כותרות TheMarker >
    ';

    Animatorit

    אנימטורית.
    אנימציה ולא רק.

    ארכיון

    אולימפיאדה מונפשת

    4 תגובות   יום רביעי, 1/8/12, 01:29

    יש משהו בלתי רגיל בלהביט בגופות חטובים מיוזעים נעים במאמץ. אני מדברת כמובן על האולימפיאדה שמתרחשת בימים אלה. אבל רובנו הרי לא מסוגלים לבצע ולו חלקיק מהענפים האולימפיים. אני באופן אישי מוכנה לבצע ריצת 100 מטר, אבל בהליכה עצלה, תוך כדי שופינג. מהסיבה הזאת הפרומו האלטרנטיבי של אמל איסנארד וליאו בריידל מלונדון מצא חן בעיני. הנה מירוץ הלפיד של הסנאי העירוני:

    .

    ''
    מירוץ לפיד אלטרנטיבי.  (ותודה ל-Nathalie moon שלינקקה בטוויטר).
    .
    .
    הפרומואים
    הפרומו הראשון שראיתי השנה - זה שיצא לקראת האולימפיאדה - הפתיע אותי. למה, שאלתי את עצמי, להשקיע כל כך הרבה מאמץ בסרט שמייצר אשליה של תנועה, במקום להראות את התנועה עצמה. למה לא לצאת ולצלם? התשובה כנראה נעוצה גם בויראליות. יש סיבה למה אותו פרומו לונקק ברחבי הרשת וברחבי העולם. התוצאה, גם אם גרמה אצלי לרגע להרמת גבה, מאוד מושקעת ומאוד מרשימה. וכן, נו, מאוד מגניבה.
    .
    ''
    .
    ורגע, או לה לה - הנה הגרסה התלת מימדית של הפרומו. אם יש לכם במקרה בבית משקפי אדום-כחול, הכנסו ללינק הזה.
    .
    .
    אותו פרומו הוא למעשה לא הרשמי, אלא פרומו של ה-BBC. אבל גם האולימפיאדה הוציאה פרומו רשמי באנימציה, עם קצת יותר אלמנטים של פנטזיה:
    .
    ''
    .
    .
    הקבוצתי.
    פרויקט קבוצתי חמוד שנוצר לקראת האולימפיאדה, הוא ריכוז של 600 אנימציות, שצויירו ברוטוסקופ, על גבי וידאו, ונערכו לוידאו אחד משתנה:
    .
    ''
    .
    .
    הזווית הישראלית והאישית 
    באולימפיאדה עצמה, המשלחות הישראליות והפלסטינאיות לא ממש משתפות פעולה אבל בזירה האלטרנטיבית זה סיפור אחר. חברה שלי, יעל קלייר, זמרת לונדונית שפועלת תחת השם "Spiritwo", בעברה אנימטורית ישראלית, יצרה מחווה לכבוד האולימפיאדה הנוכחית. 
    בטקס הפתיחה של האולימפיאדה ביוון בשנת 2004, ביצעה ביורק את השיר Oceania, יחד עם מקהלה לונדונית.
    בהשראתה, יעל הקליטה קאבר לשיר. כדי לבצע אותו, היא חברה למוזיקאי פלסטיני, שהוסיף לשיר נופך ערבי בעזרת הדרבוקה, ושפנה בנוסף למוזיקאי סורי שהוסיף סימפולים. עוד על הסיפור מאחורי הקליפ ועל שיתוף הפעולה אפשר לקרוא כאן.
    אחרי שהשיר היה מוקלט, יצאה יעל לרחובות (ולים) בתל אביב ובלונדון ליצור לו קליפ. כשהיתה בביקור בארץ, צילמתי עבורה חלק מהשוטים, ולרגעים שימשתי גם כחצובה אנושית. כיף לראות את זה זז. 
    .
    ''
    .
    ..
    המצחיקים
    ברונו בוצטו הוציא ב-2003 פארודיה על האולימפיאדה, כפי שלא באמת הייתם רוצים לחוות:
    .
    ''
    .
    גם מר קו, מסתבר היה פעם באולימפיאדה. בפרק הזה מר קו מתנסה בענפי הספורט השונים, כמובן בלי להשאיר את העצבים בבית:
    .
    ''

    .

    .

    לסיום סיומת - פינת הפרסומת

    .

    הסרט פארא-נורמן הולך להיות היסטרי לפי הפרסומת הבאה. Laika - הסטודיו לאנימציה שעשה את קורליין וחתונת רפאים משחרר פרומו בסטופמושן, עם אנימציה נפלאה, שבא ללקק את העצמות:

    .

    ''

    נורמן.

    .

    .

    ודיסני מנצלים את ענף ההאבקות, כדי לקדם את סרטם החדש Wreck-It Ralph.


    ''

    ראלף.

    דרג את התוכן:

      תגובות (4)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        2/8/12 02:02:
      תודה אסף. זה באמת פרויקט מעניין.
        1/8/12 22:11:
      (אכל לי את כל האנטרים הדה-קאקר הזה...)
        1/8/12 22:10:
      והנה עוד משהו מעניין ומשיק שנתקלתי בו. עבודת הגמר של אור וולף מהמרכז האקדמי "ויצ"ו" בחיפה , מנתחת את הסרט המפורסם "אולימפיה" של לני ריפנשטאל מבחינה צורנית (מה שהופך את הפרוייקט גם לאנימציוני). מומלץ מאד לראות. ראיון עם אור וולף: http://www.youtube.com/watch?v=gYgbnnyCuUs&feature=relmfu והעבודה עצמה: http://www.behance.net/or_wolff/frame/4559021 ".אולימפיה - סרט תיעודי אשר צולם ובויים ע”י לני ריפנשטאהל ומתעד את האולימפיאדה בברלין בשנת 1936. ריפנשטאהל, במאית קולנוע וצלמת גרמנייה, ידועה באסתטיקה קרה וברורה בסרטיה, ובפרט בסרט זה בו היא משתמשת בקומפוזיציות מדויקות, תוך כדי שימוש בעולם הספורט המוקפד והסטרילי. הספר חוקר בצורה דידקטית וקרה סצינות שונות בסרט העוסקות בענפי ספורט שונים ומציג ניתוח של תנועה, קומפוזיציה, זוויות צילום ומרכיבים שונים בהם ריפנשטאהל משתמשת מבחינה עיצובית ורעיונית. כלי העבודה העיקרי במחקר הוא הפשטה של הסצינות, והמטרה היא לבדוק כיצד ניתן לתמצת את הסצינה, אך לא להוריד מחוזקה. המחקר שואף לגלות ולהבין מרכיבים והחלטות ויזואליות בסרט, אשר נעשו ע”י ריפנשטאהל ומשפיעים עלינו עד היום. במבט חודר ומעמיק יותר, נבין כי האיכויות בסרט מגיעות ממקום של אידיאולוגייה ותרבות קרה ואכזרית, והעובדה כי יצירה כה מושלמת, נקייה ומרשימה הגיעה ממקומות אלו, הופכת את היצירה בעיניי הצופה, לחזקה עוד יותר"
        1/8/12 08:55:
      מקסים.כל סגנון וסגנון.

      פרופיל

      talotan
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין

      סינמסקופ - יאיר רוה

      זאב זאב

      אמנון וינר