כותרות TheMarker >
    ';

    שרה קונפורטי - ויטראז'ים, ציור על זכוכית, עיצוב עבודות אמנות ל בתי כנסת, אריחי קרמיקה וזכוכית מצוירים, יודאיקה, תכשיטי אופנה

    אני אמנית ישראלית שחיה ונושמת אמנות 24 שעות ביממה. לא תמיד אני בטוחה שזו מתנת אל. להיות כל כך שקועה בתחום זה, לחיות אותו, לעבוד אותו, לקרוא, ללמוד, לחדש, לנשום, לחלום אותו.... ישנם רק דברים מעטים, המהנים יותר מאשר יצירת עולם חלומותיך.
    אך בכל זאת.....מרגישה הכי שפויה כאשר אני יוצרת.....
    אוהבת ליצור כל יום עולם חדש..יפה וטוב יותר
    אדם שיש לו יופי הקרוב אליו – נעשה יפה יותר..

    אני אמנית זכוכית - מעצבת, מתכננת ומבצעת עבודות אמנותיות לבתי כנסת, עיצוב וביצוע ארונות קודש אמנותיים, תיבת חזן, וויטראז'ים לבתים פרטיים, פרוכות לארונות קודש, מחיצות אמנותיות עבודת יד לעזרת נשים, ציור על זכוכית, פסיפס, עבודות פיוזינג, עבודות יודאיקה אמנותיות, אריחי קרמיקה וזכוכית אמנותיים, אריחים מצוירים, לבתי כנסת, למבנים ציבוריים ולבתים פרטיים. מתכננת ויוצרת עבור עיריות שונות, עבודות קרמיקה מיוחדות לקישוט רחובות העיר (פתח תקווה), שלטי חוץ מיוחדים אמנותיים, ציורי קיר מוזמנים ללקוחות פרטיים וחברות ציבוריות. אנדרטאות (אנדרטת צומת בית ליד 30 מטר גובה על 2.5 דונם).
    שרה עונה על ביקוש וצרכי הלקוחות הבונים או משפצים את ביתם, כגון ציור על חלונות, דלתות, בדוגמאות ייחודיות, אריחים מצוירים למטבח או ל אמבטיה, ל קיר או ל רצפה, כיורים מצוירים, שלטים אמנותיים. בסגנון אישי , ציור על עץ בשילוב קרמיקה וזכוכית. שיווק לסיטונאים וגם ליחידים.
    ייצור מתנות ייחודיות לכל אירוע לפרטיים, לחנויות ולמפיצים

    מעבירה גם סדנאות לזכוכית ל יחידים ולקבוצות קטנות ובאווירה כפרית ייחודית.

    מוזמנים לגלוש באתר שלי ולהתרשם מעבודותיי

    שרה קונפורטי
    האתר שלי באנגלית www.sarakonforty.com
    האתר שלי בעברית http://www.sarakonforty.com/HE/

    המייל האישי ks7@inter.net.il
    בפייסבוק
    http://www.facebook.com/Konforty.Designing.Synagogues.StainedGlass
    בויקיפדיה
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%A8%D7%94_%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%99



    052-3676472

    ארכיון

    תכנים אחרונים

    201 תגובות   יום שני, 23/11/09, 06:32

    סדנת זכוכית - לימוד יצירת עבודות אומנותיות עשויות זכוכית פיוזינג  -

    רשמים וחוויות, של חברתכם מהקפה, אסתי, דוגמאות אישיות של עבודות יד שיצרה במהלך סדנת האמנות , באווירה כפרית,

    הדגש הוא על פיתוח יצירתי אישי, פיתוח חשיבה אומנותית, עצמאית,  ועידוד יצירה אמנותית בטכניקות אישיות ייחודיות.

    המלצה מאת אסתי בר און (דאלי) על סדנת הזכוכית של שרה קונפורטי:
    20.11.09
    "שרה קונפורטי מגשימה חלומות ".
    את החוויה הזאת לא אשכח בחיים.
    הגעתי אליה כדי ללמוד על שיטת התכת זכוכית, פיוזינג.
    נהניתי מכל רגע בחברתה. הלמידה הייתה מאוד מעניינת עם המון עבודה מעשית בשטח, שיתפה ולימדה אותי שיטות ואפשרויות עד אין סוף, באווירה ביתית ומיוחדת.
    שרה הציפה אותי בחומר עצום וניסתה להעביר לי מהביטחון ו ניסיון שצברה במשך כל שנות היצירה. כל מה שנישאר לי זה רק ליישם זאת עם כל התמיכה והכוונה מצידה.
    כולי תקווה לפתח את התחום וליצור עבודות ייחודיות, שמשקפת את הפנימיות שלי .
    תודה לך שרה על הרגעים היפים .
    דאלי  (אסתי בר און) .
    תמונות נוספות של עבודות זכוכית פיוזינג ב סדנת זכוכית ניתן לראות בקישור הבא באתר שלי - :
    דרג את התוכן:
      219 תגובות   יום חמישי, 12/11/09, 04:40


      אריחי קרמיקה מצוירים עבודת יד, אמנותיים, שייצרתי כתמונה ל חיפוי קירות הבית, המטבח, האמבט, חדר האוכל, חדר האורחים, פטיו, כ שטיח ריצפה.

       

      אריחי קרמיקה מצוירים, עם דוגמה זו אהובה במיוחד על לקוחותיי, ו דוגמה זו מוזמנת לעיתים קרובות, בוואריציה של צבעים דומים.

       

      הקרמיקה המצוירת, מוזמנת בדרך כלל בגודל של אריחי קרמיקה של 20 ס"מ, לעיתים גם 30 ס"מ.

      האריחים המצוירים, אשר מוזמנים ל קירות המטבח, מוזמנים בדרך כלל בגודל של 10 ס"מ כל אריח קרמיקה.

      תמונה דומה הוזמנה גם לכניסה ל לובי בבית חולים, כשטיח לרצפת מגורים, ו כ תמונה לחדר המתנה למשרד עסקי.

       

      תודה לכם חברים,

       

      שרה קונפורטי,

      www.sarakonforty.com

       

      052-3676472

      דרג את התוכן:
        267 תגובות   יום חמישי, 29/10/09, 23:46


        מגדל דוד, ירושלים, ציור, פיסול, פסיפס, מוזאיקה, זכוכיות פיוזינג, אריחי קרמיקה וזכוכית,  שילוב אמנויות:  שלבים ראשונים ב יצירת קיר אמנותי עבור בית הכנסת מעל ההיכל  – תכנון וביצוע שרה קונפורטי.


         
        עבודת אמנות בנושא ירושלים, מגדל דוד - ציור קיר עבור בית הכנסת מעל ארון הקודש,
         
        ניתן לראות את שלבי העבודה הראשונים והתחלת העבודה שהוזמנה עבור בית הכנסת בנושא ירושלים. מוטיב ראשון עליו עבדתי הוא מגדל דוד, המתפרש על 2 מטר רוחב וגובה 1.8 מטר. זהו חלק ראשון מתוך העבודה המתפרשת על 20 מטר שטח. - עבודה פיסולית בחומר, יצירת החומות הנראות כחומות אבן, יצירת מגדל דוד עם גומחותיו, על רקע הרי ירושלים.
         


        בתמונות ניתן לראות  את המשך עבודתי על הקיר האמנותי, צביעת הרי ירושלים בצבעי אקריליק ובצבעים תעשייתיים שונים, המדגישים את החומות והעבודה הפיסולית של מגדל דוד, שעשוי בעצם מקל-קר, ונראה כסיתות באבן.


         
        בצילום השלישי   תוכלו לראות את השלב אשר בו הוספתי לעבודת האמנות גם זכוכיות פיוזינג, חלקי פסיפס, מוזאיקה, אריחי קרמיקה , אריחי זכוכית, חלקי אריחים מצוירים, על מנת ליצור שטחים אמנותיים  ייחודיים וניגודיים, ל שטחים מצוירים בצבעים מונוכרומיים, נקיים,  מפוסלים.
         
        בין שטחי הפסיפס פיסלתי בתוך החומר כוכים, בעומקים שונים, וכאשר יוארו על ידי לדים, יתנו אווירה מיוחדת המתאימה לאווירת בית הכנסת.
         בתוך גושי הסלע המפוסלים יהיו גם ויטראז'ים מצויירים עם מוטיבים נבחרים המאופיינים של העיר, כמו חומות העיר, שערי ירושלים, קבר רחל, יד אבשלום, וסמלים אחרים כמו המנורה, כתר מלכות, ועוד הנחשבים לסמלים חשובים ביהדות.
        דרג את התוכן:
          221 תגובות   יום ראשון, 13/9/09, 17:22

          ויטראז'ים נבל, שבעת המינים - עזרת נשים – מעקה – מחיצה - ויטראז' שופר, מנורה – לבתי כנסת - אולם תפילה -בית כנסת ברינתיה - בית כנסת ליהדות מרוקו -  תכנון וביצוע שרה קונפורטי, אמנית זכוכית 

           

          ויטראז'ים אלו ייצרתי, כאשר הוזמנתי לתכנן את מעקה עזרת הנשים אשר ב- בית הכנסת ברינתיה. הבטחתי להם שאסיים את מחיצת עזרת הנשים לפני  ראש השנה. ואכן לפני יומיים סיימנו להרכיב את כל סידרת הוויטראז'ים  לשביעות רצון המתפללים, שבוע לפני החג.

           

           וויטראז' המנורה,  הוא הוויטראז' המרכזי בשורת הוויטראז'ים. התמקדתי ב- ציור המנורה. בנוסף הוספתי את מוטיב לוחות הברית - עשרת הדיברות, וכרקע ציירתי מוטיבים מתוך ירושלים, המהווים סמלים לכל העדות כגון:  הכותל, עצי הברוש  

          מעקה מחיצת עזרת הנשים, היה ארוך אך צר מאד. נתונים אלו הגבילו את תכנון נושא הוויטרז'. תחילה בחרתי בנושא  שבעת המינים בלבד. לאחר שסיימתי לצייר שני ויטראז'ים,

           בנושא שבעת המינים בלבד,  החלטתי לגוון ולהוסיף מוטיבים נוספים, מתוך המוטיבים הנהוגים בבית הכנסת, זאת על מנת למנוע חזרה על אותו נושא שוב ושוב לאורך כל השטח.  

           

           

           ויטראז אחר היה וויטראז' נבל ושופר, וויטראז נוסף- בחרתי לצייר גם את וויטראז' לוחות הברית, ירושלים. ויטראז נוסף אותו יצרתי היה  ויטראז' כתר תורה, שושנת, מגן דוד, בויטראז' אחר את עץ החיים. 

           

          השתמשתי במוטיב כלי הנגינה, בכינור, ו- נבל, חצוצרה ו - שופר

           

            כינור ונבל:- הנבל מופיע כעיטור חפצי קודש. הנבל מתקשר לתיאורי שמחה והודיה לה', "אזמרה לך בכינור קדוש ישראל" (תהילים ע"א 22), 

           

          החצוצרה – החצוצרות היו מכלי המקדש והכוהנים בעיקר נהגו  להריע בהם במועדים ובראשי חודש. משה הצטווה להכין 2 חצוצרות כסף.

           

          השופר - יש קשר בין שופר, קרן וחצוצרה גם במקרא: "תקעו בשופר..חצוצרה ברמה" (הושע ה' 8). במעמד הר סיני נעשה שימוש בשופר. השופר מתקשר לתיאורי יום ה' (דב' א' 17) ומכריז על שיבת ציון (יש כ"ז 13). תקיעה בשופר מתקשרת לטקסי המלוכה. בימינו מתקשר

          השופר לראש השנה וימים נוראים. השופר, המחתה וארבעת המינים הם מן המוטיבים הנפוצים ביותר בימי המשנה והתלמוד, הם צמודים למנורה. אלה הם סמלי תשרי הקשורים אל העלייה לרגל לבית המקדש. 

           

           

          עץ החיים - מקורו של מושג עץ החיים הוא בסיפור גן העדן (בראשית, ב 9), אך משמעותו העממית היא; בריאות, מקור חיים, ריפוי, פוריות, והמשכיות החיים. עץ החיים מופיע כמוטיב בצורת עצים, פרות וצמחים, כמו עץ התמר, לוז-שקד, רימון, ברוש, פרח, אגרטל פרחים.

           

           

          המנורה:-  המנורה הייתה אחד הכלים שעמדו במשכן. כיום משמשת המנורה כסמל המדינה, ומסמלת את הקשר לבית המקדש.  המנורה - משמשת כמוטיב הנפוץ ביותר בתרבות היהודית.

          המנורה מכונה גם "מנורת שבעת הקנים" או "מנורת המקדש".  "ועשית מנורת זהב טהור מקשה תעשה המנורה ירכה וקנה גביעיה כפתוריה ופרחיה  ממנה יהיו וששה קנים יוצאים מצידיה ושלושה קני מנורה מצדה השני...שלושה גביעים משוקדים בקנה אחד כפתור ופרח..."

          (שמות כ"ה 31-33).

          המנורה מתוארת כ-"עץ –חיים"  נושא אור, שורשיו באדמה ופארותיו כלפי השמים. לפי חז"ל מסמלת המנורה את החכמה, את לימוד התורה, אור המנורה מסמל את השכינה. 

           

           

          בעצם ניתנה לי יד חופשית, מלבד מגבלות מסוימות: חבר וועד אחד הבהיר  חד משמעית כי המחיצה נועדה להסתיר את מראה הנשים מעיני הגברים באולם  בית הכנסת. מסיבה זו הודעתי שאשתמש בצבעים שקופים,  וכן במעט צבעי זכוכית אטומים,  בעת שאצייר על הזכוכיות. לעומת זאת הבהיר חבר וועד שני, שעל הוויטראז’ים להיות שקופים לגמרי, מכיוון שהנשים רוצות לראות היטב  את ספרי התורה בעת הוצאתם מ ההיכל. כך שבכל וויטרז' הייתי צריכה לתמרן עם הצבעים,  שקופים, אטומים, חצי שקופים, על מנת לענות לדרישות המתפללים. 

          את צבעוניות הויטראז'ים אני נוהגת לבחור לפי נושא הויטראז',  וכן לפי סביבת ורקע הויטראז'ים. בבית כנסת זה,

           הצבעוניות הייתה מינימאלית ביותר. הקירות היו לבנים וללא קישוטים,  ההיכל והתיבה היו משיש, וללא צבעוניות בולטת כלשהי. לכם החלטתי להתמקד  בצבעוניות תוססת של הויטראז'ים, על מנת להוסיף צבע לחלל בית הכנסת.

           

           אני יוצרת וויטראז'ים שהם בדרך כלל וויטראז' תלת מימדיים, בשל זכוכיות פיוזינג  שאני נוהגת להוסיף למשטח הכללי.  זכוכיות פיוזינג מיוצרות ומותאמות על ידי לכל וויטראז', הן בצבעוניותם, בגודלם, בדוגמת הזכוכית, בעובייה, ובצירוף הצבעים לכל יחידת זכוכית.  לפני תחילת תכנון היצירה, עלי לתכנן את סוג הזכוכית עליה אצייר. בדרך כלל  ויטראז'ים אשר נועדו עבור חלונות, פתחים מעבירי אור, ואשר מטרתם גם להוות  מחיצה שקופה או חצי שקופה, אני בוחרת בזכוכית שקופה לחלוטין. לעיתים  דרישת הלקוחות לויטראז'ים אשר יסתירו את הנוף או המראה מצידו השני של הוויטראז',  ואז אני בוחרת בזכוכית חלבית, אשר עליה אני יוצרת את עבודת האמנות.

           

           למושג ויטראז'  ישנם פרושים שונים וטכניקות שונות. הויטראז' המסורתי מוכר כצירוף מספר זכוכיות צבעוניות למשטח אחד. בדרך כלל אלו זכוכיות קנויות, אשר צבעוניותם ידועה מראש,  בשל האפשרויות המוגבלות. בדרך כלל המשטח הוא דו ממדי.  את עובי הזכוכית אני קובעת לפי המיקום, שבו יותאם הויטראז'. אם הויטראז' נועד לחלון בית הכנסת,  או וויטראז' לחלון ענק במיוחד, או ויטראז' עבור ארון קודש, או וויטראז' עבור דלתות בית הכנסת, או וויטראז'ים עבור מחיצת עזרת נשים, או וויטראז'ים עבור תיבת חזן, לכל מקום ומקום נקבע עובי שונה, טריפלקס בעובי שונה, או זכוכיות מחוסמות. בקטגוריה של עזרת הנשים באתר שלי, תוכלו לראות סקיצות ותכנונים של עזרת נשים שהכנתי עבור בית כנסת בסגנון מרוקאי, אשר עיקר מאמציי היה לשים דגש על הסגנון הספרדי-מזרחי אשר הושפע מאוד מהסגנון המוסלמי ואשר לפיו נהגו לבנות בתי כנסת ומבנים בכלל גם בארצות צפון אפריקה כמו תוניס ומרוקו וכן בספרד ופורטוגל בעיקר.

           

           

           שרה קונפורטי

           

           

           http://www.sarakonforty.com/HE/  

           

           

          http://www.sarakonforty.com/HE/product_cat_510_628.html

          דרג את התוכן:
            159 תגובות   יום שלישי, 18/8/09, 01:31

            עיצוב עבודת אמנות - קיר אמנותי, פיסולי חדש (בתכנון), לבית כנסת - אמנית שרה קונפורטי


            בימים אלו אני מתכננת קיר אמנותי בשטח של 20 מטר, אשר מיועד לעבודת אמנותית מעל ארון הקודש בבית הכנסת. העבודה מיועדת להיות בגובה 4-5 מטר מגובה הרצפה.

             

            בתמונות שצירפתי, בניתי מקט קטן (דוגמית של מאפייני ירושלים) כדוגמה ממוזערת לקיר הפיסולי והאמנותי שאבנה.

             

            דוגמת הקיר עם הצדפים היתה דוגמת עבודת אמנותית פיסולית אחרת למפל מים אשר תכננתי.

             

            הקיר כולו ייבנה מ-18 חלקים בערך (מכיוון שהוא מיועד להיות קיר מעוגל וקשתי), והוא גם יוצמד לקיר המעקה של עזרת הנשים, בבית הכנסת.

             

            אני מתכננת לבנות ולפסל את חלקי העבודה, כגושי אבן וסלעים, ולפסל בהם את הרי ירושלים,

             

            בתוך גושי הסלע המפוסלים יהיו משובצים ויטראז'ים מצויירים עם מוטיבים נבחרים המאופיינים של העיר, כמו חומות העיר, שעריה, קבר רחל, יד אבשלום, וסמלים אחרים כמו המנורה, כתר מלכות, ועוד הנחשבים לסמלים חשובים ביהדות.

             

            הויטראז'ים יהיו מוארים בלדים מיוחדים, וכל העבודה תהיה מוארת בתאורה מיוחדת, להעמקת הקונטרסט של אור וצל , ושל הגברת המראה "הררי-סלעי" של העבודה.

             

            על כל השטח המפוסל  יהיו משובצים אריחי קרמיקה וזכוכית עבודת יד שאני מייצרת, שברי זכוכיות פיוזינג אמנותיות, ופסיפס צבעוני אשר יותאם לצבעוניות הכללית.

             

            הצבעוניות הכללית תהיה די מינימליסטית, כדי שתהיה מותאמת לצבעוניות אשר כבר קיימת בקיר האמנותי של ארון הקודש.

             

            דרג את התוכן:
              44 תגובות   יום חמישי, 6/8/09, 00:37

              צטט: אלכסנדר מוקדון 2009-08-02

              14:04:1322 נשמות עולות לשמים

              בתאריך 22 ינואר 1995בוצע פיגוע כפול בצומת בית ליד שעל יד כלא השרון . הפיגוע בוצע על ידי 2 מחבלים מתאבדים , בפיגוע נהרגו 21 חיילים ואזרח אחד שחש לסייע לנפגעים מהפיגוע הראשון , האנדרטה מביעה 22 אנשים / נפשות / נשמות שעולות בסולם לשמים . את האנדרטה ייצרה האומנית שרה קונפורטי .

              מצאתי לנכון להגיב לתגובות הגולשים בהקשר לאנדרטה זו, שאותה תכננתי וייצרתי. ראשית תודה מכל הלב לכל התגובותלכל הפרגונים

              ולכל המחמאות

              בהקשר לאנדרטת צומת בית ליד.

              זו אחת מעבודותיי, שהשקעתי בה כמה שנים מחיי.

              אנדרטת צומת בית ליד , היא אחת העבודות, שעדיין לאחר 9 שנים, 

               אני עדיין מאד גאה בעבודתי,

              אנדרטת צומת בית ליד , היא אחת העבודות, 

              שגורמת לי  להפיכת  הבטן כל יום כאשר אני רואה אותה, 

              אנדרטת צומת בית ליד , היא אחת העבודות,

               שהוצאתי ים כסף כדי שלא יראו אותה......

              האנדרטה , היא אחת העבודות,

              שהגעתי לבית המשפט כדי למנוע מהעמותה להציב את הפסלים בשטח.

              כל זאת, מכיוון שהופרו זכויות היוצרים שלי בשטח.......

              את האנדרטה תכננתי במשך 3 דקות,

              היה מכרז,

              זכיתי ברוב קולות,

              נחתם חוזה,

              ולקח לי 3 שנים  לבנות ולבצע את תכנון היצירה.

              המשך יבוא.

              אתם מוזמנים לראות תמונות נוספות והסברים נוספים באתר שלי

              הסטודיו של שרה קונפורטי

               www.sarakonforty.com

               

              דרג את התוכן:
                4 תגובות   יום שישי , 31/7/09, 17:22


                צטט: שרה1000 2009-07-30 18:02:38


                תכנון, עיצוב, ייצור וביצוע לוחות תפילה אמנותיים, לוחות מזמורים מצויירים על זכוכית, עבודת יד, לוחות מזמור מיוחדים על פוליקרבונט,


                צטט: שרה1000 2009-07-29 01:51:51


                תכנון יצירת קיר אמנותי, קישוט לבית הכנסת, לוחות תפילה אמנותיים עבודת יד, עבור בית הכנסת "בדרכי נועם" במיתר.


                צטט: שרה1000 2009-07-29 01:45:28


                תכנון יצירת קיר אמנותי, קישוט לבית הכנסת, לוחות תפילה אמנותיים עבודת יד, עבור בית הכנסת "בדרכי נועם" במיתר.תכנון ויצירת קיר אמנותי, קישוט לבית הכנסת, לוחות תפילה אמנותיים עבודת יד, עבור בית הכנסת "בדרכי נועם" במיתר.


                תכנון, עיצוב, ייצור וביצוע לוחות תפילה אמנותיים, לוחות מזמורים מצויירים על זכוכית, עבודת יד, לוחות מזמור מיוחדים על פוליקרבונט, תפילות מצוירות על פרספקס ועל עץ.


                בבית הכנסת במיתר, ביקשו לוחות תפילה מיוחדים, אמנותיים במיוחד, עם דגש על סגנון הרמוני, מינימליסטי, שקט, ומצד שני עיצוב מרשים, סגנון צבעוני, דקורטיבי מאד, ועם צבעים חזקים.


                מלבד רעיון מקורי, שמתי דגש ומאמץ רב בעיצוב אשר יענה למטרות בית הכנסת. מגבלה רצינית הייתה גודל האותיות.


                הייתה בקשה בלתי ניתנת לפשרה, שהאותיות תהיינה גדולות ככל שאפשר, כדי שאפשר יהיה לקרוא את פסוקי התפילות השונות אף מקצה האולם, ושכתיבת הפסוקים תהיה בסגנון כתיבה מהודרת. ואכן לאחר חדשי עבודה מאומצים, עמדתי במשימה.


                הייתי צריכה לתכנן קיר ענק בגובה כמה מטרים מעל חלונות, במקום אשר סמוך לשדה תעופה. היה חשש שהטיסות התכופות, ההמראות והנחיתות יגרמו ללוחות התפילות, אשר יהיו מורכבים מזכוכית, ובגודל ענק כל כך, לסדקים או לשברים.


                לבסוף בחרתי להחליף את הזכוכיות בפוליקרבונט. היתרונות על פני הזכוכית היו ברורים לי. המשקל לעומת הזכוכית היה קטן יחסית, עמידות גבוהה, ועבודת ההרכבה היתה קלה יותר, ובנוסף לכך השגתי את כל יתרונות הזכוכית, שקיפותה, והעברת האור מאחורה, בדיוק כמו בזכוכית.


                לוחות התפילה היו ענקיים. גובה לוח התפילה המרכזי היה כ-2.5 מטר ורוחבו כ- 1.80 מטר. על לוח תפילה זה ציירתי את תפילת "למנצח בנגינות מזמור שיר" בצורת מנורה בעלת 7 קנים.


                שני לוחות התפילה האחרים ביו בגובה של 2.5 מטר ורוחבה היה כ -1.30 מטר. את פסוקי התפילה "שיר למעלות אשא עיני אל ההרים" ציירתי על לוח התפילה הימניבצורת מנורה. את "אנא בכוח" ציירתי על לוח התפילה השמאלי.


                סביב שלושת לוחות התפילה תכננתי ועיצבתי מסגרות עץ מהגוני רחבות. תחילה ציירתי מוטיבים שונים של ירושלים, לאחר שהייתי מרוצה הן מבחירת המוטיבים, הן מהציור עצמו והן מפרישת המוטיבים על גבי המסגרת, מסרתי את התכנון לחיתוך עץ בלייזר, וחיתוכי המוטיבים של ירושלים נחתכו בלייזר סביב כל לוח.


                השלב האחרון היה להוסיף זכוכיות פיוזינג, עבודת יד, לקישוט על פני הלוחות, וצביעה בצבעי זכוכית מאחורי המסגרות.


                תכננתי את שלושת לוחות התפילה כקופסאות עץ, שתהיינה מורחקות מהקיר, כך שאפשר יהיה להוסיף תאורה מוסתרת מאחורי הלוחות.

                עבודת ההרכבה נעשתה בעזרת פיגומים מיוחדים, ובעזרת מספר

                אנשים.

                אתם מוזמנים לראות עבודות ותכנונים נוספים באתר שלי.


                שרה קונפורטי

                www.sarakonforty.com


                 

                דרג את התוכן:
                  3 תגובות   יום רביעי, 29/7/09, 01:56

                  צטט: שרה1000 2009-07-29 01:51:51

                  תכנון יצירת קיר אמנותי, קישוט לבית הכנסת, לוחות תפילה אמנותיים עבודת יד, עבור בית הכנסת \"בדרכי נועם\" במיתר.

                  צטט: שרה1000 2009-07-29 01:45:28

                  תכנון יצירת קיר אמנותי, קישוט לבית הכנסת, לוחות תפילה אמנותיים עבודת יד, עבור בית הכנסת "בדרכי נועם" במיתר.תכנון ויצירת קיר אמנותי, קישוט לבית הכנסת, לוחות תפילה אמנותיים עבודת יד, עבור בית הכנסת "בדרכי נועם" במיתר.

                  תכנון, עיצוב, ייצור וביצוע לוחות תפילה אמנותיים, לוחות מזמורים מצויירים על זכוכית, עבודת יד, לוחות מזמור מיוחדים על פוליקרבונט, תפילות מצוירות על פרספקס ועל עץ.


                  בבית הכנסת במיתר, ביקשו לוחות תפילה מיוחדים, אמנותיים במיוחד, עם דגש על סגנון הרמוני, מינימליסטי, שקט, ומצד שני עיצוב מרשים, סגנון צבעוני, דקורטיבי מאד, ועם צבעים חזקים.

                  מלבד רעיון מקורי, שמתי דגש ומאמץ רב בעיצוב אשר יענה למטרות בית הכנסת. מגבלה רצינית הייתה גודל האותיות.

                  הייתה בקשה בלתי ניתנת לפשרה, שהאותיות תהיינה גדולות ככל שאפשר, כדי שאפשר יהיה לקרוא את פסוקי התפילות השונות אף מקצה האולם, ושכתיבת הפסוקים תהיה בסגנון כתיבה מהודרת. ואכן לאחר חדשי עבודה מאומצים, עמדתי במשימה.

                  הייתי צריכה לתכנן קיר ענק בגובה כמה מטרים מעל חלונות, במקום אשר סמוך לשדה תעופה. היה חשש שהטיסות התכופות, ההמראות והנחיתות יגרמו ללוחות התפילות, אשר יהיו מורכבים מזכוכית, ובגודל ענק כל כך, לסדקים או לשברים.

                  לבסוף בחרתי להחליף את הזכוכיות בפוליקרבונט. היתרונות על פני הזכוכית היו ברורים לי. המשקל לעומת הזכוכית היה קטן יחסית, עמידות גבוהה, ועבודת ההרכבה היתה קלה יותר, ובנוסף לכך השגתי את כל יתרונות הזכוכית, שקיפותה, והעברת האור מאחורה, בדיוק כמו בזכוכית.

                  לוחות התפילה היו ענקיים. גובה לוח התפילה המרכזי היה כ-2.5 מטר ורוחבו כ- 1.80 מטר. על לוח תפילה זה ציירתי את תפילת "למנצח בנגינות מזמור שיר" בצורת מנורה בעלת 7 קנים.

                  שני לוחות התפילה האחרים ביו בגובה של 2.5 מטר ורוחבה היה כ -1.30 מטר. את פסוקי התפילה "שיר למעלות אשא עיני אל ההרים" ציירתי על לוח התפילה הימניבצורת מנורה. את "אנא בכוח" ציירתי על לוח התפילה השמאלי.

                  סביב שלושת לוחות התפילה תכננתי ועיצבתי מסגרות עץ מהגוני רחבות. תחילה ציירתי מוטיבים שונים של ירושלים, לאחר שהייתי מרוצה הן מבחירת המוטיבים, הן מהציור עצמו והן מפרישת המוטיבים על גבי המסגרת, מסרתי את התכנון לחיתוך עץ בלייזר, וחיתוכי המוטיבים של ירושלים נחתכו בלייזר סביב כל לוח.

                  השלב האחרון היה להוסיף זכוכיות פיוזינג, עבודת יד, לקישוט על פני הלוחות, וצביעה בצבעי זכוכית מאחורי המסגרות.

                  תכננתי את שלושת לוחות התפילה כקופסאות עץ, שתהיינה מורחקות מהקיר, כך שאפשר יהיה להוסיף תאורה מוסתרת מאחורי הלוחות.
                  עבודת ההרכבה נעשתה בעזרת פיגומים מיוחדים, ובעזרת מספר
                  אנשים.
                  אתם מוזמנים לראות עבודות ותכנונים נוספים באתר שלי.

                  שרה קונפורטי
                  www.sarakonforty.com

                   

                   

                   

                   

                  דרג את התוכן:
                    0 תגובות   יום רביעי, 29/7/09, 01:51

                    צטט: שרה1000 2009-07-29 01:45:28

                    תכנון יצירת קיר אמנותי, קישוט לבית הכנסת, לוחות תפילה אמנותיים עבודת יד, עבור בית הכנסת \"בדרכי נועם\" במיתר.תכנון ויצירת קיר אמנותי, קישוט לבית הכנסת, לוחות תפילה אמנותיים עבודת יד, עבור בית הכנסת \"בדרכי נועם\" במיתר.

                    תכנון, עיצוב, ייצור וביצוע לוחות תפילה אמנותיים, לוחות מזמורים מצויירים על זכוכית, עבודת יד, לוחות מזמור מיוחדים על פוליקרבונט, תפילות מצוירות על פרספקס ועל עץ.


                    בבית הכנסת במיתר, ביקשו לוחות תפילה מיוחדים, אמנותיים במיוחד, עם דגש על סגנון הרמוני, מינימליסטי, שקט, ומצד שני עיצוב מרשים, סגנון צבעוני, דקורטיבי מאד, ועם צבעים חזקים.

                    מלבד רעיון מקורי, שמתי דגש ומאמץ רב בעיצוב אשר יענה למטרות בית הכנסת. מגבלה רצינית הייתה גודל האותיות.

                    הייתה בקשה בלתי ניתנת לפשרה, שהאותיות תהיינה גדולות ככל שאפשר, כדי שאפשר יהיה לקרוא את פסוקי התפילות השונות אף מקצה האולם, ושכתיבת הפסוקים תהיה בסגנון כתיבה מהודרת. ואכן לאחר חדשי עבודה מאומצים, עמדתי במשימה.

                    הייתי צריכה לתכנן קיר ענק בגובה כמה מטרים מעל חלונות, במקום אשר סמוך לשדה תעופה. היה חשש שהטיסות התכופות, ההמראות והנחיתות יגרמו ללוחות התפילות, אשר יהיו מורכבים מזכוכית, ובגודל ענק כל כך, לסדקים או לשברים.

                    לבסוף בחרתי להחליף את הזכוכיות בפוליקרבונט. היתרונות על פני הזכוכית היו ברורים לי. המשקל לעומת הזכוכית היה קטן יחסית, עמידות גבוהה, ועבודת ההרכבה היתה קלה יותר, ובנוסף לכך השגתי את כל יתרונות הזכוכית, שקיפותה, והעברת האור מאחורה, בדיוק כמו בזכוכית.

                    לוחות התפילה היו ענקיים. גובה לוח התפילה המרכזי היה כ-2.5 מטר ורוחבו כ- 1.80 מטר. על לוח תפילה זה ציירתי את תפילת \"למנצח בנגינות מזמור שיר\" בצורת מנורה בעלת 7 קנים.

                    שני לוחות התפילה האחרים ביו בגובה של 2.5 מטר ורוחבה היה כ -1.30 מטר. את פסוקי התפילה \"שיר למעלות אשא עיני אל ההרים\" ציירתי על לוח התפילה הימניבצורת מנורה. את \"אנא בכוח\" ציירתי על לוח התפילה השמאלי.

                    סביב שלושת לוחות התפילה תכננתי ועיצבתי מסגרות עץ מהגוני רחבות. תחילה ציירתי מוטיבים שונים של ירושלים, לאחר שהייתי מרוצה הן מבחירת המוטיבים, הן מהציור עצמו והן מפרישת המוטיבים על גבי המסגרת, מסרתי את התכנון לחיתוך עץ בלייזר, וחיתוכי המוטיבים של ירושלים נחתכו בלייזר סביב כל לוח.

                    השלב האחרון היה להוסיף זכוכיות פיוזינג, עבודת יד, לקישוט על פני הלוחות, וצביעה בצבעי זכוכית מאחורי המסגרות.

                    תכננתי את שלושת לוחות התפילה כקופסאות עץ, שתהיינה מורחקות מהקיר, כך שאפשר יהיה להוסיף תאורה מוסתרת מאחורי הלוחות.
                    עבודת ההרכבה נעשתה בעזרת פיגומים מיוחדים, ובעזרת מספר
                    אנשים.
                    אתם מוזמנים לראות עבודות ותכנונים נוספים באתר שלי.

                    שרה קונפורטי
                    www.sarakonforty.com

                     

                     

                    דרג את התוכן:
                      7 תגובות   יום ראשון, 5/7/09, 02:14

                      צטט: יוסי קאלו 2009-07-05 01:05:47

                      צבעי פסטל על קרטון, 30/45 ס"מ

                      מעט חומר למחשבה.

                      כאשר הגבתי בהתרגשות אמיתית למראה ציורו של יוסי קאלו, האדריכל והמעצב הידוע, לא יכולתי להתעלם משאלת המיליון ועל הדילמה שעמדה לעיני במשך שנים רבות, כאשר עסקתי באמנות נטו, "אמנות גבוהה", כשעסקתי יום ולילה באמנות בלבד, למרות כל הקשיים, נלחמת בצפרניים להישרד, כדי להמשיך וליצור למען נפשי קודם כל, אבל למען הלחם זה לא היה מספיק.

                      שנים רבות נלחמתי, השתדלתי, השתתפתי במרוץ, עד שהחלטתי עד כאן. לא רוצה להיות יותר לא רוצה להיות בתדמית האמן הרעב.

                      כיום מצאתי את השילוב המנצח של אמנות ואמנות שימושית. אני מציירת, ממשיכה לעסוק באמנות, ובפיסול, אך במקום לצייר על נייר או על בד, אני מציירת על קרמיקה,  זכוכית,  ארונות קודש,  במות,  חלונות,  דלתות,  רצפה, קירות, ספסלים, ארונות, סוגי ריהוט שונים, עמודים, ועל כל חומר לא קונבנציונאלי העולה על הדעת. ואנשים אוהבים זאת, ואפילו משלמים. הם לא אוהבים שקוראים לזה ציור. הם אוהבים אמנות שאפשר להשתמש בה. ואז הכל בסדר.

                      אתם יודעים מה?

                      מבחינתי מצאתי את שביל הזהב.

                      מה אתם אומרים?

                      שרה קונפורטי

                      www.sarakonforty.com

                       

                      דרג את התוכן:
                        6 תגובות   יום שלישי, 9/6/09, 03:51

                        צטט: אלכסנדר מוקדון 2009-06-07 18:40:52

                        22 נשמות עולות לשמים בתאריך 22 ינואר 1995בוצע פיגוע כפול בצומת בית ליד שעל יד כלא השרון . הפיגוע בוצע על ידי 2 מחבלים מתאבדים , בפיגוע נהרגו 21 חיילים ואזרח אחד שחש לסייע לנפגעים מהפיגוע הראשון , האנדרטה מביעה 22 אנשים / נפשות / נשמות שעולות בסולם לשמים . את האנדרטה ייצרה האומנית שרה קונפרטי .

                         

                        תודה לך בטי על הפרגון,ועל תגובתך המדהימה.

                        כתבת לי שתכננתי משהו שאולי אלוהי,

                        ואני הרגשתי כך כאשר קראתי את מילותייך, והרגשתי את נפשך...אין מילים....

                        כל אחד  וכשרונו שלו.

                        הלוואי ויכולתי לכתוב כמוך....

                        שרה קונפורטי

                        www.sarakonforty.com

                        דרג את התוכן:
                          2 תגובות   יום ראשון, 7/6/09, 02:13

                          צטט: אלכסנדר מוקדון 2009-03-16 22:29:53

                          22 נשמות עולות לשמים בתאריך 22 ינואר 1995בוצע פיגוע כפול בצומת בית ליד שעל יד כלא השרון . הפיגוע בוצע על ידי 2 מחבלים מתאבדים , בפיגוע נהרגו 21 חיילים ואזרח אחד שחש לסייע לנפגעים מהפיגוע הראשון , האנדרטה מביעה 22 אנשים / נפשות / נשמות שעולות בסולם לשמים . את האנדרטה ייצרה האומנית שרה קונפרטי .

                           

                           

                          דרג את התוכן:

                            ארכיון

                            הפעילות שלי

                            אין רשומות לתצוגה

                            פרופיל

                            שרה קונפורטי
                            1. שלח הודעה
                            2. אוף ליין
                            3. אוף ליין