כותרות TheMarker >
    ';

    פינת הפנינה

    מצעד הלהיטים של קהילת אקטואליה

    ל"גזור" ולשמור לפעם הבאה שיזמינו את הארגון שנהנה מכספי משלם המיסים לדיון בכנסת

    11 תגובות   יום שלישי, 3/7/12, 18:37

    הרג ערבי שביקר את שכנתו היהודיה ונידון ל 18 שנה

    אלחנן גרונר | ז׳ בתמוז ה׳תשע״ב (27/06/2012)
    ''

    18 שנות מאסר - בית המשפט בחיפה (ויקיפדיה)

    18 שנות מאסר נגזרו על פנחס אבורמד, תושב נהריה כבן 30 שהרג ערבי שהגיע לבקר את שכנתו היהודיה.

     

    ארגון להב"ה: "במדינה יהודית נורמלית הוא היה צריך לקבל צל"ש".


    לפני כחודש גזר בית המשפט המחוזי בחיפה 18 שנות מאסר וקנס כספי על פנחס אבורמד, תושב נהריה כבן 30 שהורשע בהריגת ערבי ממג'ד אל כרום שהגיע לבקר צעירה יהודיה בבניין בו מתגורר אבורמד.

    האירוע התרחש בליל שבת לפני כשנה וחצי. אבורמד, שהיה נתון במעצר בית לילי בשל תיק אחר, ישב בכניסה לבניין בו הוא מתגורר ברחוב קיבוץ גלויות בנהריה, כאשר בסביבות השעה 1:00 בלילה הגיע למקום רכב ובו שלושה צעירים ערבים ממג'ד אל כרום.

    השלושה, שהיו שתויים התנגשו עם רכבם במדרכה ונעצרו סמוך לבניין.

    שניים מהערבים יצאו מהרכב ופנו אל הבניין, בעוד השלישי נשאר לישון ברכב עקב שתייה מרובה של וודקה.

    על פי הכרעת הדין, אברומד שהבחין כי שני הערבים מתכוונים להיכנס לבניין, שאל אותם "מה אתם עושים פה?", והכריז כי "אין לערבים מה לחפש פה". אברומד אף איים עליהם כי "אתם לא יודעים עם מי אתם מתעסקים", ו"אם אתם גברים תשארו כאן".

    בין אברומד לבין ההרוג, ג'מאל כיוואן בן 26, התפתחו חילופי צעקות, כאשר חברו של כיוואן, רידאל חמאדו ששתי ידיו היו שבורות כתוצאה מתאונת עבודה, מנסה להרגיע את הרוחות.

    על פי הכרעת הדין, בשלב מסוים פנה אבורמד לביתו, חזר עם סכין ומוט ברזל, ובין השניים החל מאבק שבמהלכו נפצע אבורמד ברגלו ואילו כיוואן נדקר בחזהו.

    לאחר הדקירה נמלטו שני הערבים לרכב ופתחו בנסיעה מהירה, עד שאיבד כייואן את הכרתו, איבד שליטה על הרכב והתנגש ברכב חונה. בהמשך נקבע מותו של כיוואן כתוצאה מהדקירות.

    ''

    הגיע לבקר יהודיה ונהרג - צעירים ערבים (ארכיון)

    הערבים הגיעו לבקר בחורה יהודיה

    בתחילה סירב רידאל, חברו של ההרוג, לספר מדוע הגיעו לבניין, אולם בהמשך הודה במשטרה כי הגיע להיפגש עם ל.ס, חברתו היהודיה שמתגוררת במקום.

    הוא הסביר כי חברתו ביקשה לשמור על הקשר בסוד ואף תיאר כי בכל פעם שהיה מגיע לבקר אותה, היתה ל.ס מתצפתת אל מחוץ לבניין ומדווחת באם מישהו נמצא במקום ומבחין בו נכנס.

    בליל השבת בו התרחש האירוע נתקל רידאל באבורמד שלא התכוון לאפשר לו להיכנס לבניין וכך התפתחה הקטטה שבסיומה נהרג כאמור כיוואן.

    בכלי התקשורת שדיווחו על הפרשה שכחו משום מה להזכיר את סיבת בואם של הערבים לבניין, וזאת כאשר תושבי נהריה מתלוננים רבות אודות צעירים ערבים שמסתובבים בשכונות ברכבים עם מוזיקה ומטרידים בחורות.

    עובדה נוספת שנעלמה מעיני התקשורת היא ששני הערבים העידו במהלך המשפט כי לפני בואם למקום האירוע, עצרו בתחנת דלק וישבו לשתות וודקה עם ערבים נוספים.

    פרופסור יהודה היס מהמכון המשפטי באבו כביר העיד כי אחוז האלכוהול בגופו של הערבי ההרוג היה ברמה בינונית, אך יתכן והיא היתה אף גבוהה יותר במהלך האירוע, אך נמהלה בנוזלי עירוי שניתנו לו במהלך הטיפול.

    "במדינה יהודית נורמלית הוא היה צריך לקבל צל"ש"

    במהלך המשפט טען אבורמד כי הסכין הובאה למקום בידי הערבי ההרוג וכי הוא ניסה לדקור אותו תחילה. השופטת צילה קינן מבית המשפט המחוזי בחיפה קבעה כי עדותו של אבורמד אינה אמינה מאחר ומצאה בה סתירות רבות וכן בשל עברו הפלילי, ובחרה להאמין לצעיר הערבי, חברו של ההרוג וחברה של שכנתו היהודיה של אבורמד.

    בסופו של משפט הורשע אבורמד בהריגה ובהפרת הוראה חוקית שכן במהלך האירוע הוא הפר מעצר בית, ונידון ל 18 שנות מאסר. בנוסף הוטל עליו לשלם פיצוי של 80,000 ₪ לעיזבון הערבי שהרג.

    בנצי גופשטיין מארגון להב"ה מסר בתגובה לגזר הדין כי "עצוב מאוד שיהודי ששמר על כבוד בת ישראל כמו שמעון ולוי, יושב בכלא. במדינה יהודית נורמלית הוא היה צריך לקבל צל"ש. הוא גיבור ולא עבריין".

    שתפו עם חבריכם!

    תגיות: התבוללות, יהודים, להבה, נהריה, ערבים, פנחס אבורמד

    תגובות (39)

    1. '' מאת יחזקאל:

      גם אני מצטרף לנתינת הצל"ש

    2. '' מאת דוד:

      "הרחק משכן רע"

      בכל מקרה פנחס היקר, תודה בשם עמינו על העלאת קרנינו ע"י הקרבת הרשע הזה.
      יברך ה' וישמרך!
      שתזכה לצאת מבית האסורים בקרוב יחד עם כל אסירי ציון!

    3. '' מאת מיקי:

      הכתבה הזאת גזענית בצורה שלא תתואר. לא קשור לימין ולשמאל, ההנחה היא שאפשר להרוג ערבי אם הוא שיכור או אם הוא מנהל מערכת יחסים עם יהודיה מקורה בבורות. כמה ציני הוא השם חדשות ליהודים שמחים. מאוד עצוב אצלכם בעולם זה בטוח.

    4. '' מאת מתן:

      אהבתי את הכתבה
      כל הכבוד תמשיכו ככה

    5. '' מאת מתן:

      תגובה למיקי
      זה באמת לא קשור לימין ושמאל
      לפי התנ"ך צריך לשחוט ערבי שנוגע ביהודיה לפי התנ"ך הקדוש זאת הסטה לרצח מבחינתך תגיד שהנת"ך מסית לרצח
      הוא קיים מצווה מהתנ"ך
      השמאל מתנגש והולך נגד התנ"ך ולא במקרה? לא גילת את אמריקה…..

    6. '' מאת מיכאל שרגא:

      מדינת חלם ושופטי רשע לצערנו.

    7. '' מאת נתנאל:

      אני עם בנצי גופשטיין

    8. '' מאת יהודי:

      בנאדם יקר. רק במדינה מקולקלת כמו שלנו הוא מקבל עונש על זה.

    9. '' מאת אבי פ.:

      שאלה למתן:
      כתבת "לפי התנ"ך צריך לשחוט ערבי שנוגע ביהודיה".
      האם תוכל בבקשה להביא לי מקור מדויק לכך בתנ"ך? לענ"ד אתה משקר – לא רק שלא "צריך" לעשות זאת, אלא זה אסור.

      ולערוכי האתר:
      או שאתם ממומנים ע"י המחלקה היהודית בשב"כ, ומטרתכם האמיתית היא להשחיר את פני הימין בישראל, או שאתם המצאתם תורה חדשה.

      את הרעין שראוי להרוג גוי שמתחיל עם בחורה יהודיה, לא תמצאו בתורה, לא בפוסקים, לא בשו"ע – אתם הפכתם עבירה למצוה, ואין לי ספק שאתם עתידים לתת דין וחשבון בפני הבורא על הנזק העצום שאתם עושים לעם ישראל.

      (ונראה אם תפרסמו את דבריי…)

    10. '' מאת בני:

      כל הכבוד לו שחיסל את הערבי!!!

    11. '' מאת אחד שיודע:

      לאבי.פ

      אהבתי את הקטע עם המימון מהשב"כ. תחזיר את הסרט שאתה חי בו לספריית וידאו.

    12. '' מאת שי פישר:

      "ויאמר יעקב אל שמעון ואל לוי עכרתם אתי להבאישני בישב הארץ בכנעני ובפרזי ואני מתי מספר ונאספו עלי והכוני ונשמדתי אני וביתי"

    13. '' מאת י.א.:

      גם תגובה נכונה כמו הריגת גוי שמתעסק עם יהודיה (עי' תורת המלך פרק חמישי)
      צריכה להיות לשם שמים ולא סתם מתוך פורקן עצבים.

      לענ"ד ה' חוסם כמה דרכי פעולה נגד אוייבנו מבפנים ומבחוץ עקב זאת שאנו לא מספיק מכוונים במעשינו למען שמו באהב לבניין מלכותו בעז"ה

    14. '' מאת יהודי שמח במיוחד:

      לאבי פ.
      כתבת: "את הרעין שראוי להרוג גוי שמתחיל עם בחורה יהודיה, לא תמצאו בתורה, לא בפוסקים, לא בשו"ע – אתם הפכתם עבירה למצוה"

      אתה כנראה צודק.
      אין באמת מקורות שמותר להרוג ערבי בגלל שהוא מתחיל עם בחורה יהודיה.
      אבל לא חסרים מקורות בספרים ובראשם התלמוד הבבלי והרמב"ם שאת הערבי הזה היה צריך להרוג עוד לפני שחשב על היהודייה מהמון סיבות אחרות, לטעימה קטנה עיין בסוף ספר הרמב"ם (סוף ספר שופטים "הלכות מלכים ומלחמות") שם תווכח לדעת שעל עצם זה שהגוי חי בארץ ישראל ולא יוצא החוצה, הוא זכאי למוות.
      ולא חסרות עוד סיבות, למשל: עבירה על 7 מצוות בני נח, שייכותו לעם שבמוצהר רודף חיי יהודים, ועוד כמה וכמה סיבות טובות יותר ופחות.
      אז לפני שאתה קורא בגרון ניחר שאין שום מקור, תפתח קצת את המקורות ותתמודד.

    15. '' מאת סתם מגבים עבריין שהיה לו 'תיק אחר':

      הקול היהודי איכזבתם
      כל אחד יקח סכין ויתחיל לשחוט?

      תתנו צ'פחה לכל דוקר מועדונים שבמקרה הנדקר היה ערבי?

      תת רמה

    16. '' מאת יהודי שמח במיוחד:

      לשי פישר
      למה אתה משמיט מעינינו את סוף הפסוק: "ויאמרו הכזונה יעשה את אחותנו"?
      ואת דברי חז"ל על תשובת שמעון ולוי ליקב אבינו ע"ה: "תשובה ניצחת ענו לו".
      כיף לחתוך ולסרס את המקורות כדי שיתדרו עם דעתך. לא?

    17. '' מאת יהודי שמח במיוחד:

      ואגב הכי חשוב אחרון אחרון חביב: כל הכבוד לפינחס הגיבור!
      שירבו כמותך בישראל! אנחנו לעומתך לא זכינו בזכות זו שנפלה לחלקך.

    18. '' מאת שי פישר:

      לא סירסתי, הבאתי את דברי יעקב. אני מבין שאתה בדעת שמעון ולוי שחלקו עליו.

    19. '' מאת אבי פ.:

      ליהודי השמח במיוחד:

      כתבת שמהרמב"ם מוכח כי "על עצם זה שהגוי חי בארץ ישראל ולא יוצא החוצה, הוא זכאי למוות."

      מיד כשראיתי את דבריך חזרתי על הלכות מלכים ומלחמות פרק ח'-י"ב, ולא ראיתי את מה שטענת; אודה אם תביא ציטוט מהרמב"ם. אם אני טועה – אבקש את סליחתך. אם אתה טועה – תיאלץ לבקש מהרמב"ם מחילה על סילוף דבריו.

      אתם בונים תורת שקר שלימה, שאין לה כל יסוד אמיתי בש"ס ובפוסקים. לדבריך צריך להרוג גוי בגלל "עבירה על 7 מצוות בני נח, שייכותו לעם שבמוצהר רודף חיי יהודים"? – אשמח לראות את המקורות ההלכתיים שלך.

      אבל אם אין לך, אז תפסק לגלות פנים בתורה שלא כהלכה.

    20. '' מאת יהודי שמח במיוחד:

      ל "סתם מגבים"
      לא סתם מגבים!
      אם יש ליהודים מבולבלים מידות רעות כגון תוקפנות או תאוות רצח,
      עצת התורה להם לנתב את זה למקומות חיוביים- תוקפנות ורצח כלפי האויב ולא כלפי יהודים.
      ואגב הסימפטיה למעשים אלו חשובה בתקופה ההזויה הזו שדם יהודי וכבוד יהודי הפקר בראש כל חוצות.

      חוץ מזה יש עניין למצוא נקודות טובות בכל יהודי, ואצל "ערסים" תוקפנות כלפי ערבים זו נקודה טובה יפה וענקית.

    21. '' מאת לאבי פ:

      יש סיפור על הרב המקובל מרדכי אליהו זצוק"ל כשהלכו איתו וסיפרו לו על ערבים שמתחילים עם יהודיות אמר כך:" ערבי שרק חושב לגעת ביהודיה צריך לא רק לשבור את העצמות אלא לטחון אותם"
      וכבר ידוע מעשה שמעון ולוי ששחטו את כל שכם "הכזונה יעשה את אחותנו" רק כך
      (שלא יהיה למישו מחשבה שאני מסית לרצח או לטחינת עצמות אני מצוטט את אבותינו ורבותינו)

    22. '' מאת האיש גיבור:

      בעיני הוא גיבור
      מעשה גבורה הוא
      דבר אשר אדם מסכן את כל היקר לו
      וזה גופו-ממונו-חירותו
      למען מטרה נאצלת
      לצערי האדם יאלץ לשבת 18 שנה
      הציבור האמוני והמסורתי
      חייב לגמול לו טובה
      ולסייע לו כספית
      כדי להקל מעליו את העונש הכבד
      מה גם שיש הוצאות רבות בישיבה ממושכת בכלא
      לדעתי אם הערבי רק היה נפצע קשה
      הרי שהמטרה כבר היתה מושגת
      איני מצטער על הריגתו כיוון שהם חשודים על הרציחה
      ופחות חלאה הרי זה משובח
      אבל צר לי על הגיבור שיאלץ להינמק בכלא
      את מיטב ימיו ובגיל צעיר
      מה גם שיש סכנה לגיבור שלנו בישיבתו בכלא
      עקב חשש להתנכלות של הערבים אליו
      דרך אגב היה סיפור דומה עם קווקזי
      שהרג ערבי שהתחיל עם בחורה באופקים
      יש ברוסים ובקווקזים דם חם
      והם אינם מחבבים בלשון המעטה את הערבים דורשי רעתינו
      וגם זה בלשון המעטה
      אינני מצטער על גוי השונא ישראל שמת הרי זה משובח
      רק מה נקווה שימות בדרך שאינה מסבכת יהודי אחר
      כי אחרי זה יצא שכרו בהפסדו
      אדם היושב בכלא משול כמת מבחינות רבות
      לכן יש לסייע לגיבור שמשלם את המחיר
      שממשלות ישראל גרמו לנו ולכל העם לשלם
      מחיר התבוללות כואב ומר

    23. '' מאת חימנז:

      צריך להראות לערבים האנסים רוצחים גנבים האלה מ שולט פה במדינת היהודים

    24. '' מאת יהודי שמח במיוחד:

      לשי פישר
      סירוס וסילוף יכול להיות גם נקי.
      כולנו מכירים את שיטות התקשורת לסלף על ידי הקרנה חלקית של משפטים שנאמרו או צילום קטוע של אירועים בשטח.
      גם להביא את דברי יעקב ללא תשובת שמעון ולוי, וללא פירוש חז"ל לכך שיעקב שותק בסוף הויכוח ("תשובה ניצחת ענו לו") זה סילוף.
      אגב יש ממפרשי המקרא (מגדולי ישראל, ולא אנשים חיצוניים) שמבקרים את התנהלותו של יעקב בסיפור.

      גם לגבי ברכת יעקב לשמעון ולוי בסוף ימיו המפרשים הסבירו שכל ההקפדה זה לא על עצם המעשה אלא על הכעס החיצוני המתלווה אליו ("ארור אפם").

      בציפייה לישועה ובירור אמיתי.

    25. '' מאת יהודי:

      ליהודי שמח
      יישר כוח על הידע. ותודה על הלימוד.
      לעניות דעתי, ההתנגדות של זה שטוען נגדך,
      זה בגלל שהיה רגיל ב "בית מדרשו", לסלף את התורה,
      ולדלג על הדברים הנפלאים שהבאת,
      עד כדי כך שכעת הוא משוכנע שחצאי האמת שלמד בבית מדרשו
      הם אמת.

    26. '' מאת דודו:

      לכל היפי נפש למיניהם: קודם שערבי יאנוס ויתעלל בנשים או בבנות שלכם ורק אחר כך תדברו. עד אז תשבו בשקט

    27. '' מאת אסי:

      איש צדיק
      שומר על כבוד בית ישראל ובנות ישראל
      ערבים שיכורים לא באים בשביל לבקר בחורה הם באים בשביל להתקרב ואפילו לאנוס אם צריך
      והתאונה לא נגרמה מהדקירות, היא יכלה גם להיגרם מהשיכרון
      הערבי היה שיכור, איך מאמינים לערבי?? אסור להאמין לשיכור!
      המערכת רקובה אין ספק – והמשפט מושחט מאוד זה ברור, צריך לעשות סדר ומהר
      התקשורת אשמה בזה שהיא מסתירה פרטים חשובים ובכך גם מסיתה את הדעות בציבור! ע"פ טענה זו – צריך להאשים את כלי התקשורת השונים בהסתה במדינה דמוקרטית!!

    28. '' מאת כל הכבוד:

      צריכים ללמד את הסיפור בבתי הספר ככה צריך כל אחד ואחד לנהוג
      שכל מחבל ידע שזה מה שקורה למי שמתעסק עם בנותיו של מלך מלכי המלכים

    29. '' מאת דני חלמיש:

      אכן, יש ויכוח בין יעקב, האומר "ויאמר יעקב אל שמעון ואל לוי עכרתם אותי… ונאספו עלי והכוני ונשמדתי אני וביתי", לבין שמעון ולוי, האומרים "הכזונה יעשה את אחותנו". ולכאורה יש מקום לדיעה זו וגם לזו, ולכאורה אין יתרון לצד מסוים.

      ואפשר אפילו לומר ששתיקתו של יעקב אינה כהודאה, והוא נשאר בדעתו. ויש בכך הגיון, מפני שדברי יעקב ודברי האחים אינם סותרים מפני שאינם באותו מישור: יעקב מדבר על תועלת, על "פרגמטיות" – והאחים מדברים על צדק.

      ולכאורה יש מקום לשני אלו, ואין עדיפות.

      אבל רק לכאורה, שכן המקרא ממשיך ואומר: "ויהי חתת אלהים על הערים אשר סביבותיהם ולא רדפו אחרי בני יעקב". כלומר: אלוקים תמך בגישת שמעון ולוי, ולא תמך בגישתו של יעקב, שתחזיתו התבדתה.

    30. '' מאת יהודי שמח במיוחד:

      לדני חלמיש
      תודה על הארת העיניים!
      התחזקנו מהביאור המעמיק לסוגייה.

    31. '' מאת תוספת על דברי דני:

      שים לב שבכלל אין מחלוקת אם המעשה ראוי! המחלוקת היא בפרקטיקה, שיעקב אבינו ע"ה אומר להם שזה אמנם צודק אבל מסוכן! ואכן הקב"ה התערב והסיר את הסכנה

    32. '' מאת חגי:

      זה גבר גבר! ככה צריך לעשות!

    33. '' מאת Jerry:

      Arabs home to SaudiArabia where they came from

    34. מדינת ישמעאל מעודדת התבוללות.זהו,צריכין להבין את זה ולהתפקח כי השלטון כאן כמו בנכר,אין שלטון יהודי בארץ ישראל נקודה,ומי שחושב אחרת מרמה את עצמו.יש שלטון של ערב רב שהוא באופן ברור ומכוון מעודד התבוללות מעודד השחתת המידות מעודד כל מה שלא יהודי ,חילולי שבתות גילוי עריות ושפיכות דמים ,אין להם אלקים ומה שמעניין אותם זה האגו הסרוח שלהם.מה שכן גם שלטון זה יחלוף בעיתו וזה הפחד שלהם לכן הם נלחמים ביתר שאת ובייתר עוז נגד יהודים כי הם הולכים ומאבדים את העשתונות ואת המדינה.לכן הם מביאים מליוני גויים גמורים מאוקראינה ומדרפור ומסודן על מנת ליצור רוב חילוני גויי מדומה בכדי לשלוט ולענות את עם ישראל עוד כמה שנים עד ההתרסקות שלהם.

    35. '' מאת לקודמי:

      א. אשריך

      ב. צא מהלחץ ותיגש לתיקון בנחת ושמחה

      ג. אם אתה מחפש פתרון, מומלץ להצטרף ל"דרך חיים"

    36. '' מאת אלי:

      זה ערס עבריין כמו כל המגיבים פה ששומרים על טוהר הגזע כמו בגרמניה
      תתביישו לכם

    37. '' מאת אתם בושה לעם היהודי. ההיסטוריה תשפוט אתכם:

      גועל נפגש.

    38. '' מאת אני פשוט אלך לי מפה:

      ואתן לכם להרוג אחד את השני…

    הוסף תגובה

    * שם

    אתר אינטרנט

    תוכן התגובה


    * שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה

    שלח

    מבזקים


    לכל המבזקים

    פרסומות

    סרטי הקול היהודי

    © 2010 הקול היהודי. All Rights Reserved

    דרג את התוכן:

      תגובות (11)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        7/11/18 19:39:
      הפוסט לא מדוייק. על פי פסק הדין הערבי התמוטט לאחר מספר מטרים. לכן זו הריגה. בראשית הערעור לא ברור אם הבחורה באמת חברה של הערבי. אם לא אז הם היו גם מטרידים וייתכן משיגי גבול. במקרה זה זכותו לנסות לגרש אותם. זה שהגברת לא יצאה רומז לתאוריה שלי. הוא הגיב בטיפשות כי הוא היה צריך רק לחסום אותם. הוא אחד הם שלושה...
        18/6/13 15:41:
      ואני קושר בין התנגדותו של נתניהו לקרוא לכנופיות "תג המחיר" טרוריסטים לפני יומיים אל הפגיעה ב28 מכוניות של ערביי אבו גוש (הכפר הכי ידידותי ליהודי ישרראל!!) - אתמול
        10/7/12 19:00:
      כמובן שקריאת הטוקבקים היא המזעזעת מכל. עבריין הדוקר ערבי דוקר בקלות גם אחרים משום שהוא זבל החברתי. אבל מי שמתעל את הטרוף הזה אל ערוץ הקדושה ומשקר במצח נחושה שכל הרוצח גוי עושה מה שהתורה אומרת הוא המיץ של הזבל: הוא מטנף את התורה ומבזה את שם שמיים בכל.
        6/7/12 18:23:

      "...בנוסף, מתח מיכאל ביקורת על סגירת התיק נגד מפיצי תורת המלך שלדבריו "נחלצו מהעמדה לדין פלילי בעוון הסתה לגזענות ואלימות". מיכאל אמר כי בכך שהיועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין סגר את התיק נגדם, הוא "התיר את מכירתו של הספר המשוקץ הזה". (כאן).

       

      (להבנתי אם היה תיק כנראה מישהו בכל זאת סבר שאולי משהו לא ראוי)

        5/7/12 16:34:

      צטט: רkקל 2012-07-04 07:07:30

      לא להאמין. שמתי לב שיש בטוקבקים הסתמכות הלכתית כשרה למהדרין על "תורת המלך" המשוקץ, שיהודה ויינשטיין היה חנון מדי להעמיד לדין את כותביו על הסתה לאלימות, ולאסור את הפצתו. ואת הפגנת הכהניסטים בירושלים, "מוחמד מת" "מוות לערבים" "מוות לשמאלנים" ואיטבחים כאלה ואחרים, בחסות הרשויות ובאבטחה מלאה של אנשי ביטחון, ומימון משלמי המסים, אני בטוחה שאתה מכיר. גאטו, בכל האתרים מותר להשוות. ההגבלה כאן, בעיתון הארץ דווקא, היא היוצא מהכלל.

      _________________________________________________________________________________

       

      את מניחה שהיתה לו בעיה עם החיבור הזה, אבל זה בכלל לא ברור. ליותר מדי אנשים, הספר הזה הוא לכל הפחות לגיטימי...

        4/7/12 23:39:

      גאטו, ברור שבסגי נהור, עם זאת חשוב להדגיש שהגבלה כגון זו על חופש הביטוי לא מצינו אפילו בחוגי הימין קיצון, כגון עלמי החמודות שלמעלה. לגבי הגאון שלמטה, ברור שהספר המתועב הזה (שניפח והרחיב חריג הלכתי נידח) משמש עכשיו אסמכתא הלכתית עליה יכולה להישען הפסיכוזה הרצחנית. הנה עוד עלם חמודות שמסביר לנו למה חשוב להתגייס לצבא כדי להרוג את הערבים (אבל חשוב להפר פקודה באם מדובר ביהודים) ו"לשנות את הצבא מבפנים". יש עכשיו דיון באקטואליה על הפיכת הצבא לוולונטרי. ותאר לך שהמודל המוצע מיושם ויתגייסו דווקא לוחמי הקודש.

       

       

      ''

        4/7/12 18:31:

      צטט: Gatto Nero 2012-07-04 18:14:05

      צטט: רkקל 2012-07-04 07:07:30

      לא להאמין. שמתי לב שיש בטוקבקים הסתמכות הלכתית כשרה למהדרין על "תורת המלך" המשוקץ, שיהודה ויינשטיין היה חנון מדי להעמיד לדין את כותביו על הסתה לאלימות, ולאסור את הפצתו. ואת הפגנת הכהניסטים בירושלים, "מוחמד מת" "מוות לערבים" "מוות לשמאלנים" ואיטבחים כאלה ואחרים, בחסות הרשויות ובאבטחה מלאה של אנשי ביטחון, ומימון משלמי המסים, אני בטוחה שאתה מכיר. גאטו, בכל האתרים מותר להשוות. ההגבלה כאן, בעיתון הארץ דווקא, היא היוצא מהכלל.

       

       

      כמובן שההערה נכתבה בלשון סגי נהור.

      בכל אופן, אותי באופן אישי זה הפסיק כבר להפליא - הכיעור של הישראלי הממוצע במלוא הדרו.

      _____________________________________________________________________________________

      זה מה יש.

        4/7/12 18:30:

      צטט: רkקל 2012-07-04 07:07:30

      לא להאמין. שמתי לב שיש בטוקבקים הסתמכות הלכתית כשרה למהדרין על "תורת המלך" המשוקץ, שיהודה ויינשטיין היה חנון מדי להעמיד לדין את כותביו על הסתה לאלימות, ולאסור את הפצתו. ואת הפגנת הכהניסטים בירושלים, "מוחמד מת" "מוות לערבים" "מוות לשמאלנים" ואיטבחים כאלה ואחרים, בחסות הרשויות ובאבטחה מלאה של אנשי ביטחון, ומימון משלמי המסים, אני בטוחה שאתה מכיר. גאטו, בכל האתרים מותר להשוות. ההגבלה כאן, בעיתון הארץ דווקא, היא היוצא מהכלל.

      ____________________________________________________________________________

      כן, והנה דעתו מלפני שנה של הגאון אבי אסף:

       

      13/7/11 08:49 0
      דרג את התוכן:

      2011-07-13 09:29:33
      ''
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין

      אבי

       

      תורת המלך ספר זניח שעוסק בהלכות מלחמה בימי כיבוש הארץ בימיי יהשוע. מאז חלפו כמעט ארבעת אלפים שנה. הספר הזה הוא לא אקטואלי ואף פעם הוא לא יהיה אקטואלי. זה ספר שעוסק אך ורק בתיאוריה ואין בו ציווי או חיוב הלכתי. העם היהודי אף פעם לא העסיק את עצמו בהליכות הריגת גויים, והנושא הזה אף פעם לא עמד על הפרק. רק האנטישמים עסקו בו. השמאל מנסה לעשות דה לגיטמציה למתנחלים והוא לא בוחל בכל דרך מסריחה . ובינתיים מי שיוצא נשכר מכל הסיפור הזה הם רוצחי משפחת פוגל מאיתמר. בהם השמאל לא עוסק. מבחינת השמאל הרוצחים הנאלחים האלה הם פטריוטים פלסטינים לגיטימים. בעיני השמאל מי שלא לגיטימי הם הרוצחים האמיתיים בעיניהם שהם מחברי הספר הזה .. נו באמת! איך אפשר להתייחס ברצינות לטענות האלה. שולמית אלוני כשהייתה שרת החינוך הוציאה את ספר יהשוע מתוכנית הלימודים. במסגרת הדיון "נקי ומלוכלך באומנות" אתה רוצה לנהל דיון על ספר יהשוע? לי אין כל בעיה. אני מוכן לדון איתך על כל נושא שתבחר..רק שתדע פלצנים אני לא אוהב. לא פלצנים ולא בועלי נידות.

        4/7/12 18:14:

      צטט: רkקל 2012-07-04 07:07:30

      לא להאמין. שמתי לב שיש בטוקבקים הסתמכות הלכתית כשרה למהדרין על "תורת המלך" המשוקץ, שיהודה ויינשטיין היה חנון מדי להעמיד לדין את כותביו על הסתה לאלימות, ולאסור את הפצתו. ואת הפגנת הכהניסטים בירושלים, "מוחמד מת" "מוות לערבים" "מוות לשמאלנים" ואיטבחים כאלה ואחרים, בחסות הרשויות ובאבטחה מלאה של אנשי ביטחון, ומימון משלמי המסים, אני בטוחה שאתה מכיר. גאטו, בכל האתרים מותר להשוות. ההגבלה כאן, בעיתון הארץ דווקא, היא היוצא מהכלל.

       

       

      כמובן שההערה נכתבה בלשון סגי נהור.

      בכל אופן, אותי באופן אישי זה הפסיק כבר להפליא - הכיעור של הישראלי הממוצע במלוא הדרו.

        4/7/12 07:07:

      לא להאמין. שמתי לב שיש בטוקבקים הסתמכות הלכתית כשרה למהדרין על "תורת המלך" המשוקץ, שיהודה ויינשטיין היה חנון מדי להעמיד לדין את כותביו על הסתה לאלימות, ולאסור את הפצתו. ואת הפגנת הכהניסטים בירושלים, "מוחמד מת" "מוות לערבים" "מוות לשמאלנים" ואיטבחים כאלה ואחרים, בחסות הרשויות ובאבטחה מלאה של אנשי ביטחון, ומימון משלמי המסים, אני בטוחה שאתה מכיר. גאטו, בכל האתרים מותר להשוות. ההגבלה כאן, בעיתון הארץ דווקא, היא היוצא מהכלל.

        4/7/12 03:52:
      אבל אסור להשוות!

      ארכיון

      פרופיל

      lior peleg
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין