כותרות TheMarker >>
    page id : 14

    ברוכים הבאים לרשת החברתית TheMarker Café

    כדי להגיב לתכנים המופיעים באתר או לפתוח בו עמוד אישי, נבקש ממך לעבור תהליך הרשמה קצר.

    ההצטרפות לאתר תחבר אותך לעשרות אלפי חברים שגולשים בו מדי יום. לאחר תהליך הרשמה קצר, ניתן להזמין לאתר חברים שלך ולפגוש אנשים חדשים מכל הארץ, בכל הגילאים ומכל תחומי העיסוק.

    אנחנו מזמינים אותך להקים דף אישי ברשת האינטרנט. בדף זה ניתן לספר על עצמך, לכתוב בלוג (יומן רשת) ולהוסיף תמונות וסרטי וידאו. זו הדרך לבטא את עצמך, לקדם רעיונות עסקיים או חברתי

    פרופיל

    נמרוד הלפרן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    עוד גלריות (1)

    תגובות (36)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS

    צטט: .מיה 2008-12-05 13:51:09

    צטט: בוףףףףףףףףףףףף2 2008-11-10 19:46:47

    אני לא בעד שתיית חלב מסיבות בריאותיות, אבל ממש לא מדובר בחלב של עגלים מדובר בחלב שנוצר עם השאיבה, גם אצל בני אדם וכל יונק זה ככה, הפרות דווקא שמחות להשאב בשל הורמונים טבעיים שנותנים להן שמגבירים את כמות החלב.

    אתה צוחק שאתה קורא לזה חלב של תינוקות אחרים, נכון ??? , מאיפה מאיפה המצאת את זה ???

     

    חלב נוצר בעקבות הריון ולידה, כך זה מתחיל. אצלנו אנו מניקות עד שבוחרות להפסיק.

    וזה ההבדל הגדול שהן לא בוחרות, בני האדם עושים בם כרצונם.

    וזה בדיוק זה. חלב עגלים. חלב תינוקות.

     

    וואו, כל כך אין קשר, חלב נוצר בעיקבות חליבה נקודה. גם גברים יכולים ליצר חלב אבל לא להכנס להיריון וללדת.

    החלב הזה לא מיועד לעגלים וזה מאוד לא נכון לחשוב כך לאור העובדה שלא קיימים עגלים בכל התהליך של החליבה.

    ועכשיו שהפרדנו בין אמת לבין דימיון בין עובדות לבין המצאות, בואי נקח צעד קדימה ונצא מהסרט של לנסות להסביר מה עובר בראש של פרה, אל תתימרי להבין משהו קשה שמשהו קל כמו עובדות ומציאות גדולים עליך.

      24/2/09 18:26:


    מצמרר

    בלתי ניתן להבנה... זועף


    מזעזע אני מפסיקה עם חלב ובשר.
      25/1/09 16:38:
    פרובוקציה.  ( לא אוהבת)
      22/1/09 19:42:

    זה מזכיר לי את הקטנה שלי (6)

    שכתבתי משהו על דף וזרקתי לפח היא צעקה לי שאני "רוצחת עצים"

    ושצריך להשתמש גם על הצד השני של הדף.

     

    אלוהים ישמור.

      22/1/09 14:24:


    הסקסיות של הבחורה קצת מאפילה על המסר העצוב

    אך עדיין מאד מוצלח

      21/12/08 06:15:


    ראיתי את התמונה מרחוק אתמול והתחלתי לקרוא את השורות הראשונות. ועזבתי. זה מסוג הדברים שקשה לי נורא להסתכל עליהם בעיניים, למרות שכבר שלושים שנה לא נגעתי בבשר, למרות שאני לא קונה נעליים או תיקים מעור, למרות שאני משתדלת מאוד להוריד את כמות מוצרי החלב בבית.

    טוב שאתה מסוגל להסתכל לרוע הזה בעיניים ולתרגם אותו למסך. אולי כאן אנשים יהיו מוכנים לראות מה הם עושים ביומיום שלהם, בכלל בלי לשים לב כבר.

      21/12/08 01:26:

    כל-כך נכון. לא מצליחה להבין איך מישהו יכול לפספס את המסר או האנלוגיה.

     

    אני צמחונית (לא טבעונית) ובאמת לא אוכלת בהתאם למה שאני חושבת באמת, פשוט כי זה כל-כך קשה לי.

     

     

     

      20/12/08 14:18:


    הצלחת לזעזע קשות.......

    אף פעם לא חשבתי על כך מהזוית הזו.

     

      9/12/08 17:19:
    איפו ראית פרות כמו בתמונה אני מחפש דבר כזה ????????
      9/12/08 12:40:

    צטט: קרין ו. 2008-12-08 17:56:36


    היו לך פוסטים יותר טובים... מה קרה?!

     

    את יכולה להיות יותר ספציפית?

    כי אני מאוד מעריכה את הפוסט הזה.

    מאוד!

      8/12/08 17:56:

    היו לך פוסטים יותר טובים... מה קרה?!
      5/12/08 13:51:

    צטט: בוףףףףףףףףףףףף2 2008-11-10 19:46:47

    אני לא בעד שתיית חלב מסיבות בריאותיות, אבל ממש לא מדובר בחלב של עגלים מדובר בחלב שנוצר עם השאיבה, גם אצל בני אדם וכל יונק זה ככה, הפרות דווקא שמחות להשאב בשל הורמונים טבעיים שנותנים להן שמגבירים את כמות החלב.

    אתה צוחק שאתה קורא לזה חלב של תינוקות אחרים, נכון ??? , מאיפה מאיפה המצאת את זה ???

     

    חלב נוצר בעקבות הריון ולידה, כך זה מתחיל. אצלנו אנו מניקות עד שבוחרות להפסיק.

    וזה ההבדל הגדול שהן לא בוחרות, בני האדם עושים בם כרצונם.

    וזה בדיוק זה. חלב עגלים. חלב תינוקות.

      14/11/08 12:29:

    עבור לחלב עיזים /ואו כבשים במקום ,

     אולי גמלידה מחלב אנקות.......,

    הפרות חברות שלי ואמשיך לשתות מחלבן

     ולצרוך מוצרי חלב על סוגיו השונים

    תבוא לטעום את הפטריות המוקרמות שלי

    וגם את הפסטה עם הפרמג'אנו.

    לא שוכנעתי , וגם לא לגבי הבובולינה שהסכימה להצטלם כך ,

     זה מורכב לי מדי ארבעה דדיים ולא עושה חן עם הדוגמנית

     

    יש גרוייר במקרר וגם קצת יין לבן ואדום , ולחם שאני אופה

    הפרות ברפתות בהן חלבתי רק פעו בשמחה לקראתי...

     

    ואם עדיין קשה לך - עבור לחלב סוייה או קוקוס - זה פחות טעים  אבל מזין.

    בהצלחה.:)

    אני לא בעד שתיית חלב מסיבות בריאותיות, אבל ממש לא מדובר בחלב של עגלים מדובר בחלב שנוצר עם השאיבה, גם אצל בני אדם וכל יונק זה ככה, הפרות דווקא שמחות להשאב בשל הורמונים טבעיים שנותנים להן שמגבירים את כמות החלב.

    אתה צוחק שאתה קורא לזה חלב של תינוקות אחרים, נכון ??? , מאיפה מאיפה המצאת את זה ???

      9/11/08 19:41:

    באמת מזעזע!
      19/9/08 10:13:


    איפשהו בדרך משהו השתבש - כל הרעיון של ביות (כולל זה של כלבים) היה של הגנה מפני טורפים (שהאדם סיפק) ובתמורה לקח מה שלקח.. חלב ובשר.. אני חושבת שבהתחלה לא נהגו באופן הלא אנושי שנוהגים היום (אירוניה - לא אנושי). והעגלים לא הורחקו מהפרות וינקו ישירות מהן. ושחיטה נעשתה פעם ב..

    (אגב האם קראת את הספר "שנת הבשרים שלי"?)

    בכל אופן - גם אצל החרקים יש נמלים שמגדלות עדרים של כנימות תמורת צוף מתוק שהן מפרישות (הכנימות). כך שניצול לא כל כך נדיר בטבע ולא ייחודי רק לאדם..

    ומה שעושה את ההבדל לדעתי הוא ההתמסחרות והרצון לעשות הרבה הרבה כסף, במקום ההסתפקות במועט שניתן להפיק באופן טבעי. אני חושבת שאי אפשר לבודד את הניצול שנעשה היום (של חיות ובני אדם כאחד) מתהליכים שמתרחשים בעולם, כמו למשל התפוצצות האוכלוסין.

      4/9/08 12:26:


    די, נמרודי. מה עובר עליך?

    אוהבת חלב! בלי סידן אנחנו הנשים נשב חלילה על כסא גלגלים כבר בגיל חמישים!

    אני לא רואה שהפרות סובלות, אלא אף נהנות (פה לידי בבאר טוביה אנשים גרים ליד הפרות שלהם וכולם מאושרים!)

    הדבר החמור הוא-

    שנשים אינן מניקות!

    זה נורא! זה נורא שיש פרסומות שקריות של תחליפי חלב! בגלל זה קרה כבר אסון רמדיה אחד!

    לא שופטת חלילה נשים שאינן יכולות להניק- אבל זו היתה קללת אימא אדמה- לטבע יש משאבי זהב אדירים- נצלו אותם, ותפסיקו לייצר דברים תעשייתיים  מלאכותיים ומסרטנים- עם זה אני מסכימה איתך!

      28/8/08 20:11:

    צטט: innati 2008-08-28 11:11:43

    נמרוד, מתנצלת על שהתייחסותי שהוסטה מהנושא אותו ניסית להעביר..

    ועל שממלאת לך מקום בתגובות... או שלא...

     

    מודה לך, בונבונייטה על האופן התגובה שלך...

    וזאת להבדיל מהדוקרנים של jazzgirl, ו-סטרינגר...

    לא שופטת.. מחייכת... כל אחד והצורך שלו...

    חבל לזרוע שלילה..

    בהמשך לתגובתי הראשונה שיצאה מתוך אותה ההתנגדות עליה את מדברת, בונבונייטה,

    קראתי שנית.. שוב.. התבוננתי... גם בתוכתוכי..

    הבנתי את כוונתו של נמרוד להעברת המסר..

    האנלוגיה שלו לגוף האשה, כי זה הדבר הבוער... ובכדי לזעזע יש להקצין ולהגיע לשוליים...

    אך אדמה כבר הדהדה...ונוצרו גלים...חלקם מטביעים...רובם..

    לא נורא.. אני שחיינית די בסדר ואני - הרי לא האישיו כאן..

    מבינה שסיפקתי להם את הצורך הטורף שלהם... הייתי סוג של פרה...

    חברים, הנושא חשוב והרבה מעבר לרפת (כאן או שם....).

    המודעות היא החלק הבסיסי לשינוי.

    תודה נמרוד על החידוד.

     

     

     

    innati, אם תשימי לב, לא ממש דקרתי, השתמשתי באותה שפה "בוטה" בדיוק כמו נמרוד ("יא פרה" זה מספיק בוטה לטעמי), כדי להמחיש ולחדד את מה שלא ממש הבנת בהתחלה.

     

    אולי התגובה שלי: "את מצחיקה (לא)", היה דקירה, אבל רק בגלל האופן בו הגבת, הציניות שהשתמשת בה שגרמה לי להתבטא כך.
    ההיפך, הבאתי דוגמאות משעשעות, עם כל התוכן הנורא שבהן (צפית בסרטונים?)

    אני שמחה שאת מסתכלת על הדברים בצורה אחרת עכשיו ומקווה שלא תשמרי לי טינה.

     

      28/8/08 11:11:

    נמרוד, מתנצלת על שהתייחסותי שהוסטה מהנושא אותו ניסית להעביר..

    ועל שממלאת לך מקום בתגובות... או שלא...

     

    מודה לך, בונבונייטה על האופן התגובה שלך...

    וזאת להבדיל מהדוקרנים של jazzgirl, ו-סטרינגר...

    לא שופטת.. מחייכת... כל אחד והצורך שלו...

    חבל לזרוע שלילה..

    בהמשך לתגובתי הראשונה שיצאה מתוך אותה ההתנגדות עליה את מדברת, בונבונייטה,

    קראתי שנית.. שוב.. התבוננתי... גם בתוכתוכי..

    הבנתי את כוונתו של נמרוד להעברת המסר..

    האנלוגיה שלו לגוף האשה, כי זה הדבר הבוער... ובכדי לזעזע יש להקצין ולהגיע לשוליים...

    אך אדמה כבר הדהדה...ונוצרו גלים...חלקם מטביעים...רובם..

    לא נורא.. אני שחיינית די בסדר ואני - הרי לא האישיו כאן..

    מבינה שסיפקתי להם את הצורך הטורף שלהם... הייתי סוג של פרה...

    חברים, הנושא חשוב והרבה מעבר לרפת (כאן או שם....).

    המודעות היא החלק הבסיסי לשינוי.

    תודה נמרוד על החידוד.

     

      27/8/08 23:38:


    נראה לי שאינכם מבינים את הכוונה, מקווה שאני הבנתי....

    אין כוונתו של הכותב לפגוע או לזלזל באשה, אלא להמחיש את הרעיון ולעורר את האנשים, כיון שכל כך התרגלו לפרה ברפת שנותנת חלב, שחלק גדול הפסיקו לראות שאינה נותנת אלא זה נגזל ממנה ומעגל שלה, וכדי לשבור את ההרגל הזה של קבלת המובן מאליו, להראות שזה אינו מובן מאליו, ואינו טבעי, אלא סוג של ניצול - לכן ההשוואה.

    התמונה מעוררת התנגדות, אני מעדיפה להעביר מסרים שונה, אך אי אפשר לדעת לעולם מה עובד טוב יותר.

    כאשה, אם זה עוזר להעביר את המסר אצל מישהו, לא אכפת לי. לא התמונה הזו קובעת את היחס לאשה הזילזול בה או בגופה אלא סטיגמות במשך שנים.

    כמה פעמים אתם אומרים לבחורה ברחוב "יא איזו חתיכה" (פעם היו אומרים כך), ההקבלה היא בעצם ל"חתיכת בשר" כשגם על נתח בשר אומרים תן לי "חתיכה"

    או על אשה צעירה ונאה שמכנים פעמים רבות "בשר טרי"

    אז אם זה כבר קיים, וזה קיים כאן השתמש הכותב בדיעה הקדומה עצמה כדי לעשות הקבלה לרעיון שלו.

    אם תצאו ממהתנגדות, אולי תוכלו לראות את הכוונה האמיתית.

    האדם גוזל את חירותן של הפרות ברפת, את חלבן שמיועד לעגלים אותם הוא מצמיא וכולא בתעשיית "עגלי החלב", לרובן תנאים קשים ברפת במיוחד כשהיא מתועשת וממוכנת והן פעמים רבות קורסות, אם בתעשיית החלב כפרות חולבות או בתעשיית הבשר.

    לארגון peta יש פוסטר דומה מאד לתמונה של נמרוד בו הם מקבילים את היחס לגוף האשה לגופה של פרה מבחינת חלקי הבשר, כאן זה פרובוקטיבי, אך פחות...

    אי אפשר לשתול קבצים כצרופה לתגובה על פוסט מי שרוצה אותה את התמונה הזו מוזמן לשלוח אלי מסר עם שם והמייל שלו, ואשלח לו

     

      26/8/08 17:29:

    צטט: innati 2008-08-22 23:33:33

    אז השימוש בתמונה הזו ממש משבש ולא מחמיא לא לך לא לרעיונות שלך..ובטח לא לנשים.

     

     

     

    אני חולקת עליך,

    כאישה

    כיונקת

    כמניקה 

      24/8/08 17:01:

    צטט: סטרינגר 2008-08-23 21:25:32

    צטט: innati 2008-08-22 18:16:56

    כותרת נוראית...

    תמונה גם...

    והתוכן מזעזע....... נטול כל מציאות...

    באיזה מצב יכלאו אישה אחרי לידה???

    ואם נוצר מצב ששואבים חלב מאישה אחרי לידה עבור תינוקות אחרים (והיו מצבים כאלה...)

    זוהי רק זכות גדולה עבור אותה אשה שיכולה לתת מעצמה משהו כדי להעניק ולהניק תינוק אחר...

    (כמובן היום הדברים אבסורדיים ולא רלוונטיים לאור כל תחליפי החלב... אני מדברת על ימים שלא היו התחליפים...)

    פשוט לא לעניין.. לא דובים ולא יער...!!!

    לא רוצה לככב אותך באדום...

    פשוט חשוב (!) את מה שאתה מפיק מעצמך...


    סליחה על תגובתי זו..הייתי חייבת....

    אתה יכול למחוק את התגובה אם זה צורם לך..

    גדול!!!!!!!

    תגידי יש קשר משפחתי לאלברט ?

     

     

    חחחחח........

    אתה צודק שהמסר התעכב איפשהו.... היתה לי השראה של נושא אחר...

    אבל.. אולי יש קשר כלשהו לגאידמק...

     

     

      24/8/08 00:22:

    צטט: innati 2008-08-23 21:09:18

    נימרוד.... שמת לב שגם אותך כלאו ברפת??

    כלאו... חלבו... ועכשיו נהנים מהחלב שלך....(!)

     

    את מצחיקה

    (לא)

      23/8/08 21:25:

    צטט: innati 2008-08-22 18:16:56

    כותרת נוראית...

    תמונה גם...

    והתוכן מזעזע....... נטול כל מציאות...

    באיזה מצב יכלאו אישה אחרי לידה???

    ואם נוצר מצב ששואבים חלב מאישה אחרי לידה עבור תינוקות אחרים (והיו מצבים כאלה...)

    זוהי רק זכות גדולה עבור אותה אשה שיכולה לתת מעצמה משהו כדי להעניק ולהניק תינוק אחר...

    (כמובן היום הדברים אבסורדיים ולא רלוונטיים לאור כל תחליפי החלב... אני מדברת על ימים שלא היו התחליפים...)

    פשוט לא לעניין.. לא דובים ולא יער...!!!

    לא רוצה לככב אותך באדום...

    פשוט חשוב (!) את מה שאתה מפיק מעצמך...


    סליחה על תגובתי זו..הייתי חייבת....

    אתה יכול למחוק את התגובה אם זה צורם לך..

    גדול!!!!!!!

    תגידי יש קשר משפחתי לאלברט ?

     

     

      23/8/08 21:09:

    נימרוד.... שמת לב שגם אותך כלאו ברפת??

    כלאו... חלבו... ועכשיו נהנים מהחלב שלך....(!)

      23/8/08 20:06:

    צטט: חץ עין נץ 2008-08-23 16:46:21


    אני צריך כוס חלב להירגע...

     

    כי ברפת עומדת לה

    וחציר היא לועסת

    אם רק תיתן לה קצת תלתן

    מיד תתן חלב לבן

     

    כי היא בנתה את המושב

    עלי שמנת וחלב

     

    כי ברפת עומדת לה וחציר היא לועסת.....

     

    תשמע או שאתה מאמין במותר האדם מהבהמה או שאתה אין לך אלטרנטיבה. כי גם ירקות ופירות זה אורגניזם ואלי יש להם איזה שהוא מנגנון שלם של רגשות באיזה מימד שאתה בכלל לא רואה אותו. מה שמעניין בתפישה הזאת שאתה מציג שהיא מתעלמת לחלוטין מהעובדה שהטבע בנוי על זה שחיות אוכלות אחת את השניה לתאבון ולפעמים גם אחת את השניה.

     

     מה אתה רוצה לדעת מה הפרות היו עושות לך אם היה להן כוח? יותר טוב שהם יעמדו ברפת מאשר אנחנו (ביוחד אני שהיו שולחים אותי לשחיטה לפני הרבה זמן)

     

    אהה ועוד דבר. לא נעים להזכיר לך (ובמיוחד לך) כי בעצם חלק גדול מהאנושות סגור ברפתות כאלה ואחרות רפתות של חברת נייקי רפתות של מקדונאלד (הידעת כי את הבובות הקטנות שמקדונאלד שמים במנה לילידים עושים בסין ביד ע"י ילדות קטנות שצובעות את זה בידים? ) רפתות של סוני רפתות של כל חברה ותאגיד גם בארץ וגם בעולם  מי שאתה רוצה יש היום כנראה יותר עבדים מכל תקופה אחרת באנושות (החברים שלי שהיר הזה הוא מהמושב שלהם לכל אחד יש תילאנדי קשור ברפת לזנב שלה פרה זה הרבה יותר מטריד אותי מזה שהפרה קשורה שמה לאבוס)

     

    ואני מציע לך להתמתח בכסא שלך ולצאת לשדרות רוטשילד ואו לשדרות דוד המלך ואו לקופת חולים בעיר הזאת וכל פילפינית כזאת שמוליכה איזה זקנה ואו זקן השאירה את ילדים שלה כ12 אלף מייל מפה למשך שנים רבותו וגם כן שתהה לי בריא בכמה מהמקרים פה הקשיש שהן מטפלות בו ואו הבעל של הקשישה שהן מטפלות בה ואו הבן של אחד מהם מטפל בה בצורה קבועה ולא רק בעטינים שלהן.....והוא מחזיק את הפספורט שלהן במיוחד אם הן כבר בלי רשיון והן שותקות ולא מדברות. והן שומרות את הפה סגור מכל הסיבות שבעולם....

     

     

    אין בכלל מקום להשוואה, אלו סובלים ואלו סובלים, זה לא זה או זה, אפשר להלחם בתאגידים וברפתות גם יחד.

    אבל אני לא בעד מלחמה, החרמה גם טובה לי. שתה חלב מסויה, גם טעים יותר, גם בריא יותר ואפילו יותר מוסרי רחמנא לצלן....

    לחיים!

      23/8/08 16:46:


    אני צריך כוס חלב להירגע...

     

    כי ברפת עומדת לה

    וחציר היא לועסת

    אם רק תיתן לה קצת תלתן

    מיד תתן חלב לבן

     

    כי היא בנתה את המושב

    עלי שמנת וחלב

     

    כי ברפת עומדת לה וחציר היא לועסת.....

     

    תשמע או שאתה מאמין במותר האדם מהבהמה או שאתה אין לך אלטרנטיבה. כי גם ירקות ופירות זה אורגניזם ואלי יש להם איזה שהוא מנגנון שלם של רגשות באיזה מימד שאתה בכלל לא רואה אותו. מה שמעניין בתפישה הזאת שאתה מציג שהיא מתעלמת לחלוטין מהעובדה שהטבע בנוי על זה שחיות אוכלות אחת את השניה לתאבון ולפעמים גם אחת את השניה.

     

     מה אתה רוצה לדעת מה הפרות היו עושות לך אם היה להן כוח? יותר טוב שהם יעמדו ברפת מאשר אנחנו (ביוחד אני שהיו שולחים אותי לשחיטה לפני הרבה זמן)

     

    אהה ועוד דבר. לא נעים להזכיר לך (ובמיוחד לך) כי בעצם חלק גדול מהאנושות סגור ברפתות כאלה ואחרות רפתות של חברת נייקי רפתות של מקדונאלד (הידעת כי את הבובות הקטנות שמקדונאלד שמים במנה לילידים עושים בסין ביד ע"י ילדות קטנות שצובעות את זה בידים? ) רפתות של סוני רפתות של כל חברה ותאגיד גם בארץ וגם בעולם  מי שאתה רוצה יש היום כנראה יותר עבדים מכל תקופה אחרת באנושות (החברים שלי שהיר הזה הוא מהמושב שלהם לכל אחד יש תילאנדי קשור ברפת לזנב שלה פרה זה הרבה יותר מטריד אותי מזה שהפרה קשורה שמה לאבוס)

     

    ואני מציע לך להתמתח בכסא שלך ולצאת לשדרות רוטשילד ואו לשדרות דוד המלך ואו לקופת חולים בעיר הזאת וכל פילפינית כזאת שמוליכה איזה זקנה ואו זקן השאירה את ילדים שלה כ12 אלף מייל מפה למשך שנים רבותו וגם כן שתהה לי בריא בכמה מהמקרים פה הקשיש שהן מטפלות בו ואו הבעל של הקשישה שהן מטפלות בה ואו הבן של אחד מהם מטפל בה בצורה קבועה ולא רק בעטינים שלהן.....והוא מחזיק את הפספורט שלהן במיוחד אם הן כבר בלי רשיון והן שותקות ולא מדברות. והן שומרות את הפה סגור מכל הסיבות שבעולם....

      23/8/08 13:06:

    צטט: innati 2008-08-23 08:33:08

    צטט: jazzgirl 2008-08-23 04:57:26

    צטט: innati 2008-08-22 23:33:33

    אז השימוש בתמונה הזו ממש משבש ולא מחמיא לא לך לא לרעיונות שלך..ובטח לא לנשים.

     

     

     

    אם זה זיעזע אותך ואת עדיין שותה חלב או צורכת מוצרי חלב, הרי שלא באמת הבנת ו/או לא באמת הזדעזעת...
    למה בפרה מותר להשתמש ובאישה אסור? מה הופך אותנו לגזע עליון שזכותו לנצל חסרי אונים? (או לגדל, להרביע באונס, לחטוף את התינוקות שלהן בצורה בוטה כזו רק כדי שיהיה מה לשים בקפה ההפוך שלנו?)

     הזדעזעתי מהשימוש ואנלוגיה לאשה!

    ברור שאנושות היא גזע עליון והאבולוציה מהותה בהיררכיה הזו... אחד אוכל את השני... החזק... החכם.. 

    סורי אם זה מתנגש בנאורות הירוקה, אגב גם אצלי הנקודה הזו מהבהבת באדום.... אך זהו העולם.

     

    חלב בקפה... חלב עבור הילדים... גבינות וכו'....הרי שהם חלבונים.. הם סידן ועוד רבים מן האבות המזון החיוניים להתפתחות האדם .

    את מכירה מקור אחר להפקת חלב??

    המממ..לגבי דרך הייצור והפקתו... בטח לא אני אהיה זו שאתן יד ואצדד את אופן התעשייתי והברברי באמצעותו משיגים את המוצר הגולמי.

    אולי אקנה לי פרה... אטפח אותה בטוח... ואז היא תסכים לעשות איתי בארטר.. קריצה

    ובכל זאת... אמשיך לצרוך חלב.. כן.

     

    הלוואי והיה אפשר לחיות בפסטורליה הזו...

    שבת שלום ...

     

     

    כל, אבל כל אבות המזון שדרושים לגוף, יש מהצומח.

    כל מה שאת מקבלת בחלב, מגוויות של חיות מבושלות, מביצים - את מקבלת מ"יד שניה", מהפרשות הגוף של פרה, שהחלב שיש לה בכלל מיועד לתינוק שלה (שבטח גם אותו את לועסת בהנאה מרובה) כולן חיות צמחוניות שיש להן את זה בגוף בזכות המזון הצמחי שהן לועסות ומעכלות.

    אני לא מנסה לגרום לך להיות צמחונית חלילה (טפו טפו טפו חמסה) רק שתביני שאנחנו לא גזע עליון ולא נמצאים בשרשרת המזון של החיות. (כמה שלא תנסי להסביר את זה, לא יעזור לך, זאת עובדה)

    יש איזה סרטון חביב והומוריסטי שמסביר את זה בפשטות כאן ויש אחד גם פה (באנגלית)..

     

      23/8/08 08:33:

    צטט: jazzgirl 2008-08-23 04:57:26

    צטט: innati 2008-08-22 23:33:33

    אז השימוש בתמונה הזו ממש משבש ולא מחמיא לא לך לא לרעיונות שלך..ובטח לא לנשים.

     

     

     

    אם זה זיעזע אותך ואת עדיין שותה חלב או צורכת מוצרי חלב, הרי שלא באמת הבנת ו/או לא באמת הזדעזעת...
    למה בפרה מותר להשתמש ובאישה אסור? מה הופך אותנו לגזע עליון שזכותו לנצל חסרי אונים? (או לגדל, להרביע באונס, לחטוף את התינוקות שלהן בצורה בוטה כזו רק כדי שיהיה מה לשים בקפה ההפוך שלנו?)

     הזדעזעתי מהשימוש ואנלוגיה לאשה!

    ברור שאנושות היא גזע עליון והאבולוציה מהותה בהיררכיה הזו... אחד אוכל את השני... החזק... החכם.. 

    סורי אם זה מתנגש בנאורות הירוקה, אגב גם אצלי הנקודה הזו מהבהבת באדום.... אך זהו העולם.

     

    חלב בקפה... חלב עבור הילדים... גבינות וכו'....הרי שהם חלבונים.. הם סידן ועוד רבים מן האבות המזון החיוניים להתפתחות האדם .

    את מכירה מקור אחר להפקת חלב??

    המממ..לגבי דרך הייצור והפקתו... בטח לא אני אהיה זו שאתן יד ואצדד את אופן התעשייתי והברברי באמצעותו משיגים את המוצר הגולמי.

    אולי אקנה לי פרה... אטפח אותה בטוח... ואז היא תסכים לעשות איתי בארטר.. קריצה

    ובכל זאת... אמשיך לצרוך חלב.. כן.

     

    הלוואי והיה אפשר לחיות בפסטורליה הזו...

    שבת שלום ...

      23/8/08 04:57:

    צטט: innati 2008-08-22 23:33:33

    אז השימוש בתמונה הזו ממש משבש ולא מחמיא לא לך לא לרעיונות שלך..ובטח לא לנשים.

     

     

     

    אם זה זיעזע אותך ואת עדיין שותה חלב או צורכת מוצרי חלב, הרי שלא באמת הבנת ו/או לא באמת הזדעזעת...
    למה בפרה מותר להשתמש ובאישה אסור? מה הופך אותנו לגזע עליון שזכותו לנצל חסרי אונים? (או לגדל, להרביע באונס, לחטוף את התינוקות שלהן בצורה בוטה כזו רק כדי שיהיה מה לשים בקפה ההפוך שלנו?)
      22/8/08 23:33:

    אז השימוש בתמונה הזו ממש משבש ולא מחמיא לא לך לא לרעיונות שלך..ובטח לא לנשים.

     

      22/8/08 19:24:

    צטט: innati 2008-08-22 18:16:56

    כותרת נוראית...

    תמונה גם...

    והתוכן מזעזע....... נטול כל מציאות...

    באיזה מצב יכלאו אישה אחרי לידה???

    ואם נוצר מצב ששואבים חלב מאישה אחרי לידה עבור תינוקות אחרים (והיו מצבים כאלה...)

    זוהי רק זכות גדולה עבור אותה אשה שיכולה לתת מעצמה משהו כדי להעניק ולהניק תינוק אחר...

    (כמובן היום הדברים אבסורדיים ולא רלוונטיים לאור כל תחליפי החלב... אני מדברת על ימים שלא היו התחליפים...)

    פשוט לא לעניין.. לא דובים ולא יער...!!!

    לא רוצה לככב אותך באדום...

    פשוט חשוב (!) את מה שאתה מפיק מעצמך...


    סליחה על תגובתי זו..הייתי חייבת....

    אתה יכול למחוק את התגובה אם זה צורם לך..

     

    אולי לא הסברתי את עצמי היטב. הכוונה היתה ניסיון להמחיש מה שעובר על פרה....

     

      22/8/08 18:16:

    כותרת נוראית...

    תמונה גם...

    והתוכן מזעזע....... נטול כל מציאות...

    באיזה מצב יכלאו אישה אחרי לידה???

    ואם נוצר מצב ששואבים חלב מאישה אחרי לידה עבור תינוקות אחרים (והיו מצבים כאלה...)

    זוהי רק זכות גדולה עבור אותה אשה שיכולה לתת מעצמה משהו כדי להעניק ולהניק תינוק אחר...

    (כמובן היום הדברים אבסורדיים ולא רלוונטיים לאור כל תחליפי החלב... אני מדברת על ימים שלא היו התחליפים...)

    פשוט לא לעניין.. לא דובים ולא יער...!!!

    לא רוצה לככב אותך באדום...

    פשוט חשוב (!) את מה שאתה מפיק מעצמך...


    סליחה על תגובתי זו..הייתי חייבת....

    אתה יכול למחוק את התגובה אם זה צורם לך..

      17/5/08 12:00:

    אוף

    למה אמרת את זה?

    עכשיו כואב לי הלב על הפרות שברפת

    בוכה                                                                     הדר