ניהול פרוייקטים גדולים - הלכה למעשה

יומן מסע לפלופונס (דרום יוון) - מרץ 2013, חלק 2

0 תגובות   יום ראשון, 31/3/13, 14:44

22/3/2013 – היום השני

לאחר שנת לילה טובה, קמנו לארוחת הבוקר במלון, שהתגלתה כלא רעה בכלל. אמנם לא היו מאכלים מיוחדים אך הכל היה טרי וטעים. וכצפוי, בסוף לא התאפקנו ולקחנו גם מנה הגונה של היוגורט היווני הנהדר.

הבוקר מזג האוויר היה מצויין, ראות לכל האופק וטמפרטורה סבירה, אך במהלך השעתיים הראשונות היו משבי רוח עזים.

יצאנו למבצר פלאמידי Palamidi, הממוקם על ראש ההר הקרוב. המבצר גדול מאוד, שולט על כל האזור ויפה מאוד. מבחינתנו, הוא סיפק מראות מצויינים לסביבה ועל העיר העתיקה שלמרגלותיו.
    ניתן להסתובב במשך זמן ממושך כדי להתרשם מהמפלסים הרבים. אנחנו הסתפקנו בכשעה וחצי.

מבצר פלאמידי בנאפפליו

מכאן ירדנו לקו החוף של העיר העתיקה והלכו לאורך טיילת נחמדה וארוכה מאוד, שמתחילה בנמל וממשיכה לאורך מצוקי החוף עד לעיירה טולו Tolo שמצפון מזרח לנאפפליו.

תחילה הסתובבנו באזור הנמל, ממנו יש תצפית יפה על מבצר Bourtzi.

הטיילת בנאפפליו

מבצר Bourtzi בנאפפליו

בנמל מצאנו תופעה מעניינת – סירה המשמשת כבית גידול לעצים...

נמל נאפפליו

הטיול שלנו נמשך לאורך כמה קילומטרים (היינו צריכים ״להוריד״ את היוגורט). בדרך פגשנו זוג תיירים מבוגרים, ניהלנו עימם שיחה נחמדה והלכנו איתם חלק מהמסלול.

הטיילת בנאפפליו

לבסוף חזרנו חזרה לנאפפליו ממזרח, עקפנו את המבצר התחתון וטיילנו בעיר העתיקה.

את ארוחת הצהריים אכלנו שוב במסעדת 3Sixty הנחמדה והטעימה. למזלנו מזג האוויר איפשר לשבת בחוץ כך שלא ספגנו עשן סיגריות. גם היום המנות היו מצויינות.

עשינו עד סיבוב בער העתיקה ומצאנו סניף של רשת פרוזן יוגורט בשם Chillbox. שיטה היא שהלקוח לוקח כמה יוגורט שהוא רוצה (ואפשר לערבב טעמים), מוסיפים תוספות - ולבסוף משלמים לפי המשקל. את גביע הפלסטיק שמים בתוך קופסה ייחודית מקרטון בצבע ורוד. היה טעים מאוד.

Chillbox

חזרנו למלון לשנת צהריים קלה, ושתינו בקבוק שמפניה שקנינו אתמול ושהוכנס מבעוד מועד למקרר שבחדר. ישבנו במרפסת של החדר ושתינו להנאתנו. למרות הכוונה להשאיר חצי בקבוק לערב, לא השארנו אפילו טיפה, ונפלנו כמתים על המיטה. במקרה התעוררנו ברבע לשמונה, ומזל שכך שכן הזמנו מקום מראש למסעדה ארת לארוחת ערב המלווה בשירים ביוונית. הארוחה היתה בסדר, פחות טובה לדעתי מזו שבמסעדת 3Sixty, והשירים ששר הדואט היו נחמדים ושקטים.

מכאן המשכנו לפאב סמוך, כדי להשלים את כמות האלכוהול היומית וחזרנו למלון הנחמד שלנו.