עומריקו

אאוץ'

מסעדות ואוכל

יום שני, 22/11/10, 12:24

נסכם את זה כך - אם הייתי אוכל שם סושי לראשונה בחיי, כנראה שלא הייתי אוכל סושי לעולם. למי שמעוניין לקבל את תמצית הביקורת - סיימנו את הארוחה בשירותים - מקיאים. הסושי יקר מאוד, השירות איטי להחריד (המלצרית התנצלה המון פעמים ...

קרא עוד | 0 תגובות | 4392 צפיות

קאזה באליו

ברצלונה

יום רביעי, 10/11/10, 09:32

בסמוך לקאזה מילה (המחצבה) נמצאת יצירת המופת של גאודי - הקאזה באליו (Casa Batlló - יש שם T אבל בכל זאת הוגים את זה כך... ספרדית). מחיר הכניסה השערורייתי (17 יורו) הרתיע אותנו מביקור בפעם הראשונה (במיוחד שלפני ביקר...

קרא עוד | 1 תגובות | 1180 צפיות

המחצבה

ברצלונה

יום רביעי, 10/11/10, 09:31

נבנתה בתחילת המאה הקודמת ב-Passeig de Gràcia (שדרה יפה לכשעצמה) ברובע אישמפלה, עבור משפחה מהמעמד העליון (משפחת מילה) יחד עם כל הפינוקים האפשריים והחדשניים שלאותה תקופה היה להציע. מ"שם החיבה" שתושבי העיר נתנו למקו...

קרא עוד | 0 תגובות | 570 צפיות

פארק האריות

יוהנסבורג

יום שלישי, 9/11/10, 19:05

במרחק של כ 20 דקות נסיעה מיוהנסבורג, נימצא פארק אריות ענק המאפשר לנסוע עם המכוניות בין האריות (סטייל ספארי ר"ג). המקום גדול ויש הרבה אריות, גם לבנים, כך שיש המון מה לראות. מחיר הכניסה כולל גם כניסה לאזור הגורים, שם ניתן...

קרא עוד | 0 תגובות | 1102 צפיות

שמורת הפילים

יוהנסבורג

יום שלישי, 9/11/10, 19:01

במרחק של כ-40 דקות נסיעה מיוהנסבורג ופרטוריה, נמצאת שמורת פילים מדהימה. מהמקום יוצאים 3 מחזורי טיול: 7 בבוקר, 10 בבוקר ו 2 בצהריים. מלבד הכרת הפילים ורכיבה עליהם, הטיול הראשון כולל ניקיון והאכלה של הפילים, והטיולים האחר...

קרא עוד | 0 תגובות | 539 צפיות

מולדת

מסעדות ואוכל

יום שני, 8/11/10, 12:23

מסעדה די חדשה, בצומת של בן יהודה וארלוזורוב בת"א. עושה רושם שמתפקדת גם כפאב שכונתי בשעות שאחרי. הגענו, התיישבנו בחוץ, רק אנחנו והבעלים בשעה תשע וחצי ביום חול. נו מילא. התפריט הגיע, והמלצרית חמורת הסבר המליצה על הארוחה הע...

קרא עוד | 0 תגובות | 8579 צפיות

מעלית הזמן - רומא

רומא

יום שני, 8/11/10, 06:29

לא יאומן כמה יחסי ציבור יש למקום הקטן והנסתר הזה. לא ממש האטרקציה שאני מתחבר אליה, אבל כמות הפליירים והפרסומות האנושיות, יחד עם איזכורים בלתי נגמרים בכל מפות התיירים שהיו לנו, הכניעו אותנו ושלחו אותנו לחפש את מעלית הזמן...

קרא עוד | 0 תגובות | 1896 צפיות

המסילה העילית בצ'לסי

ניו יורק סיטי

יום שני, 8/11/10, 06:18

אחת היוזמות היותר ירוקות שנעשו לאחרונה במנהטן. למקום הגעתי לאחר המלצה חמה מבת משפחה ילידת העיר, שמודעת לחיבה הרבה שלי לתחבורה ולדברים ירוקים. מהי המסילה העילית? Chelsea High Line הוא יוזמה מקומית שבמרכזה הפיכת המפגע האס...

קרא עוד | 0 תגובות | 6810 צפיות

הארד רוק קפה רומא

רומא

יום שני, 8/11/10, 05:48

באחד הערבים ברומא, בזמן שאנחנו מטיילים להנאתנו ברחובות העיר, שמנו לב לשלט שמזמין אותנו לבקר בסניף הרומאי של הארד רוק קפה. מכיוון שמסורת זו מסורת, ואני בודק סניפים מקצועי שלהם, החלטנו לעשות ביקור בסניף. עלינו לרכבת וירדנ...

קרא עוד | 0 תגובות | 2632 צפיות

סאנסט קוב בקו-פאנגן

יום שני, 8/11/10, 05:30

בקו –פאנגן, אחד האיים בהם ביקרנו מצאנו את ריזורט יפה, נקי ואיכותי ביותר – סאנסט קוב. מיד עם הירידה מהמעבורת בנמל של קו – פאנגן, עטים עליך מאות מוניות ותאילנדים בלי מוניות המציעים לך את שרותיהם האדיבים ...

קרא עוד | 0 תגובות | 630 צפיות

מבנגקוק לקנצ'נבורי

בנגקוק והסביבה

יום שני, 8/11/10, 05:29

במרחק של כשעתיים נסיעה מבנגקוק ההומה, נמצאת קנצ'נבורי. עיר של נופים, נהרות ומפלים מרהיבים. ניתן להגיע ברכב , אוטובוס או רכבת. אנחנו לקחנו אוטובוס מתחנת האוטובוסים הדרומית בבנגקוק. אוטובוסים מפוארים עם מיזוג אוויר. מספר ...

קרא עוד | 0 תגובות | 1664 צפיות

שוק קנצ'בורי

יום שני, 8/11/10, 05:28

בשעות הערב, במרכז העיר מתקיים שוק מקומי, שלא מיועד דווקא לתיירים. שוק הומה, מקום לא תיירותי, עם ריחות ואוכל שהתאילנדים אוהבים. המון דוכני חרקים מטוגנים.. בשוק הזה קניתי בערך 10 זוגות נעליים! גם בגלל המחיר כ- 10 שקל לזוג...