כותרות TheMarker >
    ';

    שרה קונפורטי - ויטראז'ים, ציור על זכוכית, עיצוב עבודות אמנות ל בתי כנסת, אריחי קרמיקה וזכוכית מצוירים, יודאיקה, תכשיטי אופנה

    אני אמנית ישראלית שחיה ונושמת אמנות 24 שעות ביממה. לא תמיד אני בטוחה שזו מתנת אל. להיות כל כך שקועה בתחום זה, לחיות אותו, לעבוד אותו, לקרוא, ללמוד, לחדש, לנשום, לחלום אותו.... ישנם רק דברים מעטים, המהנים יותר מאשר יצירת עולם חלומותיך.
    אך בכל זאת.....מרגישה הכי שפויה כאשר אני יוצרת.....
    אוהבת ליצור כל יום עולם חדש..יפה וטוב יותר
    אדם שיש לו יופי הקרוב אליו – נעשה יפה יותר..

    אני אמנית זכוכית - מעצבת, מתכננת ומבצעת עבודות אמנותיות לבתי כנסת, עיצוב וביצוע ארונות קודש אמנותיים, תיבת חזן, וויטראז'ים לבתים פרטיים, פרוכות לארונות קודש, מחיצות אמנותיות עבודת יד לעזרת נשים, ציור על זכוכית, פסיפס, עבודות פיוזינג, עבודות יודאיקה אמנותיות, אריחי קרמיקה וזכוכית אמנותיים, אריחים מצוירים, לבתי כנסת, למבנים ציבוריים ולבתים פרטיים. מתכננת ויוצרת עבור עיריות שונות, עבודות קרמיקה מיוחדות לקישוט רחובות העיר (פתח תקווה), שלטי חוץ מיוחדים אמנותיים, ציורי קיר מוזמנים ללקוחות פרטיים וחברות ציבוריות. אנדרטאות (אנדרטת צומת בית ליד 30 מטר גובה על 2.5 דונם).
    שרה עונה על ביקוש וצרכי הלקוחות הבונים או משפצים את ביתם, כגון ציור על חלונות, דלתות, בדוגמאות ייחודיות, אריחים מצוירים למטבח או ל אמבטיה, ל קיר או ל רצפה, כיורים מצוירים, שלטים אמנותיים. בסגנון אישי , ציור על עץ בשילוב קרמיקה וזכוכית. שיווק לסיטונאים וגם ליחידים.
    ייצור מתנות ייחודיות לכל אירוע לפרטיים, לחנויות ולמפיצים

    מעבירה גם סדנאות לזכוכית ל יחידים ולקבוצות קטנות ובאווירה כפרית ייחודית.

    מוזמנים לגלוש באתר שלי ולהתרשם מעבודותיי

    שרה קונפורטי
    האתר שלי באנגלית www.sarakonforty.com
    האתר שלי בעברית http://www.sarakonforty.com/HE/

    המייל האישי ks7@inter.net.il
    בפייסבוק
    http://www.facebook.com/Konforty.Designing.Synagogues.StainedGlass
    בויקיפדיה
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%A8%D7%94_%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%99



    052-3676472

    ארכיון

    תכנים אחרונים

    144 תגובות   יום רביעי, 22/12/10, 01:48

    תכנון וביצוע ויטראז' – ציור על זכוכית - חלון רוזטה עגול בתוך ארון הקודש, ישיבת ההסדר ראשון לציון 

    התבקשתי לתכנן ולבצע ויטראז ל בית הכנסת בישיבת ההסדר בראשון לציון. היה זה אתגר עבורי. היכל זה מיוחד. הזמינו את עבודת העץ בחו"ל, והעץ גולף בעבודה ייחודית עבור בית הכנסת. הפתח שהושאר עבור הזכוכית המצויירת היה עגול.

    החלטתי לצייר על הזכוכית מוטיבים גיאומטריים בצבעים ססגוניים כדוגמת חלון רוזטה.

    תאור התחלת העבודה: תכנון וביצוע ויטראז' רוזטה בתוך ארון הקודש - תחילה ציירתי את המוטיב המרכזי בצבע תוחם שחור, וכן את החלוקה הסימטרית של המוטיבים במעגלים, את הקרניים היוצאות בסימטריה מהמרכז, וניתן לראות את המוטיבים המרכזיים במרכז הויטראז.

    ''

    במרכז היצירה ציירתי מגן דוד בסגנון מזרחי אוריינטאלי, בצבע טורקיז עז, , מגן דוד מקושט מאד בתוספת צבע זהב וכסף.

    מהמרכז המשכתי ו ציירתי מוטיבים חוזרים על עצמם כמו לוחות הברית, שושנת. ציירתי פסוקים – שימוש באותיות כמוטיב דקורטיבי במעגל שלם סביב, כך שנוצרה בעצם דוגמה דקורטיבית חדשה המבוססת על ציור האותיות, פטנט שלא אני המצאתי, אך נהוגה מזה דורות.

    ''

    המעגל הנוסף הצבעוני מסביב ל מגן דוד היה מעגל צבעוני בצבע כתום שנתן הילת אור מיוחדת והדגיש את המגן דוד.

    המעגל הנוסף לאחר מכן היה ציור הפסוק על רקע טורקיז, מעגל מצויר ב צבעי זכוכית בצבע צהוב, ומיד לאחר מכן ציירתי את ה לוגו של הישיבההמנורה ו מגן הדוד סביב הויטראז

    ''

    ישיבת ההסדר בראשון לציון הינה בסיס לגרעין תורני הפועל בעיר מזה כ-20 שנה. הישיבה דוגלת באידיאל "להאיר את העיר" ולהביא אל הציבור הרחב המצוי במרכז הארץ פעילות תורנית וחברתית ענפה.

    ''

    ''

    ''

    ''

    הישיבה והגרעין פועלים בראשותו של הרב שלמה לוי רב השכונה בעיר ראשון לציון וראש המוסדות התורניים שהישיבה הקימה.

    בסיום עבודתי קיבלתי מכתב מגילה לוי, ישיבת ההסדר ראשון לציון, וזה לשונו:

    בס"ד                                                                                      א אב התש"ע

    שרה יקרה,

    שימחת אותנו עד למאד בעבודה המרשימה שעשית בעבורינו.

    הרוזטה הינה חלק מ ארון הקודש החדש של בית-מדרשנו, ואנו תקווה שחלון זה יהווה צנור להעלאת תפילותינו מעלה לפני בורא עולם, מתוך שמחה הקדושה, וחדוות הצבעים המתגלמים בו.

    מי יתן וחלון זה יהיה בעבורך חלון לפרנסה טובה, בריאות ועשייה פוריה ומבורכת.

    בתודה ובברכת השם עליך-

     ישיבת ההסדר ראשל"צ

    גילה לוי

     

    ''
    ''
    דרג את התוכן:
      144 תגובות   יום רביעי, 15/12/10, 13:24

      מחיצה אמנותית ל עזרת הנשים - ציור על זכוכית, עיצוב וביצוע - שרה קונפורטי

       

      התבקשתי ע"י מתפללי בית הכנסת שערי הרחמים אשר בירוחם לתכנן עבורם ולבצע מחיצה מעניינת, ליצור מחיצה אמנותית עבור עזרת נשים, ב בית הכנסת ליהדות הודו אשר בירוחם.

      זהו בעצם בית הכנסת הראשון בארץ שנבנה עבור יהדות הודו. מרבית המתפללים הם יוצאי הודו. לאחר שחקרתי וקראתי אודות בתי הכנסת בהודו, הגעתי למסקנה שהצבעים בהם אשתמש יהיו עזים, הרבה כתום ואדום, צבעי אדמה לעומת כחולים ו טורקיזים.

      תכניתי הייתה לצייר על 6 זכוכיות 6 נושאים שונים ואת שבעת המינים בכל אחד מהחלקים וכך ליצור 6 ויטראז'ים מעניינים לאורך המחיצה שאורכה היה 8 מטר בערך. בתמונות אלו ניתן לראות את ששת חלקי הזכוכית המצוירת אשר ייצרתי, על פי בקשת המתפללים, ועל פי המסורת המותאמת להם.

      הנושאים שהיוו את ששת חלקי המחיצה היו: ויטראז ירושלים, ויטראז כתר מלכות, ויטראז מגן דוד, ויטראז' לוחות הברית, ויטראג' המנורה, ויטראג' עץ החיים וויטראג שבעת המינים.

       

      ''

      למטה ויטראז ירושלים - צילום בסטודיו שלי

      ''

       

      המוטיבים השונים אשר בחרתי להוסיפם ב יצירת הויטראז'ים הם:

       

      התימורה –עלים וגזעי עץ התמר "תימורה בין כרוב לכרוב" יחזקאל מא 18, "כרובים ותימורים" שם מ"א 25

       

      השושן -  צורתו כפרח חבצלת "ועל ראש העמודים מעשה שושן"   מא' ז' 22

       

      ציץ -   קישוט צמחי – "ויוצא פרח ויצא ציץ" במדבר יז' 23 "ועשית ציץ זהב טהור" שמות כח' 36,

       

      כפתור ופרח – גביע, גבעול, כוס, כפתור, נצה, ניצן – " גביעה כפתוריה ופרחיה" – (שמות כ"ה 31 לז' 17)- במוטיב זה עשיתי שימוש מרובה בויטראג המנורה

      ''

       

      שושנת-רוזטה- השושן מוזכר בהקשר לבניית בית המקדש כשהוא מופיע בכותרת, על ראשי העמודים (מלכים א, ז 19). גם בשיר השירים מופיע השימוש הסמלי בשושנים. יש המייחסים לצורת השושנת את המשמעות של "מעגלי החיים". צורת השושנת עגולה ובתוכה מתפתחים מעגלים ודגמים רבים ומגוונים. מקורות השושנת הם הלניסטיים ונספגו לתרבות היהודית. השושנת מלווה את היהודים לאורך כל הדורות.

       

      כלי נגינה- הוספתי גם את מוטיב כלי הנגינה בויטראגים.

       

      השופר: -יש קשר בין שופר קרן וחצוצרה גם במקרא: "תקעו בשופר...חצוצרה ברמה" (הושע ה' 8). במעמד הר סיני נעשה שימוש בשופר. השופר מתקשר לתיאורי יום ה' (דב' א' 17) ומכריז על שיבת ציון (יש כ"ז 13). תקיעה בשופר מתקשרת לטקסי המלוכה. בימינו מתקשר השופר לראש השנה וימים נוראים. השופר, המחתה וארבעת המינים הם מן המוטיבים הנפוצים ביותר בימי המשנה והתלמוד, הם צמודים למנורה. אלה הם סמלי תשרי הקשורים אל העלייה לרגל לבית המקדש.

       

      כינור ונבל:- הנבל מופיע כעיטור חפצי קודש. הנבל מתקשר לתיאורי שמחה והודיה לה', "אזמרה לך בכינור קדוש ישראל" (תהילים ע"א 22),

       

      עיטור קצבי: - בין המוטיב המרכזי בכל ציור לבין הטקסט והשוליים אני נוהגת להשתמש באורנמנטים קצביים כגון ערבסקות המוכרות ככתב ידי האישי שפיתחתי בעבודות האמנות שלי. לעיתים אני משתמשת גם בעיטורים בעלי שריגים, זלזלות וקנוקנות, המתפתלים בתוך שטח הציור. המוטיבים הצמחיים המופיעים לפעמים כסמלים (הגפן ואגרטלי הפרחים), אך אז העיטור מוגדר בצורה ברורה וגדול יחסית.

       

      שבעת המינים: משבעת המינים היו נוהגים להביא בכורים לבית המקדש. התורה משבחת בשבעת המינים את ארץ ישראל (דברים, ח 8):"ארץ חיטה ושעורה, וגפן ותאנה ורימון, ארץ זית שמן ודבש. לכל אחד מהמוטיבים משמעות ייחודית. הגפן מסמלת יין ושמחה, התמר מסמל את הצדיק, הרימון מסמל פריון, שפע וחכמה, והדגנים לחם ושובע. לסמלים אלו גם משמעויות נוספות כגון געגועים לארץ ישראל. בימינו משתמשים בסמלים אחו בעיקר בשבועות- חג הביכורים ובחג הקציר- בפסח.

       

      המגן דוד:  מגן דוד הוא מוטיב עתיק יומין. יש המייחסים לסמל זה סגולות מאגיות- צורה סגורה שאינה נותנת לכוחות הרשע לחדור לתוכה. מגן דוד שייך ללאום וכן לדת היהודית, לכן נמצא אותו ב בתי כנסת ובמוסדות לאומיים. מוטב זה נמצא גם בחגים הלאומיים שלנו.

      ''

       

      כתר תורה:- כתר תורה הוא מוטיב המעטר חפצי קודש, קשור לשמחת תורה או לחג מתן תורה. הנוהג להשתמש ב כתר תורה כעיטור התפתח בתפוצות עם הופעת הכתר כמיצג בית מלכות, היהודים הוסיפו לו את המשמעות היהודית ע"י הוספת האותיות כ.ת. בלבד. מקור ההשראה ממאמר חז"ל: "שלושה כתרים הם: כתר תורה, כתר כהונה וכתר מלכות וכתר שם טוב עולה על גביהן" .

      עם ישראל קלט לתוכו מוטיבים וסמלים מכל העמים שהיו בסביבתו אך הצליח להטמיע אותם ולהפוך אותם ל"יהודיים". ארון הקודש התחלף ל לוחות הברית, וקובעים שהחוקה הדתית היא הערך העליון של העם היהודי בגולה. מעל הלוחות מוצב כתר התורה ולצידיו לרוב אגרטלי פרחים או עצי חיים מסוגננים.  

      ''

       

       המנורה: המנורה הייתה אחד הכלים שעמדו במשכן. כיום משמשת המנורה כסמל המדינה, ומסמלת את הקשר ל בית המקדש. המנורה - משמשת כמוטיב הנפוץ ביותר בתרבות היהודית. המנורה מכונה גם "מנורת שבעת הקנים" או "מנורת המקדש". "ועשית מנורת זהב טהור מקשה תעשה המנורה ירכה וקנה גביעיה כפתוריה ופרחיה  ממנה יהיו וששה קנים יוצאים מצידיה ושלושה קני מנורה מצדה השני...שלושה גביעים משוקדים בקנה אחד כפתור ופרח..." (שמות כ"ה 31-33).

      המנורה מתוארת כ-"עץ –חיים" נושא אור, שורשיו באדמה ופארותיו כלפי השמים. לפי חז"ל מסמלת המנורה את החכמה, את לימוד התורה, אור המנורה מסמל את השכינה.

      ''

                                      

       כד או צנצנת: הם בין המוטיבים שאני אוהבת ומרבה להשתמש בהם הן בציורי הויטראג והן בציורי האריחים בתוך התיבה. הכד או הצנצנת נחשבו לכלי קודש ומצווה ושמשו לאחסון ולשמירה על תפזורות (קמח, עומר) וכן על מגילות. לכן צורתם היא מיכל בעל 2 ידיות.

       

       הקונכייה:- הקונכייה, שהיא מוטיב אוניברסאלי, מופיעה כחלק מ"חזית ההיכל" ולכן נוצר יחס של קדושה כלפיה. הקונכייה מופיעה גם בפסיפס בבית שאן, בית אלפא ועוד. הקונכייה כחצי עיגול עליון או תחתון, מחולק לפלחים המתרחבים כלפי מעלה או מטה, הוא מוטיב המופיע לא מעט גם בציוריי וכמובן מקבל אצלי גרסאות שונות וצבעוניות משתנה מציור לציור

       

       לוחות הברית:- מופיעים בעבודתה של שרה בגרסה של ספר פתוח ובמרכז הציור

      ''

       

       עץ החיים- נושא אהוב מאד בדרך כלל על לקוחותיי. מקורו של מושג עץ החיים הוא בסיפור גן העדן (בראשית, ב 9), אך משמעותו העממית היא; בריאות, מקור חיים, ריפוי, פוריות, והמשכיות החיים. עץ החיים מופיע כמוטיב בצורת עצים, פרות וצמחים  כמו עץ התמר, לוז-שקד, רימון, ברוש, פרח, אגרטל פרחים. האגרטל כמקור מים, חיים וצמיחה מתפרש גם הוא כעץ חיים

      בקשת המתפללים הייתה שחלקה העליון של המחיצה יהיה חצי שקוף כדי שיתאפשר לנשים מעבר למחיצה לראות את ההיכל ולחזות בהוצאת ספר התורה מ ארון הקודש. לעומת זאת הייתה הבקשה שבשאר שטח הוויטראג הצבעים יהיו כהים יותר, חצי אטומים, כדי שאי אפשר יהיו לראות את הנשים מעבר למחיצה.

      הצבעים המתאימים עבורם ואשר בולטים מאד הם צבעים עזים, ססגוניים, בולטים מאד בצבעוניותם, הרבה מאד כחולים, טורקיזים, אדום וכתום, ירוק גם כן. מאידך הייתי צריכה לאזן זאת וגם לצייר בצבעים בהירים ושקטים, שדרכם יוכלו הנשים לראות את טכס הוצאת ספר התורה - לראות אך לא להיראות.

      זוהי משימה לא פשוטה כלל, בעיקר כאשר הזכוכית אינה חלבית, היא שקופה לחלוטין, הצבעים המצוירים עליה כאשר הם אטומים, לא ניתן לראות דרכם משום צד וכשם שקופים ניתן לראות משני הצדדים. מצאתי דרך לצייר כך, שציירתי הן בצבעים אטומים, הן בצבעים שקופים, השארתי מעט מאד חללים קטנטנים לא מצוירים, והשארתי את הצבעים הבהירים בראש המשטח המצויר, היכן שהנשים עומדות ומביטות.

       

      ''

      עזרת הנשים הייתה קיימת עוד מימי בית המקדש השני. עזרת הנשים נועד לנשים המגיעות ל בית הכנסת להתפלל ונמצא בנפרד מ עזרת הגברים. עזרת הנשים בדרך כלל ממוקמת בקומה גבוהה יותר מקומת עזרת הגברים. לעיתים המיקום הוא באותה קומה אך ההפרדה נעשית על ידי מחיצה או על ידי וילון, וזאת על מנת למנוע בזמן התפילה עירוב בין הנשים לבין הגברים.

      עד למאה ה-19 הקימו בתי כנסת לנשים בלבד, בהם הייתה חזנית שניהלה את התפילה בשפה העברית או ביידיש. בעת החדשה, בעוקבות השכלתן של הנשים ועידוד הרבנים, הקימו את עזרת הנשים בתוך בתי הכנסת של הגברים אך הקפידו על הפרדה מוחלטת.

      היו ויכוחים לא מעטים בנוגע לגובה המחיצה בין עזרת הגברים לבין עזרת הנשים במשך השנים. הייתה דיעה שגובה המחיצה צריכה להגיע לגובה כתפי הנשים, מכיוון שמטרת ההפרדה נבעה מרעיון מניעת הערבוב בין הנשים לבין הגברים, ולפיכך הספיקה מבחינתם מכשול פיזי כפי שהיה נהוג בבית המקדש. רבנים אחרים שהיו מחמירים יותר דרשו שהמחיצה תעבור את גובה ראשי הנשים, וזאת על מנת למנוע מהגברים להסתכל בנשים בשעת התפילה. הבדלים בגישות מחמירות יותר או פחות קשורות אף הן למחיצות שקופות או חצי אטומות בעזרת הנשים.

      בתקופה העתיקה נשים לא נהגו לבוא לבית הכנסת ולכן לא הייתה עזרת נשים בבתי הכנסת. לאחר חורבן הבית – בבתי הכנסת הראשונים שנוסדו, לא ייחדו מקום מיוחד לנשים היות והיו פטורות מתפילה בציבור. במשך הזמן החלו להקצות לנשים את עזרת הנשים כדי שיוכלו להתפלל יחד עם הגברים.

      עזרת הנשים בנויה בדרך כלל עם כניסה נפרדת, עשויה על פי רוב בצורת יציע או גזוזטרה, אשר מקיפים את בית הכנסת מצד צפון ודרום, על פי רוב עזרת הנשים בנויה בצד המערבי של בית הכנסת.

      גם בבית כנסת זה עזרת הנשים בנויה לפי כללים אלו. עזרת הנשים היא עם כניסה נפרדת, היא בנויה בצד המערבי. במשך כל השנים היה תלוי שם וילון חצי שקוף לבן מאד לא מחמיא, עד שאספו כסף והחליטו ליצור מחיצה אמנותית שגם תעשיר ותייפה את המקום.

      לכבוד לי שהזמינו אותי  והצלחתי ליצור מחיצה שעונה על בקשת מתפללי בית הכנסת, דיברה אל ליבם, וגם אהבו אותה.

       

      מזמינה אתכם לראות באתר שלי תמונות נוספות  http://www.sarakonforty.com/HE/product_cat_510_637.html

      דרג את התוכן:
        127 תגובות   יום שישי , 3/12/10, 01:00

        קיר אמנותי מיוחד לבית כנסת סביונים ביהוד, עבודת אמנות מיוחדת של 20 מטר, תכנון, עיצוב וביצוע - האמנית שרה קונפורטי

         

        ''

         

        קטע מתוך קיר אמנותי "ירושלים" בבית הכנסת - מגדל דוד, לוחות הברית המנורה, מגן דוד

         

        ''

         

         קבר רחל ויד אבשלום 

        ''

         

         חלק מהקיר האמנותי מעל ארון הקודש בבית הכנסת

         

        ''

        הקמת הקיר בעזרת פיגומים

        ''

        פרויקט אמנותי זה ל בית הכנסת, המשתרע על פני 20 מטר, היה בלי ספק אחד הפרוייקטים המאתגרים.

        כאן ניתן לראות חלק מהקיר האמנותי - קבר רחל - לפני הקמתו - בעת עבודתי בסטודיו שלי

         

        ''

         

         

        ''

        פרט מתוך העבודה האמנותית - שימוש במוזאיקה, זכוכיות פיוזינג מייצור עצמי, פסיפס קרמיקה מייצור עצמי, פסי קרמיקה, זכוכית מצויירת, מולטימדיה

         

        ''

         

         פרויקט אמנותי זה היה עבורי קונצפט חדש, פרויקט מרתק, סוחף, מאתגר ביותר, גם בשל החידוש, השונות, הייחודיות שבו, בשל גודל היצירה, מיקומה על פני הקיר בגובה של שתי  קומות, שילוב החומרים, והן בשל חיפוש פתרונות מיידיים, שונים, מהירים, טכניים, לוגיסטיים, עיצוביים, אסטטיים, בשל אופי היצירה. הייתי בקשר הדוק עם מהנדסים, טכנאים, כימאים יועצים של מעבדות החברות הגדולות בארץ לייצור צבעים, חומרי בנייה, דבקים, חומרי איטום, דבק, וכו.

         

        חדשנות בבחירת החומרים, שילוב האמנויות, אפשרה לי ליצור, לבחור את הצבעוניות השונה, כדי ליצור את האווירה המיוחדת, אווירה של משהו נשגב, רוחני, המתאים לבית הכנסת.היצירתיות באה לידי ביטוי ב יצירה זו, בחדשנות אשר משלבת כמה חומרים למשטח אחד, יצירת משטח תלת מימדי הן על ידי בחירת הצבעוניות המסוימת המתאימה ל אווירה שברצוני ליצור. כמו צבעי טורקיז, צבעי פסטל חומים, צבעי זהב וכסף להדגשת אווירת הקדושה (ירושלים של זהב), אלמנטים מעל ארון הקודש הנחשבים למוטיבים של קדושה.

         

        כמובן שראשית כל עבודה מתחילה במחקר שאני עושה: אני לומדת מה הם צרכי הלקוח, מה רצון הלקוחות, למה שואפים הלקוחות, מה האידיאל שלהם, מהי הפנטזיה שלהם,

         

        תכננתי ויצרתי עבודה מיוחדת זו עבור בית הכנסת במשך כמעט שנה. ביקשו ממני ליצור קיר אמנותי אשר יהיה מיוחד ביופיו, ואני הוספתי והבטחתי, כי מי שיביט ב יצירה זו, יגיב מיידית ב-וואוהו. אני את הבטחתי קיימתי.

        עבודת אמנות זו כוללת 19 חלקים, כאשר גודל של כל חלק הוא חצי מטר על 40 ס"מ עובי וכ-2 מטר גובה. עבודת האמנות לבית הכנסת כוללת מוטיבים אשר חשובים ליהדות כמו מנורה, כתר מלכות, מגן דוד, לוחות הברית, פסוקים שייצרתי מקרמיקה וזכוכית כמו המשפט שויתי ה לנגדי תמיד במרכז היצירה. כמו כן יצרתי קיר תלת מימד, פיסול בטכניקה מעורבת, שילוב אמנויות, בחומרים כגון פסיפס, זכוכית, מוזאיקה, ציור, ויטראז, זכוכיות מצוירות, זכוכית פיוזינג, קרמיקה מצוירת, אריחי קרמיקה וזכוכית עבודת יד, כיתוב של פסוקים ועוד.

         

        כמו כן יצרתי את המוטיבים החשובים ליהדות כמו מגדל דוד, קבר רחל, ירושלים, יד אבשלום בתלת מימד.

        אין ספק כי זוהי עבודה מרשימה, מיוחדת אשר לא יכולה להשאירך אדיש. מבין עבודות יצירה אשר ייצרתי, מבין ציורי קיר ש עיצבתי, מבין עבודות עיצוב לבתי כנסת, עבודת קישוט לבתי כנסת, אני גאה מאד בעבודה זו.

        כשתכננתי את עבודת האמנות לבית הכנסת, לא שיערתי שאשקיע ב קיר תלת מימד זה, השקעה בזמן, במשאבים, כוחות נפש, ו אנרגיה מרובים כל כך. היצירה סחפה אותי. היה חשוב לי ליצור אווירה מיוחדת, רוחנית, שתסחוף איתה את המפלל, משהו הגדול מהחיים, ואכן הצלחתי. המתפללים אישרו זאת, בתגובתם, בשפת גופם, בעיניהם, בפניהם, במילים שנאמרו, בתגובתם החמה, ואני את שכרי קיבלתי.

         

        ציורי קיר שאני מבצעת הן כ ציורי קיר לקירות חיצוניים, הן ציורי קיר אמנותיים, קיר מעוצב, עבודות אומנות שגרתיות, עיצוב ש אני מתכננת עבור לקוחות פרטיים, תמיד מושקעים בהם מאת האחוזים של כשרוני, מרצי וזמני.

         

        אבל אין ספק, ש יצור מיוחד לבית הכנסת, עיצוב בתי כנסת, עיצוב לבית כנסת, עבודת אמנות לבית כנסת, התהליך, ההתכוונות, ו התוצאה המתקבלת, היא פשוט מופלאה בעיני. אני שומעת מאחרים את תגובתם, ואני חשה בעצמי, מלמעלה עזרו לי. התחושה המופלאה, של רצון ליצור יצירת אמנות שתעורר תחושות רוחניות, רגשות ייחודיים, ואווירה מופלאה, והרגשת הניצחון שהצלחתי במשימתי, הצלחתי להעביר זאת לאחרים, אין תחושה נעלה מזו.

         

        לתמונות נוספות מפרוייקט זה  נא גלשו באתר שלי www.sarakonforty.com 

        או בקטגוריה של בתי כנסת

         

           http://www.sarakonforty.com/HE/product_show_4417.html

         

        אשמח לתגובתכם

        דרג את התוכן:
          58 תגובות   יום שישי , 26/3/10, 16:04

          שויתי ה לנגדי תמיד - חלק מקיר אמנותי מעל ארון הקודש, ב בית הכנסת, הכולל עבודות ויטראז, פסיפס, פיוזינג, ציור, קרמיקה מצוירת, בשטח של 20 מטר - תכנון, עיצוב וביצוע - שרה קונפורטי

          חלק זה של  5 חלקים נוספים, הוא המשך העבודה מגדל דוד, ירושלים, ו קבר רחל, שהיא עבודה אמנותית מוזמנת מעל ארון קודש, לבית הכנסת ביהוד.

          שטח עבודה זו הוא 5 מ"ר מתוך 20 מטר.
          חלק זה של שויתי הוא החלק המרכזי של כל העבודה האמנותית, והוא בן 5 חלקים.

          זוהי  עבודה פיסולית. ייצרתי את כל המבנה כמבנה נפחי ממשי של הכותל, תלת מימד, ונראה בנוי מאבני כותל תלת ממדיות.
          את אותיות הפסוק "שויתי יהוה לנגדי תמיד" יצרתי מ קרמיקה לפי נוסח העידה הספרדית. 
          לאחר ש ייצרתי את אותיות הפסוק שויתי, צבעתי אותן בצבע טורקיז ושרפתי אותן עם זכוכיות פיוזינג בשיטה ייחודית אישית.  יצרתי שלטים הנראים כגושי אבן טבעיות, ועליהן הדבקתי את המילים שויתי...

          על גבי הלוח המרכזי הנראה כחלק מ הכותל, ייצרתי מנורה ענקית, עשויה גם כן, זכוכיות פיוזינג, פסיפס, קרמיקה מצוירת, מוזאיקה, פסיפס בזהב אמיתי, זכוכיות פיוזינג בצבעי טורקיז בעיקר. אותיות הפסוק שויתי נמצאות מימין ומשמאל למנורה, וכן למעלה ומלמטה.

          מימין ומשמאל למנורה ייצרתי את לוחות הברית, וכן מגן דוד מיוחדים, מודבקים על אבני הכותל שייצרתי, אשר עשויים גם הם זכוכיות פיוזינג, פסיפס, קרמיקה מצוירת, מוזאיקה, פסיפס בזהב אמיתי, זכוכיות פיוזינג בצבעי טורקיז.

          צילומים נוספים ניתן לראות בקישור הבא



           http://www.sarakonforty.com/HE/product_cat_510_631.html  

            ירושלים, קבר רחל, תכנון עיצוב וביצוע קיר אמנותי חדש לבית כנסת ביהוד, פסיפס, מוזאיקה, ציור, פיסול, ויטראז' 

          צילומים נוספים של עוד 4 חלקים של קבר רחל ניתן לראות בקישור  הבא  

          http://www.sarakonforty.com/HE/product_cat_510_630.html  

           

           חג פסח שמח ומאושר      לך ולבני ביתך  

          שרה קונפורטי

          www.sarakonforty.com 

          052-3676472   

          דרג את התוכן:
            118 תגובות   יום חמישי, 4/3/10, 11:16
             צלחות פסח אומנותיות עבודת יד, זכוכית פיוזינג, קרמיקה ו זכוכית - עיצוב וביצוע שרה קונפורטי

            לקראת כל חג פסח, אני מעצבת, מתכננת ומייצרת צלחות פסח זכוכית פיוזינג, צלחות מצה זכוכית ו קרמיקה, קעריות קטנטנות מצוירות עם שמות מאכלי ליל הסדר -  עבודות אומנותיות עשויות, קרמיקה וזכוכית.

             

             עיצוביי  ל מתנות לחגים השונים כוללים גם עיצוב וביצוע של כלי בית עבודת יד, פמוטים, מגשים שונים, קערות עמוקות ובינוניות עשויים קרמיקה וזכוכית, בצבעי טורקיז, חום-טורקיז, צהבהב-ירקרק.

            פסח הוא חג, שאנו נוהגים לארח ולהתארח, וחג ללא מתנות אינו עובר. כולם קונים מתנות לכולם. בכל חג פסח המתקרב אלינו, אני נוהגת לייצר צלחות פסח חדשות עם עיצוב שונה, גוון צלחת פסח שונה, צבע דומיננטי אחר, דקורטיביות של צלחת הפסח שונה, גודל הצלחת משתנה, צורת הצלחת משתנה, צלחת פסח עגולה, צלחת פסח אליפסית, צלחת פסח מרובעת, צלחת פסח עמוקה, שטוחה, צלחת פסח עשויה קרמיקה בלבד, צלחת פסח עשויה זכוכית  בלבד , צלחת לליל הסדר מ זכוכיות פיוזינג, צלחת פסח עשוייה זכוכית מצויירת,  קרמיקה מצוירת, בתוספת של מוטיבים שונים.

            ישנם לקוחות המזמינים צלחות פסח  לארוחה משפחתית מורחבת חגיגית במיוחד, או כמתנת נישואין, ואז התקציב גדול יותר, ואני מעצבת כיד הדמיון. 

             

             אני נוהגת להוסיף פרפרים עשויים קרמיקה ו זכוכית,  ענבים מקרמיקה עבודת יד, צפרים בגדלים שונים, פרחים שונים, עלי נוי אמנותיים. ככך שהתקציב גדול יותר, אני משתוללת יותר על צלחת הפסח. על צלחת הפסח אני נוהגת לצייר את המילים הבאות על כל שקע ושקע המיועד לכך: ביצה, זרוע, מרור, חרוסת, כרפס, חזרת.  צלחות מצה ייחודיות, עשויות גם הן קרמיקה ו זכוכית, אני מייצרת גם כן.  כל עבודה היא ייחודית ומקורית. 

             

             

             מוזמנים להציץ באתר האישי שלי לציפייה במאות אפשרויות של מתנות שונות ומיוחדות לחג,

             

            בעשרות צלחות פסח שונות, צבעים ודוגמאות.

             

            האם אתה חושבים שבחרתי את המדגם המייצג באמת מבין צלחות הפסח המוצגות באתר שלי?

            האם הייתם בוחרים צלחות פסח או צלחות מצה אחרות?

            אני צריכה להחליט על בחירת המדגם המייצג לתמונות בפלאייר לחו"ל.

            הרוב יקבע.

            מבטיחה לשמוע לכם.

             

            תודה לכם חברים

             

            http://www.sarakonforty.com/product_cat_513.html

             

            052-3676472  

             

            דרג את התוכן:
              29 תגובות   יום שני, 22/2/10, 03:50

              מעגל החיים , הרגע שלפני...ההחלטה.

                בנושא : קבלת החלטות בחיים.

                      

               

              הרב ויצמן נותן לנו כלים להתמודד עם צמתים בחיים ,  

              את התובנות שאיתם הדרך תהיה קלה יותר,  

               

              מוזמנים להרצאה מרתקת  ומחכימה לרגע שאחריה.

              דרג את התוכן:
                56 תגובות   יום שני, 15/2/10, 18:16
                זכוכית

                רשמים מתערוכת פיסול זכוכית עכשווי בגלריה ליטבק, תל-אביב - שרה קונפורטי

                ביקרתי השבוע ב תערוכת הזכוכית, המדוברת ביותר, ב גלריית ליטבק החדשה שנפתחה בדצמבר 2009, במגדל מוזיאון תל-אביב. הספיקו כבר לבקר ב תערוכת הזכוכית מעל 12000 אנשים.

                הגלריה נחשבת מהמשוכללות ביותר בעולם ומשתרעת על פני 800 מטר.אני הייתי פעורת פה.הייתי בתדהמה, ראשית, בגלל זרם האנשים שלא פסק להגיע. החלל היה מלא במבקרים. היה ממש צפוף, ובכל זאת נהרו אנשים ללא הפסקה. האמת תופעה שכזו ראיתי רק בחו"ל.....

                 

                תדהמתי גברה כשהבטתי ב עבודות הזכוכית עצמן. אתה עומד, מביט, מתרגש, מתפעל, לא מאמין, ו מ ע ר י ך  כל כך את הכישרונות הענקיים הללו – עבודות פיסול בזכוכית של 26 אמני זכוכית המובילים בעולם.

                כשהבטתי בסרטים המקרינים את תהליך עבודתם של ה אמנים ו ייצור עבודות הזכוכית האמנותיים, חשתי שאני מביטה בתהליך בריאת העולם. ממש כך. זו חוויה שחייבים לראותה כדי להאמין שהיא כה חזקה.זו חוויה רוחנית עצומה, המלווה אותך בצבעי הזכוכית השונים, במגוון  יצירות ה אמנות השונות כל כך אחת מהשנייה, ועם זאת מפתיעות בצורתן, במראן, גודלן, סוגי הטכניקה השונים ש האמנים מייצרים את יצירותיהם והתוצאות השונות כל כך.

                 

                אני חושבת שזו ה גלריה הראשונה בארץ שגובה דמי כניסה– 48 ₪ לאדם. עד עתה גבו דמי כניסה בארץ מוזיאונים בלבד. ולמרות זאת הקהל נוהר. שאפו למולי ליטבק, בעל הגלריה, אספן אמנות, שהצליח להגשים את חזונו וליצור תופעה חדשה בארץ.

                 

                 

                אני זוכרת עוד לפני למעלה מ-20 שנה, כשהייתי הולכת לתערוכות בניו יורק, גם במוזיאונים וגם בגלריות פרטיות, לעיתים קרובות נאלצתי להמתין בתור כדי להיכנס, זמן לא מועט. הבטתי בעיניים כלות. פשוט לא האמנתי לתופעה. בארץ לא הכרתי תופעה שכזו.

                 

                 

                 כ אמנית וותיקה מאד, המכירה את המצב המסחרי המתנהל בארץ של רכישת עבודות אמנות איכותיות, (כמעט ולא מתנהל בארץ), הפתיעה ה גלריה גם בעניין זה, בהצלחתה גם במכירות עבודות האמנות שלה.התערוכה מלווה בקטלוג מפואר ומהאיכותיים ביותר שראיתי. והאמינו לי שראיתי לפחות כמה אלפי קטלוגים, והפקתי בעצמי לפחות כמה עשרות קטלוגים.

                 

                 

                במבוא לקטלוג כותב אסף גוטסמן על המשותף לאדריכלות ו אמנות הזכוכית. שתי האומנויות "מדברות" על אור וצל, השתקפות, שבירת קרני אור, שקוף-אטום, צבע, חומר, צורה.הקטלוג מתאר את התפתחות תנועת זכוכית הסטודיו, נוגע בהבדלים בין יצור המוני לבין ייצור מוגבל של עבודות אומנות על ידי אמנים ו מעצבים.

                אחד הנושאים החשובים באמת לדעתי, שאותו פותח קלמנטה שאק פון ויטנאו לדיון, הוא הגדרת יצירות הזכוכית כ אמנות או אומנות.

                הוא שואל האם כלי זכוכית שנוצרו ב עיצוב חופשי נחשבים ל אמנות יפה, האם חומר הזכוכית הוא שקובע?

                האם אמנים שיצרו עבודות אמנות והתבססו על זכוכית חלונות רגילה והתעלמו מתכונות החומר יכולים לקבל אוטומטית את הגדרת הסטיגמה של האומנות.

                 

                 

                לאחר תיאורים של שימוש בזכוכית, בטכניקות שונות, באופנים שונים, גם על ידי ראשי מחלקות לזכוכית בבתי ספר לאמנויות בפראג, בגרמניה, במינכן, אהבתי במיוחד את המשפט שצותתי להלן, של ראש המחלקה ל זכוכית וקראמיקה של האקדמיה ל אמנות במינכן- נורברט פרנגוברג. אשר כתב ב-2005:

                 

                 

                 "מבחינתי, זכוכית היא חומר אחד מני רבים....חשוב שהסטודנטים יעבדו בהקשר הכללי של אמנות עכשווית, ולא רק בהקשר של הייחודי לאמנות הזכוכית".....התקיים דיאלוג ממושך בין אמני הזכוכית בעולם- בין אמני מוראנו, אמני ונציה, לבין אמני הזכוכית באירופה וארה"ב. שיטות וטכניקות ייצור הזכוכית נלמדו והועברו. נלמדו טכניקות השריפה בתנור, טכניקות הניפוח, עיבוד בלהבה, טכניקות כבשן, וירטואוזיות ונציאנית וזכוכית סטודיו.

                 

                 

                אשמח לדעתכם לגבי הנושאים שהעליתי.

                 

                דיון נוסף בנושא זה  מתנהל גם בקהילת עיצוב עובד, אשמח לתגובתכם בדיון המתנהל שם..להלן הקישור

                 

                 

                http://cafe.mouse.co.il/view.php?t=1466568

                 

                 

                 


                אתם מוזמנים לראות עבודות זכוכית עבודות יד שייצרתי, באתר האישי שלי

                www.sarakonforty.com

                שרה קונפורטי

                דרג את התוכן:
                  98 תגובות   יום שני, 15/2/10, 16:13

                  ויטראז'ים שייצרתי כרקע בהופעות של האמן עמיר בניון בקליפ  ובטלויזיה .מההפקה של עמיר בניון פנו אלי בבקשה למכור להן את זכויות השימוש ביצירותי, בויטראז'ים שייצרתי בנושא י"ב השבטים עבור בית הכנסת עמית, בהיכל הקודש, כרקע להופעותיו בקליפ וכרקע להופעותיו בטלויזיה.הסכמתי להצעה .הכסף נתרם לנזקקים.ראו קישור באתר דה מרקר בנושא זה, שפירסם הרב שלמה גולדשטיין.

                  http://cafe.themarker.com/view.php?t=1457265

                  אתם מוזמנים גם להציץ ב עבודות הזכוכית שאני ייצרתי בנושאים שונים, באתר שלי - 

                   

                   

                   http://www.sarakonforty.com/HE/

                  דרג את התוכן:
                    269 תגובות   יום רביעי, 23/12/09, 21:31
                    יצירת מתנות מיוחדות -ויטראז מצויר – בטר פלייס  

                     

                     נתבקשתי ליצור ויטראז'ים מצוירים - מתנות הערכה והוקרה ל שי אגסי, מייסד בטר פלייס ישראל, עידן עופר, יו"ר מועצת המנהלים בטר פלייס ישראל, ו משה קפלינסקי מנכ"ל בטר פלייס ישראל , מאת אברהם דותן - מנכ"ל חברת פי גלילות.

                    נושא הוויטראג המצויר הוא: ציור אתרי בטר פלייס בישראל על גבי מפת ארץ ישראל- בצורה אמנותית, עבודת יד. ייצרתי עבודת ויטראז מיוחדת זו על גבי 3 שכבות זכוכית כדי ליצור אפקט מיוחד וכדי לקבל את התוצאה המבוקשת.

                    ביצעתי את העבודה על גבי זכוכית חלבית, על גבי שכבת זכוכית שנייה שקופה, שעליה ציירתי את מפת ארץ ישראל, ועל וכן על גבי שכבת הזכוכית  שלישית, עליה ציירתי ידנית את כל הכיתוב המבוקש, על  פני המפה המצוירת. העבודות ממוסגרות במסגרת עץ אורן מלא, והוספתי לעבודה תאורת לדים מאחורי התמונה, עם אפשרות הדלקה וכיבוי. 

                     

                    גודל כל עבודה 90 על 50 ס"מ.

                     

                     האם הייתם מחליפים את הכתב הידני האמנותי על גבי הויטראז' בכתב גרפי תעשייתי?  

                     

                     המשך חודש טוב,  

                     

                     שרה קונפורטי,

                     

                     www.sarakonforty.com 

                     

                     

                      לויטראז'ים נוספים היכנסו לקישור הבא -

                     

                     http://www.sarakonforty.com/HE/product_cat_515_610.htmlhttp://www.sarakonforty.com/HE/product_

                    cat_513.html

                    דרג את התוכן:
                      184 תגובות   יום שלישי, 15/12/09, 17:57

                      האם לדעתכם בחרתי כאן את המזוזות היפות ביותר מתוך האתר שלי?

                      איזו מזוזה ובאיזה צבע הייתם  בוחרים מתוך מבחר המזוזות באתר האישי שלי?

                       

                      מזוזה מ זכוכית פיוזינג?

                      מזוזה מ קרמיקה?

                      מזוזה מ זכוכית ו קרמיקה?  

                       

                      להלן הקישור לאתר שלי – למבחר המזוזות:

                       

                      http://www.sarakonforty.com/HE/product_cat_513_578.html

                       

                       

                      המזוזה נחשבת לתשמיש קדושה.

                      היהודים נוהגים לקבוע את המזוזה הראשונה על משקוף פתח ביתם,

                       ואת שאר המזוזות על פתח חדרי ביתם האחרים, מלבד חדרי השירותים, אמבטיה או חדר ארעי כמו סוכה. 

                      כל חדר ששטחו לפחות 2 מטר על 2 מטר נחשב לחדר.

                       גם פתחים ללא דלת נחשבים לפתח שחייב מזוזה.

                       

                      המזוזה נחשבת כמגן בפני פגעים למיניהם. 

                       

                       

                      בית המזוזה אין עליו  חוקי כשרות מיוחדים, אלא, שעליו לסגור ולאטום היטב את הקלף, על מנת שהקלף לא יהיה פגיע למזג אוויר חיצוני. 

                       

                       

                      ככל שהמזוזה גדולה יותר, היא נחשבת ל מזוזה מהודרת יותר,  ויקרה יותר במחיר. 

                       

                      רציתי לשתפכם במגוון בתי מזוזות מ קרמיקה ו זכוכית פיוזינג, עבודת יד, ובמגוון של מזוזות מצויירות, שאני מייצרת.

                      המזוזות מיוצרות במגוון סגנונות, בשלל צבעים ודוגמאות, בכמה גדלים וניתן להזמינן בכל גודל מבוקש. 

                       כל מזוזה היא  ייחודית וזוכה לטיפול ולתשומת לב רבה.

                      המזוזות נחשבות כמתנות יודאיקה אמנותיות  מיוחדות, שאוהבים לרכשן ל חגים, אירועים משפחתיים, אירועים משמחים של חברים, ואפילו כ מתנות ל אורחים מוזמנים ל חגיגות בר-בת מצווה או נישואין.


                      באהבה

                      חנוכה שמח

                      דרג את התוכן:
                        269 תגובות   יום שני, 30/11/09, 05:08

                        חנוכייה עבודת יד, מ קרמיקה ו זכוכית - שרה קונפורטי

                        על מנת לצפות בעשרות דוגמאות נוספות של חנוכיות,

                        נא היכנסו לקישור הבא באתר האישי שלי: 

                         http://www.sarakonforty.com/HE/product_cat_513_572.html .

                         

                        החנוכייה מיוצרת בגדלים שונים, בצבעים וצורות שונות, ונמצאת כמעט בכל בית.

                         

                        אני נוהגת לייצר חנוכיות אשר עשויות מ קרמיקה  וזכוכית , בעלות 8 קנים ושמש, לפי דוגמת המנורה, עם בסיס צר יותר, בסיס מרובע או בסיס מעוגל. צורה זו של חנוכיות היא האהובה במיוחד על רוב הלקוחות.

                         

                        צבעי החנוכיות השולטים בעיקר, אשר אותן אני מייצרת הן בצבע הטורקיז, ועליהן זכוכיות בצבעים שונים, חנוכיות בצבע כחול, חום, כתום, ומעורב.דוגמת חנוכיות נוספת, היא חנוכייה עם בסיס רחב במיוחד, כאשר הקנים בעלי גובה נמוך יותר, וגב המנורה גבוה, מעוגל, קשתי, נמוך או גבוה יותר. בנוסף אני מייצרת חנוכיות מעוטרות ב ציפורים, פרחים בדוגמאות שונות, קישוטים עשויים מ קרמיקה ו זכוכית, ענבים וזלזלים, כיד הדמיון.

                         

                        קיים הבדל בין החנוכיות לפי מסורת יהדות ארץ המוצא ולפי התקופות השונות.בספר שמות מתוארת המנורה, מאיזה חומר היא צריכה להיות, וצורתה- גביעים, כפתורים, פרחים וכולה עשויה מזהב.חנוכייה לכבוד חג החנוכה,  מייצרים, מ-8 קנים, ל הדלקת 8 נרות  ושמש נוסף להדלקת שאר הנרות בחנוכייה. זאת בהשוואה למנורה , המיוצרת מ-7 קנים בלבד.

                         

                        ישנה סברה שהבדל זה קיים בגלל שלא רצו ליצור מנורה הדומה למנורה, שהייתה בבית המקדש.

                        חנוכייה כשרה יכולה להיות בכל צורה וגודל, בכל צבע ו עיטור, אלא שהקנים חייבים להיות בקו אופקי אחיד, הרווח בין כל קנה וקנה בחנוכייה חייב להיות זהה,  גובהם של הקנים חייב להיות שווה, ורק השמש צריך להיות נבדל בצורה כלשהי (בצורתו או בגובהו). שמונת הנרות מסמלים את 8 ימי הנס, שהפכו ל-8 ימי נס חנוכה.

                         

                        מכיוון שמצווה לספר על ניצחון המכבים, נוהגים ביהדות להציב את החנוכייה על אדן החלון, או בפתחו על מנת שאורות הנרות ייראו למרחוק.לפי מסורת היהדות מדליקים נרות בחנוכה, על מנת להזכיר את ניצחון המכבים, ואת הדלקת הנרות במנורה שהייתה בבית המקדש על ידי החשמונאים.

                         

                        לאור ניסיוני במשך השנים, בשיווק ומכירת מוצריי ללקוחות בארץ ובחו"ל, החנוכייה היא מוצר מועדף גם כ מתנה ייחודית במשך כל ימות השנה גם לאירועים משפחתיים ושמחות באופן כללי.

                         

                        מלבד חג החנוכה, נוהגים היהודים לרכוש חנוכייה  לחתונת קרוביהם, אירוסין, דירה חדשה, ימי הולדת, בר מצווה, הבעת תודה, או כקישוט ייחודי על המדף...

                         

                        בברכה,  

                         

                         שיהיה לכם חג מואר ושמח,  

                        שרה קונפורטי , 

                         www.sarakonforty.com 


                         

                        דרג את התוכן:
                          121 תגובות   יום רביעי, 25/11/09, 04:40

                          צטט: הרב יוסף ויצמן 2009-11-25 04:10:19


                          כשעוברות שבע השנים ....מגיעות 13 הדקות !




                          כשעוברות שבע השנים ....מגיעות 13 הדקות !

                           זמן של רצון , אחת לשבע שנים , שהשמיים נפתחים וכל המתפלל  על חברו תפילתו מתקבלת

                          כלומר כל אחד ואחד מאיתנו יכול לעשות את השינוי

                          מובא בספרים הקדושים (ספר "ברית מנוחה", ובספר "שם הגדולים")


                          ביום חמישי הקרוב 26/11/09 בין השעות 13.43-13.56


                          רק 13 דקות יש לנו לעשות את זה !

                          להפוך את העולם ליותר טוב

                           לעזור לאחרים להשיג את מה שחסר להם

                          בבריאות , בפרנסה , באהבה , בהצלחה

                           זמן של פרק תהילים  אחד שכל אחד יאמר  על כל השמות המופיעים פה עם הבקשות שלהם

                          להגיד שהתהילים האלו נאמרים למען... ואז  להזכיר את השמות והבקשות

                          ואני מתחייב לקחת את כל השמות לכולל האברכים שלי ,

                           שכולנו  נעתיר ונתפלל עליהם באותו הזמן


                          13 דקות של שינוי

                          13 דקות של נתינה

                          13 דקות של חסד ואהבה

                          13 דקות של תפילה

                          13 דקות של פגישה עם ריבונו של עולם


                          ובזכות זה נזכה שכל בקשותינו ותפילותינו יתגשמו לטובה


                          מתוך אושר ועושר בריאות איתנה נהורא מעלייא והרווחת הדעת אמן ואמן.

                          חברים יקרים

                          אנא אל תשברו את השרשרת העבירו לחברים הקרובים שלכם שירשמו גם הם את השמות

                          שלהם וכך נרבה אהבת חינם ונהפוך לאנשים איכותיים יותר טובים יותר מתחשבים יותר.


                          תוספת שכבוד הרב יוסף ויצמן הוסיף :


                          לבקשת רבים ששלחו אלי באישי הנה המקור מספר "ברית מנוחה" 

                          "ויגש אליהו וגומר קבלה בידך שהשנה הצשיעית ליובל שנה מובחרת חודש הט' חדש טוב מן הבטוים וחדש רצון ויום הט' לחדש מן המובחר שבכל החודש ושעה תשיעית של יום שעה טובה ומובחרת משעות היום וכסדר הזה למעלה  הם מן הדקות....... "

                          ודבריו של החיד"א (רבי חיים דוד אזולאי זצ"ל) מהספר שם הגדולים בקונטרס אחרון או מ'

                          "קבלה בעניין ספרי קבלה כתב מהרח"ו זצ"ל בהקדמת עץ החיים הארוכה שספרי רב האי גאון וחבריו הם אמיתיים רק הם בהעלם נמרץ. ובאור ס' יצירה להראב"ד אינו הראב"ד בעל ההשגות רק הוא מחכם אשכנזי והוא אמיתי רק שהוא סתום ונעלם. וספר ברית מנוחה עמוק עמוק מי ימצאנו. ובאור הרמב"ן על התורה אמת ויציב למי שיבינהו עכ"ד מהרח"ו זצ"ל מכ"י מהר"ש ויטאל בנו. ומכאן תשובה למה שכתב קורא הדורות שהראב"ד בעל קבלה הוא שעשה פי' ספר יצירה ע"ש דף י'.

                          ואני הצעיר ראיתי בכ"י שספר ברית מנוחה חיברו רב חמאי גאון. ובספר לחם מן השמים למהר"י צמח זצ"ל בכ"י ראיתי שספר ברית מנוחה והוא קדמון מרשב"י וספר הקנה........

                           

                           תוספת של כבוד הרב יוסף ויצמן

                           

                          כמו כן הרבה חברים שלחו אלי באישי שמות כדי שהאברכים יתפללו גם עליהם.

                          אני מבקש דבר אחד פשוט אנא רשמו את השמות שלכם ושם ההורים (אין צורך בשם משפחה) ואת הבקשות כך כל אחד יתפלל קודם כל על השני באותם 13 דקות ואחר כך על עצמו.

                          הרעיון הוא שכולנו נתפלל על כולם!

                          השמות שיכתבו כאן בפוסט יועברו לכל האברכים שלומדים אצלי בכולל כדי שכולנו נתפלל על כולם באותם 13 דקות יקרות!

                          רק נקודה אחת למחשבה:

                          פעם אחת בשנה יש לנו שעתיים ביום הקדוש ביותר יום כיפו שבו שערי שמים עומדים להסגר והתפילה היא תפילת נעילה. אולם זה פעם אחת בשנה למשך שעתיים. כאן יש לנו 13 דקות בלבד פעם אחת בשבע שנים!

                           

                          דרג את התוכן:

                            ארכיון

                            הפעילות שלי

                            אין רשומות לתצוגה

                            פרופיל

                            שרה קונפורטי
                            1. שלח הודעה
                            2. אוף ליין
                            3. אוף ליין