כותרות TheMarker >
    ';

    פרופיל

    ARMAND
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    עוד גלריות (5)

    AVALON

    17 תמונות

    SINGERS OF THE RAIN

    3 תמונות

    FAM

    11 תמונות

    FREEDOM

    1 תמונות

    פוליטיקאים

    3 תמונות

    NATURE

    2 תמונות

    תגובות (26)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
      2/7/12 22:06:

    סליחה שזה נשמע קצת כמו  ריכולים

    לטעמי הוא שחצן שפועל מאגו בלבד..

    לא דואג לתושבים באמת...

    בטח שלא ראיתי בו איש חינוך...

    אולי באחיו שווקא כן...הוא את ילדיי אני מחזיקה ממנו איש חינות ועניין אמיתי

    המחאה תבוא אליו בגדול ...כמובן שזה לא מתאים לו כי גם עיריית תל אביב היא טייקון אחד גדול

    שגוזל וגוזל מהציבור כל פעם בעניין אחר

      2/7/12 01:25:

     

    חזק.
    '' ''
    תודה...
    חזק חזק... אבל מאוד בעייתי כעובדות במציאות היומיומית...
      30/6/12 00:18:

     

    עצוב
    '' ''
    היי רויטל...
    מאוד עצוב... ממש מאוד...
    .
    ''
    .
    ''
    .
    ''
    .
    ''
    .
    ''
      30/6/12 00:02:

     

    לאן התדרדרנו..לאן? לא ייאמן!!
    '' ''
    היי דרור...
    באמת לא יאמן... עוד מעט כל מה שישאר לנו זה הנוסטלגייה... וזה תמיד סימן גרוע לעתיד לבא...
    .
    ''
      29/6/12 19:34:

     

    גם לטעמי עברו כל גבול.... אופ מה סמת את הפרצוף של חולדאי בכל מקום הוא בלתי נסבל...
    '' ''
    היי...
    חוץ מכמה תל אביבים ומארגני המחאה עצמם... - אף אחד לא חושב שלחולדאי יש חלק בכלל בעניין הזה...
    ואני חושב שהיה כדאי שמעט מהאנשים שקוראים את שאני כותב לפעמים - יידעו את דעותיי (בהנחה שלא בטוח כלל שדעותיי נכונות וקשורות למציאות - כפי שחלק קטן מהמגיבים כתבו כאן...)
    במשך שנים היה לי בתודעה שחולדאי הגיע ממערכת החינוך... תמיד זכרתי אותו כמנהל בית הספר התיכון "הגימנסיה" והייתי בטוח שהוא הגיע לתפקידו כל כל המנהלי תיכון במדינה - עלה "מלמטה"...
    כלומר היה מורה... היה סגן מנהל... והיה מנהל...
    מסתבר שהוא מעולם לא היה מורה ולא בטיח ואת התפקיד של מנהל התיכון "הגימנסיה" הוא קיבל לאחר כמה כשלונות מאוד גדולים בחיים שלו, בעצם שלושה כשלונות גדולים :
    כשלון החברה למכירת מזגנים באוגנדה
    כלשלון בחברת הבנייה ברמלה
    כשלון בפריימריס של מפלגת העבודה
    ואז... איכשהו... הוא קיבל את תפקיד מנהל הגימנסייה במכרז פומבי...
    .
    אני לא אומר שלא היו לו הישגים ושהוא לא עשה ממש הרבה בעיקר בתחום הבנייה ובמיוחד בתל אביב...
    אבל כל הפרספקטיבה שלי עליו השתנתה...
    כל הפעולות שלו בעיר ת"א יפו לא נעשו מההיבט ה"חינוכי" פדגוגי, אידאולוגי...
    אלא מהזווית שבה הי לו הכי הרבה ניסיון - ההיבט הנדלני...
    אין ספק שבהיבט הזה הוא העלה את תל אביב על המפה...
    אין ספק שלא מעט יזמים אהבו את המהלכים האלו...
    .
    ''
    .
    מגדלי YOO ומגדל מנהטן שלידם...
    ני מבין את הקונספט של מגדלים גבוהים שנבנים ליד עורק התחבורה הראשי - איילון
    באדריכלות קוראים לזה "מע"ר" - מרכז עירוני... (סוג של down town מודרני)
    אבל איני מסוגל להבין את מגדלי נווה צדק
    .
    ''
    .
    גורד שחקים ענקי ומפלצתי... שנבנה באמצע שכונה שחלק גדול מבתיה הינם בתים לשימור או לשימור חלקי... ללא שום קשר לסביבה, לא בגודל, לא בחומרים, לא בצורה לא בכלום...
    מבחינתי (ואני קשור קשר חזק למקצוע המדובר...) מבנה זה הינו בדיוק המקרה של שכונת "הולילנד" בירושלים...
    אותה חריגה מטורפת מחוקי התב"ע (תוכנית בינוי ערים)
    אותה חריגה מטורפת מפרופורצייות של הסביבה...
    אותה חריגה מטורפת של אחוזי בנייה יחסית למבנים השכנים
    פשוט חייזר !
    ואני בטוח שהסיבה שראש העיר ומהנדס העיר אישרו כזה חריג ותמכו בו - לא הייתה רק כדי שלקופת העירייה ייכנס עוד כסף מארנונה מרובה...
    .
    ''
      29/6/12 13:38:

    .

    ולנפץ שמשות של בנקים וחנויות...זה בסדר? זה "צדק חברתי" ?כדאי שגב' ליף, אנרכיסטית שפרובוקציות הן נר לרגליה כדי למנף את עצמה, תחשוב פעמיים לפני שהיא מפרה את הסדר הציבורי בכסות של "צדק חברתי".

    '' ''

    היי ליאת...

    אני חושב שמאוד כדאי להפריד בין דפני ליף עצמה וגעותייה האישייות... לבין המחאה החברתית והמצב במדינה...

    .

    ראשית - ניפוץ הזכוכיות היה ביום שבת ודפני ליף כלל לא הייתה בהפגנה הזו... אני דיברתי על האלימות של המשטרה ביום שישי כלפי המפגינים... (ולא אפרט שוב בעניין זה)

    .

    דפני ליף היא שמאלנית מוצהרת ואינה מסתירה את העובדה הזו. גם בשנה שעברה - ניסו כל הפוליטיקאים להלביש עליה את "אות הקלון" הזה... שמאלנית קיצונית, מפונקת שלא שירתה בצה"ל, לא תורמת למדינה ועושה הכל כדי להרוס את המדינה - אנרכיסטית לשם אנרכיזם...

    ועובדה... שהמילים שכתבת, רק מראים שהפוליטיקאים הצליחו - ובגדול...

    .

    מה דעתך על המצב בארץ ? נראה לך שהוא נפלא ?

    מה דעתך על הפוליטיקאים בארץ ? נראה לך שהם אנשים ישרים ? נראה לך שגורל המדינה ועתידה הוא הנושא שהכי מטריד אותם ? נראה לך שהם משרתים את הבוחרים שלהם נאמנה ?

    האם את מאמינה שיש פוליטיקאי אחד בכנסת ובממשלה וברשוייות המקומיות שאיכפת לו ממך כאזרחית המדינה ?

    כנ"ל לגבי הילדים שלך... למישהו מהם באמת איכפת מהילדים שלך ?

    וכ"ד

    רשימת העוולות שעושה הממשלה הזו וקודמותייה (ליכוד, מערך, קדימה, ש"ס, מר"ץ, ישראל ביתנו ועוד...) - היא כמעט אינסופית... ואני לא אמנה את כל העוולות האלו כאן שוב ושוב - כולנו מכירים אותן... מה שעצוב שכל כך התרגלנו להם... שאנחנו לא מתרגשים מהם כלל וכלל...

    הנה דו"ח מבקר המדינה על אסון השרפה בכרמל... - אף אחד לא לוקח אחריות על 44 אנשים שניספו בגלל טעוייות של אנשים דבילים וחוץ מהמשרה שלהם וטובות ההנאה של עצמם לא מעניין אותם כלום !

    אין אף אשם ! ואף אחד לא לוקח אחריות, לא אישית ולא מיניסטריאלית... לא ברמת השרים, לא ברמת המפקדים, לא בכיבוי אש, לא במשטרה, לא בשום מסגרת...

    .

    והאשמה היא בנו - בעיקר החלק החילוני של המדינה... שחיים כל אחד עם עצמו, לא מתלכדים לעולם, רק רבים... ונשלטים ע"י המיעוט - אשמה שלנו לחלוטין !

    וסוף סוף הגיעה בחורה צעירה (אולי מפונקת - אז מה ?, בטוח שמאלנית - אז מה ? היא לא מתה מחרפת רעב כמו אנשים בשכונות המצוקה - אז מה ? וכ"ד)

    והבחורה הזו, שלא התכוונה בהתחלה לשום דבר מלבד אקט של מחאה אישית - הביאה 400000 איש לרחוב.

    אני חושב שאך ורק בארוע שלפני רצח רבין בכיכר - היה מספר כזה של אנשים שהתאחדו...

    אז לדעתי צריך לתת לה את הקרדיט על זה ולהעריך אותה...

    זה שהמחאה לא הצליחה בנתיים - זה כשלון שלנו, שלי, שלך, של כל אחד מאותו סקטור שדופקים אותו במדינה - אבל לא קם להתריס כנגד...

    ביבי, שטייניץ, ברק, מופז, ליברמן, אלי ישי, זהבה גלאון, צחי הנגבי ועוד רבים אחרים - צוחקים לנו בפרצוף... משתינים עלינו בקשת... צועקים את הססמאות שלהם, ומשחקים את המשחק שלהם - כל אחד ב"נישה" שלו... ומחרבנים על כולנו...

    .

    זה ממש עצוב לי שאת מפנה את האצבע לכיוון דפני ליף. היא היחידה שלא רצתה להפוך את המחאה למחאה פוליטית כדי לא להפריד שוב בין חלקי העם (הרי זו המטרה העיקרית של ביבי ושאר החברה שלו - להפריד אותנו כמה שיותר)

    ואת קוראת לה אנרכיסטית ?

    היא בקלות יכלה להצטרף לשלי יחימוביץ' או ליאיר לפיד או לזהבה גלאון ולשריין לעצמה כסא בכנסת הבאה (אני - דרך אגב - למרות שאני ממש לא שמאלני - אני הייתי מאוד שמח שאחת כמוה תכנס לכנסת...)

    אנחנו אמנם לא אירן ולא סוריה ולא מצרים... וההתנהגות שלנו לעולם לא תהיה כמו בכיכר התחריר...

    אבל זה בכלל עצוב שאנחנו משווים את עצמינו לקבוצה הזו של המדינות...

    שנים אנחנו רוצים להיות כמו האירופאים וכמו האמריקאים... ונמאס לשמוע משר האוצר ומביבי שכל מהלך שהם יעשו נגד הטייקונים ובעד "העם" - זה יוביל אותנו למצב כמו של יוון...

    כמה אפשר להאכיל אותנו לוקשים ?

    איך זה שכל סודני מדרום סודן שמסכים לצאת מהארץ (למרות שהוא עבריין מסתנן על פי כל חוק מקומי וחוק בינלאומי) - מקבל ביציאה 1000 יורו + כרטיס טיסה...

    אבל לא מוצאים כסף לתת למעון לנשים מוכות, או לנגמלי סמים, או לעזרה לקשישים, או לעזרה לניצולי שואה - שגרים בשכונת התקווה או שכונת שפירא ושאותו דרום סודני בדיוק הרס להם את החיים הרבה יותר ממה שהם היו הרוסים לפני כן ?

    האם לא ברור כאן האבסורד שהממשלה מאכילה אותנו ?

    .

    אני חייב לומר שבחיים שלי לא ראיתי עם יותר פראייר מהעם שלנו ב 20 שנה האחרונים...

    אני בסוף אשתכנע שזו תכונה יהודית מובהקת - הרצון שידפקו אותנו וירמסו אותנו עד העצם...

    אולי עמוק עמוק בתוכינו - אנחנו מפחדים שיהיה לנו טוב... מי יודע ???

    .

    ''

    .

    ''

    .

    ''

    .

    ''

    .

    ''

      29/6/12 10:08:

    '' ''

    .

    ''

      26/6/12 00:26:

     

    '' ''

    .

    ''

      25/6/12 21:56:

    זכוכיות הבנקים שנופצו ביום שבת האחרון

    בנק פועלים ובנק לאומי הסמוכים לכיכר העירייה של תל אביב יפו

    .

    ''

    .

    ''

    .

    ''

    .

    כשנוער הגבעות זורק אבנים, מנפץ מכוניות ופוגע בחיילים ושוטרים...

    יש הוראה מלמעלה לא ממש לגעת בהם...

    כששמאלנים קיצוניים מפגינים מידי שבת בבלעין ובמטעי זיתים וזורקים אבנים על חיילים ששומרים על חייהם בנפשם...

    יורים עליהם מרחוק איזה רימון עשן וזהו...

    כשמאות בדואים מטילים אימתם בבאר שבע, עומר וישובים אחרים ולוקחים דמי חסות מכל חנות בבאר שבע, מכל בית שנבנה בעומר וכ"ד

    איש אינו מעיז להתעמת איתם...

    .

    אבל כשמפגינים מהמרכז, שמשלמים מיסים, עושים מילואים, משלמים כל דו"ח שפקידי עיריית תל אביב מפילים עליהם וכולם אנשים עובדים וכולם אוהבים את המדינה ואיכפת להם ממנה...

    אותם מנפחים במכות, אותם לוקחים למאסר ולהגשת כתבי אישום ואת מנהיגהים מזמנים לתחנות המשטרה לתישאול ועורכים חיפושים בבתיהם...

    .

    לזה קוראים צדק ???

      25/6/12 21:36:

    ''

    .

    תגובתו של רון חולדאי לארועים...

    הכל נשמע כל כך נחמד וכל כך "הגיוני"...

    אבל ההשוואה בין האלימות של המשטרה לאלימות של המפגינים לא רלוונטית

    המשטרה התנהגה באלימות ביום שישי (בעת שאיש מהמפגינים לא עשה דבר וחצי דבר שקשור לאלימות)

    ואילו השמשות והוויטרינות של הבנקים נשברו ביום שבת - תגובת זעם על ארועי יום שישי...

    .

    העם לא דביל...

    אלימות הינה דבר פסול לחלוטין

    ההצעה שלו להקים אהלים במקום "אחר"

    זהה בדיוק להצעה להקים את מדינת ישראל באוגנדה...

    אנשים תמיד ייחזרו למקום "הולדתם של ארועים" - גם בשל סיבות סימבולייות, סיבות אוטנטייות ועוד מיליון סיבות...

    והאם העובדה שהוא היה בחו"ל - אומרת שמישהו במשטרה לקח יוזמה לידיו - אם כן מי ?

    .

    ''

      25/6/12 21:29:

     

    תרשה לי להוסיף על דבריך.... שראיתי את הברוטליות של השוטרים כלפי המפגנים בליבי חשבתי. איזה יעילות מפגינה המשטרה וכלפי מי? מדוע המשטרה לא מפגינה כזאת יעילות כלפי אלפי פשעים נגד יחידים בחברה שמתבצעים יום יום שעה שעה ברחובות ישראל? האם משטרת ישראל גיבורה על חלשים וכנגד החזקים היא מתקרנפת? כמו שממשלת ישראל הענקית רומסת כל ניצוץ של התנגדות?
    '' '',
    היי...
    ישנו משפט מאוד ידוע במסדרונות הפקולטות למשפטים בכל רחבי העולם :
    "החוקים נועדו לאנשים שומרי החוק"
    יש לי כל כך הרבה דוגמאות שממחישות את המשפט הזה שאני ממש מרגיש דביל בלהביא אותן...
    .
    ככל שעובר הזמן ומתבהרים העודות - יותר ויותר מגיעים למסקנה החד משמעית שהדיכוי הברוטלי שהתבצע ביום שישי האחרון היה בידיעת ראש העיר ה"מופלא, המדהים הנהדר המקסים הנעלה מכל אדם" הזה - רון חולדאי !
    ולא רק בידיעתו, אלא בהסכמתו המפורשת, ואולי אף בהוראתו...
    מעצם העניין עצמו - אנחנו כולנו חייבים להבין שמדובר כאן העניינים הרבה יותר אפלים מאשר סתם פרינציפ שלא לאפשר את הקמת האהלים מחדש...
    דיכוי כזה של אנשים שרובם פציפיסטים מוחלטים ואפילו אנטי פוליטיים (למרות שחלקם הגדול מזוהה עם השמאל הקיצוני) - רק מראה שיש כאן הרבה מעבר לסתם שמירה על הסדר...
    .
    ''
    .
    מפקד מרחב ירקון של המשטרה, תת-ניצב יורם אוחיון
    .
    ''
    .
    ''
      25/6/12 14:31:

    ''

    עיצוב: להב הלוי

      25/6/12 14:30:
    באמת ARNOLD ידידי החבורה שהצגת עם כל שם שנוסף, מעלה בי מאוס ודחי,,אני לא כל כך מכיר את חולדאי כדי לשפוט אותו, מה חלקו בהתנהגות הברוטאלית של השוטרים, והם תמיד יכולים לטעון שהופעל כח סביר כדי למנוע חורבן ואי סדר, לדעתי במקום שעושים הפגנות צריכות להיות יותר מצלמותשיצלמו את כל האירוע בזמנים מסוכרנים ושאיזה תכנת מחשבנתקבע מה קדם למה, וכל זה אם אפשרות להתמקד , בפרטים הקטנים, ושיהיו החוקים ברורים , אדם המוחזק עי' שוטרים נגד רצונו , והואנ חסר אונים בעוד הם מכלים בו את זעמם, לזה לא צריכה להיות מחילה והוא יורחק מהמשטרה, אם כמו המקרה הזה נעשהה באותה יחידה פעמיים או שלשה, יש לטפל גם בצמרת הקצונה, אבלמ מצלמות חיבות להיותו את התוכן המצולם, יראו באותו הזמן לשני הצדדים, בידידות רבה אשר
      24/6/12 23:57:

     

    ארמנד לצערנו זה מתחיל עוד קודם.
    אם היית מכיר מבפנים כמה ממנהלי או מנהלות התיכונים "הנחשבים" ביותר בארץ, אלה בהם ההישגים בבחינות הבגרות הם הגבוהים ביותר- לכאורה !- הייתי יודע שהמניפולציות, חוסר היושר, הליכלוכים, הטיוח וכל מה שקשה למי שמבחוץ להעלות על דעתו - הכל שם.
    כך שאת האופי שלו אדם נושא לכל מקום אליו הוא הולך, ובמקודם או במאוחר הדברים נחשפים.
    עצוב מאוד.
    '' ''
    היי יעל...
    לצערי או לשמחתי (לך ותבין את העולם) אני מכיר את הטיוחים והקומבינות של בתי הספר השונים...
    יש לי ידידה קרובה מאוד שגרה בקרית אונו ויש שם סיפורים למכביר על בתי הספר התיכוניים...
    בת מחזור שלי הייתה עד לפני שנה סגנית מנהלת באחד מבתי הספר באשדוד... ושמעתי סיפורים למכביר על בתי הספר בעיר הזו...
    אני זוכר כמה מקרים מבתי הספר בהם למדו הילדים שלי - על אלימות ובלאגן שלם שניסו לטאטא מתחת לשולחן ולהעלים מההורים... וכ"ד...
    לי אישית בבית ספר יסודי היה מנהל שהי מחנך אמיתי...
    כל בוקר הוא היה מנהל "מסדר בוקר" של כל בית הספר - כיתות א עד ח
    הוא היה מקריא אישית בכל בוקר קטע מעיתון (שאיני זוכר את שמו) שהיה מיוחד לבתי הספר... היו שרים שיר כלשהו ששייך לענייני היום ורק לאחר מכן היה שולח אותנו לכיתות...
    הוא היה מנהל עד יום עבודתו האחרון בחיים והכיר כל תלמיד בשמו...
    אבא של רון חולדאי היה מנהל בית ספר בקיבוץ חולדה... אבל נראה לי שהוא מתהפך עכשיו בקברו...
    לאחר שסיים את שרותו הצבאי כטייס וכמפקד מספר בסיסי ח"א (כולל כהיותו המפקד הראשון של בסיס נבטים) - רון חולדאי נסע לניגריה והיה בעל חברת מזגנים שם !!!
    אני לא חושב שיש אדם אחד ויחיד בארץ שחושב שבמדינה כמו ניגריה... העסקים מתנהלים בצורה מכובדת by the book
    לא פלא שכשנכשל כשלון חרוץ שם... חזר לארץ וניהל חברת בנייה ברמלה - וגם כאן כולנו יודעים מה זה חברות בנייה... (ר"ע "חפצי בה" וכ"ד)
    ואז ניגש למכרז למנהל הגימנסיה וקיבל את התפקיד למשך 5 שנים...
    מה היה ההישג הכי גדול שלו בגימנסיה ? - נכון - שיפור החזיתות של המבנה וטיפול בשיפור המבנה הקיים... (הרי הוא הגיע מחברת בנייה - לא ?)
    לאחר מכן נחל כשרון נוסף בפריימריס של מפלגת העבודה...
    אחר כך ניגש להבחר כראש עיריית תל אביב יפו... לאחר שרוני מילא פרש מכהונה נוספת...
    אבל כנראה שהפוליטיקה רומסת והורסת כל חלקה טובה (אם ישנה כזו עדיין)
    ונראה לי שבערוב ימיו - הוא החליט לאמץ סוף סוף את שמו העברי... (אמנם את שינוי השם עשה כבר אביו - אבל כרגע זה לא עוזר לו)
    .
    ''
    .
    ''
      24/6/12 23:25:
    עצוב
      24/6/12 23:06:

     

    מילים כדורבנות!!!!!
    '' ''
    ''
    /
    ''
    /
    הוא יודע לשחק אותה "סובלני" כשזה לא פוגע באינטרסים של הטייקונים...
      24/6/12 22:59:

     

    כל מילה בסלע.
    '' ''
    ''
    .
    ''
    לאן התדרדרנו..לאן? לא ייאמן!!
      24/6/12 19:16:
    גם לטעמי עברו כל גבול.... אופ מה סמת את הפרצוף של חולדאי בכל מקום הוא בלתי נסבל...
      24/6/12 15:34:

    צטט: liat62 2012-06-24 15:30:21

    ולנפץ שמשות של בנקים וחנויות...זה בסדר? זה "צדק חברתי" ?כדאי שגב' ליף, אנרכיסטית שפרובוקציות הן נר לרגליה כדי למנף את עצמה, תחשוב פעמיים לפני שהיא מפרה את הסדר הציבורי בכסות של "צדק חברתי".

     

      24/6/12 10:42:
    תרשה לי להוסיף על דבריך.... שראיתי את הברוטליות של השוטרים כלפי המפגנים בליבי חשבתי. איזה יעילות מפגינה המשטרה וכלפי מי? מדוע המשטרה לא מפגינה כזאת יעילות כלפי אלפי פשעים נגד יחידים בחברה שמתבצעים יום יום שעה שעה ברחובות ישראל? האם משטרת ישראל גיבורה על חלשים וכנגד החזקים היא מתקרנפת? כמו שממשלת ישראל הענקית רומסת כל ניצוץ של התנגדות?
    ארמנד לצערנו זה מתחיל עוד קודם. אם הייתי מכיר מבפנים כמה ממנהלי או מנהלות התיכונים "הנחשבים" ביותר בארץ, אלה בהם ההישגים בבחינות הבגרות הם הגבוהים ביותר- לכאורה !- הייתי יודע שהמניפולציות, חוסר היושר, הליכלוכים, הטיוח וכל מה שקשה למי שמבחוץ להעלות על דעתו- הכל שם. כך שאת האופי שלו אדם נושא לכל מקום אליו הוא הולך, ובמקודם או במאוחר הדברים נחשפים. עצוב מאוד.
      24/6/12 09:02:
    מילים כדורבנות!!!!!
      24/6/12 07:07:
    כל מילה בסלע.
      24/6/12 03:26:

    איש מגעיל אפשר רק להצטער שנתנו לו לנהל את העיר הזאת כל כך הרבה שנים. הוא מסואב לגמריי.

    צפיתי בכל מה שקרה הערב האיש אשם בהכל יחד עם ביבי ושר המשטרה והחבורה הדוחה והאימפוטנטית.

    עצרו מעל 60 איש. על מה?

    '' ''

    היי

    היום זה כבר היה סיפור שונה... לצערי לא יכולתי להיות שם ורק שמעתי בדרכי מהצפון כל דיווח שרק היה אפשר...

    היום כבר ניפצו שמשות של הבנקים שליד העירייה וניסו גם לפרוץ לעירייה עצמה וכ"ד...

    זה לא הסיפור שהיה אתמול...

    אגב... למען ההגינות - אני חייב לציין שמלבד ראש עיריית חולון, אני לא מכיר שום ראש עיר במדינת ישראל שיקבל מחיאות כפיים ב"גן עדן" - וזה במילים ממש ממש ממש עדינות...

    גם בענייני שחיתות אני מבדיל בין 2 פרמטרים :

    שחיתות הקשורה בעיקרה בכסף...

    ושחיתות הקשורה ב"אנשים"...

    כמעט בכל עירייה... או ממסד בישראל... ישנה שחיתות (מבקר המדינה ציין זאת ביותר מדו"ח אחד, וכמעט רב המבקרים מצאו דברים בנושא...)

    שחיתות בנושאי נדלן הינם השכיחים ביותר... במיוחד בנושא השבחות קרקע והיתרי בנייה מיוחדים...

    ה"סיפור" של המגדל בנווה צדק... לא נראה לי שונה במאומה מה"סיפור" שהיה עם שכונת הולילנד בירושליים...

    חוסר הפרופורצייה של המבנה ביחס לסביבה - זהה לחלוטין...

    אם כי, זה סיפור של גורמים רבים ולא רק של ראש עיר... יש מהנדס עיר, אחראי על תכנון אדריכלי, אחראי על תכנון לתווך רחוק, מחלקות של תנועה, נוף ועוד ועוד ועוד...

    אבל אתמול... כלומר ביום שישי... זה רק פקודות מהדרגים הגבוהים ביותר... איש זוטר לא היה לוקח על עצמו פעולות כאלו (גם אם הוא פשיסט מטורף ויש לו צבא פרטי משלו במשטרה...)

    כששלי יחימוביץ' זכתה בפריימריס של העבודה והחלה לדבר על המלחמה למען ובעקבות המחאה החברתית... הייתי בטוח שחולדאי... יצטרף אליה ויעבור לפוליטיקה על מנת לעזור ב"מלחמה" נגד הקפיטליזם המטורף של חבורת ביבי וכל הטייקונים שעומדים מאחוריו...

    אבל הטייקונים האלו נמצאים גם בשטחי תל אביב...

    כל המגדלים שהולכים להבנות עכשיו ב"מתחם רסיטל" שליד עזריאלי... כל המתחם מגורי מגדלים שליד מגדלי YOO, מגדל מנהטן והאחרים... המגדלים שנבנים באבן גבירול וברחובות הסמוכים... מגדלים שהולכים להבנות במתחם הסוללים בדרך השלום וגם בשוק הסיטונאי... ועוד...

    ואני בטוח שהוא קיבל "פקודה" מלמעלה לשמור על "שקט תעשייתי"...

    אני גם בטוח שהוא לא וויתר על מקום בטוח במפלגת העבודה ובכנסת... סתם ככה ללא תמורה...

    אנחנו צפויים לעוד די הרבה הפתעות בחודשים הקרובים...

      24/6/12 03:08:

     

    דוקא הפעם אני לא מסכימה עם דעתך.......
    '' ''
    היי טליה...
    קודם כל המשפט שאמרת זה סוג של מחמאה בשבילי...
    הרי אין אף 2 אנשים בעולם שיכולים להסכים להכל... ככה שאם רק הפעם את לא מסכימה... אנחנו במצב של אידיליה מהסרטים...
    לצערי אין אפשרות לראות שום דבר מהלינק שצרפת... - אזמח אם תנסי שוב כדי שאוכל להתייחס...

    פריטים נוספים בגלריה