לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

מה עשינו בשבת? פארק המים נחשונית!

3 תגובות   יום שלישי, 11/6/13, 09:45

פארק "נחשונית" שנמצא בקיבוץ נחשונים (ליד ראש העין), קיים כבר כמה שנים טובות ומעולם לא הייתי שם...

בסוף שבוע האחרון הוזמנו לפארק המים ומאוד שמחתי על ההזדמנות להכיר את המקום! ידעתי שזו תהיה שבת כייפית.

כשהגענו למקום ראינו מלא מלא מלא אנשים בכניסה ואמרתי לעצמי- וואו, הולך להיות צפוף בפנים. מסתבר שממש ממש טעיתי! הפארק ע-נ-ק!!! הוא משתרע על שטח של 100 דונמים ויש בו בערך ה-כ-ל: פינות נוי, מרחבי דשא, חורשת עצים מטופחת עם שולחנות וכסאות לפיקניקים וברביקיו, אמפיתיאטרון, מסעדה, מזנונים וחנייה ללא תשלום (מצרך נדיר בימינו...).

תפסנו לנו פינה מוצלת עם עוד כמה חברים והיה פשוט כיף!

יש גם מגלשות אקסטרים, בגובה 12 מ'- מגלשת הקמיקאזה ומגלשת הפרי-פול (צניחה חופשית), אוקיינוס השעשועים (בריכת השעשועים הגדולה בארץ), נדנדות, זרמי מים, במבה מים- בריכת לפעוטות עם בובות במבה, "גלי'צה" - מגלשות סקי מים, מגלשת הספיראלה - גבוהה ומפותלת ועוד. אבל עוד לא הגענו לגיל הזה, אפרוחון עוד קטן...

אחר כך עשינו סיבוב במתחם של פארק ההרפתקאות לפעוטות ומצאנו מלא מקומות מגניבים למשל:

רחבת מתנפחים
    קרוסלה מעופפת
    רכבת העמק

ויש עוד מגוון מתקנים כגון: חשמליות מארץ האגדות, טרקטורונים, ג'ימבורי בייבי וברכת כדורים. ליותר גדולים יש קרוסלה מעופפת

בריכת סירות

עולם פעלטף, אומגה ג'ירף, וסחרחרה. לנוער: תותחי כדורים וההימאלייה-קיר טיפוס מאתגר במיוחד.

כמו כן, ניתן להנות גם מפארק מוטורי לילדים ונוער שכולל מכוניות מתנגשות קטנות, קאר-קט, חשמליות מארץ האגדות, רכיבה על תלת אופן חשמלי, ספארי ג'יפים אתגרי, מסלול קארטינג , רחפות אבוב מתנגשות ועוד.

הכל תחת קורת גג אחת!

במקביל לפעילות שלנו בפארק ההרפתקאות הייתה הופעה של מיכל הקטנה, אבל האפרוח עוד קטן לזה (וטוב שכך...), בשבת הקרובה מופיע טל מוסרי ושבוע לאחר מכן מימי ויויו.

אחרי שנהננו הלכנו לאכול במסעדת הפארק.

אם להיות כנים, עדיף לבוא עם צידנית ואוכל מהבית. המסעדה לא עומדת כל כך בסטנדרטים שלי...השניצל נגמר, ההמבורגר היה מהבשר הכי פשוט ותעשיתי שיש ולנקניקיה (שבין כה אני לא מעזה לגעת) היה צבע לא אטרקטיבי במיוחד...אבל הצ'יפס היה טעים.

במקרה הזה האוכל הוא לא העיקר...זמן האיכות של המשפחה ביחד- זה מה שעושה את הכיף! חזרנו הביתה מרוצים!!!

עוד קצת מידע על הפארק:

פארק "נחשונית" מאפשר גם לציבור הדתי, שומר המצוות, ליהנות במשך מספר ימים בשנה בתאריכים שנקבעו מראש, מבילוי משפחתי באווירה צנועה עם רחצה נפרדת.

"לינה כפרית"- בקיבוץ נחשונים מציעים 31 חדרי אירוח מפנקים, בנוף כפרי שקט,  הכוללים: לינה וארוחת בוקר, ריהוט גן,  פינת מנגלים, טלוויזיה, מזגן, מיני בר, מטבחון  מגבות, מצעים, קומקום חשמלי ומצרכי קפה.

אז כמה זה עולה לנו? עלות כניסה: בקופה 98 ₪, רכישה מוקדמת באתר  53 ₪.