדָם לְהַכְנִיס אֶת עַצְמוֹ לִמְקוֹם סַכָּנָה ... (מסילת ישרים פרק ב)
      כלומר למרות שברצונך לקיים מצווה ומחשבתך תנדוד לעבר הסיעתא דשמיא לגבי קיום  המצווה בכ"ז קיים איסור. 
      לפני זמן , לקחתי טרמפ אדם חרדי שהטיף לי על שאני שומע סנטנה- מוזיקה בלועזית וכו' , לימים  (בימים שהיה אסור להכנס לרוסיה ובמילא לקבר נחמן מאומן) נסעתי עם הגרש"ז אוירבך, פוסק הדור, ושאלתי אותו שתי שאלות.
      א. האם מותר לשמוע שירים בלועזית וכו' ועל זה הוא  פסק שמותר.
      ב. האם מותר לנסוע לאומן, בזמן שזה היה מקום סכנה וישראלים לא הורשו להכנס לשם? ועל זה הוא ענה לי שאסור
      מהסיבה שאֵין לְאָדָם לְהַכְנִיס אֶת עַצְמוֹ לִמְקוֹם סַכָּנָה ... (מסילת ישרים פרק ב)
      כלומר למרות שברצונך לקיים מצווה ומחשבתך תנדוד לעבר הסיעתא דשמיא לגבי קיום  המצווה בכ"ז קיים איסור. 
      לפני זמן , לקחתי טרמפ אדם חרדי שהטיף לי על שאני שומע סנטנה- מוזיקה בלועזית וכו' , לימים  (בימים שהיה אסור להכנס לרוסיה ובמילא לקבר נחמן מאומן) נסעתי עם הגרש"ז אוירבך, פוסק הדור, ושאלתי אותו שתי שאלות.
      א. האם מותר לשמוע שירים בלועזית וכו' ועל זה הוא  פסק שמותר.
      ב. האם מותר לנסוע לאומן, בזמן שזה היה מקום סכנה וישראלים לא הורשו להכנס לשם? ועל זה הוא ענה לי שאסור
      מהסיבה שאֵין לְאָדָם לְהַכְנִיס אֶת עַצְמוֹ לִמְקוֹם סַכָּנָה ... (מסילת ישרים פרק ב)
      כלומר למרות שברצונך לקיים מצווה ומחשבתך תנדוד לעבר הסיעתא דשמיא לגבי קיום  המצווה בכ"ז קיים איסור. 

      לפני זמן , לקחתי טרמפ אדם חרדי שהטיף לי על שאני שומע סנטנה  ומוזיקה בלועזית וכו' ,

      לימים (בימים שהיה אסור להיכנס לרוסיה ובמילא לקבר ר' נחמן מאומן) זכיתי לנסוע עם פוסק הדור הגרש"ז אוירבך זצ"ל,  ושאלתי את גדול הדור,  שתי שאלות:
      א. האם מותר לשמוע שירים בלועזית וכו' ועל זה הוא פסק שמותר.
      ב. האם מותר לנסוע לאומן, בזמן שזה היה מקום סכנה וישראלים לא הורשו להיכנס לשם? ועל זה הוא ענה לי שאסור.
      מהסיבה שאֵין לְאָדָם לְהַכְנִיס אֶת עַצְמוֹ לִמְקוֹם סַכָּנָה ... (מסילת ישרים פרק ב)
      כלומר למרות שברצונך לקיים מצווה ומחשבתך תנדוד לעבר הסיעתא דשמיא לגבי קיום המצווה בכ"ז קיים איסור.

      לסכום "הדבקות באמת" עלולה לעורר מחלוקת ולגרום לאסון

      דרג את התוכן:
        23 תגובות   יום שני, 18/4/11, 16:18

            ג'ון לנון                                דמיין                            "אני"

        דמיין שאין גן עדן                                                    דמיין שיש גן עדן
        זה קל אם תנסה                                         זה קל צריך רק להיזכר
        אין גיהינום מתחתינו                 והגיהינום רק ניגוד שמחזק את העדן
        מעלינו רק שמים                    מעלינו שבעה רקיעים ואחד קרוי שמים
        דמיין את כל האנשים                                       דמיין את כל האנשים
        חיים את הרגע                             חיים את הנצח כולל את שירך, ג'ון

        דמיין שאין מדינות                 דמיין שיש ייחודיות המשתלבת עם הכלל
        זה לא קשה                                                    זה מורכב אבל פשוט

        שום דבר להרוג או למות למענו                    כי החיים הם ערך נשגב
        וגם אין דתות                                        והדת היא כלי לעבר התקווה
        דמיין את כל האנשים                                       דמיין את כל האנשים
        חיים את חייהם בשלוה                           חיים את חייהם ביחד ולחוד

        דמיין שאין רכוש                                                     דמיין סוכת שלום
        אני תוהה אם אתה יכול             כי רק בביטול היש יהיה חיבור שבלב
        אין צורך לחמוד או להשתוקק                  ואז לא יהיה הצורך בלחמוד
        אחווה אנושית                         כי רק ביחד נוצרת הזריחה של החיים
        דמיין את כל האנשים                                       דמיין את כל האנשים
        חולקים את כל העולם                                       מאחדים את העולם

        אתה יכול להגיד שאני הוזה                     אתה יכול להגיד שאני הוזה
        אבל אני לא היחיד                                      אבל בטח גם אתה רוצה
        אני מקווה שיום אחד תצטרף אלינו                  אני מייחל להצטרפותך
        והעולם יהיה ישות אחת                    לעבר התקווה אל האחד הנעלם

         

        ליוטיוב

         

         

        ''

        דרג את התוכן:
          11 תגובות   יום חמישי, 14/4/11, 07:30

          התמימות היא ערך חשוב לאיזון של השכלתנות הטיפשית המקיפה אותנו בחיי השעה. כי בעצם, איזה אירגון ביון צפה מלחמה כלשהיא?  למה השרות המטאורולגי לא צפה את הצונמי ביפן? מי הכלכלן שחזה את נפילת המניות ב-2008? ולמה הפרסומאים למרות הפילוח של קהלי היעד ועוד... לא צופים מראש אם הקמפיין יעבוד או לא?

           

          התשובה כאן בנמצא, כי הקונספט של העולם הוא מלשון נעלם, וברגע שאנחנו מתימרים לדעת את עתידנו אנחנו בעצם שוברים את הקונספט שעליו נשען העולם.

          לעומת השכלתנות האדם נשען על ליבו שזאת תמימותו. את שיכלו הוא אמור לסנן דרך ליבו כפי שהטיב להגדיר זאת פאבלו פיקאסו "בגיל עשרים ציירתי כלאונרדו דה וינצ'י  (באינטלקט) אבל לקחו לי עוד ארבעים שנה לצייר כילד". ובמקורותנו "וידעת היום והשיבות אל לבבך..."


          המשב רוח התמים משהו (תמיד אפשר עוד...) של אורלי במיוחד  וגיא שנושב מהתוכנית שלהם מאזן לי את הכותרות הצעקניות והמתנשאות ....


           

          ''
           

          אורלי וילנאי ושירה ברמן  המתנדבת, מציירות קמפיין דינמי - צייר לי תקווה, לשחרור גלעד שליט

          דרג את התוכן:
            16 תגובות   יום שני, 11/4/11, 13:39

            שלום מדינה של גאונים (וזה לא בציניות) אבל הבעיה של הגאון שהוא רוצה לבד להצליח...

            אולי נטמיע בתוכנו את עובדת החיים הפשוטה, שההצלחה זה רק ביחד והישרדות קשורה לבדידותו של האדם?

            כן, רוצים דולרים, יורו או פרנקים שוויצרים? תתחברו עם הלב (עם השכל זה מורכב) כי האחדות היא סוד הצויליזציה וההצלחה... זאת המציאות בהבנת הנמצא.


             

            והתסריט לפרושי על "מה תצעק אלי דבר אל בני ישראל ויסעו": האחד הנעלם, פונה למשה ושואל, מה תצעק אלי משה, בבדידותך (למרות שאתה גדול הנביאים) דבר אל בני ישראל עם קונספט של  "ויסעו"- ביחד...או אז אפילו הצונמי של הטבע (קריעת ים סוף) יהיה בקטנה.

             

             

            ''

            דרג את התוכן:
              6 תגובות   יום שני, 4/4/11, 16:37

              איך יתכן שניתן להתחרט על מעשה שנעשה? הרוצח רצח, הגנב גנב, הדברן דיבר מלשון דבר עם מעשה...

              בעולם קיימות שתי מידות סותרות של: דין - מידה הדורשת מיצוי הדין, כאן ועכשיו ע"פ המעשה. וחסד- מידה הנותנת הזדמנות וזמן לשוב...כשהאדם רוצח הוא לא יכול לעשות Rew ולהחיות את המת, אבל עצם המעשה מעודד אותו לרצח נוסף... בשעה שהפושע רוצה "לחזור למקום הפשע" אבל הוא שם לעצמו "ברקס" -שאלו בעצם היסורים, כאן מופיעה נקודת המפגש  של החסד והדין ...

              גולדסטון במעמדו כשופט כנראה מצוי ביסורים אלו...


              עוד על הבנת הנמצא מחר ביום ג' , בחוג הרב תחומי הקו א-ל התקווה:
              http://www.facebook.com/event.php?eid=194006990629706

              דרג את התוכן:
                6 תגובות   יום ראשון, 3/4/11, 20:48

                בחוג הרב תחומי בהבנת הנמצא הקו א-ל התקווה, תחשפו לעובדת חיים הקשורה ל"אני" שלך, שלא הייתם מודעים אליה.בחוג הרב תחומי, נחשוף ע"י אפליקציה, את הצבע האישי שלך שליווה וילווה  אותך לאורך ורוחב השנים. במקביל נערוך סשן על תורת הצבעים השונים ונעלה לדיון את צבעי  המשתתפים.  תוך כדי חשיפת התובנה לחשיפת הצבע האישי שלך.

                על הפרק:

                מה הם צבעי היסוד? מה המשמעות של צבעים קרים או חמים? איך לעצב במדינה חמה כשלנו?

                למה הצבע שלך יכול לשמש? האם המודעות לצבע האישי שלך תעורר אותך ואת הסובבים?

                האם החיבור ל"אני" – ולצבע שלך, יעזור  לקבלת החלטות לגבי בן זוגך, לבושך ואולי אפילו לקביעת הצבע שבו תצבע את חדרך לקראת פסח, האם יש דבר כזה מיתוג אישי?


                עוד פרטים על החוג


                אנחנו מזמינים אותך להירשם כאן ועכשיו או בפייסבוק, לחיבור לצבע האישי שלך העשוי לעורר את מזלך  כי "מצא מין את מינו ומתעורר".

                 


                מחיר רגיל: 400 ש"ח לארבעה מפגשים כל מפגש שעתיים (לא כולל חומרים)

                המפגש מותנה בכמות המשתתפים.

                 

                לאישור  בפייסבוק או אצל מיכל: 054-4767395


                 

                המלצת סבר פלוצקר על דרכי- העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות

                 

                צילומים של משתתפי השיטה: אישי ציבור ואמנים

                 

                הנחה של 10%   לבאי החוג בהזמנה של קמפיין דינמי לאירוע אישי, חברתי, שיווקי ומדיני



                *הצבע נקבע ע"פ  תאריך יום הולדתך בעזרת אפליקציה שאושרה ע"י חברת Apple העולמית.

                 


                 

                ''

                 

                 

                 

                דרג את התוכן:

                  תגובות אחרונות

                  code2hope

                  מעורר ומורד בכח המשיכה, לעבר התקווה

                  פרופיל

                  הקו א-ל התקווה
                  1. שלח הודעה
                  2. אוף ליין
                  3. אוף ליין

                  ארכיון

                  פיד RSS