כותרות TheMarker >
    ';

    בועה בקרקעית הים

    ארכיון

    תנועה

    46 תגובות   יום שישי , 30/10/09, 12:11


     מה שאתה קורא לו  אני הוא תנועה מתמדת

    כמו כל דבר אחר.

    כל פעם ששכחת את זה הפסקת לנוע ונתקעת.

     מה שאתה קורא לו  אני הוא חלק מהתנועה הכוללת

    כמו כל דבר אחר.

    כל פעם ששכחת את זה הפרדת ובודדת את עצמך מהכל.

     מה שאתה קורא לו  מישהו אחר הוא חלק מהתנועה הכוללת

    כמו כל דבר אחר.

    כל פעם ששכחת את זה התבלבלת, לא הבנת, נפגעת,

    והרחקת אותו.

     

     הדבר שאתה קורא לו  קבוע מצוי בתנועה מתמדת.

    כל פעם ששכחת את זה התבלבלת, נפגעת,  סבלת,

    בודדת והפרדת את עצמך, נתקעת והתעייפת.

    נסית להאבק ולהתנגד לתנועה הכוללת והמתמדת,

    להפוך תנועה לקיפאון.

    והתשת את עצמך ללא הועיל.

     

     לא הזיכרון משחרר מהשיכחה הזאת

    (אין  אפשרות להביא "מידע" על ההווה מן העבר כי הוא שונה).

    רק הראייה המתמדת של התנועה הכוללת משחררת.

    כי גם היא חדשה בכל רגע.

    דרג את התוכן:

      תגובות (44)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        26/11/09 09:28:

      צטט: חסראל 2009-11-26 02:20:22

      צטט: Danniell 2009-11-02 16:24:40

      צטט: חסראל 2009-11-02 15:40:37

      צטט: Danniell 2009-11-02 09:27:41 תנועה


       מה שאתה קורא לו  אני הוא תנועה מתמדת

      כמו כל דבר אחר.

      כל פעם ששכחת את זה הפסקת לנוע ונתקעת.

       

      אם ה-'אני' תנועה מתמדת

      אז מה נתקע ומי בקבעון?

       

      ח. (*) 

      הדימוי.

      דימוי עשוי מזיכרון (עבר) המושלך כל פעם מחדש על רגעי הווה חדשים.

       

       ובהיותו מושלך הוא מתגבש מחדש עם נתוני רגע ההווה, ולפיכך שוב הוא בתנועה.

      ח. 

       

       

      כן, אבל זו רחוקה מלהיות תנועה חופשית.

      אדם הכורע תחת עומס והולך הוא בתנועה. אך אין זו הליכה קלילה ומשוחררת או ריצה.

      ההרגל להעמיס את העבר על ההווה הוא העומס שתחתיו מנסים לנוע.

        26/11/09 02:20:

      צטט: Danniell 2009-11-02 16:24:40

      צטט: חסראל 2009-11-02 15:40:37

      צטט: Danniell 2009-11-02 09:27:41 תנועה


       מה שאתה קורא לו  אני הוא תנועה מתמדת

      כמו כל דבר אחר.

      כל פעם ששכחת את זה הפסקת לנוע ונתקעת.

       

      אם ה-'אני' תנועה מתמדת

      אז מה נתקע ומי בקבעון?

       

      ח. (*) 

       

       

      הדימוי.

      דימוי עשוי מזיכרון (עבר) המושלך כל פעם מחדש על רגעי הווה חדשים.

       

       ובהיותו מושלך הוא מתגבש מחדש עם נתוני רגע ההווה, ולפיכך שוב הוא בתנועה.

      ח. 

        10/11/09 14:21:

      צטט: ערסאל 2009-11-10 14:06:23


      דניאל, למען השם, מזל שוולדס, (השוער של ברצלונה), לא קורא אותך על בסיס קבוע.

       

      אנא, המנע מלתרגם את הפוסט הזה לספרדית, גם כך המצב שלהם לא משו.

       

       

       

       

      אני כותב דברים כאלה גם בספרדית, אבל בעתיד הנראה לעין לא נראה לי שיגיעו לוולדס.

      והעיקר כמובן לא לבלבל את מסי, פחות משנה לפני מונדיאל! :)

        10/11/09 14:06:


      דניאל, למען השם, מזל שוולדס, (השוער של ברצלונה), לא קורא אותך על בסיס קבוע.

       

      אנא, המנע מלתרגם את הפוסט הזה לספרדית, גם כך המצב שלהם לא משו.

       

       

        10/11/09 13:14:

      צטט: הילה להיס 2009-11-10 12:08:08

      "רק הראייה המתמדת של התנועה הכוללת משחררת."

       

      כי אז אני מחוברת לאמת,

      האחת והיחידה...

      ואז אני משוחררת מלהיאחז,

      ולהשלות את עצמי לגבי יכולת-שליטה.

       

      אחלה פוסט, דניאל,

      *

      תודה,

       

      הילה :-)

       

      כן. חופשיים מאשליית השליטה-ביטחון, הדוחפת ללא הפסקה להשיג, לכבוש, לרכוש, להיאחז.

       

      תודה, הילה.

       

        10/11/09 12:08:

      "רק הראייה המתמדת של התנועה הכוללת משחררת."

       

      כי אז אני מחוברת לאמת,

      האחת והיחידה...

      ואז אני משוחררת מלהיאחז,

      ולהשלות את עצמי לגבי יכולת-שליטה.

       

      אחלה פוסט, דניאל,

      *

      תודה,

       

      הילה :-)

        10/11/09 09:01:

      צטט: אישה אחרת 2009-11-09 17:22:42

      תודה שהזכרת, ערב נעים

       

       


      תודה על הביקור.
        9/11/09 19:59:

      צטט: Danniell 2009-10-31 00:48:16

      צטט: הבת של אדם 2009-10-31 00:07:50


      אין נכון מזה והמדע כבר הוכיח...בתורת החלקיקים(:

      נפשית - מאד קשה לעיכול...כי עצם ההודאה בכך שאנחנו וסביבנו פשוט אנרגיה שנמצאת בתנועה מתמדת...גורמת לתלישות מסויימת.

      אנחנו כל כך רגילים לקבע עצמנו בהגדרות המוכרות לנו...וזה אשר כביכול מעניק לנו את תחושת "הביטחון" היחסית.

      אך האמת הינה בדיוק כפי שאתה מתאר אותה...והופס...גם היא בתנועה מתמדת כי אתה כולך בתנועה מתמדת...בגופך, בהוויתך...(:

      מעולה כתבת (לעניות דעתי...).

       

       


       כן. בעניין המדע, יש נסיונות מאוד מעניינים להסתכל רחוק יותר מהתיאור המתבסס על רעיון ה"חלקיקים", שהוא לא יותר מאנלוגיה, שימושית עד לגבול מסויים (של קוטן).

       מתחת לרמה הזאת, יש נסיונות להבין מה שהפיזיקאי  פרופ' David Bohm קרה לו "הסדר הסמוי". לעניות דעתי, המעניין, העמוק והמרחיק לכת ביותר מתומצת בספרו של בוהם:

      Wholeness and the implicate order

      ספר לא קל (ובינתיים גם לא יצא בעברית) אבל שווה מאמץ :)

       

       נכון שהחשיבה על "קבוע" נועד לתת תחושות ביטחון, אך כמו הקביעות גם מושג הביטחון הוא אשלייתי במהותו.

      זה כל כך נכון...

      בכל מקרה תודה על ההמלצה. לא בטוחה בכלל שהאנגלית שלי מספקת לכך...אך אנסה להציץ.

       

        9/11/09 17:22:
      תודה שהזכרת, ערב נעים
        9/11/09 15:25:

      תודה, החכמתי
        9/11/09 12:18:

      צטט: April Rain 2009-11-09 11:53:25


      אם אי הוודאות היא הוודאות היחידה, מאיפה תבוא תחושת הבטחון? מתוך העצמי ש - נמצא כל הזמן בתנועה?

      היא לא תבוא.

      מתי חשים צורך ב"תחושת ביטחון"? כאשר רגילים לחשוב על העדר קביעות או השתנות כדבר מאיים או מפחיד.

      כאשר מנסים להאחז, פוחדים שהדבר שאוחזים בו יחמוק.

      מרגע שאשליית הביטחון נראית ומורגשת כאשליה, נפסק הרצון לחפש אחר תחושת ביטחון ועוגניה.

      כפי שבהעדר פחד אין חיפוש אחר אומץ.

       

      איך יכולה התיאוריה הזו לתמוך בחיים שלווים ונעדרי פחד...?

       

      מה שנותר עם ראיית אשליית הביטחון כאשליה, הוא בדיוק זה: שלווה.

      היא זו שהפריעה, כי רק כאשר מדמיינים קיומה חשים בחסרונה.

      ומאחר ולא רודפים עוד אחרי השגת עוגני ביטחון, מתחילים להתמוסס שני הפחדים: לא להשיג ולאבד מה שהושג.

       

      לא, זו לא תיאוריה, אלא עבור מי שמשאיר אותה בעולם המילים בלבד ולא מתנסה.

       

      או שזו רק תיאוריה?

       

       

        9/11/09 11:53:


      אם אי הוודאות היא הוודאות היחידה, מאיפה תבוא תחושת הבטחון? מתוך העצמי ש - נמצא כל הזמן בתנועה?

       

      איך יכולה התיאוריה הזו לתמוך בחיים שלווים ונעדרי פחד...?

       

       

      או שזו רק תיאוריה?

        3/11/09 12:37:

      צטט: נילימה 2009-11-02 18:51:09

      צטט: Danniell 2009-11-02 09:27:41

       

      מהו אני שאינו בא ואינו הולך, בניגוד ל"אני" שבא והולך?

       

      ה'אני' שבא והולך הוא מיינד על הזדהויותיו השונות.

       

      זה שנוכח, נעדר אני, והוא מי שהינך.

      ואתה הינך ,לא כ'אני', כי על מנת להיות 'אני' זקוק אתה לצורה

      ובעזרתה אתה בא והולך

      לובש צורה ופושט צורה.

      כמו זה הקיים בלילה כשה'אני' שרוי בשינה עמוקה.

       

       

      תודה על ההסבר הסבלני :)

        2/11/09 18:51:

      צטט: Danniell 2009-11-02 09:27:41

       

      מהו אני שאינו בא ואינו הולך, בניגוד ל"אני" שבא והולך?

       

      ה'אני' שבא והולך הוא מיינד על הזדהויותיו השונות.

       

      זה שנוכח, נעדר אני, והוא מי שהינך.

      ואתה הינך ,לא כ'אני', כי על מנת להיות 'אני' זקוק אתה לצורה

      ובעזרתה אתה בא והולך

      לובש צורה ופושט צורה.

      כמו זה הקיים בלילה כשה'אני' שרוי בשינה עמוקה.

       

        2/11/09 16:24:

      צטט: חסראל 2009-11-02 15:40:37

      צטט: Danniell 2009-11-02 09:27:41 תנועה


       מה שאתה קורא לו  אני הוא תנועה מתמדת

      כמו כל דבר אחר.

      כל פעם ששכחת את זה הפסקת לנוע ונתקעת.

       

      אם ה-'אני' תנועה מתמדת

      אז מה נתקע ומי בקבעון?

       

      ח. (*) 

       

       

      הדימוי.

      דימוי עשוי מזיכרון (עבר) המושלך כל פעם מחדש על רגעי הווה חדשים.

        2/11/09 15:40:
      צטט: Danniell 2009-11-02 09:27:41

      תנועה


       מה שאתה קורא לו  אני הוא תנועה מתמדת

      כמו כל דבר אחר.

      כל פעם ששכחת את זה הפסקת לנוע ונתקעת.

       

       

      אם ה-'אני' תנועה מתמדת

      אז מה נתקע ומי בקבעון?

       

      ח. (*) 

        2/11/09 09:27:

      צטט: נילימה 2009-11-01 20:51:57

      צטט: Danniell 2009-11-01 09:40:32

      צטט: נילימה 2009-10-31 20:57:41


      אתה הוא זה העד לתנועה.

      וכעד לאותה התנועה אתה יכול להבין כי אינך זה הבא והחולף

      כתנועה אינך יכול לראות מבעדה של אותה התנועה.

      אך בעזרת התנועה אתה יכול לדעת מה אתה לא.

       

       

       

       

       

      עד לתנועה, לראות אותה, כן. אבל גם חלק ממנה. גם נע.

      התנועה, ההשתנות, לא פוסחות על של שום דבר, גם לא על הקרוי "אני".

      מדוע לומר ש"אני" לא בא וחולף?

       

      טיפה בנהר יכולה לראות שהכל נע סביבה ללא הפסקה, וגם היא נעה.

       

      חלק ,במובן ההשתקפות שלך.

      אתה אינך התנועה.

      אתה זה שאינו בא ואינו הולך

      נוכח תמיד כנוכחות.

      ה"אני" בא והולך, והוא זה וזה 

      אך אתה אינך משתנה,

      שינוי מעיד כי לבשת צורה כלשהי

      אתה מעבר לשם ולצורה

      אתה העד לתנועה הזאת שבך.

       

       

       

       

      מהו אני שאינו בא ואינו הולך, בניגוד ל"אני" שבא והולך?

        1/11/09 20:51:

      צטט: Danniell 2009-11-01 09:40:32

      צטט: נילימה 2009-10-31 20:57:41


      אתה הוא זה העד לתנועה.

      וכעד לאותה התנועה אתה יכול להבין כי אינך זה הבא והחולף

      כתנועה אינך יכול לראות מבעדה של אותה התנועה.

      אך בעזרת התנועה אתה יכול לדעת מה אתה לא.

       

       

       

       

       

      עד לתנועה, לראות אותה, כן. אבל גם חלק ממנה. גם נע.

      התנועה, ההשתנות, לא פוסחות על של שום דבר, גם לא על הקרוי "אני".

      מדוע לומר ש"אני" לא בא וחולף?

       

      טיפה בנהר יכולה לראות שהכל נע סביבה ללא הפסקה, וגם היא נעה.

       

      חלק ,במובן ההשתקפות שלך.

      אתה אינך התנועה.

      אתה זה שאינו בא ואינו הולך

      נוכח תמיד כנוכחות.

      ה"אני" בא והולך, והוא זה וזה 

      אך אתה אינך משתנה,

      שינוי מעיד כי לבשת צורה כלשהי

      אתה מעבר לשם ולצורה

      אתה העד לתנועה הזאת שבך.

       

       

       

        1/11/09 09:48:

      צטט: עליזהלה 2009-11-01 08:08:03

      לא הזיכרון משחרר מהשיכחה הזאת

      רק הראייה המתמדת של התנועה הכוללת משחררת.


      מקיבעון משחרר רק המוות (זיכרון מהימנון שעבר בראשי)

      התבוננות מתמדת בתנועה הכוללת מזככת צרכי הגנות (בטחון)

      שהרי כשנקבל לא נירא וכשינועו נפנים וכשישתנו (שהרי משתנים הם במהותם)

      נשתנה איתם, בתנועה מתמדת ... (ומדוע יש לנו תאווה לעוגנים ומעצורים? )

      רק בקריאה שלישית הבנתי (לי).

       

       

      חיפוש "עוגנים" קבועים נובע מההרגל לפחד מהשינוי המתמיד.

       

      מאחר ואין-שינוי לא קיים, אין קבוע ומושג הביטחון הוא אשלייתי במהותו.

       

      כשהעובדה הזאת נראית ומורגשת חדל הפחד, כי הוא עשוי בעיקר מפחד לאבד דבר שהולבש עליו בטעות דימוי של קבוע.

       

        1/11/09 09:40:

      צטט: נילימה 2009-10-31 20:57:41


      אתה הוא זה העד לתנועה.

      וכעד לאותה התנועה אתה יכול להבין כי אינך זה הבא והחולף

      כתנועה אינך יכול לראות מבעדה של אותה התנועה.

      אך בעזרת התנועה אתה יכול לדעת מה אתה לא.

       

       

       

       

       

      עד לתנועה, לראות אותה, כן. אבל גם חלק ממנה. גם נע.

      התנועה, ההשתנות, לא פוסחות על של שום דבר, גם לא על הקרוי "אני".

      מדוע לומר ש"אני" לא בא וחולף?

       

      טיפה בנהר יכולה לראות שהכל נע סביבה ללא הפסקה, וגם היא נעה.

        1/11/09 09:34:

      צטט: anaatti 2009-10-31 18:10:50


      רק הראייה המתמדת של התנועה הכוללת משחררת.

      כי גם היא חדשה בכל רגע.

      מעורר למחשבה נוספת,,

       תודה על ההארות המעוררות *

       

       

      תודה, ענת.
        1/11/09 08:08:
      לא הזיכרון משחרר מהשיכחה הזאת

      רק הראייה המתמדת של התנועה הכוללת משחררת.


      מקיבעון משחרר רק המוות (זיכרון מהימנון שעבר בראשי)

      התבוננות מתמדת בתנועה הכוללת מזככת צרכי הגנות (בטחון)

      שהרי כשנקבל לא נירא וכשינועו נפנים וכשישתנו (שהרי משתנים הם במהותם)

      נשתנה איתם, בתנועה מתמדת ... (ומדוע יש לנו תאווה לעוגנים ומעצורים? )

      רק בקריאה שלישית הבנתי (לי).

       

        31/10/09 20:57:


      אתה הוא זה העד לתנועה.

      וכעד לאותה התנועה אתה יכול להבין כי אינך זה הבא והחולף

      כתנועה אינך יכול לראות מבעדה של אותה התנועה.

      אך בעזרת התנועה אתה יכול לדעת מה אתה לא.

       

       

       

       

        31/10/09 18:10:

      רק הראייה המתמדת של התנועה הכוללת משחררת.

      כי גם היא חדשה בכל רגע.

      מעורר למחשבה נוספת,,

       תודה על ההארות המעוררות *

        31/10/09 17:17:

      צטט: taltalbo 2009-10-31 16:10:02

       

       

      הפכת אותי לבועה בקרקעית הים!

       

       

       

      זה אומר שעכשיו את עולה כל הזמן ללא מאמץ.

        31/10/09 17:15:

      צטט: פרינסס דיאנה 2009-10-31 10:26:56

      * שים לב גם הכוכב  שקיבלת בתנועה.

       

       


      תודה :)
        31/10/09 16:10:

      דניאללללללללללללללל

      השתגעת לגמרי?

      הפכת אותי לבועה בקרקעית הים!

      זה פילוסופיה למתקדמים שלב ג'

      אנחנו כולה בשלב א'

        31/10/09 10:26:
      * שים לב גם הכוכב  שקיבלת בתנועה.
        31/10/09 00:48:

      צטט: הבת של אדם 2009-10-31 00:07:50


      אין נכון מזה והמדע כבר הוכיח...בתורת החלקיקים(:

      נפשית - מאד קשה לעיכול...כי עצם ההודאה בכך שאנחנו וסביבנו פשוט אנרגיה שנמצאת בתנועה מתמדת...גורמת לתלישות מסויימת.

      אנחנו כל כך רגילים לקבע עצמנו בהגדרות המוכרות לנו...וזה אשר כביכול מעניק לנו את תחושת "הביטחון" היחסית.

      אך האמת הינה בדיוק כפי שאתה מתאר אותה...והופס...גם היא בתנועה מתמדת כי אתה כולך בתנועה מתמדת...בגופך, בהוויתך...(:

      מעולה כתבת (לעניות דעתי...).

       

       


       כן. בעניין המדע, יש נסיונות מאוד מעניינים להסתכל רחוק יותר מהתיאור המתבסס על רעיון ה"חלקיקים", שהוא לא יותר מאנלוגיה, שימושית עד לגבול מסויים (של קוטן).

       מתחת לרמה הזאת, יש נסיונות להבין מה שהפיזיקאי  פרופ' David Bohm קרה לו "הסדר הסמוי". לעניות דעתי, המעניין, העמוק והמרחיק לכת ביותר מתומצת בספרו של בוהם:

      Wholeness and the implicate order

      ספר לא קל (ובינתיים גם לא יצא בעברית) אבל שווה מאמץ :)

       

       נכון שהחשיבה על "קבוע" נועד לתת תחושות ביטחון, אך כמו הקביעות גם מושג הביטחון הוא אשלייתי במהותו.

        31/10/09 00:34:

      צטט: cookie women 2009-10-30 22:35:40

      כתבת  נפלא -

      אכן "כולנו רקמה אנושית אחת גדולה ", חיה , נעה , מהדהדהת ורוטטת תדיר  בתוך יקום רוטט  נע , משתנה תדירות - אנרגיה  בלתי  נראית  ובלתי  נתפסת .  קשה לראות , חשוב להזכיר  כל פעם מחדש .

       

      באהבה

       אורנה

       

       

      כן, לפעמים בלי לשים לב מסתגרים במעגלים הולכים וקטנים ומשם קשה לראות.

      אם עוצרים רואים בבהירות.

      תודה, אורנה :)

        31/10/09 00:31:

      צטט: עינת:) 2009-10-30 22:27:00

      פוסט מדוייק להפליא, תודה:)

       

      בעיניי זו האמת האמיתית, רק לשנן אותה והחיים קלים יותר..

       

       


      תודה, עינת.
        31/10/09 00:07:


      אין נכון מזה והמדע כבר הוכיח...בתורת החלקיקים(:

      נפשית - מאד קשה לעיכול...כי עצם ההודאה בכך שאנחנו וסביבנו פשוט אנרגיה שנמצאת בתנועה מתמדת...גורמת לתלישות מסויימת.

      אנחנו כל כך רגילים לקבע עצמנו בהגדרות המוכרות לנו...וזה אשר כביכול מעניק לנו את תחושת "הביטחון" היחסית.

      אך האמת הינה בדיוק כפי שאתה מתאר אותה...והופס...גם היא בתנועה מתמדת כי אתה כולך בתנועה מתמדת...בגופך, בהוויתך...(:

      מעולה כתבת (לעניות דעתי...).

        30/10/09 22:35:
      כתבת  נפלא -

      אכן "כולנו רקמה אנושית אחת גדולה ", חיה , נעה , מהדהדהת ורוטטת תדיר  בתוך יקום רוטט  נע , משתנה תדירות - אנרגיה  בלתי  נראית  ובלתי  נתפסת .  קשה לראות , חשוב להזכיר  כל פעם מחדש .

       

      באהבה

       אורנה

        30/10/09 22:27:

      פוסט מדוייק להפליא, תודה:)

       

      בעיניי זו האמת האמיתית, רק לשנן אותה והחיים קלים יותר..

        30/10/09 19:49:

      כשאמירה לא הובנה, יש לזה רק משמעות אחת: האומר צריך להשתפר.
        30/10/09 19:46:

      צטט: Danniell 2009-10-30 19:42:19

      צטט: ~Rachel~ 2009-10-30 19:34:00

      אתה לא יכול לשער כמה פעמים קראתי את הטקסט

      תגיד לי אם הבנתי נכון :

      רצוי להיות בתנועה, כי אם נתקעים ומתקבעים אז שוקעים ?

       

       

       

       

      רחל, תודה (שקראת) וסליחה (שהעמסתי מטלות על עונג השבת שלך...).

       

       הכל משתנה כל הזמן, הכל בתנועה.

      אבל אנחנו רגילים לחיות באשליה שיש דברים "קבועים". בנו, באחרים, מסביב. ואז השינוי -שמגיע תמיד- נראה לנו בטעות בעייתי או קשה, או מאיים על "יציבות" שהיא במהותה אשליה.

       

       להיות מודעים כל הזמן לעובדה שההשתנות היא מהות המציאות- זה מה שמונע את ההתנגשות בין המציאויות החדשות לאשליית הקביעות, שהיא בסך הכל המוכר מן העבר, הקרוב או הרחוק.

      ידעתי שלא הבנתי. תודה על ההסבר נראה לי שאתה צודק.

      תמיד מוכנה  להיות נושאת דגל האהבלות ושאחרים יהנו .

       

        30/10/09 19:42:

      צטט: ~Rachel~ 2009-10-30 19:34:00

      אתה לא יכול לשער כמה פעמים קראתי את הטקסט

      תגיד לי אם הבנתי נכון :

      רצוי להיות בתנועה, כי אם נתקעים ומתקבעים אז שוקעים ?

       

       

       

       

      רחל, תודה (שקראת) וסליחה (שהעמסתי מטלות על עונג השבת שלך...).

       

       הכל משתנה כל הזמן, הכל בתנועה.

      אבל אנחנו רגילים לחיות באשליה שיש דברים "קבועים". בנו, באחרים, מסביב. ואז השינוי -שמגיע תמיד- נראה לנו בטעות בעייתי או קשה, או מאיים על "יציבות" שהיא במהותה אשליה.

       

       להיות מודעים כל הזמן לעובדה שההשתנות היא מהות המציאות- זה מה שמונע את ההתנגשות בין המציאויות החדשות לאשליית הקביעות, שהיא בסך הכל המוכר מן העבר, הקרוב או הרחוק.

        30/10/09 19:34:

      אתה לא יכול לשער כמה פעמים קראתי את הטקסט

      תגיד לי אם הבנתי נכון :

      רצוי להיות בתנועה, כי אם נתקעים ומתקבעים אז שוקעים ?

       

       

       

        30/10/09 18:14:

      צטט: רונה~ 2009-10-30 14:54:23

      תודה שהזכרת..

       

       


      :)
        30/10/09 18:11:

      צטט: delicious`doughnuts 2009-10-30 14:31:39


      בלבלת אותי לחלוטין

      שבת שלום

       

       


      באמת?

      לפעמים נוצר בילבול לצורך הבהרה. הבנה שונה בהתהוות.

      אני מקווה שזה המקרה :)

        30/10/09 18:08:

      צטט: יצחק ב 2009-10-30 13:13:13

      כתגובה ראשונה: נכון.

      -

      אך אין להתעלם מכך שהאמת היא אחת, קבועה, נעדרת שינוי.

      היתה ותהיה תמיד כמו שהיא הווה

       

       


      תודה, יצחק.

      אם כי אני לא יודע מהו הדבר עליו אתה אומר שהוא קבוע ולא משתנה.

        30/10/09 14:54:
      תודה שהזכרת..
        30/10/09 14:31:


      בלבלת אותי לחלוטין

      שבת שלום

        30/10/09 13:13:

      כתגובה ראשונה: נכון.

      -

      אך אין להתעלם מכך שהאמת היא אחת, קבועה, נעדרת שינוי.

      היתה ותהיה תמיד כמו שהיא הווה

      פרופיל

      Danniell
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין

      מילים תלויות Palabras colgadas

      מילים תלויות Palabras colgadas