ניהול פרוייקטים גדולים - הלכה למעשה

ארכיון : 5/2011

טיול ליוון אפריל 2011 - חלק 10

יום שישי , 20/5/11, 12:07

היום הבא הוא היום התשיעי לטיול. איך שהזמן רץ.... היום הזה תוכנן להשלמות ולסיורים רגליים קצרים בערוץ הויקוס, אך הרגשנו שכבר מיצינו את האזור, ראיני די והותר כפרים וגם הלכנו מספיק. לאור זאת החלטנו לנסוע ליואנינה לקצת קניות,...

קרא עוד | 4 תגובות | 941 צפיות

טיול ליוון אפריל 2011 - חלק 9

יום חמישי, 12/5/11, 08:07

היום הבא, יום 8 לטיול, היה מיועד לצד המערבי של הזגוריה. המסלול כלל את הכפרים ויטסה Vitsa, מונודנדרי Monodentri (הכפרים האלה שייכים בעצם לצד המזרחי של הזגוריה), ויקוס Vikos, מיקרו פפיגו Micro Papigo ומגלו פפיגו Megalo Pa...

קרא עוד | 8 תגובות | 3049 צפיות

טיול ליוון אפריל 2011 - חלק 8

יום שני, 9/5/11, 22:33

בבוקר היום השביעי לטיול, קמנו לשמיים תכולים ושוב אותו נוף משגע, עם מעט ערפילי הבוקר שטרם נמוגו. מהמלון נסענו לתחנת המידע באספרנגלי Asprangeli, שם קיבלנו כמה ברושורות טובות עם הסברים על האטרקציות באזור. הייעוץ הזה שימש בע...

קרא עוד | 0 תגובות | 1279 צפיות

טיול ליוון אפריל 2011 - חלק 7

יום שבת, 7/5/11, 21:30

ביום השישי לטיול יצאה (חלקית) השמש ולכן חזרנו להקפות שניות במטאורה. נכנסנו רק למינזר אחד, לנשים בלבד, בשם איוס סטפאנוס Agios Stephanos, אליו לא נכנסנו ביום הקודם. שאר הזמן הוקדש כאמור לצילומי השלמה. לאחר מכן פנינו צפון מ...

קרא עוד | 0 תגובות | 869 צפיות

טיול ליוון אפריל 2011 - חלק 6

יום שישי , 6/5/11, 19:35

עמק מטאורה ביום החמישי לטיול יצאנו מערבה לכיוון מטאורה Meteora, עמק המינזרים על המצוקים. לאחר כשעתיים וחצי נסיעה הגענו לעיר קלמבקה Kalambaka, השוכנת בסמוך למטאורה. לצערנו גם יום זה היה גשום, אבל בהיותנו סיירים מנוסים, ה...

קרא עוד | 4 תגובות | 1101 צפיות

טיול ליוון אפריל 2011 - חלק 5

יום חמישי, 5/5/11, 18:25

את היום הזה של הטיול בפליון, היום הרביעי לטיול, שלצערי היה גשום, מעונן וערפילי, הקדשנו לצד הדרומי של חצי האי. התחלנו מהנקודה הדרומית ביותר של המסלול והתקדמנו צפונה. יום זה כלל את מיליאס Millies, ויזיצה Vyzitza , פינקאטס ...

קרא עוד | 0 תגובות | 920 צפיות

טיול ליוון אפריל 2011 - חלק 4

יום רביעי, 4/5/11, 00:31

פרחים בכפר צגראדה תכנון המסלול בפליון (פיליו, ביוונית) המסלול העקרוני היה מצפון מערב לדרום מזרח, כך שהתחלנו בעיירה זגורה Zagora, משם לחוף חורפטון Chorefton, משם לאיוס יואניס Agios Ioannis, לנמל הטבעי המקסים ב- נטאמוחארי...

קרא עוד | 1 תגובות | 1019 צפיות

טיול ליוון אפריל 2011 - חלק 3

יום שני, 2/5/11, 22:42

היום השני בבוקר למחרת, היום השני של הטיול, נסענו לדלפי (ביקרנו באתר העתיקות ובמוזיאון). לצערי ממש התאכזבתי משניהם. אולי בגלל היותי חובב היסטוריה יוונית ציפיתי ליותר, אם כי כשלוקחים בחשבון שאתר העתיקות בן כ- 2500 שנה, לא ...

קרא עוד | 1 תגובות | 680 צפיות

טיול ליוון אפריל 2011 - חלק 2

יום ראשון, 1/5/11, 06:52

לאחר נחיתה בנמל התעופה של אתונה, משכנו את הרכב מסוכנות הנסיעות, העלינו את האתר הראשון על ה- GPS והיידה לדרך. המקום הראשון בו ביקרנו היה העיירה Livadia (או Leivadia), שנמצאת בדרך מאתונה לדלפי, ושמצאתי ממש במקרה, כשחיפשתי ...