כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    לינקים לקטלוגי העבודות[ספרים שניתן לעלעל בהם]-בני טסלר

    http://www.blurb.com/books/1163239
    http://www.blurb.com/books/1301926
    http://www.blurb.com/books/1296319
    http://www.blurb.com/books/1311782
    http://www.blurb.com/books/1326814
    http://www.blurb.com/books/1359508

    השחיקה הגדולה -שני הציורים האחרונים שלי ב-2010

    4 תגובות   יום ראשון, 13/2/11, 17:37

    בשני ציורי האחרונים בשנת 2010 רציתי לבטא את הרעיון הפילוסופי-אסתטי בו אני מאמין, זהו רעיון היופי הדו-קוטבי.
     היופי המושלם ביותר, נטול פגמים שהוא סוג של קיטש, זהו הקוטב האחד,

    http://cafe.themarker.com/image/2028110/

     והיופי הכולל את החסר, את הפגום והכעור כמשלים אסתטי הרמוני חיוני, בקוטב השני.
     בקוטב זה כרוך אלמנט הזמן ואשר הוא עושה לכל, גם לאמנות[בין השאר], וכך
    יוצר אסתטיקה בעלת חמלה,צער וכאב.

     אלמנט הניוון או הdecay  של המושלם, העסיק אותי די הרבה בשנה שעברה,
    אך נראה לי, לצערי, שרוב האנשים לא טורחים לראות את כל הואריאנטים שאני מעלה, וכך מתפספס כל
    הרעיון הזה, וגם הוא נפרם ונושר אל תוך ההסטוריה, ככל דבר אחר.

    הסדקים, הקרעים, השברים והאבק, סופם ששוחקים ...


    http://cafe.themarker.com/image/2028113/

    אידיאלית, הציורים היו צריכים להיות מוצגים זה לצד זה, או בסדרות. אך המסך גדלו מוגבל.

    הזמן החולף -

    בסופו של דבר הכל חוזר להיות  tabula rasa כמו האבן שעליה יעבוד האמן ויצור עליה את הליטוגרפיה.

    המחיקה הגדולה - הרישום שחומד את הראשוניות - היפיוף [הקיטש] שמודע לשובע - המחיקה שמודה בשבריריות הקיום -  וחוזר חלילה.

    דרג את התוכן:

      תגובות (4)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        17/2/11 08:02:
      יש בעייה אינהרנטית עם הסברים
      מאידך להרבה אנשים אין נגישות מספקת בלעדי המילים

      וגם אין זמן [לצופה] להתעמק לאורך זמן

      אני מודה -
      לא הצלחתי לעצב מחשבה וקו ברור לענין.

      אני נוטה לקפריזות בנושא, שכן שתי הגישות כאחת אינן נוחות לי. מילים בעיני לעולם לא חודרות את מסך
      האימאג' אלא רק מוסיפות פירמידה מקבילה, עיבוד של מוח
      למראה שקולטת העין, סוג של תקשורת בין שני מבנים.

      ואולי נחוצה ספונטניות נטולת מסגרות לחלוטין. אינני יודע. ממשיך להתלבט.
        17/2/11 08:01:
      תודה
        16/2/11 12:45:
      אני מודה שאני מגיבה די ספונטנית
      מבלי להתעמק יתר על המידה....
      את הציורים אני אוהבת, בלי קשר להסבר, אבל ברור שעצם העובדה שאתה חושב פילוסופית, נותן להם תוקף בעיני ויוצר להם הקשר מענין יותר.
      גם המחשבות הפילוסופיות שלך, התהיות מענינות ומגרות לחשיבה, ולכן מלהיבות.
      הבעיה היא ההיצמדות או הצמידות בין הטקסט לתמונה
      הסבר פרטני הופך את זה לדידקטי מדי
      כל אחד מהם צריך את החופש שלו..... 
        16/2/11 11:14:
      הציורים מעניינים
      וההסבר שהבאת כאן מעולה בעיניי
      והופך אותם אף למעניינים יותר.

      ארכיון

      פרופיל

      benedictus
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין