כותרות TheMarker >
    ';

    כי האדם עץ השדה

    כי האדם עץ השדה / נתן זך

    כי האדם עץ השדה.
    כמו האדם גם העץ צומח
    כמו העץ האדם נגדע.
    ואני לא יודע
    איפה הייתי ואיפה אהיה.
    כמו עץ השדה.

    כי האדם עץ השדה.
    כמו העץ הוא שואף למעלה
    כמו האדם הוא נשרף באש.
    ואני לא יודע
    איפה הייתי ואיפה אהיה.
    כמו עץ השדה.

    אהבתי וגם שנאתי
    טעמתי מזה ומזה.
    קברו אותי כחלקה של עפר
    ומר לי, מר לי בפה.
    כמו עץ השדה.


    כי האדם עץ השדה.
    כמו העץ הוא צמא למים
    כמו האדם גם הוא נשאר צמא.
    ואני לא יודע
    איפה הייתי ואיפה אהיה.
    כמו עץ השדה.

    ארכיון : 6/2010

    0 תגובות   יום ראשון, 27/6/10, 05:15

    גופנפש-עסקינן בענייני צוואר

     

    צוואר- נושאים שקשורים לגמישות, גמישות מחשבתית, גאווה, מסתובב לאחור ולצדדים - דומה בהתייחסות לעבר ועתיד הגשר שבין הראש והלב שבו אנו בולעים את המציאות ומבטאים אותה.משמש כצינור מרכזי שדרכו מתקשר המוח עם שאר הגופנפש.כמו מרכזיית טלפונים.הצוואר מפיק את החיבורים האנרגטיים בין השיחות היוצאות לנכנסות.

     

    בלבול או קונפליקט בצוואר-אנו חשים חסימה או כרגישות וכאב.

    טיפול ברייקי:צאקרת הלב+צאקרת מקלעת השמש+עורף

     

    צוואר וראש כפופים קדימה-קושי להתמודד עם הדרישות והצרכים של חיי היומיום.הראש שחוח תמיד כהצהרה לתבוסה חלקית ותשישות רגשית.

     

    צוואר ארוך ורב חן-עמדות ארוכות וגאות

     

    כאב בצוואר-תוקפנות מודחקת.ממיין ומזכך את האמוציות ושולחם ליעדיהם הנכונים בגרון ובפנים.

     

    צוואר נוקשה או מכאיב-הנוקשות עקב הצהרות עצורות.הקרב בין הראש ללב.עיקשות וקשיחות אופי.דעות קדומות,דחייה כלפי מישהו,גישה צרה ומצומצמת בדעות.האם מישהו שהוא "קוץ בצוואר"-מבקש ממך להתבונן מעבר לעצמך?האם אתה שומר על ריגשותך?האם רגשותיך חזקים מכדי לתת להם ביטוי?מעיד על חוסר יכולת להחליט-על אי ידיעה באיזה כיוון לפנות.צאקרת הגרון.מתח כרוני:תחושת עזיבה.

     

    צוואר שור עבה-גישה נוקשה ותוקפנית לדרישות החיים

     מתיחות בצוואר-הקרב בין הראש ללב אדם שנטל אחריות רבה יותר ממה שהוא מסוגל לשאת בנוחות ובנועם.
    דרג את התוכן:
      4 תגובות   יום ראשון, 27/6/10, 03:38


      והמסר של הפנימיאלים שאגב מכוון גם לגברים למרות שכתוב לאישה...

       

      קיבלתי היום החלטה חשובה:

      אני יוצאת לחופשה קצרה

      מהנה יותר ומבריאה.

      היום אני נופשת מעצמי

      ועוזבת לזמן מה

      את בעיותי.את דאגותי

      ואת הביקורתיות שלי.

      היום אני מתמקדת בזולתי

      עם הרבה אהבה.היום אני מלאך אנושי.

      בכבוד רב.אישה מרוצה.

       

      כמו תמיד המסר נוגע בנקודה שאני מבינה בעצמי.ראו היכן הוא נוגע הכם.

       

      בטארוט יצא קלף שבע החרבות.היום נשקיע בדרכים אלטרנטיביות מחשבה כיצד לנתב את חיינו.היום נמצא דרכים למניפולציות חיוביות והגיוניות כדי להסדיר בעיה שלנו בדרך הגיונית.לא נבחל לעיתים בדרך של "שקר לבן"אפילו כלפי עצמנו כדי להשיג מטרות חיוביות שהדרך הקונבנציונאלית כבר לא עונה עליהם.בהצלחה!

       

      קלפי אושו מראים את קלף השליטה.לא תמיד אנחנו צריכים להיות בשליטה ולחשוש להשתחרר ולזרום עם חיינו.השליטה מיישירה מבט וגורמת למתח,המקום לרכך את אברינו,להרגיע ולראות צדדים אחרים לחיינו מתוך זרימה ורוגע.

       

      אז שיהיה לנו יום קסום בדרך העולה אל מחצית חיי ביום הולדתי הקרב ובא.

      דרג את התוכן:
        0 תגובות   יום ראשון, 27/6/10, 03:22

        אל תדון את האדם לפני שתגיע למקומו

         

        לפעמים צריך האדם להעביר ביקורת על מישהו (גם על עצמו). והשאלה היא, איך אפשר להעביר ביקורת בצורה בונה? ביקורת המתחשבת בצרכים של האדם השני, והמספקת מענה טוב יותר, לצרכים של זה שמעבירים עליו את הביקורת.ביקורת כזו הסיכוי שלה להתקבל גדול יותר, מאחר שהיא טובה יותר לשני הצדדים.

         

        רוב האנשים מוכנים לקבל ביקורת, אבל רק במידה מתונה.כדי שהביקורת תועיל, צריך לשלב בה גם מחמאות. הנטייה הטבעית היא לדחות את דברי הביקורת  ולהתעלם מהם, ולפעמים גם לתקוף את מי שאמר אותם.

         

        ספר משלי ממליץ למתוח ביקורת בזהירות ולהתאים את הביקורת לאופיו של האדם אשר מדברים איתו ובפרט, יש לקחת בחשבון את מידת ההבנה שלו: "תחת גערה במבין, מהכות כסיל מאה" [משלי יז]. כאשר גוערים באדם מבין היודע להסיק מסקנות, הדבר עלול לגרום לו נזק נפשי. הוא רגיש מאד לדברים שנאמרים לו, גערה לא זהירה עלולה להביא אותו למסקנה שהוא חסר-ערך, להשפיל אותו ולשבור אותו מבחינה נפשית יותר ממה שמאה מכות ישברו את הכסיל. הדרך הטובה ביותר להעביר ביקורת על אדם נבון היא ברמז דק, שהרי הנבון יודע להבין, מתוך רמזים דקים, מה כוונתו של הדובר. הרעיון שיש לדבר עם חכמים ברמזים נמצא כבר בדברי חז"ל: "די לחכימא – ברמיזא".

         

        כדאי להקדים לדברי-הביקורת כמה דברי-שבח ומחמאות, כך שהאדם ירגיש טוב ולא ייפגע מהביקורת. כדי להשיג תוצאה חיובית ,יש להדגיש את הצדדים החיוביים של הזולת, כך שיהיה ברור שהפגם שעליו מותחים ביקורת מתגמד לעומתם. ולהוסיף שכוונת הביקורת, להוסיף עוד יותר חיוביות לחיוביות שכבר נמצאת בו.זאת מכיוון  שכשאדם שומע דברי ביקורת, הם תמיד פוגעים בכבודו ובביטחונו העצמי .העברת ביקורת עלולה לפגוע בדימוי העצמי של הזולת ולגרום לו להרגיש פגום ופסול.

         

         

        אנשים חכמים יודעים להעביר ביקורת באופן שמשיג תוצאה הפוכה - הזולת מרגיש שהביקורת מחמיאה לו ומייפה אותו.עצם העובדה, שאדם חכם טרח למתוח עליו ביקורת מראה, שהוא ברובו טוב, שהרי אילו היה ברובו רע, לא היה "משתלם" להשקיע ולנסות לתקן אותו.

         

        אדם שכל דבריו הם תוכחות וממתיחת ביקורת על אחרים - מקשה את עורפם של השומעים, גורם להם להתעלם מדברי הביקורת שלו ואולי אף מדברי ביקורת בכלל, כי הם רואים שלביקורת שלו אין סוף - לא משנה מה יקרה, תמיד יהיה בזה משהו רע, ולכן אין טעם להתאמץ ולשפר.

         

        מעבר לנזק שהוא גורם לשומעים, איש ביקורתי גורם נזק גם לעצמו: מכיוון שהוא רואה בכל אירוע את הצד השלילי, הרגשות השליליים מצטברים בליבו, אין לו שמחת חיים, והוא יכול פתאום להישבר וליפול לדיכאון שממנו לא יוכל לצאת .

        .

        המסקנה היא :ככל שהדיבור אותו מוציא האדם מפיו ,מחובר יותר אל הדעת והמחשבה, כך הדיבור הביקורתי  עצמו הופך להיות טוב יותר.חשוב בטרם תדבר. חשוב טוב על כל התמונה המלאה. שים את עצמך במקומו של חברך. נסה להבין את הצד השני. ואל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. רק כאשר תבין את הצד השני בדיוק כפי שאתה מבין את עצמך, רק אז באפשרותך להעביר אליו ביקורת בונה וחיובית.

        דרג את התוכן:
          0 תגובות   יום שבת, 26/6/10, 16:41

          עין הרע-יש כזה דבר?

           

          ישנם מספר דברים שיכולים "לעורר" את מידת הדין. אחד מהגורמים להפעלת מידת הדין הוא מקרה של "עין הרע". מידת הדין תתחזק אז ותתגבר על מידת הרחמים, והעונשים התלויים על האדם על העבירות שביצע ולא התחרט עליהם עדיין, יופעלו. בכל מקרה, לא "עין הרע" היא סיבת העונש, אלא העבירה עצמה. חשוב לציין שכל עוד האדם מנהל אורח חיים צנוע, בלי לנקר את עיני האנשים האחרים, אין לו מה לדאוג מ"עין הרע", מאחר ובסופו של דבר רבש"ע מנהל את העולם ולא "מוסר את המושכות" לאנשים בעלי קנאה.

           

          על פי הקבלה העיניים מייצגות את ספירת החכמה. העין יכולה לשמש מכשיר ריפוי רב עצמה, כפי שהיא יכולה להיות גם מכשיר הרסני .כתוצאה מכך, אנרגיה אדירה יכולה להיות מועברת באמצעות העין לאדם אחר או לעצם - לטוב או לרע. אם האנרגיה, המשודרת על-ידי מבטים או מחשבות, היא בעלת אופי שלילי והאדם הקולט אותה אינו מוגן, החצים "הוירטואליים" של ה"רעל" חודרים לתוך חורים במערכת ההגנות של האדם, ופוגעים בו, בגשמית וברוחנית.

           

          עין הרע - כמו עין רעה. שאינו מסתפק במה שיש לו ומחזר אחר דברים אחרים.

           ויש מפרשים עין הרע-שמכניס עין הרע בממון חבירו או בבניו ומזיק לו.

           

          רוב מקרי המחלות, האסונות או התאונות נובעים לפי הקבלה,נוצרים  כתוצאה מעין הרע, מלשון הרע, משנאת חינם ומאנרגיות שליליות שאנו חשופים אליהם. תפקיד אנרגיות אלה להרוס כל אשר נקרה בדרכן, על כל אדם לנהוג זהירות כדי לא להיחשף לכוחות אלו.

           

           אנרגיה שלילית עלולה לגרום לבעיות ולעיכובים שונים. ייתכן מצב שבו מישהו אינו מתכוון לגרום נזק במזיד, אך בשל חסר כלשהו שקיים אצלו, הוא יקרין זאת עלינו ויפגע בנו.

           

          עין הרע הוא מושג מיסטי, לפיו גורלו של אדם מושפע מרגשי הזולת כלפיו, ובפרט מרגשי קנאה. בתרבויות שונות, וגם ביהדות, מקובלים אמצעים שונים להגנה מפני עין הרע, ובהם קמעות, טקסים פולחניים ותפילות.

           

          בלשון המקרא, המושג "רע עין" מציין אנשים שאינם רוצים לתת . המילה "עין" מציינת את המבט הרע בעיניים - מבט של צער וסבל שנמצא בעיניהם של אנשים מסוימים כאשר הם מסתכלים על הזולת ורואים אותם נהנים מהרכוש שלהם. ו"עין טובה" היא ההיפך - מבט של שמחה שנמצא בעיניהם של אנשים "טובי עין" כאשר הם רואים שהצליחו לעזור לזולת.

           

          ההשגחה העליונה משפיעה על מצבו של האדם בהתאם למעשיו ומעמדו המוסרי. לרוב כף הדין מוטה לצד החסד ודנים את האדם לכף זכות . כאשר אדם מקנא באדם אחר הוא כביכול מערער על החלטת ההשגחה לגבי אדם זה כאומר "מדוע מגיע לו לזכות ביופי עושר חכמה וכדומה" וכך על ידי ביצוע של משפט חוזר עלול האדם הנשפט להיפגע.

           

          אז נמשיך לומר:"בלי עין הרע" ונלמד להגן על עצמנו מפניו..וכן נדאג לראות כל אחד בעין טובה..

          דרג את התוכן:
            2 תגובות   יום שבת, 26/6/10, 11:10


            שקט מבורך

             

             השקט המבורך מסביב

            זמרת נימים חבויים

            נגינת אבוב בודד

            רשרוש רוח בין עלים

            טובלים בשמש זורחת

            המזהיבה את ליבי

            מרככת שבילים חשוכים

            ממתיקה נימים דקים

            של חלומות חדשים

            מתלווים,מעוררים.

            דרג את התוכן:
              2 תגובות   יום שבת, 26/6/10, 05:16


              צאקרה המין ופרחי הבאך המתאימים לה

              הצאקרה השנייה נקראת גם צאקרת הטבור או צאקרת הבטן.היא ממוקמת מעל איברי המין,מעט מתחת לטבור,בין עצם המפשעה לטבור.היא קשורה עם איברי המין ועם בלוטת המין. ממונה יחד עם צאקרת השורש על הישרדות הגזע.הצבע-כתום,יסוד המים.

               

              אחראית על משק הנוזלים בגוף ,כמו שתן וזרע. שולטת בתשוקות המיניות,באינסטינקטים,ברגשות וביצירתיות.מרכז העוצמה שלנו ,רגשותינו והאינטואיציה שלנו.מאפשרת לנו להתקדם מעבר לביטחון שמקנה השבט ולמגבלות שהוא מציב,ולקשירת קשרים מעבר למשפחתנו.

               


              מקבלים מהצאקרה הדרכה רגשית בצורת תחושות בטן.מרכז העונג שלנו,קשורה ברושם החושים-מגע,ריח ,קול,ראיה וטעם.
              כשהצאקרה מאוזנת ומתפקדת כהלכה-היצרים והיצריות של האדם מבוטאים באופן מלא ומאוזן, והאדם חי בתחושה של סיפוק עצמי,יוצר קשרים אינטימיים ללא עכבות ומיישם את הזרימה הספונטאנית של נתינה וקבלה.

               


              הצרכים המתקשרים אליו הם מיניות,הערכה עצמית,כוח אישי וכוח בעולם.מעורר בנו התרגשות ומרץ,הנאה מהחיים.אנחנו נהנים מהחיים ומוקירים אותם ומבטאים את עצמנו ביצירתיות ובמיניות.כל הוויברציות האלה מושכות אלינו אחרים.זוהי זריקת חיוניות לחיי החברה שלנו ואנחנו מתקשרים בקלות עם הסביבה שלנו .מספקת את הכוח לממש את מה שאנחנו משתוקקים אליו.האדם הוא ידידותי,אכפתי,יצירתי,אינטואיטיבי,אופטימי,מחובר לרגשותיו.כאדם נאור האינטואיציה שלו תדריך אותו לעולם -לבחירות נכונות.
              כאשר הצאקרה לא מאוזנת או חסומה-התפקוד המיני משתבש.רגשי אשמה בגלל תשוקות מיניות ואי יעילות בעבודה.

               


              כאשר היא בתת פעילות-יש עכבות מיניות וירידה בחשק המיני.

               


              כאשר היא בפעילות יתר-הדבר עלול להתבטא בהתהוללות מינית שיכולה לגרום לחוסר איזון בכל המערכת.ניצול האנרגיה המינית למניפולציות על הזולת וכעס אם המאמץ מסוכל.

               


              שחרור רגשי- פותח את טראומות העבר,התמונות העצורות במרכז זה עולות לתודעה.עוצרת בתוכה את אנרגיית הגוף הרגשי אסטלי.מקום משכנו של הילד שלא נרפא.

               


              בילדות,כהצאקרות שלנו רגישות,אנחנו קולטים את האנרגיות הסמויות ביותר,במיוחד האנרגיות הקשורות ביצירתיות שלנו,במיניותנו.כשמעודדים במשפחה מקוריות וספונטאניות ומקבלים את החושניות-אנחנו חווים תחושת חופש בעירום שלנו וחופש מעכבות.כשלהורים עמדות שליליות-נוצרות חסימות מיניות המועברות מדור לדור וקיים צורך בוער לבקר בצאקרת המין כדי להחיות מחדש את יצר החיות.

              פרחי הבאך המתאימים לצאקרה:

              *-mimulusפרח הקוץ-מימולוס
              *wild rose-ורד הבר-ווילד רוז
              *elm-בוקיצה-אלם
              *crab apple-תפוח בר-קראב אפל
              *vervain-ורבנה-וורווין

              דרג את התוכן:
                0 תגובות   יום שבת, 26/6/10, 05:01

                מסר הפנימיאלים להיום:


                שותפה יקרה,

                את חשה בושה ואשמה

                כיוון שאינך לוקחת יוזמה

                ועושה ספורט או דיאטה.

                יש לי עבורך הצעה מועילה:

                מצאי בי איברים חיצוניים

                שביכולתך להתבונן בהם בהנאה.

                לטפי אותם מידי פעם בחדווה

                ואמרי להם כמה מילות חיבה.

                רק הרגשה טובה

                תשפר את חיינו המשותפים

                על פני האדמה.באהבה.גופך.

                הפנימיאלים היו בעד חיבור ואהבה לכלי הנפלא שמוליך את הנשמה.אין מה לזלזל בקלף שמבקש לאהב ולטפח את הגוף ולהביט אליו בעין טובה ובחיוב.

                בטארוט יצא לנו קלף חמש המטבעות.אנו רואים דמות גבר ואישה ההולכים שפוף ובעניות.הקלף משקף עוני,מחסור וחסך חריף.אין זה אומר שזהו מצבנו האמיתי.אך אנו משדרים המעטה מערכנו ומה שאנשים קולטים זה תחושה פנימית זו שלנו ומגיבים אליה כלפינו.עלינו לכבד את עצמנו ולא להמעיט מיכולותינו לא בפני עצמנו ובאופן טבעי גם העולם יגיב אלינו בהתאם.

                בקלפי אושו העלנו את קלף ההשלכה.הקלף מתאים לתורת המראות.מה שאתה רואה אצל זולתך זזה למעשה הדברים שלך שאתה משליך עליו.אם זולתך מעורר בך כעס התבונן בתוכך ושאל מה בך גורם לכעוס עליו.זה בהחלט שייך לך ולשיעור שלך מאותו אדם המשקף תחושה זו.

                עוד יום בדרך העולה ליום הולדת אמצע החיים.נשתמע מחר.

                דרג את התוכן:
                  2 תגובות   יום שישי , 25/6/10, 21:07

                  יקירי תתארו לכם אותנו בעולם בו אנו הולכים והשמש בכיסים...

                  תתארו לכם
                  שלמה ארצי
                  מילים: שלמה ארצי
                  לחן: שלמה ארצי
                  שתף            

                  תתארו לכם עולם יפה
                  פחות עצוב ממה שהוא ככה
                  ואנחנו שם הולכים עם שמש בכיסים
                  ומעל גגות, הכוכבים
                  והזמן עובר בלי פחד
                  ואני הולך לפגוש אותה בגן העדן

                  תתארו לכם קצת אושר
                  כי הוא כל כך כל כך נדיר כאן
                  עיר מגניבה בתוך החושך ושנינו בשמיכה
                  והיא מלטפת אותי ואומרת לי
                  מחר יקרה מה שרצית
                  והיא מלאה השתקפויות של עצב ושמחה

                  תתארו לכם באמצע יום יפה
                  שמיים מעליכם, האהבה איתכם
                  כן, ככה זה קרה, לפתע היא אמרה
                  אני עוד זוכר אותה, כמו בסערה
                  תתארו לכם אותי נופל לתוך זרועותיה

                  תתארו לכם עולם פשוט, חדר ללילה, בית בגשם
                  רוחות עצים מלאים בתות, ושנינו שיכורים
                  "אם נפרד אני אמות", היא לוחשת וגועשת
                  תתארו לכם עוד הזדמנות לחזור פתאום לנעורים

                  תתארו לכם את החיים, זזים אחורה וקדימה
                  מה שחסר שוב מיתמלא, מה שהיה פתאום ישנו
                  ואני מביט לתוך עיניה ונגנב בכוח פנימה
                  תתארו לכם אותנו מגשימים את כל החלומות

                  תתארו לכם באמצע יום יפה...

                  תתארו לכם עולם יפה, פחות עצוב ממה שהוא ככה
                  ואנחנו שם הולכים, עם שמש בכיסים
                  (תתארו לכם עולם יפה, עיר בתוך החושך)
                  עולם פשוט, תתארו לכם קצת אושר
                  דרג את התוכן:
                    0 תגובות   יום שישי , 25/6/10, 18:44


                    כל הנחלים הולכים לים

                     


                    קוהלת,פסוק ז' - "כל הנחלים הולכים אל הים, והים איננו מלא, אל מקום שהנחלים הולכים - שם הם שבים ללכת."

                     

                    כל הנחלים שופכים את מימיהם אל הים, כדי למלאות אותו על כל גדותיו עד שהוא גם יכסה את הארץ, אך בסופו של דבר הים איננו מלא והנחלים לא משיגים את מטרתם, והסיבה לכך שזה קורה היא כי אל מקום שהנחלים הולכים -שזה הים ? משם הם שבים ללכת.
                    "שם הם שבים ללכת" - מה הכוונה? ובכן, מסביר רש"י את התמונה - מי הנחלים מגיעים לים ומשם לקרקעית הים, ומשם הם זורמים מתחת לפני הארץ במחילות עד שהם נובעים שוב מהנחלים.

                     


                    המסקנה מחוקי הטבע: השמש והנחלים אינם מסוגלים לשנות את יעדם, והם תמיד ינועו באותו גלגל.

                     


                    קהלת אמר כי: כל הנחלים הולכים לים, והים אינו מלא. אמרתו של קהלת באה לתת דרש לתופעת הטבע- שפני הים תמיד יהיו בגובה אחיד בכל מקום. כלומר, למרות שכל הנחלים זורמים לים גובה פני הים אינו משתנה. מכאן, תופעה זו ממחישה את עוצמתו של אלוהים שמעכב, לכאורה, את התמלאות הים.

                    עמוס קינן כתב את שיר הסתיו ובו הוא מתחיל עם מאמרו של קוהלת:"כל הנחלים הולכים לים"
                    והריהו לפניכם:


                    כל הנחלים הולכים לים/אריק לביא


                    כל הנחלים הולכים לים
                    ולי כבר אין לאן ללכת
                    אני עכשיו מצב קיים
                    ואת היסטוריה מתמשכת
                    כל העצים לבשו ירוק
                    אני לבשתי ג'ינס וכובע
                    עכשיו הכול נראה רחוק
                    רוצה לדעת למה כובע

                    השושנים פרחו אתמול
                    אך האתמול פרח לפתע
                    היום התחיל ברגל שמאל
                    וגם האהבה כבר מתה
                    כל הכבוד לנחלים
                    כי הם יודעים לאן ללכת
                    והעצים והעלים
                    הם יודעים מתי תהיה שלכת

                    שלום, שלום אהובתי
                    מדוע זה ברחת ממני
                    אני חוזר לי אל ביתי
                    אם ישאלו אני אינני
                    כל העצים לבשו ירוק
                    אני לבשתי ג'ינס וכובע
                    עכשיו הכול נראה רחוק
                    רוצה לדעת למה כובע


                    בניגוד לחוקי הטבע קינן הולך "נגד הזרם" הטבעי של הטבע ומתעלם מחוקיו בהם הוא מכיר אך לא מוכן לזרום כמוהם.הוא אינו זורם עם החיים ונשאר מאחור...


                    תמיד יש לנו את הבחירה להישאר בעבר או לחיות את הכאן ועכשיו ולאפשר לזרימה ולהתחדשות להיכנס אל חיינו.


                    שיהיו לנו תמיד הבחירות הנכונות-מתוך חשיבה חיובית וזרימה...

                    דרג את התוכן:
                      2 תגובות   יום שישי , 25/6/10, 13:47


                      הסערה לאחר השקט

                      ולפתע

                      השקט סגר בינינו.

                      הרבה דממה סביבך

                      הרבה דומיה גדורה סביבי.

                      ואין קול נשמע.

                      האנרגיות גוועו אט אט. 

                       

                       

                      ורק בת קול

                       עולה ומתגברת

                      צרחה אדירה

                       בסערה מתהוללת

                      פספוס גדול

                      בלבה זועק

                      פיו פעור

                      ליבו דומם

                       

                       

                      ... פס...פוס...

                      לוחש נחש ערירי

                      על גחונו זוחל

                      עגמומי.

                      דרג את התוכן:
                        2 תגובות   יום שישי , 25/6/10, 04:56

                        ובכן,מסר קלפי הפנימיאלים,לאלה שאוהבים לדמות או לכתב,המסר מעודד אותם להתחברות לעצמם,לפראי ולקדום. 

                         

                        לעיתים אני כמו רוח סופה

                        המתפרצת החוצה בעצמה.

                        לעיתים אני עומדת ללא תנועה

                        וקולטת את הוויתי הגדולה.

                        לעיתים אני שרה ורוקדת עירומה

                        ומודה לטבע על כל דקה.

                        אני האישה הפראית הקדומה

                        .המחוברת לעצמה ולטבע.

                        התחברי אלי במהרה

                        דרך הדמיה או כתיבה.

                         

                        וכרגיל כל אחד מאיתנו יפנים את המסר המתאים עבורו.

                         

                        קלפי הטארוט מעודדים היום זרימה ולקחת דברים בקלילות ולהינות בקלף שלושת הגביעים.לחגוג ללא חשש ולהינות מהכאן ועכשו.לא תמיד צריך לקחת כל כך בכובד ראש את עצמנו,את האחרים ואת האירועים בחיינו.

                         

                        קלפי אושו מספרים לנו על מהפכות וסערות בחיינו ,בקלף הסערה,המתחוללות עכשו ובעבר או יגיעו אלינו.תהפוכות נפש,הכנסת חדש לחיינו.המציאות מתחוללת תחילה ממהפכה פנימית ואח"כ יוצרת מציאות חדשה לגמרי.

                         

                        ובכן,קרוו,הפנימו ושנו.נתראה ביום הבא.

                        דרג את התוכן:
                          0 תגובות   יום חמישי, 24/6/10, 23:50

                          יישום חוק ה"קארמה", או חוק הסיבה והתוצאה -מאת דיאפק צ'ופרה / נערך על ידי גיל וינר חוק הפוטנציאליות הטהורה, חוק הנתינה, חוק ה"קארמה, או חוק הסיבה והתוצאה, חוק המאמץ המזערי, חוק הכוונה והתשוקה, חוק ההינתקות, חוק ה"דהארמה" או תכלית החיים

                          ביום השלישי נתכוונן אל:

                          אני מתכוון ליישם את חוק הקארמה בקבלת המחויבות לעשות את הצעדים הבאים:
                          1. היום אצפה בבחירות שאני בוחר כל רגע. ובעצם הצפייה בבחירות הללו אביא אותן לתודעה המודעת שלי. אדע שהדרך הטובה ביותר להתכונן לכל רגע בעתיד, הנה להיות מודע לחלוטין בהווה.
                          2. בכל עת שאבחר בחירה, אשאל את עצמי שתי שאלות: "מהן התוצאות של הבחירה שאני בוחר?" ו"האם בחירה זו תביא סיפוק ואושר לי ולכל המושפעים מבחירה זו".
                          3. אחר כך אבקש מלבי להנחותני, ואניח לעצמי להיות מונחה בעקבות מסר הנוחות או אי הנוחות שישלח לי. אם אחוש שהבחירה נוחה, אקבל אותה בלא היסוס; אם אחוש אי נוחות בעקבות הבחירה, אשתהה לבחון את תוצאות פעולתי בעין הפנימית שלי. הנחיה זו תאפשר לי לבחור ספונטאנית את הבחירות הנכונות לעצמי ולסובבים אותי.


                          בספר חוק הסיבה והתוצאה - The Law of Cause and Effect /מתוך הספר:שבעת חוקי היקום מאת ג'ון אסרף אנו מקבלים את המסר כי "לכל סיבה יש תוצאה, ולכל תוצאה יש סיבה".
                          לכל פעולה שאנו עושים, יש תוצאה. אם אתה שולח מחשבות טובות החוצה, אם אתה נותן אהבה, אהבה חוזרת בחזרה. אם אתה נותן כסף, כסף זורם בחזרה אליך. לפי הפיסיקה, לכל פעולה יש תגובה הפוכה ושווה. לפי החוק הטבעי הזה, כל מה שאתה שולח החוצה או נותן- חוזר בחזרה בצורת אנרגיה דומה או שונה. קארמה טובה, כפי שחלק קוראים לזה, מובילה לקארמה טובה. בוודאי, ההפך הוא גם נכון. לחלק מהאנשים קשה לזכור שזה נוגע גם לכסף - כמו לכל דבר אחר. אחרי הכול, הכסף הוא רק רעיון. הכסף הוא אנרגיה כמו כל השאר. ישנם חוקים שמכתיבים מה אתה חייב לעשות כדי להשיג כסף, שהם אינם שונים מחוואי שצריך לשתול זרעים לפני שהוא קוצר. כלומר בפשטות: אינך יכול לקבל ולהחזיק במשהו שהוא גדול יותר ממה שנתת.
                          אתה חייב להיות יותר ולתת יותר, כדי לקבל יותר. כדאי ללמד זאת את ילדכם-כדי שילמדו לתת לפני שיבקשו לקבל.

                          חוק הסיבה והתוצאה בא גם לומר ,כי כל מפגש בין אנשים אינו מקרי והוא בא ללמד אחד מהם או יותר דבר מסוים -והתוצאה של המפגש הוא הלימוד שכל אחד לקח לעצמו. אנו "ממציאים" תירוצים וכותבים תסריטים כשבעצם לכל מפגש עם אדם יש סיבה -כי אין מקריות והתוצאה היא הסיבה.
                          כשמערכת יחסים מסתיימת עלינו לבדוק את התוצאה . אם אותו אדם התווה לנו דרך שאנו הולכים בה ואנו מאושרים זו הסיבה לאותו מפגש. ואם היחסים התנתקו לאחר תקופת מה גם כאן אל לנו לכעוס או להרגיש אובדן או כל תחושה שלילית, "המסע" בינינו הסתיים ועלינו לבדוק את הסיבה והתוצאה, ולהמשיך ולאהוב אותו כי הוא נכנס אל חיינו מסיבה כלשהיא.
                          ואל לנו לשכוח - שהתוצאה היא אף הסיבה .
                          אמצו את החוק ומגנטו אל חייכם את כל מה שאתם חולמים עליו.חשבו לפני שאתם משגרים מחשבות לא נכונות החוצה כדי לא למגנט דברים שליליים לחייכם.נתחו נכון את הנתונים וחייכם ילכו לפי תוצאות הניתוח וקבלתו.
                          בהצלחה!
                          דרג את התוכן:

                            פרופיל

                            אסתר רבקה
                            1. שלח הודעה
                            2. אוף ליין
                            3. אוף ליין

                            ארכיון

                            פיד RSS