כותרות TheMarker >
    ';

    כי האדם עץ השדה

    כי האדם עץ השדה / נתן זך

    כי האדם עץ השדה.
    כמו האדם גם העץ צומח
    כמו העץ האדם נגדע.
    ואני לא יודע
    איפה הייתי ואיפה אהיה.
    כמו עץ השדה.

    כי האדם עץ השדה.
    כמו העץ הוא שואף למעלה
    כמו האדם הוא נשרף באש.
    ואני לא יודע
    איפה הייתי ואיפה אהיה.
    כמו עץ השדה.

    אהבתי וגם שנאתי
    טעמתי מזה ומזה.
    קברו אותי כחלקה של עפר
    ומר לי, מר לי בפה.
    כמו עץ השדה.


    כי האדם עץ השדה.
    כמו העץ הוא צמא למים
    כמו האדם גם הוא נשאר צמא.
    ואני לא יודע
    איפה הייתי ואיפה אהיה.
    כמו עץ השדה.

    ארכיון : 3/2017

    2 תגובות   יום שני, 13/3/17, 06:37

    תוצאת תמונה עבור שישים ושש

     

    במעלה השלב ה66....

     

     

     

    שם בערימת השנים שעל גבי

     

    אני נושאת את מצבורי נסיוני

     

    משקפת להביט למטה

     

    יכולת שקיפות מודעת.

     

    עיון בנושאי שיעורי החיים.

     

    גילוי הסימפטומים שלהם ביקירים

     

    בלימוד סתימת הפה

     

    כי לא יעזרו המילים...

     

     

    בזה הטיפוס

     

    בזה הנסיון

     

    יעברו בני האדם

     

    בדרך להיגוז

     

    באי שם

     

    המחכה לנשמתם

     

    בתום הספירה.

     

     

     

     

    דרג את התוכן:
      0 תגובות   יום ראשון, 12/3/17, 01:42

      תוצאת תמונה עבור תקיעות בחיים

       

      צטט: אסתר רבקה 2010-03-28 02:20:15


      תקיעות-"אפלה היא אפלה,  הסכנה היא שתשכנע את עצמך שהיא אור"

       

      רבי נחמן מבראסלב אומר: " אפלה היא אפלה,  הסכנה היא שתשכנע את עצמך שהיא אור" .

       

      אתה קם בבוקר לעוד יום שאינו שונה מאתמול,מלפני חודש..מלפני שנה?אתה חש תסכול ותחושה של פספוס..חייך לא התגלגלו כפי שרצית שיתגלגלו.חש רצון עז לשנות אך תחושת חוסר אונים ותקיעות מכבידה עליך?

       

       תחושה של "תקיעות" היא אחת התחושות הלא נוחות ויכולה לבוא בכמה תחומי  חיים.תחושה של תקיעות הינה  תחושה של עצירה של חוסר תנועה קדימה.

       

      ישנם ארבעה סוגים של היתקעויות לדברי  ד"ר אורניה יפה-ינאי, פסיכולוגית תעסוקתית-קלינית:

      "-ישנם אנשים שנתקעים ב 'מה'. הם לא מצליחים לבחור את מה שבאמת היו רוצים לעשות.

      -אחרים נתקעים ב 'איך' ומתקשים למצוא את הדרך למימוש הבחירות שלהם .

      -יש כאלה שנתקעים ב 'איפה' ולא מוצאים את המקום הנכון בו יוכלו לעשות את מה שהם הכי אוהבים לעשות.

      - אחרים נתקעים ב 'כמה' ולא מצליחים לחלק את המשאבים, כמו זמן למשל, כך שיהיו מרוצים מהתוצאות ולא ירגישו שהם מפסידים כל הזמן.

       

      מצבי תקיעות כאלה הם טבעיים וצפויים. גם אם הם מפחידים, ניתן לצאת מהם. תקיעות מעידה על שלב שהסתיים ויכולה להוות קרש קפיצה להתחדשות מרעננת וחיונית . מצבי תקיעות יכולים להיות הזדמנות לשינוי דווקא בשל חוסר הנוחות שהוא מעוררים.

       

       

       

      אם נבין את הסיבות לתקיעות נבין את משמעותה נחפש את ההזדמנות הטמונה בתקיעות ,נלמד לנצל את התסכול חוסר שביעות הרצון כמנוע למנוף המצב,וליציאה מהתקיעות, חיינו יראו אחרת.

       

      מה ניתן לעשות?

      מעל לכל צעד ליציאה מהתקיעות,תצטרכו להאמין בעצמכם וביכולתכם וכמובן לאהוב מספיק את עצמכם כדי להביא שינוי ורענון תוך חייכם.

      1.קחו אחריות. הבחירה נמצאת בידכם.קחו את השליטה על מצבכם ובחנו את המצב מנקודת מבט חדשה ומציאת פתרונות חדשים.

      2.דעו, לאן אתם רוצים להגיע-דמיינו את המצב שאתם רוצים להגיע אליו.ושאפו להתקדם לתמונה המתקבלת.

      3.החליטו שאתם רוצים לשפר את מצבכם מתוך בחירה ,ולא מתוך כפיה היכולה לגרום להתנגדות לשינוי.

      4.התחילו מצעדים קטנים .שינוי אחד יביא לשינוי נוסף אחריו.

      דרג את התוכן:
        0 תגובות   יום ראשון, 12/3/17, 01:38

        תוצאת תמונה עבור פתיתי צמר גפן

         

        הקושי להתבונן מהצד

         

        בדרכו של בשר מבשרך.

         

         

         

        לראות את דרכו

         

        שיעורו,נסיונו

         

        ולא להתערב....

         

         

        מי לא התנסה

         

        ברצון לפזר פתיתי צמר גפן

         

        לריכוך המכות

         

        למניעת הפציעות...

         

         

        לכו לכם אפרוחי בדרך

         

        ולא נותרה אלא תפילה

         

        אשר תעטוף את התלמוד

         

        בסופו של דבר

         

        בתובנה הנכונה....

        דרג את התוכן:
          3 תגובות   יום שישי , 10/3/17, 19:25

          תוצאת תמונה עבור אהבה עצמית

           

          צטט: אסתר רבקה 2016-06-01 14:34:51

          אהבה עצמית היא המפתח להתמודדות עם העולם

          ''

          אהבה עצמית מהווה את מכלול הדברים אשר אדם יכול לעשות למען עצמו, בעודו מציב את עצמו בראש סדרי עדיפויותיו. זוהי יכולתו של האדם לחוש אהבה עזה כלפי עצמו, לחוש כבוד כלפי עצמו, הערכה, סימפטיה, אמפתיה, מחילה וסלחנות, כלפי האדם המשתקף אליו ,כשהוא מתבונן במראה.

           

          אהבה עצמית היא המפתח, לאופן בו אנחנו מתמודדים עם העולם. כל סיטואציה שאנו עוברים, קשורה באופן זה או אחר לאהבה ולהערכה עצמית. היא התנאי הבסיסי וההכרחי לכל תהליך שינוי ולכל ניסיון לחולל מעבר אמיתי לכוון של הצלחה, שגשוג, ריפוי או הקלה.

           

          חוסר אותנטיות של אנשים, מגיע ממקום של חוסר באהבה עצמית. אנשים נוהגים לחפש אישורים וביקורות טובות מאחרים -כדי להגדיר ,עד כמה הם עצמם טובים ואהובים. זאת אחת הסיבות העיקריות  הגורמות לנו להרגיש לא טוב עם עצמנו. להסתובב סביב השאלה: "מה אני צריך לעשות, או מי אני צריך להיות כדי שיאהבו אותי, או כדי שיעריכו אותי?".

           

          אנשים מוותרים על האותנטיות שלהם, על האמת שלהם ,כדי לקבל מגורם חיצוני את מה שקיים בתוכם בשפע, במצב של פוטנציאל המחכה למימוש. אנשים מסתכלים על העולם שמסביבם ועל אנשים אחרים מתוך השוואה. אנשים משווים עצמם להישגים של אחרים ורק אז מחליטים אם כדאי להתחיל ולאהוב את עצמם. כלומר הם עושים תהליך מתוך החוץ פנימה.

           

          אהבה עצמית היא היכרות אמיתית עם כל הדברים הנפלאים, מהם אנחנו בנויים בתוכנו. אהבה עצמית אמיתית מתרחשת, כאשר אנו מוכנים להפסיק להתעסק במחשבות המעכבות, וברגשות הסוערים שלנו, ונעשים פתוחים וחשופים כלפי העולם. כאשר אנו מוכנים לעזוב את המוכר והידוע ועורכים מסע אל  תוך פנימיותנו -ומגלים שם את  עצמיותנו ,ממוזגת עם הטבע הנצחי, העצום והאינסופי שלנו.

          אנחנו מגלים בתוכנו-מעיין של אהבה בלתי מותנית. משם נובעים שפע של רגעי השראה, יצירתיות ואינטליגנציה.

           

          באהבה עצמית אנו אוהבים את עצמינו, מקבלים את כל החלקים שבנו ובעלי שלווה אמיתית בחיים. לא תלויים בכלום, לא בסביבה, בכסף או בהצלחה. אוהבים את עצמינו כמו שאנחנו ,ולמעשה, בתוך המרחבים האינסופים הללו, אנחנו יכולים לרפא את עצמנו באופן יסודי וטרנספורמטיבי. שם אנחנו יכולים לקדד את עצמנו לשינוי אמיתי בתוך חיי היום יום.

           

          אהבה עצמית אינה מתבטאת בשבח עצמי בכל הזדמנות ולספר עד כמה אתה גדול, אלא זאת אותה תחושה פנימית. כשאנחנו באים מתוך אהבה עצמית, עוצמה פנימית-העוצמה הגדולה ביותר, ואנו מתקדמים קדימה בצעד ענק. זאת מפני שאנחנו  מביאים את עצמנו האמיתי, אותנטיים לגמרי, מאה אחוז אנחנו עם כל המיוחד שבנו אותו אנו תורמים גם לסביבתנו.

          דרג את התוכן:
            2 תגובות   יום שישי , 10/3/17, 05:26

            תוצאת תמונה עבור שתיקה שווה זהב

             

            לעיתים

             

            אתה צריך לשתוק

             

            כדי לצעוק.

             

             

            לא תמיד כוח המילים

             

            יכול להביע את עומק

             

            הרגש

             

            מוסר ההשכל

             

            שלמדת.

             

             

            לעיתים השתיקה

             

            השווה זהב

             

            עדיפה.

            דרג את התוכן:
              0 תגובות   יום שלישי, 7/3/17, 06:05

              צטט: אסתר רבקה 2014-02-26 10:19:56

              עשרת בני המן מכונים גם "קליפות" בקבלה

               

              עשרת בני המן מופיעים בשמם במגילת אסתר.

              לפי המדרשים היו להמן 208 בנים. רש"י בשם חז"ל מפרש שהעשרה שנהרגו ושנתלו הם אלו שכתבו דברי שטנה על היהודיים ועל ירושלים[ עזרא ]. ע"פ המגילה, עשרת בני המן נהרגו ביום המלחמה הראשון [בי"ג באדר], ונתלו על העץ ביום השני [י"ד].

               

              מקום תלייתם של עשרת בני המן היה על אותו העץ שהכין המן ונתלה עליו. [עץ התלייה הוא "עץ הדעת" המסמל את הרצון לקבל שבאדם. ניתן להשתמש בכוח זה עם הכוונה על מנת לקבל לעצמו, שמכונה "המן", או עם הכוונה על מנת להשפיע לזולת, שמכונה "מרדכי". בתחילה חושב "המן" שהוא יכול לשלוט על כוחות הקבלה שבאדם, ורוצה לתלות את מרדכי על עץ התלייה. אולם מאוחר יותר מתגלה ש"מרדכי", הכוונה על מנת להשפיע לזולת, הוא ששולט בעץ, ותולה עליו את "המן"].

               

              עשרת בני המן [מגילת אסתר ]הם:

               פרשנדתא - לפי המדרש היה הגמון בקרדוניא. שלח לאביו קורה באורך 50 אמה, אותה לקח מתיבת נח‏. מאוחר יותר ניתלה על אותה קור‏ה. [פרשנדתא -הוא אחד מכינוייו של רש"י שמשמעותו פרשן-דתא, כלומר פרשן הדת זאת כהוקרה לפירושיו רחבי ההיקף על התנ"ך והתלמוד].

              דלפון [הוא כיום,כינוי לעני מרוד].

              אספתא

              פורתא

              אדליא

              ארידתא

              פרמשתא אריסי

              ארידי

              ויזתא [הוא כינוי כיום,לשלימזל ולא יוצלח].

               

              לכתיבת וקריאת עשרת בני המן במגילה הכשרה למקרא במגילה בפורים, ישנם מאפיינים מיוחדים:

              -על פי הגמרא [בבלי מגילה]-יש לקרוא בעת קריאת המגילה, את שמותיהם של עשרת בני המן, יחד עם המילה "עשרת" שאחריהם, בנשימה אחת.

              הסיבה היא:

              כדי להורות שכולם יצאה נשמתם בפעם אחת, ולכתחילה נפסק להלכה שיש לעשות כך. יש הסוברים שמי ששכח או לא מסוגל לקרוא בנשימה אחת, יחזור ויקרא מחדש.

               

              -שמות עשרת בני המן צריכים להיכתב בצורה הנקראת "אריח על גבי אריח ולבנה על גבי לבנה". דהיינו: שני טורים המסודרים אחד בצד ימין ואחד בצד שמאל.

               

              ישנה מסורת כי בקהילות יהודיות שונות, התקיים מנהג בו התארגנה קבוצה שהתחפשה להמן ועשרת בניו, כשלויזתא נשמר מעמד מבוזה במיוחד, כנחות מכולם.

               

              כל גילוי רוחני מתגלה בעולם דרך עשר הספירות. המקובלים מסבירים לנו שהכוחות הרוחניים מתגלים באדם בתחילה בצורתם האגואיסטית, כ"עשרת בני המן" שמכונים בקבלה גם "קליפות". במהלך תיקונו הופך המקובל את "עשרת בני המן" לכוחות של נתינה.

               

              עשרת בני המן,נהרגו בי"ג באדר ונתלו למחרת היום על העץ עליו היה תלוי אביהם אשר נתלה בניסן של השנה שקדמה לכך.

               

              משייכים את המן ובניו לגזע עמלק. עמל"ק הם ראשי תיבות של "על מנת לקבל". המן מייצג את הכוונה האגואיסטית, הכוונה על מנת לקבל לעצמו, לכן נאמר שהוא מזרע עמלק. לעומתו, מרדכי היהודי מייצג את הכוונה לתת לזולת, הכוונה על מנת להשפיע.

               

              על שנאת עמלק כותב הרמב"ם : "ציוונו לזכור את אשר עשה לנו עמלק, ומה שהקדימו להרע לנו, ולשנוא אותו בכל עת. ונעורר הנפשות במאמרים שנילחם בו ונזרז את העם לשנוא אותו עד שלא תישכח המצווה, ולא תיחלש השנאה ותסור מליבנו עם אורך הזמן."

              "אל תחשוב כי המעשה הזה הוא מתוך אכזריות או דרישת נקמה, אלא שהוא פועל המחייב את השכל האנושי להאביד כל הנוטה מדרך היושר, כדי להשבית בכל המונעים אשר ימנעו השגת השלמות, והוא

              השגת הבורא יתברך ."

               

              אמר רבי חנוך תלמידו של רבי בונים מפשיסחא:"כל זמן שנמשך שלטונו של עמלק, אין אדם יודע שהנהו בחינת אפס. כשפוסק שלטונו של עמלק, יודע אדם שהוא בחינת אפס" .

               

              בשמות עשרת בני המן כפי שכתובים במגילה נגלה כי בשם פרשנדא האות ת' מוקטנת, בשם פרמשתא האות ש' מוקטנת, ובשם ויזתא האות ז' מוקטנת - וביחד מרכיבות האותיות תש"ז.. ואחרי כמה אלפי שנים בשנת תש"ז (1946) בהושענה רבה, עם סיום משפטי נירנברג שנערכו לפושעי המלחמה הנאצים נתלו "עשרת בני המן" - עשרה מנהיגים נאצים. צרוף אירועים מוזר.

              דרג את התוכן:
                0 תגובות   יום שלישי, 7/3/17, 05:53

                תוצאת תמונה עבור חלוצים

                 

                איך קרה

                 

                שבוני המדינה הגאים

                 

                חובשי כובע הטמבל והחקי

                 

                גאי חופש החשיבה

                 

                משוחררי הכיפה

                 

                אשר קראו לעצמם ולהרוגיהם

                 

                "מגש הכסף"

                 

                אשר מנהיגם מחק את עזרת השם

                 

                במגילת עצמאותם

                 

                מוצאים עצמם

                 

                מוכים בבתי האבות הקרים

                 

                בידי אנשים שקופים

                 

                לבושי טיטולים וחוסר אונים

                 

                אסירים בגוף מזדקן סיעודי

                 

                הולכים לעולמם

                 

                עם חזון מנופץ

                 

                בידי אלו להם הקימו

                 

                את מדינתם

                 

                בזיעת אפם?

                דרג את התוכן:
                  3 תגובות   יום שני, 6/3/17, 06:00

                  ''

                   

                  הריני מקבל עלי מצוות עשה של "ואהבת לרעך כמוך"

                  ואהבת לרעך כמוך הינה מצווה ,אשר מקורה בפסוק בתורה. המצווה מהווה לדעת חכמי ישראל לדורותיהם מושג יסוד, שמשמעותו שהאדם צריך לאהוב את הזולת כשם שהוא אוהב את עצמו.
                  קל לו לאדם לסלוח לעצמו, אך לא לאחרים, ולכן החיבור ל"לא תיקום ולא תיטור". המשך הפסוק - "אני ה'" מצביע על ההכרח בקיומה של יראת שמים, אשר בלעדיה אין לו לאדם סיכוי או יכולת לקיים את מצוות 'ואהבת לרעך כמוך'.

                  גוי שרצה להתגייר, בא לפני הלל, ובקשו שילמדו 'את כל התורה כאשר הוא עומד על רגל אחת' .כלומר שיתמצת לו את כל תורת ישראל בחמש דקות. הלל נענה לאתגר ותמצת את כל תורת ישראל במשפט: 'מה ששנוא עליך לא תעשה לחברך' שכוונתו זהה ל'ואהבת לרעך כמוך' וכל שאר המצוות הם תולדה של רעיון זה. 

                  ואהבת לרעך כמוך / תקשור של תקוה אברהם

                  ואהבת לרעך כמוך. מה המשמעות של האמרה הזו?

                  לאהוב את עצמך זה לתת לעצמך את כל מה שאתה צריך. 

                  לאהוב את עצמך זה לאהוב אותך כפי שאתה.

                  לאהוב את עצמך זה לאהוב את מי שאתה ואת מה שאתה. 

                  לאהוב את עצמך זה להביט במראה ולאהוב את מה שאתה רואה שם.

                  לאהוב את עצמך זה לאהוב אותך כפי שאתה, ללא שיפוט, ללא רגשות נמוכים כמו שנאה, כעס, פחד, חרדה או קינאה.

                  האם את/ה אוהב את עצמך?

                  רק לאחר שאת/ה מסוגל לאהוב את עצמך תוכל/י גם להפתח לאהבה לאחרים

                  אדם האוהב את עצמו ,הינו אדם חיובי הרואה את העולם ואת עצמו מבעד למשקפיים אופטימיות.לכן,יראה גם את זולתו באופן חיובי ומתוך אהבה.


                  האהבה העצמית מובילה לאהבת הזולת.כמובן ,אהבה לא נרקיסיסטית.אהבה אמיתית מתוך קבלת החיובי והשלילי שבנו.
                  בתפילה אנו מתחילים עם הפסוק:הריני מקבל עלי מצות עשה של "ואהבת לרעך כמוך"-כך נאה וכך יאה להתחיל יום חדש.


                  שיהיה לנו בוקר טוב...

                  דרג את התוכן:
                    0 תגובות   יום שני, 6/3/17, 05:48

                    האני-השר הוא האני-המדבר

                     

                    אנחנו יוצרים את הדמות ואז יוצקים את האישיות שלנו לתוכה.
                    הדמות תמיד מורכבת מאוסף הכישורים והחלומות שלנו.

                    אנחנו תמיד רוצים להוביל אנרגיה ולא להיות מובלים תחת פחד, הסתגרות, או שפיטה עצמית.

                    כשאנחנו שרים או לוחשים אנחנו לא מגמגמים. הסיבה היא כי אנחנו יוצאים מתוך עצמנו.
                    לשיר או ללחוש זה לא "האני האמתי" אנחנו אומרים, בלי להבין שאני תמיד נשאר אני ולכן "אני ה -שר הוא ה- אני המדבר".
                    למרות שנראה לנו שאנחנו יוצאים מעצמנו אנחנו בעצם אותו דבר, אותו אדם, ואם נבין זאת ונאמן את עצמנו להבין זאת יהיה טוב.

                    ההתייחסות לכך בנויה על אימון החשיבה ואומנות התקשורת.
                    דרג את התוכן:
                      1 תגובות   יום שישי , 3/3/17, 05:32

                      ''

                       

                      הרצון לשלוט באחר

                       

                      שליטה היא ההיפך מחופש. דרמות שליטה- הן דפוס מוכר מידי במציאות היום יומית שלנו. תחושת השליטה הינה תמיד אשליה, כמו לנסות לשאת מים בידיים. זה לא מחזיק מעמד. כל דבר שננסה להקפיא, כל זמן שנרצה לעצור, אנשים שבכוח ננסה להחזיק בחיינו, פעולות שנתאמץ שלא ייפסקו, מצב רוח, רגשות ותחושות שננסה להחיות לנצח, סופם להשתנות.

                       

                      שליטה עצמית היא התנהגות שביצועה מחייב התגברות על מצבים לא נעימים ומציאת פתרון יעיל המסייע לאדם להתגבר כאשר הוא נתקל בבעיה מסוימת.שליטה היא היכולת, להתחיל משהו, להמשיך אותו ולעצור אותו.

                       

                      חיה אליהו* בכתבתה אומרת כי "שליטה מתבטאת בצורך התמידי שלנו לדעת הכול, להיות בעניינים, השליטה מעניקה לנו בטחון, אי אפשר להפתיע אותנו וגם אי אפשר לפגוע בנו! אנו שולטים במצב, שולטים בחומר ומסוגלים לשלוט באנשים אחרים, כשאנחנו שולטים באנשים אחרים אנחנו נהנים מהעוצמה הרבה שיש לנו ומהביטחון הזמני עד אשר אנו צונחים לפחד תהומי שאולי משהו ייקח לנו את הכתר או ימשוך מידנו את השרביט מבלי שהרגשנו ואז נרגיש פגיעים, חשופים - מה עושים ? אוספים את כל חיצי הביקורת שלנו כדי להחליש את כל מי שעומד מולנו, שידע החצוף מול מי הוא עומד ומה הוא שווה בכלל ושוב מחזירים שליטה".

                       

                      השליטה האמיתית בחיים היא אי- השליטה. בהבנה העמוקה שההשפעה היחידה שיכולה להיות לנו על האחר ועל הסביבה היא דרכינו. אנו יכולים לשנות את עצמנו, את ההתייחסות שלנו, את המחשבות והפירושים שלנו על המציאות.ככל שנתאמץ לשנותו, להחזיק אותו או למשוך אותו אלינו, העולם  יתנגד יותר לשינוי, יקשיח עצמו וייסגר, עד שייעלם. ככל שננסה לכופף את העולם שלנו לתוך כלים וחוקים שישמרו על המערכת מוכרת ועקבית, כך אנו מטפחים את אשליית השליטה.

                       

                       

                      אם אנו רוצים באמת להיות חופשיים בחיינו ,עלינו להבין קודם כל כי עלינו לקחת אחריות מלאה על עצמנו. להבין שיכולת ההשפעה של האחר עלינו, תלויה רק בדבר אחד. בנו. אם לא נרצה  אף אחד לא יוכל לומר לנו מה עלינו לעשות.אין מילה ,שאדם אחר  יכול לכנות אותנו אשר בכוחה להעליב אותנו או לחליפין להעצים אותנו. הכול תלוי בנו.

                       

                      האינסטינקט שלנו מעדיף להתנער מאחריות ולהפנותה לאדם האחר. אין טעם לשפוט את עצמנו על כך, רק לתת לתובנה לחלחל. המפתח לחופש נמצא אצל כל אחד מאיתנו באמת הפנימית שלו ובאותנטיות שלנו אל מול עצמנו, ובאחריות ובהתמסרות לאמת שלנו, בקבלה עצמית, בתחושת שלמות, בתחושת אהבה העצמית.

                       

                      מומלץ להתרחק מאנשים השואבים מאתנו אנרגיה ,דרך הרצון לשלוט בנו.

                      ניתן לדבר ולהסביר את המצב.אם מדובר במישהו קרוב שמוכן להשתנות בשביל היחסים המשותפים . עלינו  להיות מודעים ולא לשתף פעולה עם מלחמת השליטה שלו. במידה והוא מנסה לפגוע בך- פשוט לא להיפגע. אם הוא שולט בך בכך שמראה לך פנים "נעלבות" -אל תכנס לאנרגיה זו או כל מניפולציה אחרת.

                       זה עובד, אך לא מיד .כאשר האדם מרגיש שהוא לא מקבל את האנרגיה שלו הוא משתנה .

                       

                       

                       

                      *חייה אליהו מייסדת חב' קשתות ולהדרכה והעמותה לאנשים מאושרים, מטפלת מוסמכת ברפואה איורוודית ובוגרת שיטת סילבה ומודעות עצמית יצירתית

                      דרג את התוכן:

                        תגובות אחרונות

                        פרופיל

                        אסתר רבקה
                        1. שלח הודעה
                        2. אוף ליין
                        3. אוף ליין

                        ארכיון

                        תגובות אחרונות

                        פיד RSS