קובי רואה כותב

ארכיון : 10/2015

לבחור באושר גם אם הוא רגעי

יום שבת, 31/10/15, 16:25

לבחור באושר גם אם הוא רגעי צהרי יום שבת , עליתי לנוח מעט , להחזיר אנרגיות. באמצע השינה קפץ למוחי משפט , התעוררתי כמו שאני עושה תמיד , לתעד בנייד. משפט אחד שדרכו יולד פוסט שיצאה מתוך הבטן, ללא מחשבה שנייה , כמו שאני יודע ...

קרא עוד | 0 תגובות | 176 צפיות

חצי ירח

יום שבת, 31/10/15, 07:28

חצי ירח כמה טוב לישון ולהתעורר במיטה החמה שלי, התגעגעתי לשקט שאני אוהב, אתמול נפגשנו אצל גרושתי לארוחה משפחתית, כייף היה לחבק לתוך הלב את הנכדים, שחזרתי הביתה הנכד הגדול השאיר לי הודעה קולית, סבוש , מה נשמע, התגעגעתי אלי...

קרא עוד | 0 תגובות | 172 צפיות

סיפור אמיתי - היופי שבכיעור

יום שישי , 30/10/15, 21:31

סיפור אמיתי - היופי שבכיעור אם להודות באמת לרגע לא חשבתי לפרסם את הפוסט, שכתבתי לפני חודש וחצי במקסיקו. היום לראשונה קראתי את הפוסט הבנתי , עד כמה הוא מיוחד ויש בתוכו מסר מאוד חשוב לחיים, שהייתי במקסיקו יצאתי באחד הערבים...

קרא עוד | 0 תגובות | 193 צפיות

הגבול הדק שבין הצלחה לכישלון

יום שישי , 30/10/15, 14:38

הגבול הדק שבין הצלחה לכישלון חצי לילה נשארתי ער ובחצי השני חשבתי על הגבול הדק שבין הצלחה לכישלון, לאן יכולה להוביל אותנו ההצלחה בכול המישורים, ולאן יוביל אותנו הכישלון בחיים, שהתעוררתי בבוקר לא היה לי כוח לזוז לשום מקום,...

קרא עוד | 0 תגובות | 202 צפיות

לפעמיים אלוהים

יום חמישי, 29/10/15, 17:46

לפעמיים אלוהים אומנם הפוסט הזה נכתב במטוס , אבל סוף , סוף על כוס קפה וסיגריה, אני כותב אותו במחשב בביתי. בשמים האינסופים חשבתי על המפגש, המוזר שהיה לי עם נזיר שפגשתי, במקדש לואט פו , בו שוכן הבודהה, המצופה זהב שאורכו 48 ...

קרא עוד | 0 תגובות | 236 צפיות

יום רביעי 28 באוקטובר 2015

יום רביעי, 28/10/15, 17:50

יום רביעי 28 באוקטובר 2015 בשעות הקטנות של הלילה אעלה על מטוס בדרך חזרה, במבט לאחור אני שמח וגאה בהחלטות שקבלתי , עם יד על הלב הייתי בטוח שיהיה לי הרבה יותר קשה ממה שחשבתי, משתי סיבות , האחת אני עדיין אוהב אותה , והסיבה ...

קרא עוד | 0 תגובות | 249 צפיות

בדרך לפוקט

יום שלישי, 27/10/15, 18:24

בדרך לפוקט לפני שטסתי לאי פוקט הוזמנתי לארוחה בבאיוק בקומה 43, אחרי הארוחה יצאנו לקניות ב - M.B.K. לאחר מכן טסתי לאי פוקט , שם פגשתי את המלווה שלי, ויחד נסענו לעבר המזח המזרחי. משם עלינו על סירה ששטה למפרץ פנג נגה, ויחדי...

קרא עוד | 0 תגובות | 214 צפיות

העיר האסורה בבייג'ין

יום שלישי, 27/10/15, 17:08

העיר האסורה בבייג'ין לא כתבתי על העיר האסורה שנבנתה 1644 עיר שלא התירו לאיש להיכנס ולצאת ממנה, ללא אישור עד 1912. שולשלת הקיסרים מינג וצ'נג בבייג'ינג ובשניאנג, הארמון שוכן במועצת דונגצ'נג שבמרכז בייג'ינג. ביום שפגשתי אות...

קרא עוד | 0 תגובות | 190 צפיות

אהבה והיגיון ומה שבניהם

יום שני, 26/10/15, 21:56

אהבה והיגיון ומה שבניהם הבוקר יצאתי למקום שבו דלת שקופה, מפרידה בין גן עדן לגיהינום, בדרך לפאטאיה עצרתי בכפר שנקרא נונג נוץ, לראות מופע פולקלור מקומי, לאחר מכן טיילתי בגנים המקסמים, וראיתי את אוסף המכוניות המיוחד, של בנה...

קרא עוד | 0 תגובות | 216 צפיות

חייבים לראות

יום ראשון, 25/10/15, 20:08

חייבים לראות

קרא עוד | 1 תגובות | 216 צפיות

תאילנד - חזרה לעבר

יום ראשון, 25/10/15, 18:09

תאילנד - חזרה לעבר משדה התעופה סבנהבומי לקחתי מונית למלון רמדה הממוקם במרחק הליכה משווקי הלילה, ואותן מקומות בילוי המוזכרים לשמצה. אחרי קפה וסיגריה יצאתי להריח את אותן ריחות מוכרים, שעשו את דרכן ללבם של זיכרונות העבר, לפ...

קרא עוד | 0 תגובות | 207 צפיות

נוסטלגיה

יום שבת, 24/10/15, 15:07

נוסטלגיה אתה מפחד מהזמן ? שאלה אותי האישה בשנות השבעים לחייה, שפגשתי בבר שבו שותים בירה מקומית. ומדברים על נוסטלגיה שבין השבעים לשמונים. היה לי מה לספר על אותה תקופה, איך חתלתי את הבן בחתולי בד, ואיך הייתי מכין את המטרנה...