כותרות TheMarker >
    ';

    פרופיל

    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    עוד גלריות (2)

    בעבודה ...

    17 תמונות

    ילדים

    13 תמונות

    תגובות (50)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
    וגם v/v
      13/10/10 23:41:
    מעולה.
    יצירה טובה...
    עצוב ומצחיק כאחד.
    ***
      12/10/10 15:00:
    מיותרת לחלוטין קילר (-:!
      12/10/10 06:06:

    צטט: רוני פטיק סיור בת"א 2010-10-11 21:01:36

    מעניין.
    הרגליים והמאזניים.
    מסתדר לי עם מחלוקת אחרת בעם.

    זה בהחלט יכול לייצג כמה מחלוקות יסוד ...

    תודה רוני . 

    מעניין.
    הרגליים והמאזניים.
    מסתדר לי עם מחלוקת אחרת בעם.
    מעניין.
    הרגליים והמאזניים.
    מסתדר לי עם מחלוקת אחרת בעם.
      23/9/10 18:41:
    מעורר השראה!
    מועדים לשמחה
      25/2/10 11:41:


    יש פה עבודת תיאום מדהימה בין האשה לאיש ובינו לבינה. המקל האובייקטיבי ראשו בשמיים ורגלו באדמה,מתחשב באורכם הכולל של השניים, הנושאים בנטל החיים. המשקל הרב הוא המשקל הרב בהשאלה לחשיבות המטען הרוחני שנמצא על כתפי הסוחב.

    זה יכול להיות גבר ואשה המחוברים יחד בתלאותיהם בחיים וזה יכול מאד להיות האדם היחיד , רוח וגוף ,מכל מקום זו סימביוטיקה נפלאה ועדינה שיכולה להתרחש כנראה רק כשיש קו מנחה לדרך. המקל המעוקל הראה לי שלפעמים צריך להתכופף- כדי לשרוד.

    מעורר מחשבה תודה רבה.

      27/1/10 18:02:

    צטט: כנפיים 2010-01-27 18:00:38


    סליחה, זה קפץ.

     

    שלום.

     

    העבודה מעניינית גם בעיניי,

    ואין לי רצון לפרשן.

    לא עכשיו,

    לא כאן.

     

    "כל מילה מיותרת ... " -

    מילים שאינן מיותרות, בעיניי

    ולא הוזכרו,

    (אלא אם פספסתי)

     

    הוא מי היוצר/ת

    היכן, הפסל,

    מה שמו, אם ניתן לו שם,

    במקור.

     

    תודה.

     

     

      26/1/10 20:09:

    צטט: חלקת אהבה קטנה 2010-01-26 19:56:04

    מדהים איך אנו הופכים אהוב לנטל ומעמסה

    כיצד מגן עדן אנו מגיעים לגיהנום

    מאהובתי אתן לך את נשמתי

    לאהובתי מדוע את מתעללת בנשמתי

     

    איך זה שבני אנוש הורסים את המתנה הגדולה שקיבלו

     

    האהבה

     זו אכן "אומנות" בלתי מוסברת של רוב בני האדם ...

     

      26/1/10 19:56:

    מדהים איך אנו הופכים אהוב לנטל ומעמסה

    כיצד מגן עדן אנו מגיעים לגיהנום

    מאהובתי אתן לך את נשמתי

    לאהובתי מדוע את מתעללת בנשמתי

     

    איך זה שבני אנוש הורסים את המתנה הגדולה שקיבלו

     

    האהבה

      30/10/09 13:19:

    צטט: גי'נג'ר 2009-10-30 09:32:37


    מעניין אם הכותרת "חיי נישואין" היא המצאה פרטית שלך, או האם זה השם המקורי של היצירה.

    בתחושה שלי, הבחירה ב"חיי נישואין" - היא פרטית שלך והיא איננה מלמדת כלום על "המצב" אלא רק עליך.

     

    לאורך כל תולדות האמנות , דמות נשית שאוחזת בידה מאזנים מסמלת את הצדק, ואין לי ספק שלכך התכוון גם מי שפיסל את הפסל (המופלא) הזה. ואכן - הצדק - תמיד נישא על רגליים דקיקות ועייפות וקשה לשאת אותו...אבל - תמיד תמיד לאורך כל ההסטוריה וכך גם לאורך כל תולדות האמנות - הצדק תמיד מיוצג על ידי אישה, ולעולם לא על ידי גבר.

     

    ונשים שמנות? - הן הנשים הכי אמיתיות סקסיות נשיות ואמיתיות שיש , וכל שאר קורבנות האופנה יכולות ....אמממ...יכולות פשוט ללכת לפינה וללקק עוד עלה של חסה ולספר לעצמן שהן שבעות ומאושרות...

     

    חומר למחשבה.

     אני מודה לך על השיעור המאלף .

     לאיזו תובנה מופלאה הגעת בנוגע אלי ( אם אני הוא זה אשר כיניתי כך את התמונה ) ? ? ?

     

     אני מניח כי לא יהיה לך הרהור נוסף באשר לקביעה מי מייצג את הצדק ואם תרשי לי אתייחס רק לאמירה שלך באשר לנשים השמנות ...  עפ"י תפיסתי צריך להתייחס ולקבל בני אדם , נשים וגברים כאחד, לפי התכונות שלהם ולא לפי המראה החיצוני ...

     

      30/10/09 09:32:


    מעניין אם הכותרת "חיי נישואין" היא המצאה פרטית שלך, או האם זה השם המקורי של היצירה.

     

     

    בתחושה שלי, הבחירה ב"חיי נישואין" - היא פרטית שלך והיא איננה מלמדת כלום על "המצב" אלא רק עליך.

     

     

     

    לאורך כל תולדות האמנות , דמות נשית שאוחזת בידה מאזנים מסמלת את הצדק, ואין לי ספק שלכך התכוון גם מי שפיסל את הפסל (המופלא) הזה. ואכן - הצדק - תמיד נישא על רגליים דקיקות ועייפות וקשה לשאת אותו...אבל - תמיד תמיד לאורך כל ההסטוריה וכך גם לאורך כל תולדות האמנות - הצדק תמיד מיוצג על ידי אישה, ולעולם לא על ידי גבר.

     

     

    ונשים שמנות? - הן הנשים הכי אמיתיות סקסיות נשיות ואמיתיות שיש , וכל שאר קורבנות האופנה יכולות ....אמממ...יכולות פשוט ללכת לפינה וללקק עוד עלה של חסה ולספר לעצמן שהן שבעות ומאושרות...

     

     

     

    חומר למחשבה.

     

     

      29/10/09 10:15:

    צטט: naomi P 2009-10-29 07:25:40

    כוח המשיכה

    ולך ממני לסוף שבוע קסום

    http://www.youtube.com/watch?v=_qfhng-7Oi8

     Love

     

     רק כוח המשיכה יכול לרתק זוגות אחד לשני לכל כך הרבה זמן ...

     תודה !!  שיר מקסים שלחת לי ...

     

      29/10/09 07:25:


    כוח המשיכה

     

    ולך ממני לסוף שבוע קסום

    http://www.youtube.com/watch?v=_qfhng-7Oi8

     Love

     

      26/10/09 06:02:

    צטט: לא באה 2009-10-25 22:26:00

    הייתי תולה אותה ברבנות!  (את התמונה)

      חחחח...   קריצה

      ואת חושבת כי זה היה מאיץ את ההליכים ?

     

      25/10/09 22:26:

    הייתי תולה אותה ברבנות! (את התמונה)
      20/9/09 09:49:

    צטט: מנואל-אמיר 2009-09-20 09:03:17


    לפני שקראתי את הכותרת ,

    אני ראיתי בפסל משמעות אחרת יותר גלובלית

    עולם מערבי/עולם שלישי , נראה לי שלדמות מטה יש תוי פנים אפריקאים

    שנה טובה 

     המציאות היא בעיני המתבונן ...

     

      20/9/09 09:03:


    לפני שקראתי את הכותרת ,

    אני ראיתי בפסל משמעות אחרת יותר גלובלית

    עולם מערבי/עולם שלישי , נראה לי שלדמות מטה יש תוי פנים אפריקאים

     

    שנה טובה 

      16/9/09 11:57:

    צטט: anata1000 2009-09-16 11:51:56

    מהממם, למרות שבתמונה הבאה צריך להפוך..

     את צודקת ... אבל התמונה ההפוכה מייצגת בד"כ את החייםהאמתיים ... הלא כן ?

     

     

      16/9/09 11:51:

    מהממם, למרות שבתמונה הבאה צריך להפוך..
      12/9/09 20:58:

    צטט: טומבוי 2009-09-12 18:21:57

    יש מקומות שזה הפוך.... אבל לא אפרט.....

     אין ספק !

     אסתכן בניחוש ואומר כי בד"כ זה הפוך ...

     

      12/9/09 18:21:
    יש מקומות שזה הפוך.... אבל לא אפרט.....
      12/9/09 06:51:

    צטט: pbiba 2009-09-11 21:47:17

    צילום יפה מאד..

    צריך להביט בו ארוכות כדי להבינו...

    תחיה האהבה..

    זוגיות יפה.

    *

      תודה פנינה .

      כשיש כוח , סיבולת וסבלנות - אפשר כנראה הכל ...

     

      11/9/09 21:47:

    צילום יפה מאד..

    צריך להביט בו ארוכות כדי להבינו...

    תחיה האהבה..

    זוגיות יפה.

    *

      5/9/09 08:36:

    צטט: יוסי בר-אל 2009-09-04 23:44:23

    צטט: milina 2009-09-04 23:41:26

    תמונת נישואין ,משקפת את המציאות לחלוטין

     נכון גם בעיני .  בשל כך שמתי אותה כאן ...

     תודה .

     

    להגיד שהתמונה משקפת את המציאות לחלוטין זו הכללה.

    יש זוגות שהיה מתאים להם פסל הפוך ולא,הגבר בפסל ההוא לא יאחוז בידיו את המאזניים כי הוא לא חושב לרגע שהן נחוצות,גם לא למדידת המסה שלו,אף על פי שהוא נושא כרס לתפארת.

    לא בכל זוגיות האשה דומיננטית,ישנם זוגות שהגבר מאוד דומיננטי ושולט,הוא זה שמנהל את העניינים הכספיים בבית והוא זה שמחליט את ההחלטות ורק על פיו ישק דבר.

    מאוד נוח לחשוב וזו גם סטיגמה ידועה שאחרי שנישאים האשה תופסת פיקוד,כל זה מגיע מתוך התפיסה שהגבר מאבד את החופש המיני שלו לאחר נישואיו ועליו להיות נאמן לאשתו בניגוד לאופיו האבולוציוני לפזר את זרעו אצל הרבה נשים למען ההמשכיות שלו.

     

    וזו שכתבה למטה היצור מתבקשת לסור לרחוב ולשים לב למציאות שבה רוב הנשים אינן במידה 36 וגם לא 40

    נשים אמיתיות הן נשים מלאות ושמנות,זו המציאות.

     

     

     

      5/9/09 08:35:

    צטט: לכלילדמגיע 2009-09-05 08:03:04

    הי, אני הבנתי את התמונה, האיש שמלמטה, עוזר ליצור שעל כתפיו להחליף ת'מנורה...

     כל אחד רואה את המציאות דרך פריזמה שונה לחלוטין ...

     

      5/9/09 08:03:
    הי, אני הבנתי את התמונה, האיש שמלמטה, עוזר ליצור שעל כתפיו להחליף ת'מנורה...
      4/9/09 23:44:

    צטט: milina 2009-09-04 23:41:26

    תמונת נישואין ,משקפת את המציאות לחלוטין

     נכון גם בעיני .  בשל כך שמתי אותה כאן ...

     תודה .

     

      4/9/09 23:41:

    תמונת נישואין ,משקפת את המציאות לחלוטין
      3/9/09 14:33:

    צטט: אוהבת תה קינמון 2009-09-03 14:24:30
    אני אהבתי את המאזניים שהגברת מחזיקה.

    יש בהם אמירה מאוד משמעותית לדעתי,מעבר למסת גוף,אם לפני החלטה להתגרש אנשים ישימו על כפות המאזניים את הטיעונים לכאן ולכאן לעיתים יגלו שבעצם השד לא נורא כל כך ולא חייבים למהר לפרק את המסגרת.

     

     הנשים הן אלו אשר בד"כ אוחזות במאזני הצדק ועל כן רוב הזמן הצדק אתן ...

     ובאשר להמשך - אני מסכים .  אין לך מושג כמה אני מסכים .

      3/9/09 14:24:


    אני אהבתי את המאזניים שהגברת מחזיקה.

    יש בהם אמירה מאוד משמעותית לדעתי,מעבר למסת גוף,אם לפני החלטה להתגרש אנשים ישימו על כפות המאזניים את הטיעונים לכאן ולכאן לעיתים יגלו שבעצם השד לא נורא כל כך ולא חייבים למהר לפרק את המסגרת.

      31/8/09 00:53:

    צטט: ליטל שמר חיים 2009-08-30 23:09:13

    מרכז הכובד...

    ויקיפדיה: נקודה במרחב שמסת המערכת כולה מתנהגת לצרכים רבים כאילו היא מרוכזת בה.

     

     אהבתי ...

     

      30/8/09 23:09:

    מרכז הכובד...

    ויקיפדיה: נקודה במרחב שמסת המערכת כולה מתנהגת לצרכים רבים כאילו היא מרוכזת בה.

      30/8/09 20:25:

    צטט: jessielove 2009-08-30 17:35:31

    פסל נהדר.

    הפרשנות קשה משהו, לא?

     זה ענין של השקפה ...  הלא כן ?

    אבל את יכולה להציע משהו אחר ...

     

      30/8/09 17:35:

    פסל נהדר.

    הפרשנות קשה משהו, לא?

      30/8/09 15:08:
    הוא לא כבד, הוא אחותי
      29/8/09 19:25:

    צטט: יוסי בר-אל 2009-08-29 15:08:56

    צטט: דור-ים 2009-08-29 09:39:47

    הת מונה אכן קשה לצפייה - את הכותרת אתה נתת...

     התמונה או המשמעות ? ? ?

    גם    וגם...

     

     

      29/8/09 15:10:

    צטט: שְׁלוֹמִית 2009-08-29 14:13:35

    מה עוד ניתן לראות פה?

    הוא מאוד חזק..

    רוצה להראות שהוא יכול?! :)

    אפשר היה להכתיר את הפסל בשם "עיקרון ההכבדה"

    קריצה

    וחוץ מזה...

    המוט של מאזני הצדק מאוד גבוה,

    אז.. בהיותה תלויה בכוחו,

    היא נושאת עבורו את מאזני הצדק............

    חיוך

     

      אני אוהב את נקודת המבט שלך , את הפרשנות ואת תובנות החיים

     

      29/8/09 15:08:

    צטט: דור-ים 2009-08-29 09:39:47

    הת מונה אכן קשה לצפייה - את הכותרת אתה נתת...

     התמונה או המשמעות ? ? ?

     

      29/8/09 15:08:

    צטט: גלי באטוס 2009-08-29 02:18:55

    יקירי, יש משהו שאני צריכה לדעת...???

    קריצה

      אין שום דבר חדש .  את יודעת הכל .   ה כ ל ... 

     

      29/8/09 15:07:

    צטט: שטוטית_יצאהלסידורים 2009-08-28 18:39:39

    חחחחחחחחחחחחחחחחחח

    טופ מעולם לא הייתי נשואה

    אז יכולהיות שצדקתי :))

     

    אגב מה זה הפסל הזה?

     

    *

    שבת שלום

    }{שטוטית

      למרות דרך החתחתים שהרוב עוברים בסיטואציה הזו נראה לי כי בכ"ז פספסת משהו ( למרות כי טרם מאוחר מלנסות ... ).

      זו תמונה אחת מאוסף פסלים מיוחדים אשר אספתי.

     

      29/8/09 15:04:

    צטט: חבצלת בעיר 2009-08-28 15:00:48

    איזה אופטימיות..

    מי למעלה,

    מי למטה?רגוע

      אופטימיות זה שם המשחק ... הלא כן ?

      תלוי מי מביט ( ובעיקר מתי ... ) 

      תודה סמדר !

     

     

      29/8/09 15:02:

    צטט: Orlyy 2009-08-28 12:25:10

    אכן...כל מילה מיותרת:)

      תודה !

     

      29/8/09 14:13:

    מה עוד ניתן לראות פה?

     

     

    הוא מאוד חזק..

    רוצה להראות שהוא יכול?! :)

     

    אפשר היה להכתיר את הפסל בשם "עיקרון ההכבדה"

    קריצה

     

     

    וחוץ מזה...

    המוט של מאזני הצדק מאוד גבוה,

    אז.. בהיותה תלויה בכוחו,

    היא נושאת עבורו את מאזני הצדק............

     

    חיוך

     

      29/8/09 09:39:
    הת מונה אכן קשה לצפייה - את הכותרת אתה נתת...
      29/8/09 02:18:

     

    יקירי,

    יש משהו שאני צריכה לדעת...???

    קריצה

      28/8/09 18:39:

    חחחחחחחחחחחחחחחחחח

    טופ מעולם לא הייתי נשואה

    אז יכולהיות שצדקתי :))

     

    אגב מה זה הפסל הזה?

     

    *

    שבת שלום

    }{שטוטית

      28/8/09 15:00:


    איזה אופטימיות..

    מי למעלה,

    מי למטה?רגוע

      28/8/09 12:25:
    אכן...כל מילה מיותרת:)

    פריטים נוספים בגלריה