My Delusions

דעתנית, אוהבת הרבה מאוד דברים ועל חלקם בוחרת לכתוב, מקווה שתהנו לקרוא. :-)

אהבתם את מה שכתבתי, תגיבו, תככבו, תשאירו סימן שבקרתם :-)

odelia76

ארכיון : 11/2010

פסטיבל טעם כנרת השישי כבר כמעט כאן

יום שני, 29/11/10, 11:17

בשישי האחרון הוזמנו מס' בלוגרים לסיור מקדים לפסטיבל בחלק מהמסעדות/חנויות שלוקחות חלק באירוע. יצאנו לנו ב-8 בבוקר מרידינג בתל אביב כשהכיוון הוא הכנרת! אחרי נסיעה של שעתיים וחצי לערך הגענו לאזור שמאוד אהוב עליי, לאגם היפיפ...

קרא עוד | 9 תגובות | 5146 צפיות

מקס ברנר משיקה תפריט קינוחים חדש

יום חמישי, 25/11/10, 17:29

גילוי נאות הייתי אורחת המסעדה ערב, רוטשילד, כניסה לחניה והגענו לנחלה טוב נו לא לנחלה אלא לסניף מקס ברנר. במקום ערוך שולחן ארוך עם כמות מים שלא תבייש אף גמל התכנסנו לכבוד תפריט הקינוחים החדש ושניות לאחר מכן החלו הקינוחים...

קרא עוד | 18 תגובות | 7915 צפיות

ארוחת ערב בסניף בלאק בורגר בר רמת החיל

יום רביעי, 24/11/10, 16:44

יש לי היסטוריה מאוד ארוכה וטובה עם רשת הבלאק, כשרק פתחו את סניף הסינמה סיטי הגעתי לארוחת יום הולדת, נהנתי מכל רגע במקום, מהאוכל ומהאווירה. במהלך השנים יצא לי לבקר בסניף המסויים הזה לפחות פעם בחודש והוא הפך כמעט לסניף הב...

קרא עוד | 10 תגובות | 15577 צפיות

ארוחה עסקית ב"רק בשר" סניף רמת החי"ל

יום חמישי, 18/11/10, 14:08

למי שפספס עברתי לפני כחודש לעבוד ברמת החי"ל מה שאומר שייצא לי לעיתים קרובות יותר לאכול ארוחות עסקיות, אשתדל לכתוב על ההתנסויות או לפחות על חלקן הפעם התחשק לנו בשר והלכנו על "רק בשר", משמעות ארוחה עסקית במסעדה היא הנחה ש...

קרא עוד | 4 תגובות | 6639 צפיות

שירות בקפה התחנה או איך לא מתנהגים אל לקוחות / פוסט אורח

יום שלישי, 16/11/10, 14:56

אתמול בערב (שני ה-15 לנובמבר) החליטה משפחה חביבה ואדיבה מכל קצוות המרכז להתאסף במתחם התחנה בתל אביב. התכנסנו במיוחד במטרה להגיע להופעת מוזיקה ברזילאית שהתקיימה בקפה התחנה שבמתחם. הגענו למקום שומם וריק מנפש חיה, התיישבנו ...

קרא עוד | 8 תגובות | 1417 צפיות

רוטב קיסר של השף עמיר אילן ממסעדת הדסון

יום חמישי, 11/11/10, 16:13

לא מזמן הייתי בסדנא של השף עמיר אילן בקיבוץ יד מרדכי ואחרי שהכל נגמר חשבתי לעצמי שבאמת לא היה לי עד עכשיו מתכון טוב לרוטב קיסר. רוטב שאין טעים ממנו (לדעתי כמובן) :-) סלט קיסר מהסדנא אז הינה המתכון של השף J מרכיבים לחצי ל...

קרא עוד | 10 תגובות | 6771 צפיות

ארוחה עסקית בג'ויה רמת החי"ל

יום שני, 8/11/10, 15:33

לאחרונה קראתי המון ביקורת חיוביות על החברה החדשה ברמת החי"ל, מסעדת ג'ויה. אני ושותפי לחדר רצינו לשם שינויי לאכול ארוחת צהריים מחוץ למשרד ואני ישר קפצתי וספרתי על שכנתנו מסעדת ג'ויה ששמעתי עליה רק דברים טובים. הגיע שעת צ...

קרא עוד | 6 תגובות | 5100 צפיות

חוגגים את המסיק הראשון ביד מרדכי

יום שלישי, 2/11/10, 21:30

זו השנה הראשונה בה בחרו ביד מרדכי לחגוג בעצמם את המסיק הראשון ולא להצטרף לאירועים ברחבי הארץ. לכבוד פתיחת החגיגות החליטו להזמין בלוגרים לסדנת טעימות שמני זית. את הטעימות העבירה לנו אורית, שב-3 השנים האחרונות משמשת כטועמ...