כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרופיל

    נמרוד הלפרן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    עוד גלריות (1)

    תגובות (25)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
      18/9/08 22:46:

    אני חושבת שזה עניין של איזון - קשה לשרוד לגמרי ללא אכילת בשר. גם כשלא גידלו חיות לאכילה, היו צדים, ואמנם זה אחרת לגמרי, וגם התדירות היתה קטנה, אבל עדיין. אני מנסה לנהוג לפי זה - עוף מדי פעם, לא באופן תכוף, ורק כזה שכתוב שגודל חופשי ולא בלולים.. וגם במיוחד בגלל שיש לי ילדים קטנים שצריכים לגדול וקשה מאוד לגדל ילדים צמחוניים. אני הייתי צמחונית הרבה שנים ויודעת שבעתיד כשיהיה פחות צורך אוכל בשר לעתים רחוקות עוד יותר
      10/9/08 19:01:


    האמת את הכלבה שלי לא הייתי אוכל , היא קצת מבוגרת ולא נראת לי מספיק אסטתית על מנת להיכנס לצלחת. בטח מפאת הגיל גם הבשר לא יהיה רך.

     

    בטח הרוב יודעים שבקוריאה דווקא כן אוכלים כלבים.

     

    אבל ידעתם גם שבאחד ממחוזות שוויץ גם אוכלים כלבים ? ראיתי על זה פעם תוכנית בטלויזיה, יש שמה אנשים שמכינים מהשומן של הכלב   שמאלץ כזה, הם טוענים שזה מעדן.

     

    אז ראו הוזהרתם פעם הבאה בשוויץ תתבדקו  טוב טוב מה יש בצלחת


    פעם לפני הרבה הרבה פעמים

    ראיתי פרסומת דומה של עסק לממכר מוצרי צריכה (לא כל כך זוכר למה)

    ובעל החנות הצטלם עם ההאש פפאי שלו כשהוא מכוון לרכתו של הכלב אקדח מגנום

     דרוך.כותרת  המודעה היתה: אם לא תקנו אצלי, אני הורג את הכלב.

    שלושה ניחושים מה היה באותו שבוע בחנות שלו....

      4/9/08 22:05:

    יופי של דרך להביא את המסר הזה,

     

    כבר עשר שנים שלא אוכלת שום דבר שהיה חי פעם,

     

    מקווה שהתמונה תביא עוד אנשים להבנה הזו

      4/9/08 16:41:

    צטט: המטיף 2008-09-01 08:38:26


    השאלה היא כמה מאיתנו יזדעזעו למראה המודעה (המצויינת) ואז יחזרו לאכול את הסטייק שלהם ביד אחת בעוד היד השניה מלטפת קלות את עורפו של כלבם.

     

     


    אהבתי :-)
      4/9/08 12:21:


    רציתי להוסיף - האר"י הקדוש בהחלט מדבר על גלגולי נשמות אדם בחיות- (גם רגע מותן- קבוע מראש!)

    אבל אלו שאנו מצווים לא לאכלן- כמו כלבים- חיות בעלות נשמה יתרה!

    שאר החיות אינן בעלות נשמה יתרה- לכן הסירו דאגה מלבכם. מותר ואף בריא לאכלן. ולגבי שרצים- זה שרצים ולכן אסור להכניס משהו דוחה לפה... (ואני ממש לא פרוש רש"י אז לא לתפוס אותי על כל מילה...)

    מה שאותי יותר מדאיג- זה עם ישראל, שטוב שילמד משהו מהחיות!!! אין בהן דעת אבל חיות הן יותר, הרבה יותר בני אדם מבני אדם!!!

     

      4/9/08 07:58:

    לשאלתך נראה לי שהשוני טמון במילה שלך.

    לא הייתי אוכל את הכלב שלי

    לעומת הזאת את הכלב של השכנים...

    גם לא הייתי אוכל את האיילה שלי הייתי מעדיף לצוד אחת.


    אין כמו חומי בלאפה...צוחק
      4/9/08 01:54:

    אני אישית צמחונית (למדתי את זה פה בארץ)

    אבל מאיפה שאני גם

    אוכלים גם אוכלים כלבים

    אני לא זוכרת, אבל חברי מספרים לי שזה בשר ממש טוב.

     

    סתם שתדעו.

      3/9/08 11:36:

    צטט: עדנה כהן קדוש 2008-09-03 08:43:52


    נמרוד, אתה חמוד, בא לנו לאכול אותך.... (-:

     

    נכון, זה לא שונה, ובכל זאת... אוהבת בשר, כי

     

    יש בזה בשר!!!

     

    ולא בכדי - זה ביטוי לשוני.

     

    אני יהודיה גאה ומאושרת להיות יהודיה- ולכן הדת נתנה איזו מערכת כללים, שגם ניסתה להיות מאד אנושית, וזאת גם כדי לספק את הצורך האנושי בבשר (אבל היהדות מגבילה המון ומבקשת- אל תהיו חזירים...)- סבי ז"ל היה שוחט והזכרת לי עכשיו סיפורים שאימי סיפרה על כך שטליים וגדיים אכן מבינים, מוחים וזועקים... הלב נשבר... אבל שישבר לנו לב האבן שלנו על ילדים שנשחטים, וכחברה במדינה "מתוקנת" טרם מצאנו פתרון לזה. פוסטים אחרונים שלי עסקו בזה.

     

     


    לא קראתי את הפוסטים שלך בנושא אבל עדיין אני חושבת שלא צריך לבחור בין שברון לב כזה או אחר, לא צריך להשוות כאב כזה על כאב אחר.  אפשר שיכאב גם על זה וגם על זה.. אני בכלל לא מבינה את ההשוואה והנסיון להצדיק אכילת חיות, או שאת אוכלת ואין לך בעיה מצפונית עם זה או שיש לך בעיה מצפונית ואת לא אוכלת, אי אפשר גם וגם..

    אני לא שופטת אותך חלילה, אדם כטוב בעיניו וע"פ מצפונו יעשה, אבל אין מקום להשוואה. זה כואב וזה כואב (או שלא ואז לבריאות..)

      3/9/08 08:43:


    נמרוד, אתה חמוד, בא לנו לאכול אותך.... (-:

     

    נכון, זה לא שונה, ובכל זאת... אוהבת בשר, כי

     

    יש בזה בשר!!!

     

    ולא בכדי - זה ביטוי לשוני.

     

    אני יהודיה גאה ומאושרת להיות יהודיה- ולכן הדת נתנה איזו מערכת כללים, שגם ניסתה להיות מאד אנושית, וזאת גם כדי לספק את הצורך האנושי בבשר (אבל היהדות מגבילה המון ומבקשת- אל תהיו חזירים...)- סבי ז"ל היה שוחט והזכרת לי עכשיו סיפורים שאימי סיפרה על כך שטליים וגדיים אכן מבינים, מוחים וזועקים... הלב נשבר... אבל שישבר לנו לב האבן שלנו על ילדים שנשחטים, וכחברה במדינה "מתוקנת" טרם מצאנו פתרון לזה. פוסטים אחרונים שלי עסקו בזה.

      1/9/08 12:36:

     

    צטט: המטיף 2008-09-01 08:38:26


    השאלה היא כמה מאיתנו יזדעזעו למראה המודעה (המצויינת) ואז יחזרו לאכול את הסטייק שלהם ביד אחת בעוד היד השניה מלטפת קלות את עורפו של כלבם.

     

     

    הרוב כנראה...

    וגם אם לא, הזעזוע יעבור אחרי כמה זמן (שעות? דקות?)

      1/9/08 08:38:

    השאלה היא כמה מאיתנו יזדעזעו למראה המודעה (המצויינת) ואז יחזרו לאכול את הסטייק שלהם ביד אחת בעוד היד השניה מלטפת קלות את עורפו של כלבם.
      31/8/08 11:50:

    צטט: מנורית 2008-08-31 07:19:17

    יש כאן מניפולציה שקופה בציור הזה !
    העין הימנית,  מצויירת כ.. אנושית + גבה.

    כלב עם עין אחת אנושית וגבות מעוצבות (?!)

     

     

     

    מניפולציה?....

    טוב.. תראי את זה, מההתחלה ועד הסוף..

    אח"כ תחזרי לתמונה, תסתכלי בה טוב טוב ותחשבי שוב ונראה מה תגידי.

    אבל להסתכל עד הסוף, מומלץ בחום לכולם.

     

      31/8/08 07:19:

    יש כאן מניפולציה שקופה בציור הזה !
    העין הימנית,  מצויירת כ.. אנושית + גבה.

    כלב עם עין אחת אנושית וגבות מעוצבות (?!)

     

     

      31/8/08 03:25:


    בילבול חיות ,

    כשרות .

    רק זה מותר .

    אז די עם כול הקישקושים .

    להעלות אותם בדרגה .

    סודות של הבריא.

    אני לא שואלת.

    חיים פשוטים אני רוצה.

      30/8/08 23:47:

    אהבתי
      30/8/08 07:08:

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=568636  אולי זה למה לא לאכול את הכלב שלך.

    אוי אוי על התמונה

    איזה חמוד מסכן וקטן

    אפשר בבקשה בתוך פיתה?

     

    קשה להאמין איך באמת אנשים אוכלים חיות בכל מיני צורות

    יצורים קטנים ומתים שהיו רוצים אולי להיות חיים

    ובמקום זה הם כל יום נרצחים

    לפחות יש ארצות שבהם האדם נאמן גם לכלב

     

      29/8/08 11:52:
    עוד כוכב *
      27/8/08 23:20:


    כששאלתי את עצמי לראשונה את השאלה הזו, זה היה מיד לאחר מות כלבי הראשון, בוקסר אימתני שלא ידע שהוא כזה וחשב שהוא פודל או משהו.

    הכאב על לכתו נתן לי להבין שבעצם כלב, כמו פרה, כמו חתול, כמו עז, כמו קנגורו, או פיל - כולם כולם רוצים לחיות, בעלי רצונות וחישה כמו שהאדם, ואינם "חסרי דעת" פחות מהאדם כלל, פשוט חושבים אחרת ומדברים אחרת.

    לא הרגשתי בזאת אז, אך זה היה הצעד הראשוני השלב הראשון בויתור על בעלי חיים, נבלות, בתזונה שלי.

    לשאול את זה לא יעזור, רוב האנשים, לא מרוע לב, פשוט אינם מפנימים כי קשה להפנים דבר שגדלת עליו, הורגלת בו, וחונכת אליו כאל אחד מהדברים שתמיד שם, שאי אפשר בלי.

    צריך משהו שיגרום לזה, לדברים, להכנס לשקוע פנימה עמוק. ואצל כל אחד זה משהו אחר, אי אפשר לדעת מה מתאים למי. לאחד זה מות כלבו, לשני זה סטיקר או סרט או כתבה שפתאום עושים זאת, ושלישי - שום דבר לא יעזור אצלו והוא ישאר אוכל נבלות לנצח.

    יש ויש

      26/8/08 23:54:

    מה גם שזה לא מסתיים בהימנעות מאכילת בשר.

    אכן, שלשום היה לי דיון בעבודה על צביעות בהקשר של אכילת חיות. עובד איתי בחור שמזדעזע בכל פעם ששומעים על מישהו שבעט בכלב - אני שואל אותו, אם אתה נגד התעללות בבעלי חיים, אז למה אתה מעודד את זה על ידי צריכה?

    דיון של מבוי סתום, עד שלשום - הוא הודה בצביעות סביב הנושא. יש התקדמות. עוד עשר עשרים שנה הוא יאמר "זה לא בסדר. תעביר את השניצל.." 

      26/8/08 17:26:

     

    אני גם לא אוכלת חיות אחרות

    והכלב שלי לא טעים עכשו.

    יש לו פצעים מוגלתיים על הירך,

    מכלב אחר שניסה לאכול אותו 

      25/8/08 20:24:

    I don't eat any animals