כותרות TheMarker >
    ';

    תגובות (106)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
      14/10/19 13:09:

    צטט: מכבית- coach לכתיבה 2019-10-14 12:52:49

    ישן אבל מדויק. שנה טובה

    זה תמיד נכון חיוך ולא פשוט כזה.... שנה טובה גם לך! 

    ישן אבל מדויק. שנה טובה
      13/10/18 09:30:

    צטט: רונית אברהם 2018-10-12 21:34:24

    מקסים! אמצתי :) חיוך
      13/10/18 09:30:

    צטט: * חיוש * 2018-10-12 19:06:31

    שרי'לה יקרה לי נשיקה

    ברוכה השבה, הרגשנו מאוד בחסרונך

    נהדר שהקפיצו את התמונה הזו ואת המסר שתקף תמיד

    מצטרפת לכל מילה ומילה שכתבת

    הבאתי מהנייט :

    הפתגם: “אֵיזֶהוּ עָשִׁיר? - הַשָּׂמֵחַ בְּחֶלְקוֹ” (מסכת אבות ד ,א)

    מחנך את האדם לשמוח במה שיש לו.  לראות את חצי הכוס המלאה.


    על פי סיפרו של ד"ר ג'וזף מרפי / כוחו של תת המודע

    " אושר הוא מצב נפשי, בידכם לבחור באושר.

    הדבר אולי נראה פשוט באופן יוצא מהכלל,  ואמנם כך הוא.

    אפשר שזאת הסיבה לכך שאנשים מועדים בדרכם לאושר,

    אולי אינם רואים את פשטות הדרך אל האושר.

    הדברים הגדולים והנהדרים בחיים הם הפשוטים, הדינמיים והיצירתיים.

    הם מביאים לבריאות טובה ולאושר "

     

    * כוכב אהבה והמון חיבוקים אוהבים

    שבת נהדרת ומלאה באושר לכולנו
    כל מילה בסלע.... תודה, חיבוק ונשיקה נשיקה

      13/10/18 09:30:

    צטט: תכשיט 2018-10-12 16:53:42

    שבת טובה ומאושרת יקירה... תודה חמודה נשיקה
      12/10/18 21:34:
    מקסים! אמצתי :)
      12/10/18 19:06:

    שרי'לה יקרה לי נשיקה

    ברוכה השבה, הרגשנו מאוד בחסרונך

    נהדר שהקפיצו את התמונה הזו ואת המסר שתקף תמיד

    מצטרפת לכל מילה ומילה שכתבת

    הבאתי מהנייט :

    הפתגם: “אֵיזֶהוּ עָשִׁיר? - הַשָּׂמֵחַ בְּחֶלְקוֹ” (מסכת אבות ד ,א)

    מחנך את האדם לשמוח במה שיש לו.  לראות את חצי הכוס המלאה.


    על פי סיפרו של ד"ר ג'וזף מרפי / כוחו של תת המודע

    " אושר הוא מצב נפשי, בידכם לבחור באושר.

    הדבר אולי נראה פשוט באופן יוצא מהכלל,  ואמנם כך הוא.

    אפשר שזאת הסיבה לכך שאנשים מועדים בדרכם לאושר,

    אולי אינם רואים את פשטות הדרך אל האושר.

    הדברים הגדולים והנהדרים בחיים הם הפשוטים, הדינמיים והיצירתיים.

    הם מביאים לבריאות טובה ולאושר "

     

    * כוכב אהבה והמון חיבוקים אוהבים

    שבת נהדרת ומלאה באושר לכולנו

      12/10/18 16:53:
    שבת טובה ומאושרת יקירה...
      12/10/18 15:12:

    צטט: שטוטית 2018-10-12 08:50:36

    א ו ש ר. צודקת, קראתי כל מילה. עכשיו מחכה לפוסט חדש שלך ו/או לצילומים מהטיול . ברוכה השווה :)

    תודה רבה מותק ♥♥ 

      12/10/18 08:50:
    א ו ש ר. צודקת, קראתי כל מילה. עכשיו מחכה לפוסט חדש שלך ו/או לצילומים מהטיול . ברוכה השווה :)
      11/10/18 20:54:

    צטט: flora2001 2018-10-11 18:59:51

    מאוד יפה את הגדרת את האושר. כלום ממה שיש לנו לא מובן מאליו. כשאני עצובה ,חושבת על מה שיש לי ואומרת תודה ,על מה שעדיין יכולה לעשות ,לא מתייסרת עבור מה שכבר לא יכולה לעשות .ולא שוכחת לחייך ☺

    בדיוק. ותמיד טוב להזכיר לעצמנו את זה.... תודה שהקפצת לי תמונה עם מסר חשוב! נשיקה

      11/10/18 18:59:
    מאוד יפה את הגדרת את האושר. כלום ממה שיש לנו לא מובן מאליו. כשאני עצובה ,חושבת על מה שיש לי ואומרת תודה ,על מה שעדיין יכולה לעשות ,לא מתייסרת עבור מה שכבר לא יכולה לעשות .ולא שוכחת לחייך ☺
      26/10/12 00:28:
    לא סתם נאמר איזהו העשיר השמח בחלקו.
      25/10/12 23:43:

    צטט: הדס זיגדון 2012-10-25 23:32:47

    שרי

     

    "אֵיזֶהוּ עָשִׁיר? – הַשָּׂמֵחַ בְּחֶלְקוֹ"

     

    המשפט שאני הכי מחזיקה ממנו !

     

    והוא בעיניי המפתח לחיים טובים

    כן, לשמוח במה שיש, לא לקחת כמובן מאליו. 

    ולא מדובר בעושר חומרני בכלל
    אלא בעושר של הרבה תכונות
    שאם משכילים לנהוג על פיהם

    מובטח בהחלט להיות מאושרים

    צריך רק לזכור את זה חיוך 

    בעיניי
    זה אנחנו שמחליטים להיות מאושרים
    המפתח לאושר הוא בידינו...

    ו - צריך לדבוק בהחלטה ~~~ 

    לילה טוב
    מהדס.* ~~~ ♥

     

      25/10/12 23:32:

    שרי

     

    "אֵיזֶהוּ עָשִׁיר? – הַשָּׂמֵחַ בְּחֶלְקוֹ"

     

    המשפט שאני הכי מחזיקה ממנו !

     

    והוא בעיניי המפתח לחיים טובים

     

    ולא מדובר בעושר חומרני בכלל
    אלא בעושר של הרבה תכונות
    שאם משכילים לנהוג על פיהם

    מובטח בהחלט להיות מאושרים

     

    בעיניי
    זה אנחנו שמחליטים להיות מאושרים
    המפתח לאושר הוא בידינו...

     

    לילה טוב
    מהדס.*

      25/10/12 08:03:

    צטט: מאיה113 2012-10-25 04:58:15

    *אושר לחייך כל הזמן לחיות את ההווה בשמחה:))יום קסם

     בהחלט ~~~ מאיה החייכנית חיוך ♥

      25/10/12 04:58:
    *אושר לחייך כל הזמן לחיות את ההווה בשמחה:))יום קסם
      23/4/11 17:40:

    צטט: שריתוש' 2011-04-22 23:13:54

    *****

    טוב שהזכרת לי!!! חיוך

      22/4/11 23:13:
    *****
      2/2/11 12:08:

    צטט: *גילה 2011-02-02 09:45:17

    כבר הגבתי - אך שוב אומר לך יקירתי שזו נקודה חשובה ביותר.

    אכן, האושר האמיתי זה לדעת להנות ממה שכבר יש לך....*

     ♥♥♥ - הרבה פעמים שוכחים את זה . . . - תודה.

      2/2/11 09:45:
    כבר הגבתי - אך שוב אומר לך יקירתי שזו נקודה חשובה ביותר.

    אכן, האושר האמיתי זה לדעת להנות ממה שכבר יש לך....*
      28/12/10 18:56:

    צטט: צבע השרב 2010-12-28 18:46:07

    כן.

    בדיוק.

    מה שיש אינו מובן מאליו

    ♥!! 

     

      28/12/10 18:46:

    כן.

    בדיוק.

    מה שיש אינו מובן מאליו

     

      26/12/10 22:35:

    ארז,

    תודה להסבר!

    אויש . . . כזה מפותל

    ומתפלפל . . . צוחק

    מזכיר לי לימודי תושב"ע בתיכון . . .

      26/12/10 22:01:

    האמת, שהאמרה הזו מיוחסת לגוסטב פלובר  שהיה ידוע בהפיכת הציניות לאומנות,

    מה שאני מבין מזה זה כך קריצה

    מי שגם חכם מאוד, גם ההיפך מאנוכי וגם לא בריא לא יכול להיות מאושר מכיוון שאם הוא חכם

    ולא בריא, איך יהיה מאושר.

    מי שהוא טיפש אנוכי ובריא, אז ברור שיהיה מאושר, קודם כל בגלל שהוא טיפש (אין שכל אין דאגות), דבר שני הוא אנוכי, לא דואג לאף אחד חוץ מעצמו ודבר שלישי בריא, איך לא יהיה מאושר ?

    עכשיו השיא של השיאים: אם חסרה הטיפשות כלומר יש חכמה + אנוכיות + בריאות טובה

    אדם כזה תמיד ירגיש שמשהו חסר לו ואז איך יוכל להיות מאושר ?

    פילוסופיה בגרוש צוחק

    מה שבטוח זה שאם אין בריאות אז מאוד קשה להיות מאושר, בקשר לחכמה ולאנוכיות אני לא בטוח.


    צטט: sari10 2010-12-26 19:27:52

    צטט: דואלי 2010-12-26 16:32:53

    בדף הפרופיל שלי שמתי את האמרה הבאה שאני מאוד מתחבר אליה:

     

    שלושה דברים נדרשים כדי להיות מאושר: טיפשות, אנוכיות ובריאות טובה,
    אבל אם הטיפשות חסרה, כל המבנה הזה מתמוטט.

    ראיתי את מה שכתבת בפרופיל שלך,

    והאמת? לא בדיוק הבנתי . . .

    אפש/ר לקבל הסבר למה זה מה שנדרש לדעתך? :)


    מכיוון שהעלית את הנושא הסתקרנתי לראות מה כתוב על הנושא בויקי וזה מה שמצאתי:


    אושר הוא רגש, המבטא את מצבו הנפשי של האדם שמקורו בהנאה וסיפוק. האושר מתאפיין בהרגשה חזקה של שמחת חיים, התלהבות, רוגע ותקווה וסימנים חיצוניים, כמו חיוך, צחוק או שמחה. מצב של אושר כולל הרגשה טובה, בריאות, ביטחון, תענוג, שביעות רצון, שלוות נפש ואהבה.

    לזה אני דווקא מסכימה!

    ניתן גם לתאר אושר כמצב של היעדר סבל, דיכאון, שכול, חרדה וכאב.

    זה ממש לא אושר . . . לטעמי? - אדישות . . .

    ולו סממנים פנימיים, כמו תחושות של

    מחקרים עדכניים מצאו כי יש מקומות מיוחדים הפעילים במוח כשאדם מרגיש רגש חיובי ומקומות אחרים הפעילים בזמן רגש שלילי. מקומות אלו פעילים אפילו אצל תינוקות בני שנה כשמראים להם פרצוף מחייך וכועס, בהתאמה.

     זה נכון!!!

    האמת שרק מלקרוא את ההגדרה הזו אפשר לחטוף דיכאון קריצה

     למה??? צוחק

     

     

     

      26/12/10 19:27:

    צטט: דואלי 2010-12-26 16:32:53

    בדף הפרופיל שלי שמתי את האמרה הבאה שאני מאוד מתחבר אליה:

     

    שלושה דברים נדרשים כדי להיות מאושר: טיפשות, אנוכיות ובריאות טובה,
    אבל אם הטיפשות חסרה, כל המבנה הזה מתמוטט.

    ראיתי את מה שכתבת בפרופיל שלך,

    והאמת? לא בדיוק הבנתי . . .

    אפש/ר לקבל הסבר למה זה מה שנדרש לדעתך? :)


    מכיוון שהעלית את הנושא הסתקרנתי לראות מה כתוב על הנושא בויקי וזה מה שמצאתי:


    אושר הוא רגש, המבטא את מצבו הנפשי של האדם שמקורו בהנאה וסיפוק. האושר מתאפיין בהרגשה חזקה של שמחת חיים, התלהבות, רוגע ותקווה וסימנים חיצוניים, כמו חיוך, צחוק או שמחה. מצב של אושר כולל הרגשה טובה, בריאות, ביטחון, תענוג, שביעות רצון, שלוות נפש ואהבה.

    לזה אני דווקא מסכימה!

    ניתן גם לתאר אושר כמצב של היעדר סבל, דיכאון, שכול, חרדה וכאב.

    זה ממש לא אושר . . . לטעמי? - אדישות . . .

    ולו סממנים פנימיים, כמו תחושות של

    מחקרים עדכניים מצאו כי יש מקומות מיוחדים הפעילים במוח כשאדם מרגיש רגש חיובי ומקומות אחרים הפעילים בזמן רגש שלילי. מקומות אלו פעילים אפילו אצל תינוקות בני שנה כשמראים להם פרצוף מחייך וכועס, בהתאמה.

     זה נכון!!!

    האמת שרק מלקרוא את ההגדרה הזו אפשר לחטוף דיכאון קריצה

     למה??? צוחק

     

     

      26/12/10 16:32:

    בדף הפרופיל שלי שמתי את האמרה הבאה שאני מאוד מתחבר אליה:

     

    שלושה דברים נדרשים כדי להיות מאושר: טיפשות, אנוכיות ובריאות טובה,
    אבל אם הטיפשות חסרה, כל המבנה הזה מתמוטט.


    מכיוון שהעלית את הנושא הסתקרנתי לראות מה כתוב על הנושא בויקי וזה מה שמצאתי:


    אושר הוא רגש, המבטא את מצבו הנפשי של האדם שמקורו בהנאה וסיפוק. האושר מתאפיין בהרגשה חזקה של שמחת חיים, התלהבות, רוגע ותקווה וסימנים חיצוניים, כמו חיוך, צחוק או שמחה. מצב של אושר כולל הרגשה טובה, בריאות, ביטחון, תענוג, שביעות רצון, שלוות נפש ואהבה. ניתן גם לתאר אושר כמצב של היעדר סבל, דיכאון, שכול, חרדה וכאב. ולו סממנים פנימיים, כמו תחושות של

    מחקרים עדכניים מצאו כי יש מקומות מיוחדים הפעילים במוח כשאדם מרגיש רגש חיובי ומקומות אחרים הפעילים בזמן רגש שלילי. מקומות אלו פעילים אפילו אצל תינוקות בני שנה כשמראים להם פרצוף מחייך וכועס, בהתאמה.

     

    האמת שרק מלקרוא את ההגדרה הזו אפשר לחטוף דיכאון קריצה

     

     

      26/12/10 06:15:

    צטט: **גילה** 2010-12-26 06:05:21

    צודקת - צריך לדעת לאהוב את מה שיש לנו כשיש לנו, ולא לקום יום אחד ולהבין ש"פעם, כשהיה לנו, היינו מאושרים, חבל שלא הערכנו..."
    נכון גילה, וזה קורה לאנשים הרבה פעמים . . .
    אכן, מי שיודע להעריך את מה שיש לו גם כשיש לו ולא רק כשזה נלקח ממנו - הוא מאושר ***

    אז נשתדל להיות במודעות,

    כך נהיה יותר מאושרים בהווה! נשיקה 

      26/12/10 06:12:

    צטט: pbiba 2010-07-29 00:25:02

    כמה מילים לאושר...
    היטבת לבטא את האושר במילים.
    אכן..
    אושר.
    תודה לשיתוף.
    נהניתי לקרוא ולראות את התמונה.
    *

     תודה פנינה! נשיקה

      26/12/10 06:05:
    צודקת - צריך לדעת לאהוב את מה שיש לנו כשיש לנו, ולא לקום יום אחד ולהבין ש"פעם, כשהיה לנו, היינו מאושרים, חבל שלא הערכנו..."

    אכן, מי שיודע להעריך את מה שיש לו גם כשיש לו ולא רק כשזה נלקח ממנו - הוא מאושר ***
      29/7/10 00:25:
    כמה מילים לאושר...
    היטבת לבטא את האושר במילים.
    אכן..
    אושר.
    תודה לשיתוף.
    נהניתי לקרוא ולראות את התמונה.
    *
      26/7/10 16:59:

    צטט: דניאל ש 2010-07-26 12:53:07

    שרי יקרה..
    כמה יפה מה ששמת פה.
    ********

    תודההה! 

      26/7/10 16:59:

    צטט: *גילה* 2010-07-26 09:44:15

    ****
    סוף סוף חזרו כוכביי :--)

    את מתוקה את.

    לכי לבלות! זו החופשה שלך! נשיקה 

      26/7/10 16:58:

    צטט: רוז. 2010-07-25 22:59:11

    כמה נכון.
    אוהבת את המלל ואת הצילום.
    החיבור ביניהם נפלא.
    אוהבת אותך מאד.
    *

    תודה יקירתי, גמאני נשיקה 

      26/7/10 12:53:
    שרי יקרה..
    כמה יפה מה ששמת פה.
    ********
      26/7/10 09:44:
    ****
    סוף סוף חזרו כוכביי :--)
      25/7/10 22:59:
    כמה נכון.
    אוהבת את המלל ואת הצילום.
    החיבור ביניהם נפלא.
    אוהבת אותך מאד.
    *
      25/7/10 18:00:

    צטט: ג'אן דארק 2010-07-25 12:31:46

    לו רק ידענו ללמוד מחכמינו וליישם את מה שהם לימדונו מזמן "אשרי האיש השמח בחלקו", אבל, הם גם אלה שאמרו "מיהו חכם הלומד מכל אדם" ואנחנו, כנראה, לא הגענו עדיין לחוכמה הרצויה על-מנת להעריך ולהסתפק במה שיש לנו...
    יש לציין שמחקרים הוכיחו, למרות הדיעה הרווחת בקרב בני האדם, שאין שום קורלציה בין אושר לבין ממון,
    חוכמה לחיים *
    ג'אן

    אכן, וברור שאין קורלציה בין אושר לממון,

    זו רק סוג של אשליה :) 

      25/7/10 17:58:

    צטט: סוקראטס 1 2010-07-25 09:26:02

    יקירתי
    אין ספק שהיום יש לנו את הכלים למדוד בצורה מושכלת ומדוייקת את נושא האושר.
    וצודקת לחלוטין דגניה חברתי לקפה שכתבה כאן שלעיתים לוקח חיים שלמים ללמוד זאת
    יפה מאד הפוסט שלך שרי
    ושבוע נפלא
    סוקראטס

    תודה פול נשיקה 

      25/7/10 12:31:

    לו רק ידענו ללמוד מחכמינו וליישם את מה שהם לימדונו מזמן "אשרי האיש השמח בחלקו", אבל, הם גם אלה שאמרו "מיהו חכם הלומד מכל אדם" ואנחנו, כנראה, לא הגענו עדיין לחוכמה הרצויה על-מנת להעריך ולהסתפק במה שיש לנו...
    יש לציין שמחקרים הוכיחו, למרות הדיעה הרווחת בקרב בני האדם, שאין שום קורלציה בין אושר לבין ממון,
    חוכמה לחיים *
    ג'אן

      25/7/10 09:26:
    יקירתי
    אין ספק שהיום יש לנו את הכלים למדוד בצורה מושכלת ומדוייקת את נושא האושר.
    וצודקת לחלוטין דגניה חברתי לקפה שכתבה כאן שלעיתים לוקח חיים שלמים ללמוד זאת
    יפה מאד הפוסט שלך שרי
    ושבוע נפלא
    סוקראטס
      24/7/10 18:01:

    צטט: דגנייה 2010-07-23 22:23:23

    אכן, אושר הוא "מדעי" ההסתפקות בחלקנו...
    ולפעמים לוקח חיים שלמים ללמוד את זה

     לפעמים . . . ולפעמים פחות חיוך

      23/7/10 22:23:
    אכן, אושר הוא "מדעי" ההסתפקות בחלקנו...
    ולפעמים לוקח חיים שלמים ללמוד את זה
      23/7/10 18:56:

    צטט: תמו'ש 2010-07-23 18:11:26

    אושר מוצאת בדברים הקטנים שכבר נוכחים.
    לשמחתי אני חיה את היום כי זה הכי עכשוי.
    ותמיד אומרת שאחרי המבול..חח
    תודה על משפטי המחץ הנפלאים לחיים.
    שבת מבורכת לך חברתי היקרה

     תודה תמי. את? מיוחדת את! נשיקה

      23/7/10 18:55:

    צטט: ליריתוש 2010-07-23 11:55:23

    שריל'ה,
    אושר הוא לראות אצלך תמונה כזו יפה לכבוד שבת, מלאת חן ותום של ילדות שאנו כבר מזמן שכחנו.
    המוטיב המרכזי אצלי הוא ששום דבר לא מובן מאליו, כל מה שאוכל להשיג הוא מתנה.
    עם זאת, אני בטוחה שגם אני לוקה לא אחת בקטע של הכרה במשהו רק כשהוא לא נמצא.
    כי כולנו, זה הטבע שלנו, טבע מסויים שאולי מתעצל להגיד תודה כל הזמן על כל דבר...
    והבאת לנו עצירה קטנה כדי להיזכר -
    תודה!

    את חמודה, תמיד מחממת לי את הלב.

    נכון, צריך לעצור ולהיזכר,

    כולנו בני אנוש נשיקה 

      23/7/10 18:53:

    צטט: לחישת הלב 2010-07-23 10:27:08

    כמה נכון תיארת זאת יקירה לי.
    לא פעם אנחנו שוכחים כמה טוב ומאושר לנו
    עד שמגיעה דבר נורא המביא אותנו
    לבקש לנו שוב את השיגרה שבעיני מבורכת
    ובה רגעי אושר רבים.
    אהבתי את התמונה.
    נפלא.
    תודה.
    חיבוק לסופ"ש נהדר יפתי.

     שמחה לראות אותך אצלי,

    תודה ושבת טובה גם לך!

      23/7/10 18:52:

    צטט: דנטן 2010-07-23 10:12:26

    יפה מאד מאד.
    *

    חיוך 

      23/7/10 18:51:

    צטט: יעל שדר 2010-07-23 08:54:28

    שרי
    מסכימה עם כל מילה.
    אני עברתי את השינוי הגדול שלי בחיים, בתפיסת העולם כאשר הקרקע נשמטה מרגליי, וכל ה"יש" לא היה מספיק בשבילי. רק אז למדתי להעריך את מה שיש במקום להתמקד במה שאין ובזכות ההתבוננות הזו היום אני יכולה להעיד על עצמי שמאושרת.
    ודבר נוסף: אושר זה בעיניי האוסף של הרגעים הקטנים, לא תמיד צריך לחכות לאיזה דבר גדול שנשיג אותו, אלא להנות מהדברים הפשוטים ביומיום ואז יש לנו שרשרת של אושר.
    תודה ושבת מאושרת לך
    יעל

    מסכימה לחלוטין, בד"כ האושר בנוי מהרגעים הקטנים! נשיקה 

      23/7/10 18:50:

    צטט: רק s 2010-07-23 00:50:36

    אמיתי מספיק וצריך לזכור
    שאני כל יום מודה על הדברים שעושים אותי מאושרת

     נשיקה

      23/7/10 18:11:
    אושר מוצאת בדברים הקטנים שכבר נוכחים.
    לשמחתי אני חיה את היום כי זה הכי עכשוי.
    ותמיד אומרת שאחרי המבול..חח
    תודה על משפטי המחץ הנפלאים לחיים.
    שבת מבורכת לך חברתי היקרה
      23/7/10 17:39:

    צטט: rinagili 2010-07-23 00:01:48

    מסכימה איתך יקירה
    והתמונה מהממת

    בהקשר לתמונה . . . חשבתי עליך רינה נשיקה 

      23/7/10 17:38:

    צטט: til4 2010-07-22 23:45:05

    אכן טרוויאלי.
    בני

    לפעמים קצת שוכחים את מה שטריויאלי . . . :) 

      23/7/10 17:37:

    צטט: or6 2010-07-22 22:11:39

    *.
    מעולה.
    שבת שלום.

    חיוך 

      23/7/10 17:36:

    צטט: גליתיי 2010-07-22 21:38:02

    לכל אדם יש רגעים של אושר
    חשוב רק לשים לב אליהם
    ולהעריך כל רגע כזה..
    אהבתי !

    נכון, תודה! 

      23/7/10 11:55:
    שריל'ה,
    אושר הוא לראות אצלך תמונה כזו יפה לכבוד שבת, מלאת חן ותום של ילדות שאנו כבר מזמן שכחנו.
    המוטיב המרכזי אצלי הוא ששום דבר לא מובן מאליו, כל מה שאוכל להשיג הוא מתנה.
    עם זאת, אני בטוחה שגם אני לוקה לא אחת בקטע של הכרה במשהו רק כשהוא לא נמצא.
    כי כולנו, זה הטבע שלנו, טבע מסויים שאולי מתעצל להגיד תודה כל הזמן על כל דבר...
    והבאת לנו עצירה קטנה כדי להיזכר -
    תודה!
      23/7/10 10:27:
    כמה נכון תיארת זאת יקירה לי.
    לא פעם אנחנו שוכחים כמה טוב ומאושר לנו
    עד שמגיעה דבר נורא המביא אותנו
    לבקש לנו שוב את השיגרה שבעיני מבורכת
    ובה רגעי אושר רבים.
    אהבתי את התמונה.
    נפלא.
    תודה.
    חיבוק לסופ"ש נהדר יפתי.
      23/7/10 10:12:
    יפה מאד מאד.
    *
      23/7/10 08:54:
    שרי
    מסכימה עם כל מילה.
    אני עברתי את השינוי הגדול שלי בחיים, בתפיסת העולם כאשר הקרקע נשמטה מרגליי, וכל ה"יש" לא היה מספיק בשבילי. רק אז למדתי להעריך את מה שיש במקום להתמקד במה שאין ובזכות ההתבוננות הזו היום אני יכולה להעיד על עצמי שמאושרת.
    ודבר נוסף: אושר זה בעיניי האוסף של הרגעים הקטנים, לא תמיד צריך לחכות לאיזה דבר גדול שנשיג אותו, אלא להנות מהדברים הפשוטים ביומיום ואז יש לנו שרשרת של אושר.
    תודה ושבת מאושרת לך
    יעל
      23/7/10 00:50:
    אמיתי מספיק וצריך לזכור
    שאני כל יום מודה על הדברים שעושים אותי מאושרת
      23/7/10 00:01:
    מסכימה איתך יקירה
    והתמונה מהממת
      22/7/10 23:45:
    אכן טרוויאלי.
    בני
      22/7/10 22:11:
    *.
    מעולה.
    שבת שלום.
      22/7/10 21:38:
    לכל אדם יש רגעים של אושר
    חשוב רק לשים לב אליהם
    ולהעריך כל רגע כזה..
    אהבתי !
      22/7/10 21:34:

    צטט: השרקרק 2010-07-22 21:32:19

    אותי לימדו אושר בא מהסתפקות במועט.

    צנוע חיוך 

      22/7/10 21:34:

    צטט: אהבת לוטוס הזהב 2010-07-22 21:16:00

    כרגיל איתך שרי, קודם כל כוכב כדי שלא יאזל, את התגובה.... בהמשך.

    מצחיקולה נשיקה 

      22/7/10 21:32:
    אותי לימדו אושר בא מהסתפקות במועט.
    כרגיל איתך שרי, קודם כל כוכב כדי שלא יאזל, את התגובה.... בהמשך.
      22/7/10 20:58:

    צטט: or-ly22 2010-07-22 20:40:39

    לרצות את מה ,שיש לך
    לרצות לשמר אותו משמעותו, שהוא אושר או
    במלילם אחרות...טוב עבורך.

    סופ'ש נעיםםםםם
    }{

    נכון,

    אבל לפעמים קצת שוכחים מכל הטוב שיש לנו,

    שמים לב יותר למה שחסר לנו.

    אז - לזכור ולהוקיר ולשמוח נשיקה 

      22/7/10 20:57:

    צטט: נ.י.ל.י 2010-07-22 20:32:36

    טבע האדם לא נותן לנו להסתפק לאורך זמן במה שיש לנו!
    כדי ללכת בעקבות התובנה-יש צורך בהרבה תבונה והבנה.....

    וגם תרגול . . .:) בטח שלא קל. 

    חוץ מאלו שבא להם בטבעיות.

      22/7/10 20:55:

    צטט: המספרית 2010-07-22 20:03:50

    כל מילה בסלע!

    אז למה אני לא מסוגלת להפנים את זה?

    *

    אלומה

    חה חה חה . . .

    לא אמרתי שקל כל כך ליישם . . .

    להסכים זה הצעד הראשון :)

    אח"כ להתחיל לתרגל. 

      22/7/10 20:54:

    צטט: אורית גפני 2010-07-22 19:53:24

    שרי - קשה למצוא משפט שיגדיר את הדברים בצורה יותר קולעת ממה שנכתב ליד התמונה. תובנה ידועה ומובנת - אבל תמיד טוב לקבל תזכורת!

    תודה וסופשבוע נפלא לך !!

     ידעתי שאת . . . במיוחד תסכימי נשיקה

      22/7/10 20:48:

    צטט: ענבל ר נקש 2010-07-22 19:22:10

    זו שאלה מעניינת. יש ימים בהם אני מתעוררת מאושרת, ויש כאלו שלא. גיליתי שאין לזה קשר למשהו חיצוני. אני יכולה להשיג את מה שרציתי ובכל זאת לא להיות מאושרת, ואני יכולה לא להשיג כלום ולהיות מאושרת מאוד עם מה שיש לי. אני משתדלת מאוד לפתח מבט על החיים שרואה קודם כל את היש, ולא מחפש חוסרים וחוסרונות, כי ככה אני מאושרת יותר, אבל בכל זאת יש משהו בפנים שרוצה קצת אחרת, או קצת יותר, או אפילו פשוט שינוי. מצד שני, אם אהיה מאושרת כל הזמן, איך אדע שאני מאושרת?

     חייכת אותי ענבל :)

    יש באמת סוגים שונים של אנשים.

    יש כאלו שתמיד או כמעט תמיד מאושרים,

    זה בא להם מבפנים.

    יש כאלו שתמיד מקטרים ומתלוננים . . .

    ויש על הרצף, אלו אני חושבת רוב האנשים.

      22/7/10 20:45:

    צטט: אצילית1 2010-07-22 19:20:59

    התמונה של התינוקת מהממת ... זה גם אושר בחיים

     כן, זה משהו שבהחלט גורם אושר!

      22/7/10 20:44:

    צטט: אצילית1 2010-07-22 19:20:02

     

    נכון מאד

     

    האושר נמצא בתוכנו ובליבו של האדם ,

    אתה רק צריך לבחור בו.

    עצוב שבני אדם חושבים שהם יכולים

    למצוא אושר באמצעות משהו או מישהו אחר. 

    מאושר זה מי שנותן לעצמו אישור  לחיות בעולם של כייף

    שבת קסומה ומאושרתחיוך

    אהבתי את דבריך אורלי.

    מישהו או משהו יכול גם לגרום אושר,

    אבל המקור לשמחה הוא פנימי. רצוי שיהיה :) 

     

     

     

      22/7/10 20:42:

    צטט: סאלינה 2010-07-22 19:10:32

    צטט: יהודית מליק-שירן 2010-07-22 17:03:36

    האמירה כל כך מדייקת. אושר אמיתי בעיניי הוא הערכה למה שיש לך מבלי לרצות עוד*

    מצטרפת  בכבוד  רב  לתגובתה  של  יהודית..

    צריך  להעריך  את  הרגעים  היפים

    ולהסתכל  תמיד  על  חצי  הכוס  המלאה

    שיש  בחיינו...

    תודה  שרי..

    סופ"ש  נעים  ורגוע !

    סאלינה 

     צריך להשתדל, זה בטוח יעשה לנו רק טוב!

     

      22/7/10 20:41:

    צטט: hilulala 2010-07-22 18:10:01

    האושר חיה חמקמקה, מה שאותי מטריד, האם המלה אושר נגזרת מאותו שורש של אישור....
    ואם כן, אז מה זה אומר.[אשוב כשכוכבים באמתחתי]

    חמקמק? לעיתים.

    לא, לא נראה לי שקשור ל"אישור" :) 

      22/7/10 20:40:
    לרצות את מה ,שיש לך
    לרצות לשמר אותו משמעותו, שהוא אושר או
    במלילם אחרות...טוב עבורך.

    סופ'ש נעיםםםםם
    }{
      22/7/10 20:40:

    צטט: ~יעל~ 2010-07-22 18:07:37

    האושר לא מובן מאליו
    צריך לכון ולהתכוון אליו
    רק אושר ואושר ♥

    נכון, לא מובן מאליו.

    יש אנשים שבא להם יותר בטבעיות ויש שפחות. 

      22/7/10 20:38:

    צטט: debie30 2010-07-22 17:56:28

    שרי,

    היום בעקבות שיר שכתבה סאלינה,

    נזכרתי בשורה מפואמה של טשרניחובסקי,

    "שנים של עמל ורגעים של אושר"

    רגעי האושר- אופוריה הם קצרים,

    מיד שמים לעצמנו יעדים חדשים.

    ואולי ברגעים של שלווה ורוגע,

    יודעים להתבונן במה שיש לנו,

    ולשמוח במה שיש,

     

    תודה

    סופשבוע נפלא

    דבי

    אהה, אז צריך הרבה מרגעי הרוגע הללו . . .  

      22/7/10 20:37:

    צטט: אביה אחת 2010-07-22 17:52:33

    שרי יקרה

    אושר לי להגיע כל פעם מחדש אל הפוסטים והאמירות שאת מביאה -
    תודה ושבת מאושרה

    תודה אביה! נשיקה 

      22/7/10 20:36:

    צטט: ידידת אמת 2010-07-22 17:38:24

    והתמונה - מדהימה אוהבתתתתתתתת }{

    גמאני אהבתי!!! 

      22/7/10 20:35:

    צטט: ידידת אמת 2010-07-22 17:37:51

    אכן אושר הוא מה שנמצא בתוכך ...אינך זקוק/ה להשיג מאומה כדי להיות מאושר

    אושר הוא לא חומרי...אושר זהו רגש ורגש לא רוכשים..

    רגש אי אפשר לרכוש   . . . נשיקה 

      22/7/10 20:32:
    טבע האדם לא נותן לנו להסתפק לאורך זמן במה שיש לנו!
    כדי ללכת בעקבות התובנה-יש צורך בהרבה תבונה והבנה.....
      22/7/10 20:03:

    כל מילה בסלע!

    אז למה אני לא מסוגלת להפנים את זה?

    *

    אלומה

      22/7/10 19:53:
    שרי - קשה למצוא משפט שיגדיר את הדברים בצורה יותר קולעת ממה שנכתב ליד התמונה. תובנה ידועה ומובנת - אבל תמיד טוב לקבל תזכורת!

    תודה וסופשבוע נפלא לך !!
      22/7/10 19:22:
    זו שאלה מעניינת. יש ימים בהם אני מתעוררת מאושרת, ויש כאלו שלא. גיליתי שאין לזה קשר למשהו חיצוני. אני יכולה להשיג את מה שרציתי ובכל זאת לא להיות מאושרת, ואני יכולה לא להשיג כלום ולהיות מאושרת מאוד עם מה שיש לי. אני משתדלת מאוד לפתח מבט על החיים שרואה קודם כל את היש, ולא מחפש חוסרים וחוסרונות, כי ככה אני מאושרת יותר, אבל בכל זאת יש משהו בפנים שרוצה קצת אחרת, או קצת יותר, או אפילו פשוט שינוי. מצד שני, אם אהיה מאושרת כל הזמן, איך אדע שאני מאושרת?
      22/7/10 19:20:
    התמונה של התינוקת מהממת ... זה גם אושר בחיים
      22/7/10 19:20:

     

    נכון מאד

     

    האושר נמצא בתוכנו ובליבו של האדם ,

    אתה רק צריך לבחור בו.

    עצוב שבני אדם חושבים שהם יכולים

    למצוא אושר באמצעות משהו או מישהו אחר. 

    מאושר זה מי שנותן לעצמו אישור  לחיות בעולם של כייף

    שבת קסומה ומאושרתחיוך

     

     

     

      22/7/10 19:10:

    צטט: יהודית מליק-שירן 2010-07-22 17:03:36

    האמירה כל כך מדייקת. אושר אמיתי בעיניי הוא הערכה למה שיש לך מבלי לרצות עוד*

    מצטרפת  בכבוד  רב  לתגובתה  של  יהודית..

    צריך  להעריך  את  הרגעים  היפים

    ולהסתכל  תמיד  על  חצי  הכוס  המלאה

    שיש  בחיינו...

    תודה  שרי..

    סופ"ש  נעים  ורגוע !

    סאלינה 

     

      22/7/10 18:10:
    האושר חיה חמקמקה, מה שאותי מטריד, האם המלה אושר נגזרת מאותו שורש של אישור....
    ואם כן, אז מה זה אומר.[אשוב כשכוכבים באמתחתי]
      22/7/10 18:07:
    האושר לא מובן מאליו
    צריך לכון ולהתכוון אליו
    רק אושר ואושר ♥
      22/7/10 17:56:

    שרי,

    היום בעקבות שיר שכתבה סאלינה,

    נזכרתי בשורה מפואמה של טשרניחובסקי,

    "שנים של עמל ורגעים של אושר"

    רגעי האושר- אופוריה הם קצרים,

    מיד שמים לעצמנו יעדים חדשים.

    ואולי ברגעים של שלווה ורוגע,

    יודעים להתבונן במה שיש לנו,

    ולשמוח במה שיש,

     

    תודה

    סופשבוע נפלא

    דבי

      22/7/10 17:52:
    שרי יקרה

    אושר לי להגיע כל פעם מחדש אל הפוסטים והאמירות שאת מביאה -
    תודה ושבת מאושרה
      22/7/10 17:38:

    והתמונה - מדהימה אוהבתתתתתתתת }{

      22/7/10 17:37:

    אכן אושר הוא מה שנמצא בתוכך ...אינך זקוק/ה להשיג מאומה כדי להיות מאושר

    אושר הוא לא חומרי...אושר זהו רגש ורגש לא רוכשים..

      22/7/10 17:29:

    צטט: forte nina 2010-07-22 17:12:40

    אושר בעיני בכלל לא קשור במה שאתה משיג או לא.

    אושר זה לחשוב חיובי , להיות שלם עם עצמך ועם מי שאתה.

    ואם אתה משיג או לא, זה לא נוטל את אושרך.

    כן, אושר זה מצב קיומי,

    אבל דברים שיש לך,

    ולאו דווקא חומריים, יכולים להשפיע.

    מי שמאושר מטבעו, חושב תמיד חיובי

    ותמיד מאושר לו? - אשריו וטוב לו!

    לא כזה פשוט להגיע לכזו הוויה. 

      22/7/10 17:12:

    אושר בעיני בכלל לא קשור במה שאתה משיג או לא.

    אושר זה לחשוב חיובי , להיות שלם עם עצמך ועם מי שאתה.

    ואם אתה משיג או לא, זה לא נוטל את אושרך.

      22/7/10 17:08:

    צטט: Poem 2010-07-22 17:06:39

    : )
    שבת שלום
    נ.

    גם לך חיוך 

      22/7/10 17:08:

    צטט: מירי G 2010-07-22 17:04:14

    לחלוטין לא טריוויאלי, ומאוד מדוייק.
    יפה כתבת.

    נשיקה כן, צריך לחשוב על זה . . . 

      22/7/10 17:07:

    צטט: mi alma 2010-07-22 17:04:06

    מודה בכל רגע על מה שיש לי - עולם ומלואו.

    אין לקחת שום דבר כמובן מאליו.

    שיהיה לך סופ"ש נעים ומאושר בחיק המשפחה!

     תודה. ואת? את בדיוק כזו! חיה את המשפט :)

      22/7/10 17:06:
    : )
    שבת שלום
    נ.
      22/7/10 17:06:

    צטט: יהודית מליק-שירן 2010-07-22 17:03:36

    האמירה כל כך מדייקת. אושר אמיתי בעיניי הוא הערכה למה שיש לך מבלי לרצות עוד*

    אני חושבת שאפשר גם וגם,

    אבל לא לזלזל במה שיש :) 

      22/7/10 17:04:
    לחלוטין לא טריוויאלי, ומאוד מדוייק.
    יפה כתבת.
      22/7/10 17:04:

    מודה בכל רגע על מה שיש לי - עולם ומלואו.

    אין לקחת שום דבר כמובן מאליו.

    שיהיה לך סופ"ש נעים ומאושר בחיק המשפחה!

    האמירה כל כך מדייקת. אושר אמיתי בעיניי הוא הערכה למה שיש לך מבלי לרצות עוד*
      22/7/10 16:58:
    * יפה אהבתי שבת שלום