פתיחה

ארכיון : 4/2014

מסע הקסם המיסתורי - חלק ו' ,ואחרון

יום רביעי, 23/4/14, 23:31

מסע הקסם המיסתורי – חלק ו' , ואחרון וירג'יניה ביץ' הקדירה פניה. טמפרטורה של 40 מעלות (פרנהייט) שזה כ-4 מעלות צלזיוס ,גשם ורוח עזה , מקדמת את פנינו . אבל זה לא מה שישבור אותנו. לפחות ככה החלטנו. אם אנחנו פה , אנחנו...

קרא עוד | 0 תגובות | 515 צפיות

מסע הקסם המיסתורי – חלק ה'

יום שני, 21/4/14, 07:19

מסע הקסם המיסתורי – חלק ה' היום מחכה לנו יום של נסיעה ארוכה וכמעט רצופה. נסיעה שמתחילה ביציאה מאשוויל לכיוון צפון על מנת להגיע באיזה שלב לכביש שנקרא "בלו רידג' פרקוואיי". זהו כביש נופי שמתואר כבעל יחוד שאסור ממש ל...

קרא עוד | 0 תגובות | 438 צפיות

מסע הקסם המיסתורי - חלק ד'

יום שבת, 19/4/14, 08:59

מסע הקסם המיסתורי – חלק ד' הבוקר הזה מתחיל מוקדם. רעשים שאנו כבר מכירים מעגינות קודמות מבשרים לנו שחזרנו לנמל הבית. בלילה חילקו הוראות פריקה וירידה מהאוניה. מסתבר שיש לנו זמן לארוחת בוקר אחרונה לפני הנטישה וגם ככה...

קרא עוד | 0 תגובות | 481 צפיות

מסע הקסם המיסתורי - חלק ג'. הקרוז לבאהמס

יום שלישי, 15/4/14, 04:16

מסע הקסם המיסתורי – חלק ג' השכמה סבירה בשמונה בבוקר מצאה את העדר, מתעורר לרעשי הכנת ארוחת בוקר ישראלית. לפעמים מה שצריך בשביל התימרוץ זה ריח טוב שמעיר אותך. אחרי התארגנויות שנמשכו קצת יותר מהמתוכנן יצאנו לדרך בסביב...

קרא עוד | 0 תגובות | 567 צפיות

מסע הקסם המיסתורי- חלק ב'

יום רביעי, 9/4/14, 07:53

מסע הקסם המיסתורי – חלק ב' את הסיפור של היום מתחילים מהסוף... מאז שהגענו רבץ עלינו הענן הזה של המזוודה שנעלמה. מעין דיכאון מלווה בחוסר וודאות שכן אנחנו מאד מוגבלים במלבושים שלנו מחד ומאידך אין לנו מה ללבוש בהפלגה ב...

קרא עוד | 0 תגובות | 465 צפיות

מסע הקסם המיסתורי - חלק א'

יום ראשון, 6/4/14, 06:05

מסע הקסם המיסתורי , תולדות משפחה במסע חוצה גבולות שעה שתיים בלילה היא בדרך כלל סיבה טובה לישון, אלא אם בחרת להגיע אל שדה התעופה בשעה הזו. "..זה באמת עושה לי טוב לראות מטוס גדול ממריא דרך דמעה שקופה" שר המשורר ,אכן ,איי ל...