כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרופיל

    forte nina
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    עוד גלריות (4)

    תגובות (134)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
      22/4/12 23:09:

    צטט: ריקי פרנקל 2012-04-22 22:56:04

    מסכימה עם ארמנד שהתיאור שכתבת לא תואם את התמונה. את מציירת לפעמים ציורים אקספרסיביים? אני סקרנית איך היה יוצא בציור אקספרסיבי יותר. אני, אגב, חושבת שיש בו משהו הרבה יותר קר מכפי שאת תופסת אותו. אדם מניפולטיבי, בריון, חסר ערכים מוסריים ושקרן.

    פורטרט של אדם הוא מעיני המתבונן. אני ציירתי אותו מתוך צילום מאוד מרוכך שלו. דווקא הצורך שלי להוציא מאדם שאני מתעבת תכונות אנושיות הוא סוג של ניצחון.

    מה שאנושי בו [אפילו בליברמן הפשיסט] מאוד זה פן הניהנתנות והסנטימנטליות שבו. אגב גדולי הדיקטטורים "סבלו" גם מתכונות אלה. אז מה?

      22/4/12 22:56:
    מסכימה עם ארמנד שהתיאור שכתבת לא תואם את התמונה. את מציירת לפעמים ציורים אקספרסיביים? אני סקרנית איך היה יוצא בציור אקספרסיבי יותר. אני, אגב, חושבת שיש בו משהו הרבה יותר קר מכפי שאת תופסת אותו. אדם מניפולטיבי, בריון, חסר ערכים מוסריים ושקרן.
      20/4/12 19:31:

    צטט: ARMAND 2012-04-20 17:47:06

    מתי את מציירת את לפיד ?

    תודה ארמנד

    אני צריכה למצוא צילום טוב שלו ואצייר אותו. נתת לי רעיון.

      2/8/11 17:44:

    צטט: מירי אגמי 2011-08-02 17:21:19

    אוי.....גדול......

     

     

     

    חחחח

    דא!!!

      2/8/11 17:21:
    אוי.....גדול......
      7/4/11 23:01:

    צטט: ARMAND 2011-04-07 22:40:07

    היי

    רק עכשיו ראיתי את התמונה הזו...

    אני מאוד מצטער לומר לך - שתוצאת הציור (לפי תחושה שלי) - לא תואמת - לא את שכתבת כאן ולא את דעותייך הפוליטייות...

    כשראיתי את התמונה (לפני שקראתי את ההסבר שלך) - ישר רציתי לומר לך :

    "זה לא יאומן כמה "רוך" ו"חום" מצאת באדם הזה..."

    להסתכל על התמונה בלא להכיר את ה"רקע" של האדם ואת האישיות הטלוויזיונית שלו...

    זו ממש תמונה רכה וחמה

    גם בהבעת הפנים... גם בצבעים שבחרת...

    את ציפי ליבני למשל - עשית הרבה יותר "קרה" ומנוכרת...

    אני כמובן לא צייר מקצועי ולא מבין שום דבר מקצועי באומנות

    אבל תחושות זה תחושות...

    .

    אני ממש בטוח שהוא היה מאוד נהנה לתלות את התמונה הזו בביתו.

     

    היי ארמנד

    נכון. אני אגיד לך. כשאני רואה דמות אני חודרת לתוך האדם

    ומציירת ממקום אינטואיטיבי. אני לא ס- ו -ב -ל- ת  את ליברמן. אני נמצאת בצד השני של המפה הפוליטית.

    אבל אני מחוייבת לאמת שאני רואה גם אם אני לא אוהבת. ויש בו משהו "רך" , בגלל

    אותה נהנתנות-  זה עושה אותו דובי או דביבון- כזה אחד שעומד מעל

    צנצנת דבש ומלקק אותה. מבין? לא מפני שיש לו לב רך.

    לרכות יש גרדציות- יש רך ויש רכרוכי.  אז הוא לא רכרוכי. הוא רך כי הוא נהנתן- בשפתיים שלו

    מצאתי את הנהנתנות והתאוותנות. זה לא עושה אותו רכרוכי. שים לב לעייניים המוטרפות

    כל רגע יכולות לקבל מבט אימה.

    ציפי ליבני היא גוש קרח מבפנים- ממש כך. גם אם דיעותיה קצת מתקרבות לשלי מבחינה פוליטית

    האישיות שלה נוקשה וקרה וחסרת יכולת לגמישות. וזה מה שרציתי להביע.

    ועדיין מהרגע שהציור עבר לעיניים ציבוןריות כל אחד רשאי לראות את אשר רוצה.

    אישית לצייר פורטרט זה אתגר לא להביא לצופהו המתבונן את מה שהוא היה מצפה.

    פשוט - להפתיע.

    תודה ארמנד.

      7/4/11 22:53:

    צטט: יורם פרקט 2011-04-07 21:34:37

    לא רק ציור מוצלח אלא גם מה שכתבת עליו. יורם פרקט

     

    היי יורם. תודה רבה לך.

      7/4/11 21:34:
    לא רק ציור מוצלח אלא גם מה שכתבת עליו. יורם פרקט
      29/1/10 06:55:

    צטט: הצבעוני השחור 2010-01-28 23:53:16

    דא דא

    :))

     

     

    היי מירילה

    תו-דה תו-דה

      28/1/10 23:53:

    דא דא

    :))

      27/1/10 19:54:

    צטט: יהודית מליק-שירן 2010-01-27 19:45:13


    באתי בעקבות המלצה ונהנתי*

     

     


    .

    בטח האיש במציאות

    פחות אהוד עלייך.

    נכון?

    תודה רבה על הביקור וההנאה


    באתי בעקבות המלצה ונהנתי*
      27/1/10 18:31:

    צטט: The light, 2010-01-27 18:22:06


    ענקית את פנינה, כבוד גדול  אני רוחש לך. יפה מאוד הציור המדוייק הזה. קווים נקיים  של הדיוקן, אפשר לגעת בו*

     

    רועי

    תודה רבה לך.

    אני שמחה שאתה אוהב.

    זה כל הכייף.

     

      27/1/10 18:22:

    ענקית את פנינה, כבוד גדול  אני רוחש לך. יפה מאוד הציור המדוייק הזה. קווים נקיים  של הדיוקן, אפשר לגעת בו*
      27/1/10 16:52:

    צטט: אילנה אדנר 2010-01-27 15:52:43

    צטט: forte nina 2010-01-27 15:17:50


    כל עם ישראל תקוע

    איתו

    כי הוא הציע הצעה כזאת לביבי.

    וראית את גבורתו נגד השגריר התורכי?

    גאון הדור.

     

    את 'גבורתו' ואת גבורת סגנו, ראיתי ונגעלתי

    ולא משום שהתורכים מלאכים בני מלאכים

    אלא בגלל הזלזול המוחלט בתרבות האחר

     

    לפי מה שראיתי, עם ישראל תקוע עם הרבה מאד

    ולא רק איתו או עם ביבי...

    איילון? הוא סתם נושא כליו סטייל סנשו פאנשה

    אנחנו עמוק בבוץ

    ואחרי דו"ח דר פרידמן על רעידת אדמה גדולה

    הצפויה בישראל,והצפי שנראה כמו האיטי,בגלל חוסר הכנה

    אני הולכת לישון לבושה,אולי אצטרך לברוח מהבית?קריצה

     

      27/1/10 15:52:

    צטט: forte nina 2010-01-27 15:17:50


    כל עם ישראל תקוע

    איתו

    כי הוא הציע הצעה כזאת לביבי.

    וראית את גבורתו נגד השגריר התורכי?

    גאון הדור.

     

    את 'גבורתו' ואת גבורת סגנו, ראיתי ונגעלתי

    ולא משום שהתורכים מלאכים בני מלאכים

    אלא בגלל הזלזול המוחלט בתרבות האחר

     

    לפי מה שראיתי, עם ישראל תקוע עם הרבה מאד

    ולא רק איתו או עם ביבי...

      27/1/10 15:17:


    כל עם ישראל תקוע

    איתו

    כי הוא הציע הצעה כזאת לביבי.

    וראית את גבורתו נגד השגריר התורכי?

    גאון הדור.

      27/1/10 14:54:

    צטט: forte nina 2010-01-27 14:34:54

    צטט: אילנה אדנר 2010-01-27 14:28:23

    צטט: forte nina 2010-01-27 14:21:22

    צטט: אילנה אדנר 2010-01-27 14:17:05


    פנינה,

    כשתבואי אלי, תציירי אותי

    אצא צעירה ב-80 שנה

    חטובה, יפה, מקסימה!

     

     סינדרום דוריאן גריי...

    צעירה לנצח.

    דעי שליברמן ראה ילום של הציור

    ורצה אותו מאוד.

    כמובן שאני לא אתן לו.

    מה נראה לך?

     

     

     

    ומדוע שלא תתני לו?

    תמורת תשלום, כמובן

    את הכסף את תמיד יכולה לתרום ל'נפגעי ליברמן'

     

    אם הייתי נכנסת למשא ומתן איתו

    בעצם הייתי מאוד רוצה

    לצלם אותו בחליפה שחורה

    יושב על כורסא כמו קוזה נוסטרה אמיתי

    כי ככה אני רואה אותו.

    ואין מצב שהוא היה מסכים.

    אנשים כאלה חושבים שמגיע להם

    ציור במתנה.

    בכלל לא עושה עסקים איתו משום סוג

     

     

    תציעי לו הצעה שלא יוכל לסרב לה:)

     

      27/1/10 14:43:


    בעצם לצייר אותו

    קאפי דה טוטי ליברמן

      27/1/10 14:34:

    צטט: אילנה אדנר 2010-01-27 14:28:23

    צטט: forte nina 2010-01-27 14:21:22

    צטט: אילנה אדנר 2010-01-27 14:17:05


    פנינה,

    כשתבואי אלי, תציירי אותי

    אצא צעירה ב-80 שנה

    חטובה, יפה, מקסימה!

     

     סינדרום דוריאן גריי...

    צעירה לנצח.

    דעי שליברמן ראה ילום של הציור

    ורצה אותו מאוד.

    כמובן שאני לא אתן לו.

    מה נראה לך?

     

     

     

    ומדוע שלא תתני לו?

    תמורת תשלום, כמובן

    את הכסף את תמיד יכולה לתרום ל'נפגעי ליברמן'

     

    אם הייתי נכנסת למשא ומתן איתו

    בעצם הייתי מאוד רוצה

    לצלם אותו בחליפה שחורה

    יושב על כורסא כמו קוזה נוסטרה אמיתי

    כי ככה אני רואה אותו.

    ואין מצב שהוא היה מסכים.

    אנשים כאלה חושבים שמגיע להם

    ציור במתנה.

    בכלל לא עושה עסקים איתו משום סוג

     

      27/1/10 14:28:

    צטט: forte nina 2010-01-27 14:21:22

    צטט: אילנה אדנר 2010-01-27 14:17:05


    פנינה,

    כשתבואי אלי, תציירי אותי

    אצא צעירה ב-80 שנה

    חטובה, יפה, מקסימה!

     

     סינדרום דוריאן גריי...

    צעירה לנצח.

    דעי שליברמן ראה ילום של הציור

    ורצה אותו מאוד.

    כמובן שאני לא אתן לו.

    מה נראה לך?

     

     

     

    ומדוע שלא תתני לו?

    תמורת תשלום, כמובן

    את הכסף את תמיד יכולה לתרום ל'נפגעי ליברמן'

     

      27/1/10 14:21:

    צטט: אילנה אדנר 2010-01-27 14:17:05


    פנינה,

    כשתבואי אלי, תציירי אותי

    אצא צעירה ב-80 שנה

    חטובה, יפה, מקסימה!

     

     סינדרום דוריאן גריי...

    צעירה לנצח.

    דעי שליברמן ראה ילום של הציור

    ורצה אותו מאוד.

    כמובן שאני לא אתן לו.

    מה נראה לך?

     

     

      27/1/10 14:17:


    פנינה,

    כשתבואי אלי, תציירי אותי

    אצא צעירה ב-80 שנה

    חטובה, יפה, מקסימה!

     

      13/3/09 09:54:

    צטט: אילת השחר 1 2009-03-13 09:17:04


    כוכב*

    דע גלעד

     


    שבת שלום

    מבט טוב - מראה טוב

    עושה טוב - בורא טוב

    מאציל

    לא שוכח את גלעד!

     היי תודה רבה!!!

    נשיקה

     

      13/3/09 09:17:


    כוכב*

    דע גלעד

     


    שבת שלום

    מבט טוב - מראה טוב

    עושה טוב - בורא טוב

    מאציל

    לא שוכח את גלעד!

      8/3/09 06:45:

    צטט: ירמי עמיר 2009-03-08 05:37:06


    מה קרה לך פנינה????? הוא יצא איש טוב, סבא נחמד, אדם רגוע שלא מרביץ לילדי השכנים, לא פאשיסט ולא גזען, ולא מלבין כספים. ככה נראה מי שמאיים להחריב את סכר אסואן? תחזרי בבקשה לכן הציור.

     

     

    ליברמן הוא בטח לא "כוס התה שלי"

    אך אני מסרבת להיכנס לבנאליה ולצייר קרניים וזנב[של השטן]

    אגב שמת לב? לנסיגה שהוא "מרביץ"

    לגבי כל דיעותיו? מעניין..............

    דבריך מזכירים לי את הספר של ההסטוריונים "אנטומיה של רודנות"

    על סגנו של היטלר שתואר כאבא סבא טוב.......וכ"ו


    מה קרה לך פנינה????? הוא יצא איש טוב, סבא נחמד, אדם רגוע שלא מרביץ לילדי השכנים, לא פאשיסט ולא גזען, ולא מלבין כספים. ככה נראה מי שמאיים להחריב את סכר אסואן? תחזרי בבקשה לכן הציור.
      2/3/09 19:21:

    צטט: צפונית אחת 2009-03-02 19:02:51


    קטונתי מלתת דעה פסיכולוגית על כל אישיות מצויירת פה,אך דעה על הציורים בשמחה

    זהו תחום שיש לי ידע בו, יכולת רישום טובה ,העתקה מצילום בפרופורציות נכונות

    אבל מאחר ואנו לא בתקופה בה הריאלזם שולט והכל מותר ופתוח מבחינה אמנותית

      אז למה לא להקצין?

    לתת לכל דמות צבעוניות או הבעה ייחודית?

    מהרגע שהצילום בא לעולם ,השאלה למה להעתיק?

    להעתיק את הצילום? להעתיק את הטבע? או הדומם?

     יש את המקור.

    בהצלחה.

     

     היי תודה רבה.

    הריאליזם חזר למשול.

    לידיעתך.....מופתע

    אבל מה זה חשוב..?

    הציור לא העתק

    הוא אינטרפטציה.

    תודה מותק.

      2/3/09 19:02:


    קטונתי מלתת דעה פסיכולוגית על כל אישיות מצויירת פה,אך דעה על הציורים בשמחה

    זהו תחום שיש לי ידע בו, יכולת רישום טובה ,העתקה מצילום בפרופורציות נכונות

    אבל מאחר ואנו לא בתקופה בה הריאלזם שולט והכל מותר ופתוח מבחינה אמנותית

      אז למה לא להקצין?

    לתת לכל דמות צבעוניות או הבעה ייחודית?

    מהרגע שהצילום בא לעולם ,השאלה למה להעתיק?

    להעתיק את הצילום? להעתיק את הטבע? או הדומם?

     יש את המקור.

    בהצלחה.

      2/3/09 18:06:

    צטט: gimelg 2009-03-02 15:52:25

    שלא יגידו......

     

     היי גיורא

    תודה רבה 

    שבאת והתייחסת...

    שלא יגידו מה?

    תודה רבהחיוך

      2/3/09 18:05:

    צטט: אדוה שביב 2009-03-02 15:38:23

    יקירתי, גם לי נראה שעשית איתו חסד... אם כי אני מסכימה בהחלט שצריך לראות את האנושי גם במפלצתיים ביותר, ולו כדי להתמודד איתם באופן טוב יותר. ושיישאר בציורים שלך ולא בממשלה... אמן צוחק

     

     היי אני בעניין של הציור פה

    נכון שאני כותבת איך אני רואה אותו

    ומשתדלת להפריד בין דעותי למראה האמיתי שלו

    אך כנראה שאנחנו שבויים בתדמית.

    ספרו לי שהוא כבר נסוג מדיעותיו

    מעניין אם בסוף הדוברמן הזה יהפוך לפודל?קריצה

    אדווה תודה שבאת ואמרת את אשר במחשבותייךנשיקה

      2/3/09 18:01:

    צטט: "גיגי הפקות" 2009-03-02 12:54:06

    מדהים

    את כישרוןןןןןן

    שרי*

     

     היי שרי

    תודה מותקקקקקקקקק!!

    חן חן לךנשיקה

      2/3/09 15:52:
    שלא יגידו......
      2/3/09 15:38:
    יקירתי, גם לי נראה שעשית איתו חסד... אם כי אני מסכימה בהחלט שצריך לראות את האנושי גם במפלצתיים ביותר, ולו כדי להתמודד איתם באופן טוב יותר. ושיישאר בציורים שלך ולא בממשלה... אמן צוחק
      2/3/09 12:54:

    מדהים

    את כישרוןןןןןן

    שרי*

      2/3/09 11:08:

    צטט: איימי האחת 2009-03-02 10:50:29

    עשית את זה בדיוק כפי שהוא.

    זה מדהים - את מוכשרת , גאון.

     

     

    אהבתי.

    תודה ויום נפלא.

    נשיקה

     היי מתוקה

    איזו תמונה מחייכת מצאת לך?

    יפה.............מופתע

    כן גם פה רואים את הקטע הזה בעיניים

    הפה שלו פה פתוחצוחק

    אבל אפשר לראות את השפתיים.צוחק

    תודה על המאמץ שהשקעתקריצהרגוע

    יקירתינשיקה

     

      2/3/09 10:50:

    עשית את זה בדיוק כפי שהוא.

    זה מדהים - את מוכשרת , גאון.

     

     

    אהבתי.

    תודה ויום נפלא.

    נשיקה

      2/3/09 09:54:

    צטט: alxm 2009-03-02 09:44:30


    פנינה

    מבלי להתייחס למילים שכתבת אלא לציור בלבד אני חושב שדייקת .

    אני קורא בציור שלך דברים שונים ממה שכתבת אודות האיש .

    תחילה רואים את הנחישות שבו ודוקא את אי ידיעת הפחד .

    תעוזה וחכמה לא הוא הפוחד - אלא יריביו פוחדים ממנו - איש שאיננו ירא לומר את האמת .

    עם כל הכבוד לפוליטיקאים האחרים שהתמודדו בבחירות האחרונות השיג יותר קולות ממפלגות ותיקות ו"בעלות אידאולוגיה" וכל זאת על אף הדלהגטימציה שזכה לה ערב הבחירות מצד התקשורת ומצד המשטרה ....

    מוזר שכעת משנדעו התוצאות כל החקירה כלא הייתה .

    מקווה אני שהאיש עוד יפתיע לטובה וילמד פרק את הפוליטיקה הישראלית המסואבת ונצא כולנו אך נשכרים .

    *

    ישר כח על הציור המדהים והאובייקטיבי - תני לציור לדבר - ללא מילים  .

    שלמה

     תודה רבה שלמה.נשיקה

    ימים באמת יגידון "...הכצעקתה..."?

    לעיתים שלמה הפגנת אומץ באה

    ממקום של פחדים

    לכן אננו יודעים עדיין האם הפחדותיו

    באות מכיוון שהוא עצמו מבוהל?

    או שהוא אכן הוא אינו יודע יראה.

    תודה על ההתיחסות הפרטנית והמעניינת שלך

    דעתך תמיד חשובהתמים

    שבוע נפלא

     

      2/3/09 09:51:

    צטט: דפנה* 2009-03-02 09:46:47


    ציור מדהים

    מלא עוצמה

    קשה לי עם הדמות ומה שהיא מיצגת.*

    דפי

     היי מתוקה

    תודה שבאת

    ואמרת את אשר על ליבך.נשיקה

    אין ספק שהוא "יצר טייפ קאסט מרושע"

    השאלה תיבדק אם הוא אכן כזה?

    הזמן יאפשר לו להוכיח אם הוא כזה

    או שיש פער בינו לבין התדמית.

    לטעמי הוא כמו כלב שנובח מרוב פחדים.[פארנויות]מופתעצעקה

    אולי אני טועה? ימים יגידו............

    חן חן דפינשיקה.

     

      2/3/09 09:46:


    ציור מדהים

    מלא עוצמה

    קשה לי עם הדמות ומה שהיא מיצגת.*

    דפי

      2/3/09 09:44:


    פנינה

    מבלי להתייחס למילים שכתבת אלא לציור בלבד אני חושב שדייקת .

    אני קורא בציור שלך דברים שונים ממה שכתבת אודות האיש .

    תחילה רואים את הנחישות שבו ודוקא את אי ידיעת הפחד .

    תעוזה וחכמה לא הוא הפוחד - אלא יריביו פוחדים ממנו - איש שאיננו ירא לומר את האמת .

    עם כל הכבוד לפוליטיקאים האחרים שהתמודדו בבחירות האחרונות השיג יותר קולות ממפלגות ותיקות ו"בעלות אידאולוגיה" וכל זאת על אף הדלהגטימציה שזכה לה ערב הבחירות מצד התקשורת ומצד המשטרה ....

    מוזר שכעת משנדעו התוצאות כל החקירה כלא הייתה .

    מקווה אני שהאיש עוד יפתיע לטובה וילמד פרק את הפוליטיקה הישראלית המסואבת ונצא כולנו אך נשכרים .

    *

    ישר כח על הציור המדהים והאובייקטיבי - תני לציור לדבר - ללא מילים  .

    שלמה

      2/3/09 07:59:

    צטט: or-pr 2009-03-02 07:44:52

    גם לטעמי עשית אותו חמוד מדי...אנושי מדי...

    אבל זה פשוט מקסים....פשוט מקסים!!!

     

     

    היי מתוקה

    תודה רבה...אני לא חושבת שהוא חמוד..קריצה

    אגב, אני בטוחה שהוא גם לא חושב שהוא כזה..מופתע

    תודה יקירתי חן חן לך נשיקה

      2/3/09 07:44:

    גם לטעמי עשית אותו חמוד מדי...אנושי מדי...

    אבל זה פשוט מקסים....פשוט מקסים!!!

      2/3/09 03:33:

    צטט: *אילת* 2009-03-01 22:19:53

    מדהימה שאת, מוכשרת שלי נשיקה

     

    *

     

     אילת יפתי

    מציצה מדי פעם?

    אני שמחה שהצצת אצלי

    ובאת לפרגן!!

    נשיקה

      2/3/09 03:32:

    צטט: נ.ב.א. 2009-03-01 21:59:32

    אני המומה מהעוצמה שיצרת,

    כל מילה בהגדרה שלך מבוטאת בציור,

    אין לי מילים לתאר מה עושה לי הציור,

    כהגדרתך הבלטת את אשיותו החצויה.

    את  ענקית אהובה.

    מציור לציור אני מצטמרררררת...........

     תודה רבה נורית

    מודה לך מקרב לב נשיקה

     

      1/3/09 22:19:

    מדהימה שאת, מוכשרת שלי נשיקה

     

    *

      1/3/09 21:59:

    אני המומה מהעוצמה שיצרת,

    כל מילה בהגדרה שלך מבוטאת בציור,

    אין לי מילים לתאר מה עושה לי הציור,

    כהגדרתך הבלטת את אשיותו החצויה.

    את  ענקית אהובה.

    מציור לציור אני מצטמרררררת...........

      1/3/09 21:06:

    צטט: פשריקה 2009-03-01 20:48:03

    קיבלת כוכב במהירות הבזק...התרגלת אה?

    את ממש טובה...תותחית...

    עזבי אותך מפרשנויות כאלו או אחרות ,יצא טוב ,ניראה אמיתי וספונטני...הצבעים שבחרת נתנו לו סומק וחיות ,וזה לדעתי מה שעשה אותו אנושי ומעודן...ולא קר ומאיים / מאויים .

    אל תישכחי להזמין אותי לתערוכה בכנסת....{לא זכור לי אם הייתי שם בכלל,אולי בגיל צעיר מאוד}

    אשמח להתרגש איתך וממך...בהצלחה באוסף הסלב שלך...

     היי מותק

    אני לא מרגילה את עצמי לכלום.

    כי שום דבר לא מובן מאליו.נבוך

    אבל תודה רבה לך יקירה 

    תודה יקירתי

    לא שוכחת את מי שמככב אותי

    ומפרגן לי.נבוך

    מהבאר הזו אני שותה כל יום.מופתעלשון בחוץ

    חיבוקי יקירה נשיקה

     

      1/3/09 20:48:

    קיבלת כוכב במהירות הבזק...התרגלת אה?

    את ממש טובה...תותחית...

    עזבי אותך מפרשנויות כאלו או אחרות ,יצא טוב ,ניראה אמיתי וספונטני...הצבעים שבחרת נתנו לו סומק וחיות ,וזה לדעתי מה שעשה אותו אנושי ומעודן...ולא קר ומאיים / מאויים .

    אל תישכחי להזמין אותי לתערוכה בכנסת....{לא זכור לי אם הייתי שם בכלל,אולי בגיל צעיר מאוד}

    אשמח להתרגש איתך וממך...בהצלחה באוסף הסלב שלך...

      1/3/09 20:16:

    צטט: לימור ברנע 2009-03-01 18:46:45


    הי כשרונית!

    הציור מאד אנושי ויפה!  

     *****

    אני חייבת לומר שבנוסף לכל הדברים שראית באדם

    אני רואה בו גם - חוכמה, עוצמה, אמונה בדרכו ורצון אמיתי לעשות שינוי.

    לא מסכימה לדרכו אך בהחלט לאדם יש אכויות.

    כל טוב,

    לימור

     לימוריפה מצידך שאת יכולה להפריד בין הכרזות

    לבין האדם. בין הפוליטיקה ובין האיש.

    מידת אטוביקטיביות נאה לכשעצמה.

    ניסיתי לפלס דרך בין כל המרכיבים שציינתי

    ולהיות אותנטית.

    תודה רבה לך שבאת והתייחסת בפרוטרוט.נשיקה

     

      1/3/09 20:14:

    צטט: תמר מייק לאופר 2009-03-01 18:03:29


    יכול להיות, שבעיני רוחך רצית לראות אותו כך..במציאות שלךחיוך

    הוא מזכיר אותו אך לא דומה ממש..

     

    תמר

     היי תמר

    תודה רבה לך.

    דיוקן זה לא צילום

    הוא בעיני רוחו של האומן.

    במקרה יצא גם מדוייק.

    אבל זה החלק השולי.

    תודה שבאת ואמרת!!נשיקה

     

      1/3/09 20:13:

    צטט: ישראל 2009-03-01 18:01:18

    פנינה, ההבעה, הצבעים..דיוקן מצויין

     

     

     תודה רבה יקירי

    איזו תגובה מחממת!!

    חן חןנשיקה

      1/3/09 20:12:

    צטט: מיכאל 1 2009-03-01 17:16:53


    פנינה , ציור יפה ומדויק !

    כל הכבוד !

     

     מיכאל היקר

    תודה רבה לך

    דבריך נעימים לי.

    חן חןנשיקה

      1/3/09 20:11:

    צטט: מולי. 2009-03-01 17:01:31


    פנינתי, פורטטט נהדר!!

    לגבי מה שכתבת אני חושבת

    שבאמת משתקף מפניו פחד,

    ואולי חשש מהבאות, אולי זה נובע

    מאינסטינקט ההשרדות ואולי זה

    עדיף על פני שאננות כשמדובר

    באחריות ציבורית.

     

    סרטלק.

     

     

     היי אהובתי

    תודה ענקית על דברייך.

    כן נראה כך.

    בדיוק עכשיו קראתי איך 

    הוא חוזר מרוב דבריו.

    תאמיני לי.פחדים או פוזה

    של הפחדות. 

    ברור מהרקע שהוא הגיע עבר השרדות 

    כשהגיע כעולה חדש 

    ועוד מרכיבי אישיות בסיסיים.

    סרטלק נשיקה

      1/3/09 18:46:


    הי כשרונית!

    הציור מאד אנושי ויפה!  

     *****

    אני חייבת לומר שבנוסף לכל הדברים שראית באדם

    אני רואה בו גם - חוכמה, עוצמה, אמונה בדרכו ורצון אמיתי לעשות שינוי.

    לא מסכימה לדרכו אך בהחלט לאדם יש אכויות.

    כל טוב,

    לימור


    יכול להיות, שבעיני רוחך רצית לראות אותו כך..במציאות שלךחיוך

    הוא מזכיר אותו אך לא דומה ממש..

     

    תמר

      1/3/09 18:01:

    פנינה, ההבעה, הצבעים..דיוקן מצויין

     

      1/3/09 17:16:


    פנינה , ציור יפה ומדויק !

    כל הכבוד !

      1/3/09 17:01:


    פנינתי, פורטטט נהדר!!

    לגבי מה שכתבת אני חושבת

    שבאמת משתקף מפניו פחד,

    ואולי חשש מהבאות, אולי זה נובע

    מאינסטינקט ההשרדות ואולי זה

    עדיף על פני שאננות כשמדובר

    באחריות ציבורית.

     

    סרטלק.

     

      1/3/09 15:25:

    צטט: הפיה השחורה 2009-03-01 15:03:34


    בעעעע! ליברמן.

     

     

    חחחחחחחחחח..........אביגיל........

    מתאים לך.

    מה את לא יכולה להתיחס רק לציור

    בלי לחשוב על החלקים הבעייתיים?קריצה

    תגובה נהדרת.

    אהבתינשיקה

      1/3/09 15:03:

    בעעעע! ליברמן.
      1/3/09 13:51:

    צטט: אליזבת השניה 2009-03-01 12:24:01

    את מציירת נפלא.

    נתת לו אנושיות שלא זיהיתי במציאות עוד אף פעם.

    קשה לי להחליט אם הציור שלך אנושי או האנושיות היא אמיתית של האיש, ואני פספסתי אותה עד כה.

    כך או כך, נפלא.

    אחזור עם כוכבים אח"כ (אזלו לצערי)

     

     תודה חמודה!!

    אנושיות? כן .בטוח שהוא לא מפלצת

    גם אם אני לא מסכימה לדיעותיו.

    ובטוח שאני לא מהבראנז'ה שלו.

    חן חן יקירה


    נשיקה

     

      1/3/09 13:48:

    צטט: מיכל כרמי 2009-03-01 13:19:34

    לדעתי יצא חתיך...

    ואני מצטרפת לסמרל, אנחנו נפצח בקמפיין למנות אותך לשרת החוץ לאלתר.

    קיס

     

     מיכלוש.............

    מ ז  ו ע ז ע ת   מהרעיון שהוא חתיך

    ושאני אהיה שרת החוץץץץץץץץץץץץץץץ?

    תודה מותק...

    חתיך זה עניין...in the eyes of the beholder?

    נשיקות מותקנשיקה

      1/3/09 13:43:

    צטט: נ.י.ל.י 2009-03-01 12:10:50

    יצירתך מדהימה

    מעבירה דרך המסך את אופיו

     

     נילי יקירתי

    תודה על דברייך העמוקים.

    חן חן נשיקה

      1/3/09 13:42:

    צטט: simka1000 2009-03-01 12:51:14

    לא נכנסת לפרשנות האישיות...

    כבודו של אדם..עובדה שלא חסרים לו מעריצים..

    לגבי הרישום..

    את ענקית....כמו צילום...

     

     תודה סימה

    איזה מחמיאנית את!!

    ברור שיש לו מעריצים

    זה העניין.

    אני חושבת שהוא תופעה לא רק אדם מופתע

    חן חן מותקנשיקה

      1/3/09 13:41:

    צטט: אניגמה 313 2009-03-01 11:17:08

    מ ד ה י ם !!!

    הוא עוד יקח אותך להיות ציירת מלווה כפי שעשו המלכים בעבר.

    הצלחת להגיע להבעה מדהימה.

    *

     איילת

    תודה רבה לך יקירה!!

    את יודעת לא נראה לי שאוותר

    על חופש ההבעה.

    מה שדורש תפקיד זה.

    אבל הרעיון מחמיא

    חן חןנשיקה

     

      1/3/09 13:40:

    צטט: לסביסטית Lesbiana 2009-03-01 12:07:28

    פששש... את מאוד מוכשרת!

    השארתי לך כוכב.

     

     היי חברתי

    תודה רבה לך!!

    פשששש.....אהבתי. נשיקה

      1/3/09 13:39:

    צטט: pinkason1 2009-03-01 11:36:27

    * שבוע טוב

     

     שבוע יצירתי ונפלא!!

    חן חןנשיקה

      1/3/09 13:38:

    צטט: מירב שביט 2009-03-01 10:55:06

    עבודה נהדרת!

    אני מרגישה שציירת אותו בדיוק כמו שתארת. ילד טוב רע כזה.

    אני מאמינה שהוא איש עם הרבה פחדים ובציור שלך יש ביטוי לזה.

     

    נהנתנות , ברור לי שכן.

     

    וסוג של מחשבה שעלתה לי, שכשיהיה לו כוח בידיים, הוא יהיה הרבה פחות כוחני.

     מירבי יקירתי

    תודה רבה!!

    מעניין לגבי הפרשנות

    יכול להיותשהכל זה פוזה ? מופתע

    וכשהשלטון

    יהיה בידיוו הוא ירגע?רגוע

    כבר כמה טענו זאת.

    אני נורא סקרנית.

    תודה רבה מותק נשיקה

     

      1/3/09 13:36:

    צטט: mור 2009-03-01 11:33:40

    טירוף?? הוא דווקא אדם נחמד.

    יפה ציירת.

     

     את צודקת .חיית מחמד?איזה מותק!!

    אני חושבת שהוא היה נעלב מדימוי

    של אדם נחמד.יותר מהמילה טירוף?

    תודה מוריה יקירתי!!נשיקה

      1/3/09 13:35:

    יפה מאוד!

    לדעתי, "תפסת" אותו ברגע אישי, כשהוא לא עושה פוליטיקה אלא נמצא בבית, רך יותר,חם יותר ממה שאנחנו רגילים לראות.

     

      1/3/09 13:19:

    לדעתי יצא חתיך...

    ואני מצטרפת לסמרל, אנחנו נפצח בקמפיין למנות אותך לשרת החוץ לאלתר.

    קיס

      1/3/09 12:51:

    לא נכנסת לפרשנות האישיות...

    כבודו של אדם..עובדה שלא חסרים לו מעריצים..

    לגבי הרישום..

    את ענקית....כמו צילום...

      1/3/09 12:24:

    את מציירת נפלא.

    נתת לו אנושיות שלא זיהיתי במציאות עוד אף פעם.

    קשה לי להחליט אם הציור שלך אנושי או האנושיות היא אמיתית של האיש, ואני פספסתי אותה עד כה.

    כך או כך, נפלא.

    אחזור עם כוכבים אח"כ (אזלו לצערי)

      1/3/09 12:10:

    יצירתך מדהימה

    מעבירה דרך המסך את אופיו

      1/3/09 12:07:

    פששש... את מאוד מוכשרת!

    השארתי לך כוכב.

      1/3/09 11:36:
    * שבוע טוב
      1/3/09 11:33:

    טירוף?? הוא דווקא אדם נחמד.

    יפה ציירת.

      1/3/09 11:17:

    מ ד ה י ם !!!

    הוא עוד יקח אותך להיות ציירת מלווה כפי שעשו המלכים בעבר.

    הצלחת להגיע להבעה מדהימה.

    *

      1/3/09 10:55:

    עבודה נהדרת!

    אני מרגישה שציירת אותו בדיוק כמו שתארת. ילד טוב רע כזה.

    אני מאמינה שהוא איש עם הרבה פחדים ובציור שלך יש ביטוי לזה.

     

    נהנתנות , ברור לי שכן.

     

    וסוג של מחשבה שעלתה לי, שכשיהיה לו כוח בידיים, הוא יהיה הרבה פחות כוחני.

      1/3/09 10:42:

    צטט: הצבעוני השחור 2009-03-01 10:18:34


    וואו !

    לדעתי זה ציור הפרוטרט הכי טוב שלך...

    אני רואה שאת הולכת לפרוח בגדול בבית החדש ביפו, יש שם אנרגיות טובות.

    אוהבת אותך

    מירי.

     היי מירי

    תודה ענקית על דברייך.

    יש אנרגיות טובות

    ומירי צריכה לבוא לבדוק אותן

    בבקשה.............

    אוהבת אותך יקרה

    יום נפלאנשיקה

     

      1/3/09 10:40:

    צטט: בלרינה 2009-03-01 10:18:32


    את יודעת שפוליטיקה, היא ממש לא "כוס התה שלי"

    ועם זאת, כשאני רואה אותו בטלויזיה, כמו אתמול,

    ראיתי ארשת-פנים קשוחה שמסתירה הרבה מאחוריה.

    סוג של אדם, שקשה עם עצמו ועם אנשים בכלל.

    בפורטרט שלך - אני חווה טוב לב משולב עם טירוף

     

    יכול להיות שזה מה ש-את "קוראת" עליו ?נשיקה

     

    שבוע נפלא מותק.

     

     יכול להיות מותק

    שאת צודקת

    יש 2 צדדים

    זיגזג

    יצרים סותרים

    התמכרות להנאות ומרדנות הפוגעת בו גם.

    כן .אני לא עוסקת בפוליטיקה

    אני מנסה לצייר את האנשים.

    "נושאי האחריות" ? זו השאלה.

    חיבוק יקרהנשיקה

      1/3/09 10:18:


    וואו !

    לדעתי זה ציור הפרוטרט הכי טוב שלך...

    אני רואה שאת הולכת לפרוח בגדול בבית החדש ביפו, יש שם אנרגיות טובות.

    אוהבת אותך

    מירי.

      1/3/09 10:18:


    את יודעת שפוליטיקה, היא ממש לא "כוס התה שלי"

    ועם זאת, כשאני רואה אותו בטלויזיה, כמו אתמול,

    ראיתי ארשת-פנים קשוחה שמסתירה הרבה מאחוריה.

    סוג של אדם, שקשה עם עצמו ועם אנשים בכלל.

    בפורטרט שלך - אני חווה טוב לב משולב עם טירוף

     

    יכול להיות שזה מה ש-את "קוראת" עליו ?נשיקה

     

    שבוע נפלא מותק.

      1/3/09 09:32:

    צטט: היען 2009-03-01 09:28:00

    לא יכולתי להתעלם מהזיגזגיות באישיות

     

     

    חוששני שאת מאוד צודקת בקביעה זו.

     

     בוקר טוב יקירי

    מעניין מה שאתה אומר...

    כן הוא מסוגל להכל...

    ולכן הוא יכול לזגזג לכל כיוון...........

    ימים יגידו מותקנשיקה

      1/3/09 09:28:

    לא יכולתי להתעלם מהזיגזגיות באישיות

     

     

    חוששני שאת מאוד צודקת בקביעה זו.

      1/3/09 09:21:

    צטט: debie30 2009-03-01 09:13:35


    פנינה,

    הציור מצויין,

    בציורך הוא  יותר רך ונעים

    מאשר במציאות.

     תודה רבה דבי

    הוא רך כי הוא נהנתן..........

    נעים? לא יודעת...........

    שנוי ..בטוח לפי התגובות......

    זה מה שרציתי..........

    סוג של שניות מעוררת מחלוקת..

    קבלתי ...........

    חן חן יקירהנשיקה

     

      1/3/09 09:20:

    צטט: דסיקה 2009-03-01 09:11:37

    הכי ליברמן שיש

    דע*

     

    היי אהובתי

    השכמת מאוחר???????

    מתחת לפוך בגשם..........

    ישנת טוב.

    מותק  ...דע

     הרבה תודה!!!נשיקה

     

      1/3/09 09:13:


    פנינה,

    הציור מצויין,

    בציורך הוא  יותר רך ונעים

    מאשר במציאות.

      1/3/09 09:11:

    הכי ליברמן שיש

    דע*

      1/3/09 09:05:

    צטט: jangobig 2009-03-01 09:00:40

     

     

    יקירתי,

     

    הציור נפלא

     

    האיש סכנה ברורה ומידית 

     

     

     

     חחחחחחחחחחחח....................ברור!!!!!!!!

    תודה יקירי על המחמאה וההתיחסות.

    אני סומכת על הדמוקרטיה שלנו

    ועל קול הרוב השפוי.

    וכרגע אני בהתבוננות מה ואיך הוא יעשה?

    חן חן יקירינשיקה

     

     

      1/3/09 09:00:

     

     

    יקירתי,

     

    הציור נפלא

     

    האיש סכנה ברורה ומידית 

     

     

      1/3/09 08:53:

    צטט: הדס זיגדון 2009-03-01 08:51:20

    פנינה

    אתמול כהרגלי בשבת...חיכיתי וציפיתי לציורך בשבת.

    ציירת ליברמן אחד לאחד...ממש...

    הבן שלי ראה את הציור...ואמר

    "היא כישרונית בטירוף"!

    זה פשוט מקסים...ציורך.

    וליברמן לדעתי מתחיל לגלות סימנים של התמתנות...קלה...

    ימים יגידו...

    יום נפלא

    הדס.

     הדסי אהובתי

    תודה רבה לך ולבן שלךנשיקה

    אני ועם שלם מחכה

    שהוא יתמתן..........

    אולי הוא ישמע את הקריאה מפה......

    ימים יגידו מותק....

    שבוע נפלא חברתינשיקה

     

     

      1/3/09 08:51:

    צטט: אנימל אינסטינקט 2009-03-01 08:46:43


    כהרגלך בקודש

    רישום מעולה !

     

    לגבי ההדגשים אותם ציינת...

    לי הרגיש , שהדגש ברישום

     הוא במבט העיניים

    ולא ממש ראיתי " טירוף "

     

     

     היי מתוקה

    כן יש כאלה שרואים טירוף

    יש כאלה שרואים פחד[ראי תגובות]

    אני מרגישה תערובת של שניהם

    כשלא ברור מה מניע את מה?

    חן חן לדברייך יקירתינשיקה

     

      1/3/09 08:51:

    פנינה

    אתמול כהרגלי בשבת...חיכיתי וציפיתי לציורך בשבת.

    ציירת ליברמן אחד לאחד...ממש...

    הבן שלי ראה את הציור...ואמר

    "היא כישרונית בטירוף"!

    זה פשוט מקסים...ציורך.

    וליברמן לדעתי מתחיל לגלות סימנים של התמתנות...קלה...

    ימים יגידו...

    יום נפלא

    הדס.

      1/3/09 08:50:

    צטט: יגאל קרט 2009-03-01 08:43:13

    עבודה יפה מאוד

     

     בוקר טוב יגאל

    ת ו ד ה   ר ב ה!!

    חן חן יקירי


    נשיקה

     

      1/3/09 08:49:

    צטט: שרשירית 2009-03-01 08:41:31


    ואוו, פורטרט מושלם, אחד על אחד ממש.

    לטעמי הכי טוב שלך.

     בוקר טוב שרון

    תודה מותק

    מאוד מחמיא מה שאת חושבתנבוך

    שמחת אותי מאוד מתוקה נשיקה

     

      1/3/09 08:48:

    צטט: רותישקה 2009-03-01 08:36:25


    לדעתי הצלחת מאד בציור,

    הוא אכן מפחיד...

    מה לעשות - ימים יגידו

    יום טוב ושבוע טוב.

     

     תודה רבה רותי

    ימים יגידו

    אכן כמה הוא "פני העם"

    או פניו האינדיבדואליים.

    חן חן על הביקור והמילים נשיקה

      1/3/09 08:47:

    צטט: חבצלת בעיר 2009-03-01 08:30:50


    פנינה

    אין צורך להיות "פרויד " שלו.

    הוא איננו ראיו להיות ,

    אנו ראויים ליותר ,

    הציבור בחר בו -

    אנחנו נשלם.

    פורטרט שלו?

    אומץ גדול.

    מה משך אותך לצייר

    את האיש הלא  ראוי הזה?

     סמדרי יקרה

    מושך אותי לצייר לפעמים

    אנשים מורכבים

    קונטרוורסליים

    כאלה שישעליהם קונצנזוס שלילי

    או נורא חיובי.

    לא איכפת לי לחטוף את הריקושטים

    אבל רציתי להתמודד עם הטיפוס

    ועם מה שהוא מייצג.

    תודה יקירהנשיקה

     


    כהרגלך בקודש

    רישום מעולה !

     

    לגבי ההדגשים אותם ציינת...

    לי הרגיש , שהדגש ברישום

     הוא במבט העיניים

    ולא ממש ראיתי " טירוף "

     

     

      1/3/09 08:45:

    צטט: איציק מצליח 2009-03-01 08:34:09


    פנינוש גם וגם לדעתי.... 

    הפחד שהוא יהפוך לאיש הטוב

    והפחד שההפחדה לא תוביל אותו

    יותר.....

    המון פחד וחשש בעיניים.

     

     תודה רבה איציק

    מקווה שנגלה יכולות של טוב לב

    והתמתנות.............

    חן חןנשיקה

      1/3/09 08:43:
    עבודה יפה מאוד
      1/3/09 08:41:


    ואוו, פורטרט מושלם, אחד על אחד ממש.

    לטעמי הכי טוב שלך.

      1/3/09 08:36:


    לדעתי הצלחת מאד בציור,

    הוא אכן מפחיד...

    מה לעשות - ימים יגידו

    יום טוב ושבוע טוב.

      1/3/09 08:34:

    צטט: pozit 2009-03-01 08:26:10


    אני רואה כאן ציור פורטרט מרשים, מלא חיים וצבע, וגם מושקע

    זה גם מה שאני רואה--  והוא יתמתן ככה ניראה לי....

    מקסים באהבה פוזית*

     היי מותק

    תודה רבה

    אני שמחה על דברייך

    ואני מקווה

    שאת צודקת

    חן חן יקרהנשיקה

     

      1/3/09 08:34:


    פנינוש גם וגם לדעתי.... 

    הפחד שהוא יהפוך לאיש הטוב

    והפחד שההפחדה לא תוביל אותו

    יותר.....

    המון פחד וחשש בעיניים.

      1/3/09 08:30:


    פנינה

    אין צורך להיות "פרויד " שלו.

    הוא איננו ראיו להיות ,

    אנו ראויים ליותר ,

    הציבור בחר בו -

    אנחנו נשלם.

    פורטרט שלו?

    אומץ גדול.

    מה משך אותך לצייר

    את האיש הלא  ראוי הזה?

      1/3/09 08:26:


    אני רואה כאן ציור פורטרט מרשים, מלא חיים וצבע, וגם מושקע

    זה גם מה שאני רואה--  והוא יתמתן ככה ניראה לי....

    מקסים באהבה פוזית*

      1/3/09 08:12:

    צטט: סמי טוויג 2009-03-01 08:09:08


    ציור שהשיג את ההגדרות

    שהגדרת לעצמך באופן מושלם.

    אישית, אני משוכנע שהוא נכנס לדמות

    לצרכים פוליטיים וזו אינה דמותו האמיתית.

    חסר לי רק מרכיב אחד מאד בולט:

    חוש הומור.

    לדעתי, יש לו גם את זה.

     סמי

    כמי שנתן לי את כוכב ה-1000

    תודה רבה.

    הבנתי שאתה נוסע לקפריסין

    אולי תמצא שם את ההומור

    של ליברמן.

    יכול להיות שיש לו

    אבל לא על עצמו.

    וזה גם לי חסר.

    חן חן...........נשיקה

     

      1/3/09 08:09:


    ציור שהשיג את ההגדרות

    שהגדרת לעצמך באופן מושלם.

    אישית, אני משוכנע שהוא נכנס לדמות

    לצרכים פוליטיים וזו אינה דמותו האמיתית.

    חסר לי רק מרכיב אחד מאד בולט:

    חוש הומור.

    לדעתי, יש לו גם את זה.

      1/3/09 08:04:

    צטט: דרך הצבע 2009-03-01 08:01:51


    בוקר טוב יקירתי!

    פשוט מצוין הציור

    עשה לך טוב הליברמן הזה.....

    הוציא ממך את המיטב.

    אסתי

    דרך הצבע

     

     

     אסתי יקירתי

    תודה רבה!!

     אני מקווה שאנחנו נוציא ממנו את המיטב!!קריצה

    אם יש כזה. זו שאלה. מופתע

    חן חן.שבוע נפלא!!נשיקה

    מה עם הפגישה?????

      1/3/09 08:01:


    בוקר טוב יקירתי!

    פשוט מצוין הציור

    עשה לך טוב הליברמן הזה.....

    הוציא ממך את המיטב.

    אסתי

    דרך הצבע

     

     

      1/3/09 08:00:

    צטט: אליקו 1 2009-03-01 07:56:43


    תודה פנינה על עוד ציור מעולה. לי יש את הרושם שכך הוא ייראה אחרי ההרפתקה הפוליטית הנוכחית שלו, כשהוא נוכח לדעת שהאגריסיביות שלו כבר לא עושה רושם יותר.

     אליקו

    תודה רבה על מילותיך החמות

    ביום קר זה

    ובתקופה "צוננת" זו בפוליטיקה.

    זאת שאלה טובה

    מה יש מאחורי האגרסיביות?

    פחדים?חרדות? פארנויות?בלתי החלטיצעקה

    אתה יכול להיות מאוד צודק.

    וזה גם מסקרןמופתע

    חן חן לךנשיקה

     

      1/3/09 07:56:

    תודה פנינה על עוד ציור מעולה. לי יש את הרושם שכך הוא ייראה אחרי ההרפתקה הפוליטית הנוכחית שלו, כשהוא נוכח לדעת שהאגריסיביות שלו כבר לא עושה רושם יותר.
      1/3/09 07:56:

    צטט: כש-רונית 2009-03-01 07:53:54


    יופי של ציור

     

    לא מתייחסת לאישיות שלו כציור זה נפלא

     

     תודה מותקנבוך

    זה הכי נקי שישתמים

    להתיחס לציור נטו.


    חן חן רונית נשיקה

      1/3/09 07:54:

    צטט: sari10 2009-03-01 07:52:18

    לא אתייחס למאפייני האישיות שציינת,

    אבל אומר שהציור שלך מקסים,

    מלא ניואנסים ופרטים. *

     תודה רבה שרי

    ההתיחסות שלך מספקת אותי מאוד !!!

    תודה מותק

    ושבוע נפלא!! נשיקה

      1/3/09 07:53:


    יופי של ציור

     

    לא מתייחסת לאישיות שלו כציור זה נפלא

      1/3/09 07:52:

    צטט: malie123 2009-03-01 07:42:55

    עשית עמו חסד,

    ציור מקסים.

    באמת הוא פוזל קצת?

     

     

    את הכי מוכשרת שהכרתי.

     

     מלי יקירתי תודה רבה

    אני יודעת שבחרתי בחירה לא פופולארית

    וכולם רצו שאעשה אותו מפלצת..זה טבעי..

    אבל בעיני יש משהו מבוהל לגמרי בתוכו

    בעיניים ניסיתי לתת קצת מהטרוף ומהפגיעות..

    חן חן לך מתוקה

    שבוע נפלא

    נשיקהאת חייבת ביקור זוכרת?

      1/3/09 07:52:

    לא אתייחס למאפייני האישיות שציינת,

    אבל אומר שהציור שלך מקסים,

    מלא ניואנסים ופרטים. *

      1/3/09 07:42:

    עשית עמו חסד,

    ציור מקסים.

    באמת הוא פוזל קצת?

     

     

    את הכי מוכשרת שהכרתי.

      1/3/09 07:30:

    צטט: פנטום האופרה 2009-03-01 07:24:03

    האמת?

    הוא יצא עדין מידי

    אבל הציור מדהים -

    כמו תמיד...

     מתוקה.

    תודה רבה.

    ברור לך שניסיתי לראות את האדם

    מאחורי התדמית?

    בעולמי אין אנשים שחורים ולבנים.

    יש את כל הגוונים.

    וזה באמת פן אחד שלו.

    ויש את אלה שכולם מכירים.

    אבל מה החוכמה לצייר מישהו לא פופולארי כמפלצת?????????

    תודה על התגובה שלך הנהדרת.נשיקה

     

      1/3/09 07:28:

    צטט: אמיר לירן 2009-03-01 07:23:29

      
    אני לא רואה פה את מה שאחרים רואים.

       

    אני רואה כאן ציור פורטרט מרשים, מלא חיים וצבע, וגם מושקע.

       

    אם כבר מתייחסים לדמות, אני רואה כאן אדם מהורהר ואיש הגות.

      

    אם מתייחסים לשאלה מה הדמות מייצגת כפוליטיקאי .. זה כבר חריגה מתחום האמנות.

     

     אמיר בוקר טוב

    אתה לגמרי צודק 

    ואני גם מודה לך.

    אבל זה ברור שכשאני בוחרת דמות נערצת

    יאהבו אותו יותר

    ויקחו את הדמות למחוזות פרטיים.

    עצם הבחירה שלי היא לא פופולארית

    אבל אני רציתי להתמודד עם הקושי הזה.

    תודה רבה לך יקירינשיקה

      1/3/09 07:24:

    האמת?

    הוא יצא עדין מידי

    אבל הציור מדהים -

    כמו תמיד...

      1/3/09 07:23:

      
    אני לא רואה פה את מה שאחרים רואים.

       

    אני רואה כאן ציור פורטרט מרשים, מלא חיים וצבע, וגם מושקע.

       

    אם כבר מתייחסים לדמות, אני רואה כאן אדם מהורהר ואיש הגות.

      

    אם מתייחסים לשאלה מה הדמות מייצגת כפוליטיקאי .. זה כבר חריגה מתחום האמנות.

      1/3/09 07:19:

    צטט: guitarwoman 2009-03-01 07:09:34


    אני חושבת שקלטת אותו מצויין. איזה דיוק.

    ולגופו של הרהור? לא יודעת למה, אבל יש לי הרגשה שהוא ממש יתמתן. (אולי בגלל שאני נעבעך שמאלני חסר תקנה....)

    *

     תודה רבה אןנשיקה

    זאת שאלה גדולה אם הוא יתמתן?

    מכיוון שזה הגיון הקשור

    לאנשים נורמטיביים כשמגיעים לשלטון .

    אך אם הוא מודרך מבפנים מפחדים

    בלתי נשלטים. אז הכל יכול להיות...........

    תודה יקרה ששתפת אותי גם במחשבותייך..........

     

      1/3/09 07:09:


    אני חושבת שקלטת אותו מצויין. איזה דיוק.

    ולגופו של הרהור? לא יודעת למה, אבל יש לי הרגשה שהוא ממש יתמתן. (אולי בגלל שאני נעבעך שמאלני חסר תקנה....)

    *

      1/3/09 07:07:

    צטט: flower45 2009-03-01 06:46:55


    בוקר.........

    עשית איתו חסד גדול .........

    ממש מיני קני רוגרס.....

    אם הוא מציץ......הוא מעלה עוד 3-4 קילו...

    המבט בעיניים מרתיע....על סף טירוף....

    שבוע נהדר

     היי חמודה בוקר טוב...

    העינים והמבט :צוהר הנשמה

    אותם אני קוראת אכן :טירוף

    שאר תווי הפנים נועדו להטעות......מופתע

    אכן כך

    שבוע נפלא יקירהנשיקה

     

     

      1/3/09 07:05:

    צטט: בלאק סמארה 2009-03-01 06:46:45


    אין, כשאת גדולה - את גדולה.

     

    חמוד יצא הליברמן שלך. גם ככה אני די מחבבת את הטטארי.

     

    :)

     

     תודה מותק

    טטארי.........זה המוצא שלי[הונגריה]

    הוא נראה לי מהגזע של ג'ינג'ס חאן[מונגולי]

    אם לא מקבלים אותי :"שורפים את המועדון"

    נשיקה

      1/3/09 06:46:


    בוקר.........

    עשית איתו חסד גדול .........

    ממש מיני קני רוגרס.....

    אם הוא מציץ......הוא מעלה עוד 3-4 קילו...

    המבט בעיניים מרתיע....על סף טירוף....

    שבוע נהדר

      1/3/09 06:46:


    אין, כשאת גדולה - את גדולה.

     

    חמוד יצא הליברמן שלך. גם ככה אני די מחבבת את הטטארי.

     

    :)

      1/3/09 06:37:

    צטט: הוזה דעות 2009-03-01 06:30:06

    דא!

    אם הוא רואה את הפורטרט המדהים הזה

    את הופכת להיות אשת שר החוץ-בטחון-אוצר-ומה לא הבא של מדינת ישראל

     

    תרחיקי אותו מהבלוג הזה

     

     היי מותק

    אני moi? מקסימום אשת טכנאי?[רבקה מיכאלי]

    אני מאמינה בלהסתכל בעיניים

    של כל אחד

    במיוחד אלו שחושבים שהם מפחידים.

    אני לא פוחדת ממנו בכלל.צעקה

    לא בגלל שהוא לטעמי

    ממש לא.

    אתה יודע כמה אנשים מתכתבים אתך כרגע

    שהם חושבים כמוהו?

    הוא מייצג מישהו

    וזאת הסיבה שציירתי אותו.

    מותק, תודה למחמאות ולהתיחסותנשיקה.

     

      1/3/09 06:33:

    צטט: halinka 2009-03-01 06:14:49


    לטעמי פנינוש, עשית אותו "אנושי" מדי. עוד קצת טרוף בעיניים, הייתי קונה יותר בקלות

    תודה ו*

    לאה HALINKA

     לאה לה

    אני בהחלט מסכימה.זו היתה הכוונה

    וזה היה ברור שאלו תהיינה התגובות

    וטוב שכך.

    תודה מותק שבאת ואמרתנשיקה

     

      1/3/09 06:30:

    דא!

    אם הוא רואה את הפורטרט המדהים הזה

    את הופכת להיות אשת שר החוץ-בטחון-אוצר-ומה לא הבא של מדינת ישראל

     

    תרחיקי אותו מהבלוג הזה

      1/3/09 06:14:


    לטעמי פנינוש, עשית אותו "אנושי" מדי. עוד קצת טרוף בעיניים, הייתי קונה יותר בקלות

    תודה ו*

    לאה HALINKA

    פריטים נוספים בגלריה