לטיול יצאנו (הטיולים של סוזאן)

פגשנו, שחר בן השמונה ואני את יהלי ומלי (נכדה וסבתא) בסוכת הנשיא (הנמצא על שביל ירושלים אשר צעדנו עליו) וכשמלי שמעה את סיפורי הטיולים שלי היא ביקשה שאשתף בידע שלי, אז הנה, לאחר חודש החלטתי לפתוח בלוג ומדי פעם, כשהזמן יאפשר, להעלות מסלולים ומקומות מעניינים בהם ביקרתי, כך שתוכלו גם אתם.
    טיול נעים
    נ.ב - בלוג זה הועבר לאתר טיולי - אך אני ממשיכה לעדכן אותו גם כאן (זהה לכתוב בטיולי) עבור החברים כאן

נחל ייטב (עוג'ה)

2 תגובות   יום שני, 6/5/13, 19:25

בחול המועד פסח ארגנו עמיתים לטיולים והישוב כוכב השחר טיול בנחל יט"ב,  ואדי עוג'ה בשמו האחר. אין, אין מילים לתאר את היופי, האוירה, הן בנחל והן בנסיעה אליו וממנו. הטיול הוא בשטחים ולכן מומלץ לתאם עם הצבא. יצאנו לשני מסלולים, האחד קשה יותר (אותו אנחנו עשינו) אשר יורד דרך הנקיק ודורש חבלים וישנו מסלול קל יותר המתאים למשפחות עם ילדים.

לידיעה: במהלך חול המועד כוכב השחר מארגן מדי שנה טיול זה ועל כן שווה ליצור עמם קשר טרם פסח ולברר למתי הטיול מתוכנן. טיפ: משפחות עם ילדים יכולות להגיע ישירות לכיוון קיבוץ ייטב ולנסוע עם הרכב עד המעיינות.

המשך הסיפור יסופר עם התמונות.

שלכם,

ירדנו בנקיק

ומשם ירידה בחבלים

ואחד בעזרת השני צלחנו את החלקים המאתגרים במסלול

המשכנו ללכת מספר קילומטרים בנחל, עשינו עצירות אוכל ולבסוף הגענו למעיינות  אשר היו משופעים מים

פינות חמד בכל מקום לאורך הנחל

אנשים רוחצים בנחל

אחרים מתקדמים לכיוון הארוע, חגיגת כליזמרים

אנחנו עצרנו להפסקת תה יחד עם נעמה וקרן אור

בכל מקום היו אנשים שנהנו מהיום הנעים ומשפע המים

הילדים שיחקו והשתובבו ואנחנו חלצנו נעליים וחצינו את הנחל, דרך נפלאה לקרר את הגוף לאחר ההליכה

הלכנו לאורך הנחל עד ליציאה

אמת מים פתוחה מובילה את המים עד לקרבת קיבוץ ייטב. לאורך האמה מתחת לכל עץ נפשה לה קבוצה של אנשים