הטרמילר

טירמלתי*
    טיילתי עם תרמיל.

לצאת כמוני לטירמול בגיל 53 פירושו לצאת ללא אגו ותבנית, לפי תוכנית כללית המגדירה נקודות יציאה וחזרה במפה ובזמן, אם בכלל.

עזבתי כל מה שידעתי. פשוט קמתי, טירמלתי וחזרתי וכמו נולדתי מחדש. צאו לטרמל בעולם תרבותי אחר ומצאתם שלווה גדולה.

המונח 'טרמילר' חדש. עניינו לכידת האגו וקשירתו באופן שלא יפריע. לא יבלוט בתנועה קדימה, הלאה.

פיתוח עברי למונח "מוצ'ילר", מהמילה הספרדית "מוצ'ילה", בעברית תרמיל.

מכאן, מוצ'ילר פירושו 'תרמילאי' ומעתה, גם 'טרמילר'. המונח בכל הטייה הומצא על ידי והזכויות שמורות לי.

לתפיסתי, הנווד עם תרמיל ומקל, או המוצ'ילר, כפי שהוכר עד מחצית המאה הקודמת שינה דמותו ואינו עוד.

במקומו, קיים תרמילאי מודרני שהתפתח ב-70 שנה לדמות אחרת במהות.

סביבתו השתנתה. לינה במערות ואבוסים, ופונדקי דרכים וכנסיות נעלמה מעולמו החדש.

כיום, טרמילרים מטרמלים כטיילים מצויידים היטב לטראק בשטח, אך לנים בהוסטלים ברמת מלונות סבירים ובמחירים, שעדיין מתאימים למטייל צעיר שאמצעיו דלים, המטייל בתקציב נמוך.

טרמילר או טרמילרית, בוגרים כבני 45 ומעלה, המטיילים עם תרמיל לאורך זמן, כשיכולים כלכלית גם אחרת. הם יוצאים למסע ונעים בו כבודד/ה בלתי תלוי/ה.

כל היתר נוצר...

ארכיון : 5/2010

מסע חיי - פוסט 72 - שיחה עם פינגווין

טיולים ותיירות

יום שבת, 29/5/10, 08:46

בדומה לאתמול, גם היום נסענו משך זמן דומה אך לטווח רחוק יותר. הפעם דרומה כמאה שמונים קילומטר מפוארטו מדרין, דרך 'טרלאו' ועד לשמורת פונ

קרא עוד | 170 תגובות | 1894 צפיות

גנב מנומס...

חברה וקהילה

יום שלישי, 25/5/10, 09:57

שלשום לקראת חצות לילה, יצאתי לקחת אוויר. טיילתי רגלית במושב השקט, לא משהו גדול אולי עשר דקות. את דרכי חזרה חצה רכב 'סיור בטחון' ונעל

קרא עוד | 159 תגובות | 1905 צפיות

מסע חיי - פוסט 71 - חזיון קטלני

טיולים ותיירות   פנינסולה ואלדז קטלן

יום שישי , 21/5/10, 07:22

נסיעה של כשעה הביאה אותנו למוזיאון ימי קטן ונחמד. התרשמנו ממאובנים שלדים ומינים שחיו או עדיין חיים כאן, והמשכנו ל-'פוארטו פיראמידה' עיירת רחוב קטנטונת. רואים שניסו בעבר להתיישב כאן, אך ללא הצלחה ממש. פה ושם מעט עצים וגן...

קרא עוד | 179 תגובות | 6029 צפיות

מסע חיי - פוסט 70 - פטגוניה

טיולים ותיירות   פנינסולה ואלדז רכס הפיץ רוי

יום חמישי, 13/5/10, 10:02

נמשכתי להרים הגבוהים ולמחרת, נסענו ארבעה, שלא הכירו לפני כן. יצאנו אל 'אל צ'אלטן', לעשות טראק קצר בנופי רכס 'הפיץ רוי' המשוננים. היה זה יום וחצי של קור עז וערפילים שהתפוגגו בזמן כמסך קטיפה עולה באולם אופרה, חושפים תפאור...

קרא עוד | 164 תגובות | 3250 צפיות

faceYock © כל הזכויות שמורות

חברה וקהילה

יום חמישי, 6/5/10, 15:27

קבוצת פייס יוק faceYock   © כל הזכויות שמורות   דמויות ה-'מי אני ומה שמי', קבוצת בובות אפורות, ציורים וצילומי שד מהצד, ירך