עומריקו

הארד רוק קפה רומא

רומא

יום שני, 8/11/10, 05:48

באחד הערבים ברומא, בזמן שאנחנו מטיילים להנאתנו ברחובות העיר, שמנו לב לשלט שמזמין אותנו לבקר בסניף הרומאי של הארד רוק קפה. מכיוון שמסורת זו מסורת, ואני בודק סניפים מקצועי שלהם, החלטנו לעשות ביקור בסניף. עלינו לרכבת וירדנ...

קרא עוד | 0 תגובות | 2630 צפיות

סאנסט קוב בקו-פאנגן

יום שני, 8/11/10, 05:30

בקו –פאנגן, אחד האיים בהם ביקרנו מצאנו את ריזורט יפה, נקי ואיכותי ביותר – סאנסט קוב. מיד עם הירידה מהמעבורת בנמל של קו – פאנגן, עטים עליך מאות מוניות ותאילנדים בלי מוניות המציעים לך את שרותיהם האדיבים ...

קרא עוד | 0 תגובות | 630 צפיות

מבנגקוק לקנצ'נבורי

בנגקוק והסביבה

יום שני, 8/11/10, 05:29

במרחק של כשעתיים נסיעה מבנגקוק ההומה, נמצאת קנצ'נבורי. עיר של נופים, נהרות ומפלים מרהיבים. ניתן להגיע ברכב , אוטובוס או רכבת. אנחנו לקחנו אוטובוס מתחנת האוטובוסים הדרומית בבנגקוק. אוטובוסים מפוארים עם מיזוג אוויר. מספר ...

קרא עוד | 0 תגובות | 1663 צפיות

שוק קנצ'בורי

יום שני, 8/11/10, 05:28

בשעות הערב, במרכז העיר מתקיים שוק מקומי, שלא מיועד דווקא לתיירים. שוק הומה, מקום לא תיירותי, עם ריחות ואוכל שהתאילנדים אוהבים. המון דוכני חרקים מטוגנים.. בשוק הזה קניתי בערך 10 זוגות נעליים! גם בגלל המחיר כ- 10 שקל לזוג...

קרא עוד | 0 תגובות | 602 צפיות

הארד רוק קפה ברצלונה

ברצלונה

יום שני, 8/11/10, 05:27

מסע כיבוש סניפי הארד רוק קפה בעולם נמשך. הסניף השני שביקרתי בו היה של ברצלונה, שנמצא בכיכר קטלוניה. סניף בגודל בינוני, אבל ענק בעיצוב. כמו שרק הארד רוק יפה יודעים לעשות. מקום מומלץ לפגוש תיירים ומקומיים צעירים שמזהים את...

קרא עוד | 0 תגובות | 1906 צפיות

טיול קולינרי בקייפ טאון

קייפ טאון

יום שישי , 5/11/10, 09:31

למטיילים בקייפ טאון, המעוניינים לראות, לטעום ולהרגיש חוויה אפריקאית אותנטית, מומלץ ביותר לשלב חצי יום של טיול קולינרי אפריקאי. חברת אנדוללה, שמארגנת את הטיול דואגת לאיסוף ופיזור מנקודות מרכזיות בקייפטאון. הסיור מתרחש בעי...

קרא עוד | 0 תגובות | 428 צפיות

מסע פילים בפאי

יום חמישי, 4/11/10, 20:46

הגעה – אוטובוסים ומוניות שרות יוצאות כמעט כל שעה בבוקר מצ'אנג מאי לפאי. נסיעה של כ 3 שעות. עם שתי עצירות בדרך. אנחנו נסענו במונית שירות ממוזגת. קצת יותר יקר אבל שווה את ההפרש. מומלץ לקחת יום טיול משולב של מסע פילי...

קרא עוד | 0 תגובות | 517 צפיות

מפרץ דבלין והעיירה Howth

דבלין

יום חמישי, 4/11/10, 20:44

בביקורנו באירלנד, יצא שהקדמנו את התכנונים, כך שהיום האחרון לטיול היה פנוי, וגם אחה"צ שלפניו. אחרי ביקור בגני אניסקרי שמדרום לדבלין, החלטנו שבטרם נחזור לעיר הבירה, כדאי לבקר בעוד מקום. אחרי התייעצות עם המקומיים האדיבים, ...

קרא עוד | 0 תגובות | 740 צפיות

נובוטל Wenceslas Square, פראג (ארבעה כוכבים)

פראג

יום רביעי, 3/11/10, 20:35

פראג היא עיר קטנה, שהאטרקציות התיירותיות שבה קרובות זו לזו, ולכן כדאי לשלם כמה שקלים נוספים על מלון במיקום מרכזי. מלון נובוטל במרכז העיר, הקרוי ע"ש הכיכר המרכזית של פראג בהחלט עונה להגדרה. בניגוד לשם שלו, הוא לא שוכן ממ...

קרא עוד | 0 תגובות | 2432 צפיות

רובע - Trastevere

רומא

יום רביעי, 3/11/10, 20:32

מקום שלא ממש נמצא ב-"מקומות המועדים לתיירים", ורוב המבקרים באזור הם מקומיים שמחפשים מקום לצאת אליו בערב, לאכול טוב, לעשות קצת שופינג ולטייל עם הילדים. לרובע הגענו בעקבות המלצה של קרוב משפחה שמתגורר בעיר, שרצה להיפגש עמנ...

קרא עוד | 0 תגובות | 561 צפיות

הגעה משדה התעופה מרקו פולו לונציה בסירה!

ונציה

יום שלישי, 2/11/10, 21:46

בעונות הבוערות (קיץ ופסטיבל המסכות בפברואר) חברות הצ'ארטר הישראליות (לרוב) מקיימות טיסה שבועית/דו שבועית לנמל התעופה מרקו פולו בונציה. בשאר הזמן תאלצו לנחות במילאנו או ורונה ולהמשיך ברכבת/רכב. בהנחה והתמזל מזלכם לנחות ה...

קרא עוד | 0 תגובות | 4734 צפיות

מלוטון לעיר וחזרה עם איזיבאס!

לונדון

יום שלישי, 2/11/10, 21:40

מאז שאיזיג'ט נחתו בישראל ברעש גדול והתחילו להפעיל טיסות יומיות מלוטון לישראל, נחשפנו לשירותים המשלימים שהחברה המצוינת הזו יודעת לספק. במחיר טיסה זול יחסית (אם מזמינים מוקדם, ואם לא לוקחים מזוודות או אוכלים בטיסה) ניתן ל...