ביקורת מסעדות

אוהבת לחיות

הבלוג עוסק בהמלצות בתחום הקולינריה, לייף סטייל ותיירות, המלצות אישיות, ביקורת מסעדות ועוד..

ארכיון : 6/2013

דה קרינה ממלכת השוקולד בעין זיוון

טיולים ותיירות   דה קרינה, de karina, עין זיוון, שוקולד, שוקולד בצפון, סדננאות, סדנת שוקולד, סדנת שוקולד לילדים, שוקולד איכותי, שוקולד בעבודת יד

יום ראשון, 30/6/13, 22:44

בוקר של יום שישי, אחרי לילה מפנק במלון כפר גלעדי, החלטנו להמתיק את הבוקר בדה קרינה (בספרדית של קרינה) - אתר עליה לרגל של כל אוהבי השוקולד בעין זיוון שברמת הגולן. למרות שהגענו בשעות הבוקר המוקדמות ביום שישי וחשבנו שיהיה ר...

קרא עוד | 11 תגובות | 1981 צפיות

ננה בר בנווה צדק תל אביב

מסעדות ואוכל   ננה בר, nana bar, מסעדה בתל אביב, מסעדה בנווה צדק, מסעדה בלב תל אביב, מסעדה מומלצת בתל אביב, בר בתל אביב, בילוי בתל אביב, מסעדה יוקרתית, מסעדת יוקרה, אוכל צרפתי, אוכל ספרדי

יום שלישי, 25/6/13, 21:47

שכונת נווה צדק היא בעיניי השכונה היפה בתל אביב. כשאני מהלכת ברחובות ובסמטאות השכונה, בין הבתים המעוצבים, הגלריות והמסעדות, אני מרגישה שאני בכפר קטן ולא בליבו של הכרך הגדול והסואן, ממש קפיצה קטנה לחו"ל. לפני מספר ימים הזד...

קרא עוד | 13 תגובות | 2343 צפיות

מצפה דדו

טיולים ותיירות   מצפה דדו, מטולה, טיולים, תיירות, צפון, טיול בצפון, מצפה, נוף, נוף מרהיב, פעילות עם ילדים, טיול עם ילדים, טיול עם ילדים בצפון

יום ראשון, 23/6/13, 21:12

בטיול משפחתי שלנו בצפון, הגענו עד לישוב הצפוני ביותר בארץ, המושבה מטולה. עלינו אל מצפה דדו (אל דאגה, יש גישה לרכבים), הנמצא בגובה 600 מטר מעל פני הים בפסגת הר צפייה שבמערב מטולה. במצפה דדו ניתן להתרשם מנוף עוצר נשימה במר...

קרא עוד | 2 תגובות | 2459 צפיות

הר בנטל

טיולים ותיירות   תיירות, טיול, סיור, הר בנטל, רמת הגולן, רמת הגולן טבע טיול צילום טיול, תצפית, נוף, אתר, סוריה, פעילות עם ילדים, פעילות עם ילדים בצפון

יום שבת, 22/6/13, 21:30

במסגרת סיור משפחתי שלנו בצפון, הגענו לנקודת תצפית מעניינת ומתויירת למרות כניסה ללא תשלום: הר בנטל. ההר נמצא ממערב לעיר הסורית קוניטרה ומדרום לקיבוץ מרום גולן השוכן למרגלותיו. הר בנטל הוא חלק מהר געש כבוי בצפון מזרח רמת ה...

קרא עוד | 0 תגובות | 1867 צפיות

פסל האריה השואג

טיולים ותיירות   טיולים ותיירות טיול, טיול בצפון, פסל, פסל האריה השואג, האריה השואג, תל חי, כפר גלעדי, אטרקציות באזור הצפון, אטרקציות בכפר גלעדי, נוף, גליל עליון

יום שבת, 22/6/13, 20:33

באחד הסיורים המשפחתיים שלנו בצפון ובדרך למלון כפר גלעדי בו התארחנו באחד מסופי שבוע, עצרנו באתר הנצחה מעניין היכול לשמש גם כבילוי חינוכי לילדים. האריה השואג הוא פסל בדמות אריה מעשה ידי הפסל אברהם מלינקוב אשר הוצב בשנת 193...

קרא עוד | 0 תגובות | 1731 צפיות

שביל הלולים

טיולים ותיירות   אטרקציות בצפון, טיול בצפון, כפר גלעדי, שביל הלולים בכפר גלעדי, אומנות, אומנות תיירות ונופש אוכל ויי, אומנות תיירות ונופש אינטרנט, אומנות בצפון, פעילות למשפחה, פעילות למשפחה בצפון

יום שבת, 22/6/13, 08:10

באחד מסופי שבוע בחודש יוני התארחנו במלון כפר גלעדי השוכן בנוסף הפסטורלי של קיבוץ גלעדי. רציתי לספר לכם על אחת האטרקציות חינמיות באזור אשר יכולה להוות פתרון מצויין לבילוי עם ילדים וגם לחווית הקניות מהנגת "שביל הלולים" "שב...

קרא עוד | 2 תגובות | 2853 צפיות

קטיף דובדבנים בעין זיוון

טיולים ותיירות   קטיף דובדבנים, עין זיוון, רמת הגולן, קטיף ברמת הגולן, קטיף דובדבנים ברמת הגולן, טיול ברמת הגולן, פעילות למשפחה ברמת הגולן, פעילות לילדים ברמת הגולן, פעילות לילדים, פעילות לכל המשפחה בצפון, קטיף בצפון, קטיף בגולן, בוסטן, בוסטן בראשית בגולן

יום שישי , 21/6/13, 17:08

בוקר יום חמישי לקחנו אני ובעלי חופש מעבודה והחלטנו להגיע עם שלושת ילדנו הקטנים לקטיף דובדבנים בבוסטן בראשית בעין זיוון. עוברים קיבוץ עין זיוון מצד שמאל וממשיכים עם הכביש עוד כ1.5 ק"מ עד שרואים שלט "קטיף עצמי". בכניסה פגש...

קרא עוד | 9 תגובות | 2713 צפיות

טאטי גבעתיים

מסעדות ואוכל   טאטי, גבעתיים, מסעדה, מסעדה במרכז, מסעדה מומלצת במרכז, מסעדה בגבעתיים, ביסטרו, ביסטרו במרכז, בר משקאות, לחמים, קונדיטוריה, מתחם, קונספט ייחודי, תפריט קיץ, השקה, השקת תפריט קיץ

יום שבת, 1/6/13, 21:12

יש מסעדות או בתי קפה שתמיד כיף לחזור אליהם. אחד מהם הוא מסעדת טאטי במרכז גבעתיים, המושכת אליה קהל צעיר ומבוגר כאחד בזכות האווירה והאוכל. בימים אלה, עשור לאחר פתיחת חנות הלחמים והביסטרו בגבעתיים, משנה טאטי את פניה והופכת ...