חיים יפים

לטרוף את טנריף...

טיולים ותיירות   חלק ב ואחרון

יום שבת, 13/10/18, 17:29

זמן קפה... וזה הזמן להמשיך עם הטיול הנפלא לטנריף. את היום הרביעי פתחנו בעיירה מקסימה גאראציקו. העיירה שימשה בעבר כנמל הגדול באי ונקברה תחת זרם לבה לפני כ- 300 שנה. העיירה שוקמה ומבניה העתיקים שומרו בחלקם. המשכנו לכפר מס...

קרא עוד | 28 תגובות | 5172 צפיות

טנריף... אי מטריף...

טיולים ותיירות   חלק א

יום שבת, 6/10/18, 18:02

חזרתי מחופשה חלומית מטנריף...נסענו קבוצה קטנה ואיכותית עם מדריך מקצועי וחביב. בטנריף הצטרף אלינו מדריך מקומי מקסים ביותר. טסנו דרך מדריד והמשכנו לעוד שעתיים וחצי טיסה עד לטנריף. (פוארטו דה לה קרוז). המלון היה במיקום מצו...

קרא עוד | 28 תגובות | 5260 צפיות

הקיץ עושה לי טוב....

יום שבת, 15/9/18, 17:05

הסתיו כבר פה... קריר פה בערבים... החצבים פורחים... הימים מתקצרים ועוד מעט צריך להחליף את הבגדים בארון... :)) אני אוהבת קיץ ואת כל מה שנילווה אליו...החום לא מפריע לי וזו בהחלט העונה החביבה עלי. הקיץ הזה עשה לי טוב... את ...

קרא עוד | 37 תגובות | 13072 צפיות

ברלין אלכסנדר פלאץ...

יום שבת, 1/9/18, 17:23

במחציתו של השבוע חזרתי מברלין...אלו היו חמישה ימים אינטנסיביים, של הנאה מוסיקה, אוכל ותרבות. בברלין הייתי לפני 8 שנים...ביקרנו בכל אתרי החובה ובמקומות עם זיקה יהודית. העיר עשתה לי טעם של עוד....:)) התארחתי אצל חברה שגרה...

קרא עוד | 30 תגובות | 13220 צפיות

היה תיסלם....:))

יום ראשון, 5/8/18, 16:58

הקיץ כבר פה.... ואיתו החופשות, הבילויים, המופעים והימים הארוכים... השבוע היה בלתי נשכח. יום שלישי (פעמיים כי טוב)... היה הרבה יותר מטוב בהופעה של להקת "תיסלם" באמפיפארק ברעננה. במלאת 30 שנה חוזרת להקת תיסלם במופע רוק אנ...

קרא עוד | 34 תגובות | 17923 צפיות

דברים טובים.. באים באריזות קטנות...

יום שבת, 23/6/18, 17:35

השבוע היה עמוס באירועים מהסוג הטוב....:)) את השבוע פתחתי בכנס בטחון לדורותיו... כנס שעשה לי ריסטארט למוח והעלה את את כל הזכרונות מהעבר. היה מאוד מרגש ומלהיב לראות אנשים שאיתם עבדתי בעבר הרחוק. החוויות והזכרונות שכבר הספ...

קרא עוד | 32 תגובות | 3152 צפיות

פורטוגל - מפאדו ועד ים....

יום שבת, 26/5/18, 17:37

שעת קפה עם הקפה...אחרי הרבה זמן של ניתוק...:)) עוד מעט ימלאו שנתיים מאז שחזרתי מליסבון שלי... ואני עדיין מתגעגעת....לא פלא שארועי האירוויזיון החזירו אותי באחת לעיר האהובה עלי, במיוחד שהוא התקיים במרחק נגיעה מהבית שבו גר...

קרא עוד | 28 תגובות | 33222 צפיות

מונטה - נגרו

יום שבת, 14/4/18, 17:30

שבוע עבר מאז שחזרנו מטיול מהנה ומקסים . נסעתי בחופשת הפסח עם משפחתי למונטנגרו - "ההר השחור". CRNA GORA - ההר השחור בשל יערות עצי האורן השחורים המכסים אותו. מונטנגרו - מדינה קטנה הנושקת לים האדריאטי, ועם זאת מדינה הררית ...

קרא עוד | 34 תגובות | 2011 צפיות

חלון לים התיכון...

יום שבת, 17/3/18, 17:27

כשציינו בשבוע שעבר את יום האישה הבינלאומי, אני חגגתי עם היקרות לי (אחותי והבת שלה) בת"א- הרצליה. החגיגה האמיתית ... היתה ההופעה של יהודה פוליקר במופע החדש לציון 30 שנה לתקליט "אפר ואבק". נהנינו ממלון מפנק בצפון ת"א , בק...

קרא עוד | 28 תגובות | 2331 צפיות

איזו מן שלוה....

יום שבת, 3/3/18, 17:21

כשהזמינו אותי להופעה של אריק סיני בשלווה, מאוד שמחתי. גם כי אני אוהבת אותו מקדמת דנא וגם כי רציתי מאוד לראות את "שלוה". לא תיארתי לעצמי שיהיה זה ערב מרגש ביותר מעבר להנאה מהמופע. אז כמה מילים על "שלוה" : הארגון נוסד בשנ...

קרא עוד | 36 תגובות | 103798 צפיות

העם עם הגולן....

אקטואליה

יום שבת, 10/2/18, 16:34

בצל המתיחות בצפון, יצאנו באחד מימי השבוע , לסיור לימודי ברמת הגולן , בגבול לבנון וסוריה. שמענו סקירות מרתקות על המציאות המורכבת, השברירית והנפיצה מנציגי צה"ל. יצאנו מוקדם בבוקר והתחנה הראשונה שלנו היתה כפר עג'ר בגבול הל...

קרא עוד | 35 תגובות | 104669 צפיות

השקדיה פורחת....

תכנים אישיים

יום שבת, 3/2/18, 17:28

השבוע חגגנו טו בשבט, ראש השנה לאילנות, חגיגה של הטבע . יצאנו לנטיעות ביער ירושלים במסגרת העבודה. היה קר וקרני השמש נלחמו בעננים. הלכנו לא מעט, נהנינו מהפריחה, שמענו הרצאה על החג ונטענו עצים בחלקה שנשמרה עבורנו. נטעתי עץ...