כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    Studio Anton

    תפיסות מרחביות של היסוד הויזואלי בשפת האמנות

    אפקט אניש קאפור, עב"ם? שעועית גדולה ? או מאסה של הריק....

    46 תגובות   יום רביעי, 24/6/09, 22:44


    אפקט אניש קאפור, עב"ם? שעועית גדולה ? או מאסה של הריק....  

    אם בא לכם להעיף מבט על עבודות של אמן שעוסק בנושאים של עיקול חלל ומרחב... 

    הפסלים של  אניש קאפור מייצגים את הריק והאין...  הריק והאין מאסה בעבודותיו  נחווים כחיפוש חושני וטקטילי: כשניצבים מול פסליו  "המבט אינו מתמקד והצופה מובל אל תוך קרביו של הריק"... הרושם של רוגע מרחבי, חוויה של חומרה קוסמית המקנה שלווה בחלל וברחב אינסופי קיומי,  הורס אך גם בורא חלל חדש כאפשרות נוספת לביטוי פלסטי, כמו סימן של הגבול האחרון במסע.  

    אניש קאפור, בן 55, יהודי יליד הודו שחי בלונדון מאז שנות ה 70, ... קאפור עלה לישראל ב-1970, חי בקיבוץ, עזב לאחר שלא התקבל לבצלאל. היום הוא אחד האמנים החשובים בעולם, אשר התפרסם בפסלי החוץ שלו... לפני כ 10 שנים הציג תערוכה במוזיאון תל אביב וכעת עובד על פרויקט למוזיאון ישראל - מספק הפתעה נוספת שלא מופיעה בביוגרפיה הרשמית שלו.  קאפור הגיע ללונדון ב-73'. למד תחילה בקולג' Hornsey והמשיך בבית הספר צ'לסי לעיצוב. לא עבר זמן רב עד שהחל להתבלט בשדה האמנות שם. על הצלחתו המהירה, שגם שיתקה אותו בתחילה, אפשר ללמוד מדברים שאמר באחד הראיונות: "התערוכה הראשונה שלי נמכרה כולה בשלוש הדקות הראשונות", סיפר אז. "חזרתי לסטודיו וביליתי את השנתיים וחצי הבאות בלעשות כמעט כלום". מאז השתתף בעשרות תערוכות קבוצתיות והציג תערוכות יחיד בחללי תצוגה מרכזיים, בהם קונסטהאולה בבאזל, טייט גלרי, מוזיאון ריינה סופיה במדריד, הדוקומנטה בקאסל, מרכז פומפידו ומרכז ICA בבוסטון. הוא ייצג את לונדון בביאנלה בוונציה ב-1990, שם זכה בפרס על יצירתו, ושנה לאחר מכן זכה בפרס טרנר, הפרס היוקרתי ביותר לאמן בריטי. ב 2003 העניקה לו המלכה אליזבת השנייה את התואר היוקרתי CBE (Commander of the British Empire).   כשהוא נשאל מה הופך אותו לפסל כל כך חשוב הוא מצטנע: "זו תשובה שאת תצטרכי לתת". אפשר לומר שבכל יצירותיו, אם אלה פסלים קטנים יחסית ואם יצירות ענק, ישנו מה שקאפור מכנה "עבודה טובה"; משהו חמקמק שקשה להגדיר אותו במלים אבל אפשר להרגיש אותו. "זו חייבת להיות עבודה שיש לה היושר הפנימי שלה, שאנשים מזהים אותו ויכולים להתחבר אליו", הוא אומר. "אבל בכך אני לא מתכוון לעבודה שנעשית בשביל אנשים; זו תמיד תהיה עבודה רעה".   

    אפקט קאפור בעכבר העיר

    .http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,1018,209,28337,.aspx  

     

    אניש קאפורויקיפדיה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%A9_%D7%A7%D7%90%D7%A4%D7%95%D7%A8

     

     

    השעועית של אניש קאפור | אנקדוטות http://www.anecdotot.net/?p=135 

     

    דרג את התוכן:

      תגובות (45)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        18/7/10 16:02:

      לא ינום ולא לגעת

      וככה זה נראה בכניסה החדשה למוזאון ישראל המחודש שיפתח החודש

        18/7/10 06:01:
      פסל גדול!!
      תודה אנטון.
        17/7/10 23:38:

      כוכב* ו...

      ''

      להקליק על התמונה - להגדלה.

        17/7/10 12:07:
      אמן מדהים! העוצמה שבעבודות עוברת בתמונה, לא כל שכן פנים אל פנים!
        2/7/09 23:09:

      צטט: ציירת/אמנית 2009-06-30 12:57:53


      אמן גדול. תודה אנטון.

       

      תודה לך יקירה,

      אנטון

        2/7/09 23:08:

      צטט: ברביבר 2009-06-28 01:25:58

      צטט: ברייקי 2009-06-27 21:04:05

       

      "

      אניש קאפור הוא בשבילי דוגמא נצחית למבחני הקבלה הקלוקלים טרם כניסה לבתי ספר גבוהים לציור.

      .... "

       

       

      גם אני חשבתי על אי קבלתו לבצלאל ואיך המושג "אין נביא בעירו" שוב בא לידי ביטוי...

      וחבל שלא התאפשר לו להיות מי שהוא היום... בארצנו!

      תודה אנטון!

       

      אני רק יכול להצטרף לעמדתך...

      תודה,

      אנטון

        2/7/09 23:06:

      צטט: ariadne 2009-06-28 00:23:50

      תודה אנטון על פוסט מאיר עיניים ומלא יופי.

      מוקסמת מהחללים האלו שמצליח ליצור בפסלים.

      משום מה הכניסה של האנשים לתוך החלל

      והרגשת ה wow הענקי שהיא מותירה בהם,

      מזכירה לי את חללי הכיפות הענקיות של הכנסיות בימי הביניים.

      לשניהם יש את אותו הוד ונגיעה בנשגב.

      *

       

      איזה יופי של אנלוגיה בין הכנסיות לכיפת אניש...

      תודה על התוספת המעניינת,

      אנטון

        2/7/09 23:04:

      צטט: ברייקי 2009-06-27 21:04:05


      לאנטון היקר!

       

      אניש קאפור הוא בשבילי דוגמא נצחית למבחני הקבלה הקלוקלים טרם כניסה לבתי ספר גבוהים לציור.

       

      כ"כ הוא ניגוד לג'ף קונס, העובד/יוצר בכדי למכור ולהתאים את טעמו שלו לטעם הציבור.

       

      ולסיום שם הפסל הוא "שער העננים". ראיתי אותו במו עיני במלוא תפארתו כשהייתי בשיקגו בפארק המילניום. זה היה מעט אחרי ההשקה של הפסל נערכו שם פעילויות מרהיבות, וקהל עצום ורב השתתף בהם.

       

      תודה לך .

       

      *

       אסתר

       

       

       

      תודה אסתר על התוספות והארות חשובות...

      אנטון

        30/6/09 12:57:

      אמן גדול. תודה אנטון.
        28/6/09 01:25:

      צטט: ברייקי 2009-06-27 21:04:05


      "

      אניש קאפור הוא בשבילי דוגמא נצחית למבחני הקבלה הקלוקלים טרם כניסה לבתי ספר גבוהים לציור.

      .... "

       

       

      גם אני חשבתי על אי קבלתו לבצלאל ואיך המושג "אין נביא בעירו" שוב בא לידי ביטוי...

      וחבל שלא התאפשר לו להיות מי שהוא היום... בארצנו!

      תודה אנטון!

        28/6/09 00:23:

      תודה אנטון על פוסט מאיר עיניים ומלא יופי.

      מוקסמת מהחללים האלו שמצליח ליצור בפסלים.

      משום מה הכניסה של האנשים לתוך החלל

      והרגשת ה wow הענקי שהיא מותירה בהם,

      מזכירה לי את חללי הכיפות הענקיות של הכנסיות בימי הביניים.

      לשניהם יש את אותו הוד ונגיעה בנשגב.

      *

        27/6/09 21:04:


      לאנטון היקר!

       

      אניש קאפור הוא בשבילי דוגמא נצחית למבחני הקבלה הקלוקלים טרם כניסה לבתי ספר גבוהים לציור.

       

      כ"כ הוא ניגוד לג'ף קונס, העובד/יוצר בכדי למכור ולהתאים את טעמו שלו לטעם הציבור.

       

      ולסיום שם הפסל הוא "שער העננים". ראיתי אותו במו עיני במלוא תפארתו כשהייתי בשיקגו בפארק המילניום. זה היה מעט אחרי ההשקה של הפסל נערכו שם פעילויות מרהיבות, וקהל עצום ורב השתתף בהם.

       

      תודה לך .

       

      *

       אסתר

       

       

        27/6/09 19:04:

      צטט: רפאלה 2009-06-27 18:24:07

      אנטון היקר,

      תודה לך שהודות לך למדתי להכיר את אחד הפסלים הכי גדולים בעולם.

      אני מצדיעה לו.

      איזה יופי שמיימי.

      תודה לשיתוף.

      רפאלה*

       

      רפאלה יקירה, בשמחה....

      אכן יופי שמימי ובלתי נתפס..

       

      אנטון

        27/6/09 19:01:

      צטט: נינט המקסימה 2009-06-27 17:52:13


      התרגשתי , התלהבתי לראות את העבודות המיוחדות

      והנהדרות שלו .

      אמן יוצא דופן בחשיבתו ובביצוע

      תודה שהבאת אותו לידיעתנו .

       

      בשמחה בברכה ובהערכה,

       

      אנטון

        27/6/09 19:00:

      צטט: irisoded 2009-06-27 17:01:14


      וואו..הריק והאין הזה נהייה פתאום מוחשי, מאוד הייתי רוצה להיות שם.

       

      מאחל לך את החוויה האמיתית...

      תודה על ביקורך ותגובתך,

      אנטון

        27/6/09 18:24:

      אנטון היקר,

      תודה לך שהודות לך למדתי להכיר את אחד הפסלים הכי גדולים בעולם.

      אני מצדיעה לו.

      איזה יופי שמיימי.

      תודה לשיתוף.

      רפאלה*

        27/6/09 17:52:


      התרגשתי , התלהבתי לראות את העבודות המיוחדות

      והנהדרות שלו .

      אמן יוצא דופן בחשיבתו ובביצוע

      תודה שהבאת אותו לידיעתנו .

        27/6/09 17:01:

      וואו..הריק והאין הזה נהייה פתאום מוחשי, מאוד הייתי רוצה להיות שם.
        26/6/09 21:28:

      צטט: meer 2009-06-26 17:30:12

      בעיני אחד האמנים המרגשים...

       

      אני בהחלט מצטרף לדעתך... המעניין ביצירתו שלמרות שהמוצר = הפסל מקרין ומוצג כעבודה תעשייתית ,קיים בו משהו של האדם, מן היבט הומאני ורוחני...

      אנטון

       

        26/6/09 21:25:

      צטט: debie30 2009-06-26 08:45:03


      אנטון,

      תודה על פוסט מרתק

      היצירות של קאפור שהבאת מרשימות

      חושבת שכדי להבין צריך לחות אותן ממש,

      יש שם ניגוד עצום בין הריק שבפנים והשתקפות העולם מבחוץ.

      אהבתי מאוד את משפט הסיום.

      עבודה טובה"; משהו חמקמק שקשה להגדיר אותו במלים

      אבל אפשר להרגיש אותו.

      "זו חייבת להיות עבודה שיש לה היושר הפנימי שלה,

      שאנשים מזהים אותו ויכולים להתחבר אליו",

      הוא אומר. "אבל בכך אני לא מתכוון לעבודה שנעשית בשביל אנשים;

      זו תמיד תהיה עבודה רעה".   

       

      דבי יקירה, תודה לתגובתך...אין כל אפשרות להשוואה בין החווייה האמיתית לוירטואלית ...

      אנטון

        26/6/09 21:22:

      צטט: דליה וירצברג-רופא 2009-06-25 23:53:30

      מעניין. תודה!

       

      תודה דליה,

      אנטון

        26/6/09 21:21:

      צטט: צבע השרב 2009-06-25 22:55:07

      יפהפה אנטון. גורם לי לתהות איזה חלל יותר 'מדויק' בהקרנה שלו...

      איפה, הייתי בוחרת להיות... צ"ה

       

      תודה לתגובתך, שאלת החלל, מרחב וזמן שהן בחירות משתנות...

      אנטון

        26/6/09 17:30:

      בעיני אחד האמנים המרגשים...

       

        26/6/09 08:45:


      אנטון,

      תודה על פוסט מרתק

      היצירות של קאפור שהבאת מרשימות

      חושבת שכדי להבין צריך לחות אותן ממש,

      יש שם ניגוד עצום בין הריק שבפנים והשתקפות העולם מבחוץ.

      אהבתי מאוד את משפט הסיום.

      עבודה טובה"; משהו חמקמק שקשה להגדיר אותו במלים

      אבל אפשר להרגיש אותו.

      "זו חייבת להיות עבודה שיש לה היושר הפנימי שלה,

      שאנשים מזהים אותו ויכולים להתחבר אליו",

      הוא אומר. "אבל בכך אני לא מתכוון לעבודה שנעשית בשביל אנשים;

      זו תמיד תהיה עבודה רעה".   

      מעניין. תודה!
        25/6/09 23:16:

      צטט: סטודיו אמן 2009-06-25 21:55:05

      צטט: רומפיפיה 2009-06-25 21:18:45

      אנטון יקר,

      קראתי את מאמרך והסבריך המאלפים,

      לדעתי היצירות (יצירה)  ממש עוצרי נשימה,

       לפי כל קנה מידה...

      שאלה טכנית, האם תוכל להאיר את עיני

      (ועתה תתגלה בורותי ברבים)

      אבל אני באמת רוצה לדעת...

      באיזה חומרים השתמש ליצור את

      היצירות המופלאות האלה?

      הנותנות תחושה של חלל

      עתידנות,ניקיון והקפדה

       שהם מעל ומעבר ליום יום והבנאלי

       או שמא זו אותה אחת אך

                    * מקווה שעוד יש לי......

       מזויות צלום שונות????

      שבת יפה ונהדרת שתהיה לכם.
                     

       

      טכנית, תעשייתית, הפסל בנוי מנירוסטה מסוג מיוחד, מלוטש לדרגת מראה ומצופה בגלזורה מיוחדת שהועברו בתהליכי חום ...

       

       

      ANISH KAPOOR PROTFOLIOhttp://www.sculpture.org.uk/portfolio/AnishKapoor/

       

       

      זה יקרה רק מחר אחה"צ. תודה, עבודה מהממת ביופיה!!!!

        25/6/09 22:55:

      יפהפה אנטון. גורם לי לתהות איזה חלל יותר 'מדויק' בהקרנה שלו...

      איפה, הייתי בוחרת להיות... צ"ה

        25/6/09 21:55:

      צטט: רומפיפיה 2009-06-25 21:18:45

      אנטון יקר,

      קראתי את מאמרך והסבריך המאלפים,

      לדעתי היצירות (יצירה)  ממש עוצרי נשימה,

       לפי כל קנה מידה...

      שאלה טכנית, האם תוכל להאיר את עיני

      (ועתה תתגלה בורותי ברבים)

      אבל אני באמת רוצה לדעת...

      באיזה חומרים השתמש ליצור את

      היצירות המופלאות האלה?

      הנותנות תחושה של חלל

      עתידנות,ניקיון והקפדה

       שהם מעל ומעבר ליום יום והבנאלי

       או שמא זו אותה אחת אך

                    * מקווה שעוד יש לי......

       מזויות צלום שונות????

      שבת יפה ונהדרת שתהיה לכם.
                     

       

      טכנית, תעשייתית, הפסל בנוי מנירוסטה מסוג מיוחד, מלוטש לדרגת מראה ומצופה בגלזורה מיוחדת שהועברו בתהליכי חום ...

       

       

      ANISH KAPOOR PROTFOLIOhttp://www.sculpture.org.uk/portfolio/AnishKapoor/

       

       

       

       

        25/6/09 21:18:

      אנטון יקר,

      קראתי את מאמרך והסבריך המאלפים,

      לדעתי היצירות (יצירה)  ממש עוצרי נשימה,

       לפי כל קנה מידה...

      שאלה טכנית, האם תוכל להאיר את עיני

      (ועתה תתגלה בורותי ברבים)

      אבל אני באמת רוצה לדעת...

      באיזה חומרים השתמש ליצור את

      היצירות המופלאות האלה?

      הנותנות תחושה של חלל

      עתידנות,ניקיון והקפדה

       שהם מעל ומעבר ליום יום והבנאלי

       או שמא זו אותה אחת אך

                    * מקווה שעוד יש לי......

       מזויות צלום שונות????

      שבת יפה ונהדרת שתהיה לכם.
                     

        25/6/09 20:55:

      צטט: מיכל עלמה 2009-06-25 20:20:37


      שלום אנטון

       

      לפני כחצי שנה - שנה ראיתי סרט מדהים בעמקותו, ביופיו ובמישנתו המופלאה, הסרט

      מדבר על חייזר שנחת על כדור הארץ (קיאנו ריבס המגלם את "קלאטו") , המביא למהפכה

      לא פשוטה על כדור הארץ בגלל התנהגותם של האנשים בתחום האקולוגיה בהקשר להרס כדור ארץ על ידי תושביו.

      זהו משל מסוג המדע הבדיוני, סרט עשוי מדהים, ומוזר שלא זכה ליותר מדיי ביקורות שלא לומר לפרסים ראויים על

      עבודת התסריט והאפקטים הנדירים שיש בו.

      לסרט הזה קוראים בעברית "כשהעולם עצר מלכת" .

       

      ומדוע אני מזכירה דווקא את הסרט הזה מתחת לפוסט שלך? (סרט שיופיו והאפקטים שלו מלווים אותי מאז

      שראיתיו ואף רציתי לכתוב עליו רשימת ביקורת בשעתו, אבל לא כתבתי)

      משום שהעיגולי המראות הענקיים המופלאים שרואים בתוכו משקפים ומשתקפים לדעתי

      אחד על אחד עם כוונותיו של אניש קאפור, או שאנשי הסרט ובמיוחד התסריטאים ואנשי האפקטיים 

      אם ראו את יצירתו של אניש קאפור ... פשוט הושפעו ממנה...

      הדמיון בכל מקרה גדול מאוד.

       

      להלן לינק http://bidurit.com/modules.php?name=Eth8&op=details&lid=2690

       (מי שיסתכל בתחתית עמוד הפרסום לסרט יראה את עיגולי העולם האלה מצד שמאל של הדף...)

       

      מיכל יקירה, יופי של השוואה בין הרעיונות...נכנסתי לקישור ומצאתי את אותה מבוכה, שאילה, המלווה בחווייה של הריק המלא... האמיתי או המדומה... מציאות או אשלייה...

      תודה לתגובתך המעשירה,

      אנטון 

        25/6/09 20:50:

      צטט: ליאורה בן יצחק 2009-06-25 18:34:33

      אמן מרתק עם כישרון ענק   * 

      אנטון, תודה שכיבדת .

       

      תודה ליאורה,

      האמנות של אניש קאפור מעמידה בפנינו יופי פיתוי ותעלומה כאחד...

      אנטון

        25/6/09 20:20:


      שלום אנטון

       

      לפני כחצי שנה - שנה ראיתי סרט מדהים בעמקותו, ביופיו ובמישנתו המופלאה, הסרט

      מדבר על חייזר שנחת על כדור הארץ (קיאנו ריבס המגלם את "קלאטו") , המביא למהפכה

      לא פשוטה על כדור הארץ בגלל התנהגותם של האנשים בתחום האקולוגיה בהקשר להרס כדור ארץ על ידי תושביו.

      זהו משל מסוג המדע הבדיוני, סרט עשוי מדהים, ומוזר שלא זכה ליותר מדיי ביקורות שלא לומר לפרסים ראויים על

      עבודת התסריט והאפקטים הנדירים שיש בו.

      לסרט הזה קוראים בעברית "כשהעולם עצר מלכת" .

       

      ומדוע אני מזכירה דווקא את הסרט הזה מתחת לפוסט שלך? (סרט שיופיו והאפקטים שלו מלווים אותי מאז

      שראיתיו ואף רציתי לכתוב עליו רשימת ביקורת בשעתו, אבל לא כתבתי)

      משום שהעיגולי המראות הענקיים המופלאים שרואים בתוכו משקפים ומשתקפים לדעתי

      אחד על אחד עם כוונותיו של אניש קאפור, או שאנשי הסרט ובמיוחד התסריטאים ואנשי האפקטיים 

      אם ראו את יצירתו של אניש קאפור ... פשוט הושפעו ממנה...

      הדמיון בכל מקרה גדול מאוד.

       

      להלן לינק http://bidurit.com/modules.php?name=Eth8&op=details&lid=2690

       (מי שיסתכל בתחתית עמוד הפרסום לסרט יראה את עיגולי העולם האלה מצד שמאל של הדף...)

        25/6/09 18:34:

      אמן מרתק עם כישרון ענק   * 

      אנטון, תודה שכיבדת .

        25/6/09 17:16:

      צטט: ruthy 2009-06-25 16:51:59


      עבודות נהדרות!

      הסבר ממצה ומפתיע!

      תודה

      תודה רותי, שמחתי שאהבת...

      אנטון

       

        25/6/09 17:11:

      צטט: yoramlilach 2009-06-25 16:02:59

      זכור לי כשעמדתי בקאסל בתערוכת הדוקומנטה מול הריק של הבור השחור- אמן אדיר !

      ואם יורשה לי להוסיף-מזל שלא התקבל לבצלאל !! *

       

      יורם יקירי, מצטרף לדעתך, מזל שלא התקבל לבצלאל..

      תודה,

      אנטון 

        25/6/09 17:09:

      צטט: גרבו 2009-06-25 15:01:05

      הפסלים של  אניש קאפור מייצגים את הריק והאין...  הריק והאין מאסה בעבודותיו  נחווים כחיפוש חושני וטקטילי: כשניצבים מול פסליו  "המבט אינו מתמקד והצופה מובל אל תוך קרביו של הריק"... הרושם של רוגע מרחבי, חוויה של חומרה קוסמית המקנה שלווה בחלל וברחב אינסופי קיומי,  הורס אך גם בורא חלל חדש כאפשרות נוספת לביטוי פלסטי, כמו סימן של הגבול האחרון במסע. 

      אנטון יקר,

      שוב אני מודה לך,על פוסט מרתק ומהנה

      כל כך נעים לי ללמוד איתך,

      על האמנים הגדולים והיופי שביצירה !

      סופ"ש נהדר לך חברי היקר.

      גרטה*רגוע

       

      גרטה יקירה, כל כך נעים לקרוא את תגובותיך... סופ"ש נפלא, אנטון

       

       

        25/6/09 16:51:


      עבודות נהדרות!

      הסבר ממצה ומפתיע!

      תודה

        25/6/09 16:02:

      זכור לי כשעמדתי בקאסל בתערוכת הדוקומנטה מול הריק של הבור השחור- אמן אדיר !

      ואם יורשה לי להוסיף-מזל שלא התקבל לבצלאל !! *

        25/6/09 15:01:

      הפסלים של  אניש קאפור מייצגים את הריק והאין...  הריק והאין מאסה בעבודותיו  נחווים כחיפוש חושני וטקטילי: כשניצבים מול פסליו  "המבט אינו מתמקד והצופה מובל אל תוך קרביו של הריק"... הרושם של רוגע מרחבי, חוויה של חומרה קוסמית המקנה שלווה בחלל וברחב אינסופי קיומי,  הורס אך גם בורא חלל חדש כאפשרות נוספת לביטוי פלסטי, כמו סימן של הגבול האחרון במסע. 

      אנטון יקר,

      שוב אני מודה לך,על פוסט מרתק ומהנה

      כל כך נעים לי ללמוד איתך,

      על האמנים הגדולים והיופי שביצירה !

      סופ"ש נהדר לך חברי היקר.

      גרטה*רגוע

        25/6/09 14:21:

      צטט: rebekart 2009-06-25 09:12:01

      איזה יופי,תודה שהבאת אנטון.הפוסטים שלך משמחים.

       

      מרומם את הרוח האנושית...

       

      אנטון

        25/6/09 14:19:

      צטט: הלנה היפה 2009-06-25 00:06:46

      אנטון, תודה על פוסט מרתק על אמן מיוחד כל כך. תודה ו*

      לאה

       

      לא יקירה, הוא אמן מדהים ומרתק... חוויה אמיתית לעמוד ליד פסליו..

       

      אנטון

        25/6/09 14:17:

      צטט: darmelitz 2009-06-24 22:56:34

      מרתק, תודה אנטון

      איזה חופש פעולה יש לו 

      אקרא מחר את הקישורים

       

       

      תודה,

       

      אנטון

        25/6/09 09:12:
      איזה יופי,תודה שהבאת אנטון.הפוסטים שלך משמחים.
        25/6/09 00:06:

      אנטון, תודה על פוסט מרתק על אמן מיוחד כל כך. תודה ו*

      לאה

        24/6/09 22:56:

      מרתק, תודה אנטון

      איזה חופש פעולה יש לו 

      אקרא מחר את הקישורים

       

      ארכיון

      פרופיל

      סטודיו אמן
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין