כותרות TheMarker >
    ';

    פרופיל

    אורנה איזנברג
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    עוד גלריות (2)

    תגובות (18)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
      30/12/12 09:46:

    צטט: Hanna Watts 2012-12-30 00:36:49

    אורנה, שווה לבקר אצלך פעם ב...איזה רגישות, אלופה את!!!!

    תודה רבה, חנה.מוזמנת תמיד. מה עם עבודות חדשות שלך?הייתי שמחה לראות.

     

      30/12/12 00:36:
    אורנה, שווה לבקר אצלך פעם ב...איזה רגישות, אלופה את!!!!
      23/12/12 13:20:

    צטט: DN/DN/500 2012-12-23 10:26:25

    WOW  עם יצירות ברמה כזאת שווה לבקר מדי פעם בקפה!

    מודה לך מאד.

     

      23/12/12 10:26:

    WOW  עם יצירות ברמה כזאת שווה לבקר מדי פעם בקפה!

      13/12/12 20:37:
    תודה,ליגר,בעל עין הנץ! כשהציור גונב טכניקות מהצילום וגם להיפך-החגיגה גדולה יותר...
      11/12/12 09:24:

    מזה זמן רב לא ביקרתי בדף שלך...

    אינני זוכר שראיתי אי פעם ציור שמדגים כה יפה עומק שדה

    של עדשת מצלמה - הבז והעלה שמימינו חדים יותר מהעלה

    שמעליו, בולטים כלפיי מתוך המסך... דרך מרתקת לרשום

    עומק עם מכחול ללא שימוש בפרספקטיבה...

    כמו ברבות מעבודותייך, אני נשאר עם חידה... הפס הלבן

    נטול הנפח, המשתרג בין הענפים...

    אכן, מקום נפלא לשוב אליו...

      25/11/12 16:51:

    כל כך הרבה אני לומדת ממך...תודה !!!

      23/11/12 20:30:
    יפיפה
      14/11/12 23:00:
    מקסים ביותר
      14/11/12 20:30:

    צטט: qi 2012-11-13 08:13:57

    חזרתי. הרבה יותר מפעם אחת... (הציורים שלך פוגשים את העולם הפנימי שלי)

    התברר לי שאני לא מצליחה לראות בו ציור אחד - בשבילי הוא שניים.

    סוג של פיצול במיקוד.

    לעיתים אני רואה את הציור ללא הציפור, ויש בו סבך ולבירינט, ותחושה של משהו מסובך ופתלתל.

    הציפור מסיטה את תשומת הלב מהתחושה הזו...

    מעניין מה שאת מביאה מעצמך כיוצרת לעומת מה שאני רואה כצופה.

    ההתיחסות שלי לנוקטורנו היתה בהקשר מוסיקלי ולא כהגדרתו המילונית.

     

    את צודקת לגמרי בעניין המוקד הכפול. בציור יש צורך לבחור במוקד אחד.

    יתכנו גם מוקדים משניים,אבל באופן שלא יגנבו את ההצגה.

    הרעיון הוא ליצור הרמוניה וריבוי מוקדים מתחרים מפריע להשגתה.

    (לא כל צייר מעונין להשיג הרמוניה,כמובן,אבל אני כן.)

    בציור הזה בחרתי דוקא בערימת הענפים ואת הציפור התכוונתי להכניס יותר אל תוך הרקע,

    אבל הנטיה שלי להרבות בפרטים גרמה לציפור למשוך את העין באותה המידה וזה כנראה בעוכרי הציור.

    בציור עליו אני עובדת עכשיו קיימת בשלב זה אותה הבעיה-לא בחרתי מספיק ברור-

    שוב ושוב אני מתפתה להכניס עוד פרטים ועוד קונטרסטים כך שהמוקדים ממשיכים להתחרות זה בזה.

    נראה מי ינצח...

    בכל מקרה,באמצעות התגובה שלך חידדת עבורי יותר את הבעיה בציור הנוכחי וטוב שכך,כדי שלא אוותר לעצמי...

      13/11/12 08:13:

    חזרתי. הרבה יותר מפעם אחת... (הציורים שלך פוגשים את העולם הפנימי שלי)

    התברר לי שאני לא מצליחה לראות בו ציור אחד - בשבילי הוא שניים.

    סוג של פיצול במיקוד.

    לעיתים אני רואה את הציור ללא הציפור, ויש בו סבך ולבירינט, ותחושה של משהו מסובך ופתלתל.

    הציפור מסיטה את תשומת הלב מהתחושה הזו...

    מעניין מה שאת מביאה מעצמך כיוצרת לעומת מה שאני רואה כצופה.

    ההתיחסות שלי לנוקטורנו היתה בהקשר מוסיקלי ולא כהגדרתו המילונית.

      7/11/12 21:11:

    צטט: qi 2012-11-07 17:12:26

    עוד אחת מהיצירות המופלאות שלך...

    אני עדיין תוהה לגבי השם שנתת לה,

    מחפשת את התחושות של הנוקטורנו,

    (רוך, רומנטיות, כל מה שיכול להפוך

    אותי "לשלולית", במוסיקה).

    מכיוון שבטח אחזור לכאן עוד כמה פעמים,

    אולי יעלה משהו ???

    השם נוקטורנו עלה בדעתי בגלל אוירת הלילה או הבטרם לילה שניסיתי ליצור.נוקטורנו בהגדרתו המילונית הוא בין

    היתר חזיון לילה וגם ציור של מחזה לילה. ועוד אסוציאציה (ופה אני נתלית באילן גבוה מדי,מודה) הצייר  ג'יימס וויסלר האהוב עלי מאד צייר פעמים רבות ציורים בשני צבעים עיקריים וכינה אותם נוקטורנו ,בצירופים שונים,לדוגמא-נוקטורנו כחול וכסף-צ'לסי. מקווה שאכן תחזרי ומי יודע מה תראי...

      7/11/12 21:06:

    תודה על ההבהרות אורנה. אכן זה לא נראה לי אקוורל נקי. מזהה עכשיו את התוספות. עבודה רגישה מאוד, הרבה חושניות נשית ומעט שונה מהעבודות האחרות שלך. אציץ בגלריה הזו בהזדמנות לראות דברים שאני לא מכירה.

      7/11/12 20:53:

    צטט: הלנה היפה 2012-11-07 14:23:50

    אורנה יקרה, בתוכרת העליונה כתוב: "אקריליק 60X60 ואילו למטה כתוב אקוארל 25X25.. הציור מקסים, יוצר אויר ומעורר גיגושים, תחושות ומרשימה מאוד אבל חשוב לי לדעת איזו הגדרה היא הנכונה לגבי העבודה. בעיני זה ממש לא נראה אקוור.

     

    לאה יקרה

    שם הגלריה לתוכה העליתי את הציור הוא "טבע-אקריליק  60X60" ואכן זה גודלן של רוב העבודות שם. (נדמה לי שתמיד ציינתי) .הציור האחרון הוא אקווארל בתוספת מעט חמרים נוספים ,גודלו הוא אכן 25X25  ס"מ והוא מבוצע על נייר,בעוד שיתר העבודות בגלריה זו מבוצעות על עץ,מזוניט או קנווס.

      7/11/12 17:12:

    עוד אחת מהיצירות המופלאות שלך...

    אני עדיין תוהה לגבי השם שנתת לה,

    מחפשת את התחושות של הנוקטורנו,

    (רוך, רומנטיות, כל מה שיכול להפוך

    אותי "לשלולית", במוסיקה).

    מכיוון שבטח אחזור לכאן עוד כמה פעמים,

    אולי יעלה משהו ???

      7/11/12 14:23:
    אורנה יקרה, בתוכרת העליונה כתוב: "אקריליק 60X60 ואילו למטה כתוב אקוארל 25X25.. הציור מקסים, יוצר אויר ומעורר גיגושים, תחושות ומרשימה מאוד אבל חשוב לי לדעת איזו הגדרה היא הנכונה לגבי העבודה. בעיני זה ממש לא נראה אקוור.
      7/11/12 08:26:
    ציור מקסים. טכניקה וסגנון ייחודיים:)
      6/11/12 22:18:
    ציור מדהים ביופיו, מעורר אווירה מהוהרת , אמנם ציור קטן אך מזמין להיכנס לתוכו