כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרופיל

    סטודיו אמן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    תגובות (72)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
      1/7/17 12:21:
    לא יודעת אם רק אני רואה כאן שני קצוות של שחור ולבן בהירות מול תוהו. סערה. פורצת משבר ותהום עמוקת קרקעית ועולה אל פסגות וענן.
      31/1/15 20:27:
    כמו אניה בים
      30/1/15 20:32:
    את זה לא מכירה. איזו עוצמה!
      29/1/15 20:54:
    וואו איזו נקודת מבט מעוררת....
      19/1/15 09:41:
    עבודה טובה. זווית מעניינת.
      20/12/12 18:29:
    זה קודר....!!
      18/12/12 22:46:
    ציור בסגנון אנימציה . דמות העולה מן המתים . אין בשר והיא שקופה.פרופיל עצמי לא שד. יפה מאוד.:}
      18/12/12 21:38:
    מלא אנרגיות - עוצמתי
      12/12/12 15:21:
    בחירה מענינת להתבונן בך מלמטה כ שאתה נושא עיניך למעלה ...(לפחות אחת, יש השתקפות כלשהי שלה למעלה ברקע) כמו תפילה המפזרת עננים, ובאיזור הראש מחשבות לבנות...אז בכל הקדרות הזו יש נימה של תקוה. עבודה חזקה מאד!
      1/12/12 10:33:
    המון עוצמה בדיוקן העצמי, ציור נוקב, לא מתפשר, מתריס.. אני התרגשתי.. ומתחתיו בתצוגה "נושם באופטימיות.". צבעי פסטל רכים, צבעוניות נעימה.. כמה מורכב הוא נפש האמן.. מלא פנים וגוונים לחיים. זה לצד זה מעצימים אחד את השני..
      13/9/11 09:55:
    אמיץ.... קודר... וחושף
      12/9/11 18:52:
    תודה דודי על הפרשנות האנושית...
      11/9/11 21:10:
    זווית מעניינת ומעלה תהיות...מזווית המתבונן, הפרופיל שלך מראה כמה מצבים : מצב "שכבה" עייפות ,תנומה ומנוחה על כרית לבנה ספק מרגיעה... מצב "עמידה" :כעס,רצינות.בלבול. אהבתי להתבונן בציורים שלך. אם אראה מחר שוב את הציור אני לבטח אראה דברים שונים
      20/2/10 18:00:

    צטט: a#mili 2010-02-02 23:26:33


    עבודה נפלאה.

     

    תודה.. שמח שאהבת..

      20/2/10 17:59:

    צטט: sue5 2009-12-19 19:08:32

    כל הסידרה אין מילים, WOW!!!

    תודה. סוזי

     

    תודה

      20/2/10 17:58:

    צטט: בטרנסאקטיבי38 2009-04-16 02:23:02


    צר לי אבל כשאני רואה את העבודה היא מרשימה מאוד אבל ריגשית יש בי דיסוננס

     

    זה נכון.. הנושא טעון בכאב...

      20/2/10 17:57:

    צטט: שירת ירח 2009-12-19 01:04:44


    בעקבות העבודה המדהימה הזאת העוצמתית והלא מתפשרת, החודרת בעוצמה פנימה, 

    מעניין איך היו נראים מראות הטנטוס של אחרים...לו היתה כל שכבת המסכות המצטברת יורדת מהפנים...

    הביצוע המדהים הזה והאומץ שלך ראוי לכל הערכה,

    יותר מכך המבט פונה הצידה והנוכחות כולה, דבר שמקל להתבונן בה מהצד ולהתפעל. 

     

     

    בתודה והערכה

      2/2/10 23:26:

    עבודה נפלאה.
      22/12/09 02:21:


    תרגום חופשי...

     

    השחור הזה מחבר אותי

    לסבל העם לסבלו של גלעד שליט.

     

      19/12/09 19:08:

    כל הסידרה אין מילים, WOW!!!

    תודה. סוזי

      19/12/09 01:04:


    בעקבות העבודה המדהימה הזאת העוצמתית והלא מתפשרת, החודרת בעוצמה פנימה, 

    מעניין איך היו נראים מראות הטנטוס של אחרים...לו היתה כל שכבת המסכות המצטברת יורדת מהפנים...

    הביצוע המדהים הזה והאומץ שלך ראוי לכל הערכה,

    יותר מכך המבט פונה הצידה והנוכחות כולה, דבר שמקל להתבונן בה מהצד ולהתפעל. 

     

      16/12/09 22:15:

    צטט: ayeletalt 2009-10-03 19:54:59

    צטט:  2009-03-14 08:31:58

     

    אתה מספר לי

    ***

     

    תודה

      16/4/09 14:01:

    צטט: צחי אופנה וסטיילינג 2009-04-16 02:23:02


    צר לי אבל כשאני רואה את העבודה היא מרשימה מאוד אבל ריגשית יש בי דיסוננס

    צחי ידידי, אין פלא שהעבודות השחורות גורמות לך לפליאה ולדיסוננס בעת ובעונה אחת. אתה חווית את הדבר הכון.

    העבודות שהוצגו במוזיאון בר דוד עוסקות באפוקליפסה ובטנאטוס (אל המוות במיתולוגיה היונית)   עהבודת גדולות מאוד והחוויה לידם קשה. אגב ארבע עבודות מוצגות כרגע במרכז עמיעד ביפו.

     

    תודה על תגובתך,

     

    אנטון

      16/4/09 02:23:

    צר לי אבל כשאני רואה את העבודה היא מרשימה מאוד אבל ריגשית יש בי דיסוננס
      10/4/09 08:25:


    נפלא אנטון,הפחם הזוית

    מלא עוצמה

    רבקה

      14/3/09 09:45:

    צטט: yoramlilach 2009-03-14 08:31:58

    עוצמה מתוך ראיה לא רגילה !!

     

    יורם יקירי, אכן הרגישות שלך מזהה את הראיה הלא רגילה.

     

    תודה,

     

    אנטון

      14/3/09 08:31:
    עוצמה מתוך ראיה לא רגילה !!
      11/3/09 21:56:

    צטט: ella.a 2009-02-06 22:38:22


    היי אנטון.

    לאחרונה ,כמעט לא ביקרתי "בקפה", בעיות בתיקשורת, מקווה שסוף -סוף סידרו לי את המערכת.

    כך שלא ראיתי את הסידרה .

    פשוט נהדרת.

    וספציפית לגבי תמונה זאת, איזה אומץ!

    אלה

     

    תודה יקירתי שבאת לבקר,

     

    אנטון

      6/2/09 22:38:


    היי אנטון.

    לאחרונה ,כמעט לא ביקרתי "בקפה", בעיות בתיקשורת, מקווה שסוף -סוף סידרו לי את המערכת.

    כך שלא ראיתי את הסידרה .

    פשוט נהדרת.

    וספציפית לגבי תמונה זאת, איזה אומץ!

    אלה

      5/2/09 22:32:

    צטט: רונתי 2009-02-05 22:20:52

    גרוטסקי ואפוקליפטי כאחד.

     

    תודה יקירה, תיאור לקוני ומדוייק,

     

    אנטון

     

      5/2/09 22:31:

    צטט: הגולני 2009-02-05 05:42:42


    ציור יפה אהבתי

     

    אורי הגולני

     

    תודה אורי על ביקורך,

     

    אנטון

      5/2/09 22:30:

    צטט: צבע השרב 2009-01-30 23:28:39


    מדהים אנטון. כל חלקי הפנים משתתפים באותה עָצמה.

    חצוב...

    אם הייתי צריכה לתאר את הפן (ביתר רוך) אז:

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=506756&p=0

    .

    אשוב

     

    השוואה מעניינת, תודה יקירה...

     

    אנטון

     

      5/2/09 22:20:
    גרוטסקי ואפוקליפטי כאחד.
      5/2/09 05:42:


    ציור יפה אהבתי

     

    אורי הגולני

      30/1/09 23:28:


    מדהים אנטון. כל חלקי הפנים משתתפים באותה עָצמה.

    חצוב...

    אם הייתי צריכה לתאר את הפן (ביתר רוך) אז:

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=506756&p=0

    .

    אשוב

      18/12/08 07:42:

    צטט: חוה ראוכר 2008-12-17 23:57:56

    עבודה חזקה מאד , דימוי מאד מקורי.  גם השימוש בפחם על דיקט בגדלים כאילו הוא בהחלט יוצא דופן.

     

    תודה יקירה, שמחתי לביקורך ותגובתך....

     

    אנטון

      17/12/08 23:57:
    עבודה חזקה מאד , דימוי מאד מקורי.  גם השימוש בפחם על דיקט בגדלים כאילו הוא בהחלט יוצא דופן.
      10/12/08 23:16:

    צטט: רחלה-ציירת 2008-12-10 06:11:55

    צטט: סטודיו אמן 2008-12-08 23:28:49

    צטט: רחלה-ציירת 2008-12-08 22:33:57

    היי אנטון

    מדהים ובעל עוצמה חזקה

    מסקרן אותי מאוד הטכניקה הזו שכן בימים אלו אני עוסקת בפחם ותכונותיו...ממש חוקרת

    לכן אהבתי את העבודה והתוצאה על דיקט.

    נהדר!!

    תודה רחלה על הביקור ותגובתך המפרגנת...

     

    באשר לטכניקה = צביעת הדיקט במספר שכבות  בסופרקריל לבן , בין שכבה לשכבה ליטוש עם נייר זכוכית על הדיקט.

    פחם סינטטי רך שחור, מפזר פחם, ופיקסטיב. כל עבודה בנוייה מ 5 עד 12 שכבות... בין שכבה לשכבה התזת פיקסטיב..

    עד ליעדים שכל אחד מעמיד לעצמו. אני ביקשתי לעבור את גבולות וערכי הרישום ולגעת בסוג של דמוי צילום מובנה מבפנים כתהליך של צבירה...

     

    אנטון

    תודה אנטוןעל ההסבר הנהדר שכתבת לי הסבר שבעצם יכול לתת לי המשכיות בנסיונותיי ו באפיקים חדשים

    העבודות שלך מרשימות מעל לכל גבול. והרצון לשתף אותי בטכניקה ראויות להערכה רבה.

    המוני תודה!!!

    רחלה

     

     

     

     

      10/12/08 23:15:

    צטט: ורד המקסימה 2008-12-09 20:36:07


    תמונה קשה , הקווים והללא צבע תורמים גם 

     האומנים הגדולים אולי ידרגו אותה אחרת 

     לי היה קצת קשה.

    אני פתוחה להמון סגנונות ומסתכלת על

    הכל בלי לפסול מראש

    בהצלחה

    תודה ורד על הביקור והכנות....

    ההקשר של עבודה זו והדרה בפחם עוסקת באפוקליפסה וטנאטוס לכן הן קשות...

     

    אנטון

     

      10/12/08 06:11:

    צטט: סטודיו אמן 2008-12-08 23:28:49

    צטט: רחלה-ציירת 2008-12-08 22:33:57

    היי אנטון

    מדהים ובעל עוצמה חזקה

    מסקרן אותי מאוד הטכניקה הזו שכן בימים אלו אני עוסקת בפחם ותכונותיו...ממש חוקרת

    לכן אהבתי את העבודה והתוצאה על דיקט.

    נהדר!!

    תודה רחלה על הביקור ותגובתך המפרגנת...

     

    באשר לטכניקה = צביעת הדיקט במספר שכבות  בסופרקריל לבן , בין שכבה לשכבה ליטוש עם נייר זכוכית על הדיקט.

    פחם סינטטי רך שחור, מפזר פחם, ופיקסטיב. כל עבודה בנוייה מ 5 עד 12 שכבות... בין שכבה לשכבה התזת פיקסטיב..

    עד ליעדים שכל אחד מעמיד לעצמו. אני ביקשתי לעבור את גבולות וערכי הרישום ולגעת בסוג של דמוי צילום מובנה מבפנים כתהליך של צבירה...

     

    אנטון

    תודה אנטוןעל ההסבר הנהדר שכתבת לי הסבר שבעצם יכול לתת לי המשכיות בנסיונותיי ו באפיקים חדשים

    העבודות שלך מרשימות מעל לכל גבול. והרצון לשתף אותי בטכניקה ראויות להערכה רבה.

    המוני תודה!!!

    רחלה

     

     

      9/12/08 20:36:


    תמונה קשה , הקווים והללא צבע תורמים גם 

     האומנים הגדולים אולי ידרגו אותה אחרת 

     לי היה קצת קשה.

    אני פתוחה להמון סגנונות ומסתכלת על

    הכל בלי לפסול מראש

    בהצלחה

      8/12/08 23:28:

    צטט: רחלה-ציירת 2008-12-08 22:33:57

    היי אנטון

    מדהים ובעל עוצמה חזקה

    מסקרן אותי מאוד הטכניקה הזו שכן בימים אלו אני עוסקת בפחם ותכונותיו...ממש חוקרת

    לכן אהבתי את העבודה והתוצאה על דיקט.

    נהדר!!

    תודה רחלה על הביקור ותגובתך המפרגנת...

     

    באשר לטכניקה = צביעת הדיקט במספר שכבות  בסופרקריל לבן , בין שכבה לשכבה ליטוש עם נייר זכוכית על הדיקט.

    פחם סינטטי רך שחור, מפזר פחם, ופיקסטיב. כל עבודה בנוייה מ 5 עד 12 שכבות... בין שכבה לשכבה התזת פיקסטיב..

    עד ליעדים שכל אחד מעמיד לעצמו. אני ביקשתי לעבור את גבולות וערכי הרישום ולגעת בסוג של דמוי צילום מובנה מבפנים כתהליך של צבירה...

     

    אנטון

      8/12/08 23:19:

    צטט: halinka 2008-12-08 22:14:27

    אנטון ידידי

    עבודה זאת, בגלל הגודל העצום שלה, חייבים לראות בגודל טבעי.

    אני בטוחה שההקטנה מכווצת את ההתרשמות, יחד עם זאת היא

    עדיין מרשימה מאוד בעוצמה שלה. הסערה המתרחשת במרכז

    היא כמו אגרוף בבטן הרכה בביטוי עצום לכאב עמוק מאוד, כמעט

    מופשט פיוטי אבל אז צפים מתוך הסערה תווי הפנים, המשקפיים

    ומתבהר הפורטרט העצמי בכל הדרו.

    אנטון, זה פורטרט עצמי מקסים וחזק כל כך!

    תודה  ו*

    לאה HALINKA

      

     

    עיסוק בדיוקן עצמי מורכב מתפיסת הפנים והחוץ של תפיסת הזהות העצמית ומלווה בהרבה מומנטים פסיכולוגיים מתחלפים..

    נגעת ברוב הצמתים שעברתי...

     

    תודה על תגובתך,

     

    אנטון

     

      8/12/08 22:33:

    היי אנטון

    מדהים ובעל עוצמה חזקה

    מסקרן אותי מאוד הטכניקה הזו שכן בימים אלו אני עוסקת בפחם ותכונותיו...ממש חוקרת

    לכן אהבתי את העבודה והתוצאה על דיקט.

    נהדר!!

      8/12/08 22:14:

    אנטון ידידי

    עבודה זאת, בגלל הגודל העצום שלה, חייבים לראות בגודל טבעי.

    אני בטוחה שההקטנה מכווצת את ההתרשמות, יחד עם זאת היא

    עדיין מרשימה מאוד בעוצמה שלה. הסערה המתרחשת במרכז

    היא כמו אגרוף בבטן הרכה בביטוי עצום לכאב עמוק מאוד, כמעט

    מופשט פיוטי אבל אז צפים מתוך הסערה תווי הפנים, המשקפיים

    ומתבהר הפורטרט העצמי בכל הדרו.

    אנטון, זה פורטרט עצמי מקסים וחזק כל כך!

    תודה  ו*

    לאה HALINKA

      

      8/12/08 17:09:

    צטט: גרבו 2008-12-07 19:50:13

    מאוד ריגשי,

    בעיקר מחשבה

    על כאב גדול....

    אוהבת את העוצמה

    שלך,

    ככול שאני מסיירת בגלריה

    שלך אני נהנית יותר-

    תענוג לעיין ולנפש.

    תודה,גרטהרגוע

     

    גרטה יקרה, כיף לי מאוד עם ביקוריך...

     

    אנטון 

      7/12/08 19:50:

    מאוד ריגשי,

    בעיקר מחשבה

    על כאב גדול....

    אוהבת את העוצמה

    שלך,

    ככול שאני מסיירת בגלריה

    שלך אני נהנית יותר-

    תענוג לעיין ולנפש.

    תודה,גרטהרגוע

      1/12/08 07:57:


    ארז גונן חבר יקר, הניתוח והדיון המתאר באופן מלומד על הרישום ועל הציור ועל יצירתי בנוי להפליא ונשאר לי רק להגיד תודה גדולה והערכה רבה....

     

    המשך בקו ערכי זה המהווה יסוד תפיסתי ופדגוגי לסוד היצירה וגדולתה...

     

    אנטון

      30/11/08 00:24:
    אני בוחר את העבודה הזו כדי לדבר על כל הסדרה.
    קודם כל , סידרה מדהימה , אני מאוד אוהב אותה , ואוהב אותה במיוחד.
    הייתי רוצה להסביר , למה.
    (כתבתי את ההסבר - והוא נורא מבולבל , אבל כנראה שאין דרך קלה להסביר ציורים דרך מילים , אז אני מקווה שמשהו בכל זאת יעבור מההסבר)

    אז קודם כל יש המון הבעה אמנותית , עוצמה חזקה , נקודות מבט "מעוררות".
    אבל...
    מעבר לאמנותיות יש גם את הצד האמנותי/טכני , וכאן הגדולה של כל הסדרה הזו.

     

     

    --------------------------------------------------------------------------------

    בספר - The Practice and Science of Drawing - הרולד ספיד כותב

     

     It was not until some time after having passed through the course of training in two of our chief schools of art that the author got any idea of what drawing really meant. What was taught was the faithful copying of a series of objects, beginning with the simplest forms, such as cubes, cones, cylinders, &c. (an excellent system to begin with at present in danger of some neglect), after which more complicated objects in plaster of Paris were attempted, and finally copies of the human head and figure posed in suspended animation and supported by blocks, &c. In so far as this was accurately done, all this mechanical training of eye and hand was excellent; but it was not enough. And when with an eye trained to the closest mechanical viaccuracy the author visited the galleries of the Continent and studied the drawings of the old masters, it soon became apparent that either his or their ideas of drawing were all wrong. Very few drawings could be found sufficiently "like the model" to obtain the prize at either of the great schools he had attended. Luckily there was just enough modesty left for him to realise that possibly they were in some mysterious way right and his own training in some way lacking. And so he set to work to try and climb the long uphill road that separates mechanically accurate drawing from artistically accurate drawing.

     

     

     

     

    http://books.google.com/books?id=mFoFf35rIpIC&dq


    ---------------------------------------------------------------------------------------

     

     

     

    בשעורי רישום\ציור הרבה מורים מדגישים , אין קוים , רק כתמים.
    הגישה היא לעבוד בכתם לא בקו , היות ובמציאות כביכול אין קוים.
    התוצאה בדרך כלל היא ציור מאוד ראליסטי , לפעמים כמו צילומי , אבל , שטוח משהו , ללא נפחיות חזקה .
    תופעה נוספת שהיא תוצאה של "הגישה הכיתמית" היא עבודה קפואה חסרת תנופה.

     

     

    לפעמים שוכחים על מה התמקדו גדולי האמנות כשהם "דיברו" בציור ורישום.
    לא קו , לא כתם , אלה נפח!
    גדולי האמנות עבדו עם נפחים , (גליל, כדור, תיבה) , והנפח היה אלמנט שנתנה לו עדיפות על פני העתקה "צילומית"

    מה עוד?
    גדולי האמנות (במיוחד בתקופת הרנסנס) הביאו לעבודה שלהם משהו אידאליסטי (גם באופן הטכני של העבודה)
    הם לא העתיקו את המודל , אלה השתמשו במודל כבמקור השראה , והתוצאה הייתה פרי מחשבתם , פרי האידאה , עבודה ראליסטית אידאליסטית.


    אם יש משהו שהמצלמה לא יכולה לעשות , זה לקחת ולשנות את התמונה כך שהתוצאה מאחדת בתוכה גם את מקור ההשראה וגם את המרכיב שבא מראשו של האמן.

     

     

    כמו שהרולד ספיד כותב , הדמיות על הקפלה הסיסטינית הן לא דמויות שנראות  כמו המציאות , (אין אנשים כל כך מפותחים) , ואין לגוף האנושי יכולת לאחוז פוזות כפי שהן מוצגות על התקרה.
    באמנות הקלסית , המודל לא ישב ללא תזוזה שעות וימים בזמן שהאמן העתיק אותו אחד לאחד...
    באמנות הקלסית , האמן לקח את המודל , השתמש בו כהשראה , ועשה בציור "מה בראש שלו".

     

     

    בסדרה הזו , (והנה בעבודה הספציפית הזו) אנטון עושה עם הראש שלו , "מה בראש שלו"...
    עבודה לא רק בקו , לא רק בכתם , גם עם נפח , (נפח כאלמנט של "הבנה ויזואלית" , ולא נפח שנוצר מהאשליה של החיבור הכיתמי.)
    העבודה מאוד נפחית , עם תנופה , ובזאת היא מקבלת אלמנט ראליסטי נוסף , מרכיב שאף צילום לא יכול להעביר.

     

     

    האלמנט הזה היה חלק בלתי נפרד מהאמנות הקלסית , ומשום מה הוא חסר בהרבה עבודות ראליסטיות מודרניות (גם כאלה שמוגדרות על ידי היוצרים שלהם לעצמם עבודות בגישה קלסית)
    האלמנט הזה (שעליו מדבר גם הרולד ספיד) קיים בסדרה הזו , ובזאת הוא עושה אותה קרובה יותר אל האמנות הקלסית , מהרבה עבודות ראליסטיות מודרניות אחרות שנעשות בתקופה שלנו.

      29/11/08 16:13:

    צטט: מיכל שמעוני 2008-11-29 09:55:13

    אמאלה- מפחיד ומרשים

     

    כמו טנאטוס... מרשים ומפחיד...

    תודה מיכל,

     

    אנטון

      29/11/08 09:55:

    אמאלה- מפחיד ומרשים

      30/10/08 18:41:

    צטט: killerwhale 2008-10-30 17:55:49

    חזק-האסוציאציה הראשונה שלי היתה הנוסע השמיני

     

    הנוסע השמיני?!

    אוהב את האסוציאציה...

     

    בהערה,

     

    אנטון

      30/10/08 18:40:

    צטט: ציירת/אמנית 2008-10-30 17:50:12


    מסכימה עם מי שכתב שאתה עושה שימוש נפלא בפחם. חזק מאד,  וכאמור ( בציור אחר) כל הסדרה מעולה.

     

    תודה מקרב לב,

     

    בהערכה,

     

    אנטון

     

      30/10/08 17:55:
    חזק-האסוציאציה הראשונה שלי היתה הנוסע השמיני
      30/10/08 17:50:

    מסכימה עם מי שכתב שאתה עושה שימוש נפלא בפחם. חזק מאד,  וכאמור ( בציור אחר) כל הסדרה מעולה.
      28/10/08 20:44:

    צטט: רואה בקפה 2008-10-27 21:24:01


    היי אנטון,

    הפורטרט הזה כחלק מהעבודה  האטמוספרית

    עשוי כתופעת טבע   -ההוריקן והצונמי 

    מאד חזק בהבעה ,בכתמיות השחורה

    ובתנועה הספיראלית למעלה

    *דניאלה

     

    דניאלה היקרה,

     

    תודה על ההתייחסות לתופעות הטבע והתרבות שאת מתייסת אליהם,

    כל העבודות שהוצגו בתערוכת עסקו בדיכוטומיה בין כוחות טבע לתרבות והזיכרון האנושי...

     

    בהערכה,

     

    אנטון

      27/10/08 21:24:


    היי אנטון,

    הפורטרט הזה כחלק מהעבודה  האטמוספרית

    עשוי כתופעת טבע   -ההוריקן והצונמי 

    מאד חזק בהבעה ,בכתמיות השחורה

    ובתנועה הספיראלית למעלה

    *דניאלה

      25/10/08 21:21:

    צטט: סטודיו אמן 2008-10-23 22:11:46

    צטט: תמר מייק לאופר 2008-10-23 22:04:30


    אנטון היקר, דקות ארוכות צפיתי בסדרת הציורים הללו.

    היכולת המרשימה שלך להביע כל כך הרבה, בשחור לבן במקרה הזה.

     

     פה נעצרתי , וזה מצויין! אוהבת מאוד את סגנונך כבר אמרתי לך זאת

    לא פעם..

     

    תודה ,

     

    תמר

     

    תמר, כנראה יש בינינו טלפאתיה,בזמן שהגבתי לפוסט שלך, את הגבת לפוסט שלי... תודה על הפרגון, 

    אנטון  

     

     

    לכבוד הוא לי שתיהיה ביננו טלפאתיה.. תודה על ביקורך אצלי כאמור הגבתי שם.

    תמר

      23/10/08 22:11:

    צטט: תמר מייק לאופר 2008-10-23 22:04:30


    אנטון היקר, דקות ארוכות צפיתי בסדרת הציורים הללו.

    היכולת המרשימה שלך להביע כל כך הרבה, בשחור לבן במקרה הזה.

     

     פה נעצרתי , וזה מצויין! אוהבת מאוד את סגנונך כבר אמרתי לך זאת

    לא פעם..

     

    תודה ,

     

    תמר

     

    תמר, כנראה יש בינינו טלפאתיה,בזמן שהגבתי לפוסט שלך, את הגבת לפוסט שלי... תודה על הפרגון, 

    אנטון  

      23/10/08 22:04:


    אנטון היקר, דקות ארוכות צפיתי בסדרת הציורים הללו.

    היכולת המרשימה שלך להביע כל כך הרבה, בשחור לבן במקרה הזה.

     

     פה נעצרתי , וזה מצויין! אוהבת מאוד את סגנונך כבר אמרתי לך זאת

    לא פעם..

     

    תודה ,

     

    תמר

      23/10/08 19:30:


    רונדור, יעקב ובאשי,

    תודה על הביקור והכיכובים,

     

    בהערכה,

     

    אנטון

      23/10/08 19:07:

    צטט: jelly 2008-10-23 19:01:41


    עבודה מצויינת

    בעלת עצמה, זוית ראיה יוצאת דופן

    פירוק לכתמים, עבודה שנעה על הציר מפשט/ראליסטי

    (אפרופו הדיון על הרלוונטיות של הדימוי הראליסטי בציור)

    האם זהו דימוי ראליסטי או מפשט? גם וגם

    הפורמט מעצים את הפרספקטיבה

    מה גודלה?

     

    תודה על ההבחנות והניתוח המעניין...

    גודל הפורמט 250 על 125 ס"מ..

     

    בהערכה,

     

    אנטון

      23/10/08 19:05:

    צטט: miriam01 2008-10-23 18:14:24


    רישום מדהים וחזק,אני מאוד אוהבת

     

    תודה על הביקור והתגובה,

    בהערכה,

     

    אנטון

      23/10/08 19:01:


    עבודה מצויינת

    בעלת עצמה, זוית ראיה יוצאת דופן

    פירוק לכתמים, עבודה שנעה על הציר מפשט/ראליסטי

    (אפרופו הדיון על הרלוונטיות של הדימוי הראליסטי בציור)

    האם זהו דימוי ראליסטי או מפשט? גם וגם

    הפורמט מעצים את הפרספקטיבה

    מה גודלה?

      23/10/08 18:14:

    רישום מדהים וחזק,אני מאוד אוהבת
      23/10/08 17:37:

    צטט: debie30 2008-10-23 16:02:50


    סידרה מרשימה .

    אין מלים לתאר את החוויה שבצפייה ביצירות.

    השימוש הטוב ביותר בפחם שראית איפעם

    מאוד דרמתי.

    דבי יקירתי,

     

    תודה על התיאור הנפלא,

     

    אנטון

     

      23/10/08 17:35:

    צטט: הדר גד 2008-10-23 14:03:24


      אהבתי !

     

    תודה הדר, אהבתי!

    וזה אומר הכל...

     

    אנטון 

     

      23/10/08 17:34:

    צטט: meer 2008-10-23 00:24:14


    פרופיל עצמי דרמטי ומרשים עם עוצמות חזקות בלתי ניתנות לערעור.אחזור לככב אזלו הכוכבים.

     

    תודה תודה,

    "עוצמות חזקות ..."

    אהבתי את החוויה,

     

    אנטון 

     

     

      23/10/08 16:55:

    צטט: meer 2008-10-23 00:24:14


    פרופיל עצמי דרמטי ומרשים עם עוצמות חזקות בלתי ניתנות לערעור.אחזור לככב אזלו הכוכבים.

     

     


    חזרתיצוחק
      23/10/08 16:02:


    סידרה מרשימה .

    אין מלים לתאר את החוויה שבצפייה ביצירות.

    השימוש הטוב ביותר בפחם שראית איפעם

    מאוד דרמתי.

      23/10/08 14:03:

      אהבתי !
      23/10/08 00:24:

    פרופיל עצמי דרמטי ומרשים עם עוצמות חזקות בלתי ניתנות לערעור.אחזור לככב אזלו הכוכבים.