לטיול יצאנו (הטיולים של סוזאן)

פגשנו, שחר בן השמונה ואני את יהלי ומלי (נכדה וסבתא) בסוכת הנשיא (הנמצא על שביל ירושלים אשר צעדנו עליו) וכשמלי שמעה את סיפורי הטיולים שלי היא ביקשה שאשתף בידע שלי, אז הנה, לאחר חודש החלטתי לפתוח בלוג ומדי פעם, כשהזמן יאפשר, להעלות מסלולים ומקומות מעניינים בהם ביקרתי, כך שתוכלו גם אתם.
    טיול נעים
    נ.ב - בלוג זה הועבר לאתר טיולי - אך אני ממשיכה לעדכן אותו גם כאן (זהה לכתוב בטיולי) עבור החברים כאן

תכנים אחרונים

נחל ייטב (עוג'ה)

טיולים ותיירות   טיולים, נחל ייטב, כוכב השחר, קיבוץ ייטב

יום שני, 6/5/13, 19:25

בחול המועד פסח ארגנו עמיתים לטיולים והישוב כוכב השחר טיול בנחל יט"ב, ואדי עוג'ה בשמו האחר. אין, אין מילים לתאר את היופי, האוירה, הן בנחל והן בנסיעה אליו וממנו. הטיול הוא בשטחים ולכן מומלץ לתאם עם הצבא. יצאנו לשני מסלולים...

קרא עוד | 2 תגובות | 2818 צפיות

מעיינות בהרי ירושלים

טיולים ותיירות   מעיינות בהרי ירושלים, עין פירים, מעינות בוקר, עין טייסים, עין אל קף

יום שני, 6/5/13, 19:02

באמצע השבוע, באמצע חודש מרץ, יצאנו לכיוון הרי ירושלים, הפעם החלטנו על טיול בנושא: מעיינות. הצטיידנו במפה מספר 9, עצרנו בלטרון לקפה, פתחנו המפה, סימנו עליה כמה מעיינות ויצאנו לבדוק. גילינו כי חלק מהמעיינות חביבים וגם ניתן...

קרא עוד | 0 תגובות | 874 צפיות

פריחות בגלבוע

טיולים ותיירות   גלבוע, אירוס הגלבוע, הר ברקן, הר שאול, חוות התבלינים בגלבוע

יום רביעי, 24/4/13, 17:06

אין, אין כמו דרך נוף גלבוע כבסיס ליציאה לטיולים קצרים ו/או ארוכים באזור הגלבוע. בחודש מרץ, באמצע השבוע פירגנתי לעצמי יום טיול ועליתי צפונה. איריס קצת אחרה ובינתיים ישבתי לי למרגלות הגלבוע ונהניתי מהנוף המדהים ומהקור הנעי...

קרא עוד | 3 תגובות | 1741 צפיות

מיער כוכב יאיר ועד צור נתן ובסביבתם

טיולים ותיירות   כוכב יאיר, יער כוכב יאיר, גן לאומי צור נתן, חרבת מגדל, צור נתן

יום שני, 22/4/13, 21:41

כל כך יפה, כל כך קרוב (למתגוררים במרכז), תמיד כיף לגלות אזור חדש. פוסט זה כולל את סיפורם של מספר טיולים שביצעתי באזור, כל פעם קצת אחרת. חלק מהמסלולים, אלו שנקודת המוצא שלהם היא ביער כוכב יאיר וסיומם באזור צור נתן, דורשים...

קרא עוד | 2 תגובות | 1517 צפיות

טיול אחר צהריים בשמורת בני ציון

טיולים ותיירות   שמורת בני ציון

יום ראשון, 21/4/13, 18:53

בסוף פברואר, במסגרת חיפושיי אחר נקודות חן בקרבת עיר מגוריי הזמנתי את שקד בן הארבע וחצי להצטרף אלי וקפצנו לבקר בשמורת בני ציון. שמורה מקסימה, אשר פעם, כשרכבתי על אופניים בסביבה, הייתי עוברת קרוב אליה ולא ידעתי על קיומה. ה...

קרא עוד | 5 תגובות | 1257 צפיות

טיול לבית לחם

טיולים ותיירות   בית לחם, כנסיית המולד, באר דוד, שער אל חאדר

יום ראשון, 3/3/13, 15:45

ההתרגשות מהנסיעה גרמה לי להתעורר עוד לפני השעון המעורר שכוון לשעה 04:45, כן כבר התעוררתי בארבע ועשרה. כשעיניי עוד לא פקוחות לגמרי הכנתי סנדויצ'ים, קפה חם ויצאתי לחבור לקבוצה, שאורגנה על ידי האלופים, עמיתים לטיולים, ברכבת...

קרא עוד | 0 תגובות | 1131 צפיות

יער חורשים

טיולים ותיירות   יער חורשים, נירית, חניון חזי

יום שני, 25/2/13, 18:03

כשבוע וחצי לאחר הטיול הראשון ביער חורשים ונחל קנה יצאנו שוב לטייל ביער. הפעם במסלולים קצת אחרים. נהננו משיא הפריחה שמקווה שתחוו חלקה באמצעות התמונות שמטה, מיום שמשי נעים ומיער ריק כמעט מאנשים. בסוף המסלול ערכנו פיקניק חנ...

קרא עוד | 8 תגובות | 1516 צפיות

גבעות הכורכר בגברעם

טיולים ותיירות   גבעות הכורכר, גברעם

יום שבת, 23/2/13, 11:37

החלטנו לנצל יום שישי עם מזג אויר מעולה, כשכולם עסוקים בתחפושות ויצאנו בצהריים לכיוון גברעם (ליד אשקלון) לסייר בגבעות הכורכר. ליד המערה פגשנו זוג עם כלב, בהמשך ילד מחופש הציץ מתוך הג'יפ היחיד שעבר, שישה רועים שהלכו לכיוון...

קרא עוד | 2 תגובות | 1259 צפיות

יער חורשים ונחל קנה

טיולים ותיירות   נחל קנה, יער חורשים, נירית

יום ראשון, 17/2/13, 19:43

יער חורשים הנמצא ממש לא רחוק מהמרכז, הוא מקום מומלץ להעביר מספר שעות בטיול קליל וחביב. ניתן לבצע את המסלול על השביל הכחול ועל השביל הירוק. אנחנו, שחוש הניווט שלנו טוב בשטח, הלכנו לנו במורדות שבילים צרים יותר ומדי פעם פגש...

קרא עוד | 3 תגובות | 1383 צפיות

נחל אלכסנדר מזרח

טיולים ותיירות   נחל אלכסנדר, טיול חורף

יום שבת, 2/2/13, 21:20

כל ביקוריי בנחל אלכסנדר עד היום היו בצידו המערבי (ממעברות ועד הים) והחלטתי כי הגיע הזמן לצאת לחקור את צידו המזרחי. אספתי את שחר ואחרי מספר ימי גשם, בשבת יפה ומעט קרה, יצאנו לטיול בנחל. חנינו בכניסה לנחל, בקרבת הישוב מעבר...

קרא עוד | 2 תגובות | 791 צפיות

תל פולג ושמורת נחל פולג

טיולים ותיירות   תל פולג, שמורת נחל פולג, נחל פולג

יום שבת, 26/1/13, 18:24

בשישי בבוקר רצינו לטייל ולא התחשק לנו לנסוע רחוק מדי, אז החלטנו לצאת לתל פולג ושמורת נחל פולג ולהנות מיום שבתחילתו חששנו שאולי יהיה מעט גשום ולשמחתנו היה יום נפלא לטיולים. מה לא ראינו: רקפות, כלניות, טבוריות, אירוסים, אי...

קרא עוד | 4 תגובות | 925 צפיות

ג'וערה ויער משמר העמק

טיולים ותיירות   גוערה, גועארה, משמר העמק, יער משמר העמק, נחל משמר העמק

יום שני, 21/1/13, 15:05

בשבת בבוקר נפגשנו הח'ברה ליד המחנה הצבאי בג'וערה (מגיעים דרך כביש 6953). החנינו את המכוניות ויצאנו לטיול בסביבה, תשעה ילדים (גילאי תשעה חודשים עד עשר), תשעה מבוגרים, מים, אוכל, פינוקים, עזרה ראשונה ומפה מס' 4. מהמחנה ירד...