כותרות TheMarker >
    ';

    מה היא היהדות האמיתית של היהודים האמיתיים?

    אם באמת רוצים לבנות את הבית השלישי - אם באמת רוצים להפוך את הגיהינום לגן-עדן - חייבים להתחיל להבין את האגדה על הסיבות של חורבן המתמשך של הבית השלישי -- ואין שום דבר שיותר חשוב ממנה, מֵחֲמִשָּׁה עמודים של אגדת החורבן (גיטין נ"ה-ב - נ"ח-א).

    קמצא ובר קמצא - האם רש"י צָדַק שזה "שמות של שני יהודים"? האם ישנם עוד אי-הבנות של הטקסט שהוא הכי חשוב ביהדות? האם אנו מכירים את היהדות האמיתית - או רק את העיוות והסילוף שלה, - ומשום כך ממשיכים לתחזק את הגיהינום?

    ט' באב תשס"ז 24.07.2007

    https://drive.google.com/folderview?id=0B4H3BoHH70ZXby1hYTl0MFVla2M&usp=sharing

    (https://docs.google.com/folder/d/0B4H3BoHH70ZXby1hYTl0MFVla2M/edit)


    כאן יהיו הדברים שיישארו מחוץ לאתרים של שתי הגרסאות הראשונות של ספר "Bar Kamtza. 2007”:

    https://drive.google.com/folderview?id=0B8mGY6JYOQDOLVdwNG55b0QyTWs&usp=sharing

    https://mega.nz/#F!Mw0hCbhS!5ewCXJfarDvuP4FJF3Y4ig


    עוד ציטוט מהספר (בשני אתרים שונים):
    https://barkamtza2007.blogspot.com/ncr
    https://barkamtza2007.wordpress.com
    (https://barkamtza2007.wordpress.com/barkamtza2007)

    ההלכה מדברת על השחיטה, אך התלמוד - על הצמחונות.

    1 תגובות   יום שלישי, 15/10/13, 19:11

    ''

     

    בקשר לרצון שהלכות שחיטה תהיינה יותר הומניות... קודם כל, כתוב בתלמוד: "קשים היו למשה רבנו הלכות שחיטה". סבל האיש מהלכות האלה. סבל.

     

    שנית... כְּשֶׁה תלמוד בא להסביר את הטקסט של התורה על אכילת בשר (שכתוב (בכוונה!) לא בעברית אלא בג'יבריש - אַךְ בָּשָׂר בְּנַפְשׁוֹ דָמוֹ לֹא תֹאכֵלוּ [בראשית ט-ד] {בנפשו דמו - זה לא עברית!}) - את הטקסט הזה תלמוד מסביר מאוד פשוט. תלמוד אומר [סנהדרין דף נט-א] שהטקסט הזה של התורה - זה האיסור לאכול אבר מן החי: אסור לאכול חלקי גופות של בעלי חיים - אסור לאכול אבר מן החי וההסבר הזה של דברי חומש בגמרא הוא פשוט ומובן! אסור לאכול חלקי גופות של בעלי חיים - אסור לאכול אבר מן החי. אך בגלל שקשה לבן-אדם להבין את זה נכון, תלמוד "עוזר" לבני בלייעל ו-"נותן פיתרון": אבר מן החי זה לא (!) האבר שנלקח מן הגופה של בעל-חי -- הכוונה "הנכונה" היא לאבר, שנלקש מבעל-חי כשהוא עדיין חי, שנלקח ממנו כשהוא עדיין חי! הפיתרון הזה הוא גאוני: תהרוג את הפרה ואז תיקח ממנה את האברים - עכשיו הם כבר לא האברים מן החי, כי אסור לאכול אברים מן החי, - עכשיו הם כבר האברים מן המת!!! ואפילו לא מן הֶהָרוּג, אלא מן השחוט! גאוני!

     

    בתנאים האלה (כאשר תְאַוֶּה נַפְשְׁךָ לֶאֱכֹל בָּשָׂר [דברים פרק יב-כ]) - בתנאים האלה בלתי אפשרי לבן-אדם להבין את הכתוב בגמרא, - כי גם לא הרגנו אלא שחטנו, וגם מַתִּירים לנו להרוג - איך אפשר להבין משהו נכון כש-"מרשים" לנו דברים שכאלה?! האם במצב כזה איזשהו בן-אדם מסוגל להבין את הלעג ואת הכוונות האמיתיות של התלמוד??? לא!!! אין אפילו בן-אדם אחד בעולם שמסוגל להבין את הדבר - כי אם הוא הבין נכון את הקטע הזה, מרגע הזה הוא כבר לא בן-אדם, הוא כבר הפך להיות היהודי המתחיל, הוא כבר השתיק את הקוף (נַפְשְׁךָ) שבו!   אבל הרבנים שלנו לא שיקרו, - הם רק לא הֵבִינוּ, לא?!!!   הם אומרים: "אבר מן החי - זה רק האבר שנלקח מבעל-חי כשהוא עדיין חי - ואין כאן איסור לאכול אברים של חיות!" - ולא יעזור גם הטקסט שבו גמרא - כבר בלי רמזים ובלי דו-משמעותיות! - אומרת דעתה לגבי אלה שמרשים לעצמם לא ללכת על-פי הכללים של היהודים: גמרא אומרת - "קשים היו לו למשה רבנו הלכות שחיטה! [מנחות כט-א] ", - לא יעזור שגמרא אומרת כאן את דעתה לגבי אלה שהם לא יהודים - הם ימשיכו להסביר לנו שזה נכתב לא בשביל שוב להגיד לנו את החוק החדש, אלא בשביל סתם לספר ש-"משה רבנו היה איש טוב מאוד עם לב רחום ורחב" - וזהו, שום רמזים ושום מסרים אין בטקסט של גמרא!!!".  בקיצור: "זה לא היה נכתב בשביל להגיד שמשה רבנו היה יהודי ושהקושי הזה של משה - זה חלק של ההגדרה של המושג "יהודי", לא!!! מה פתאום?!! מותר לאכול אבר מן החי, כי הוא ניקרא שחוט!".

     

    לאחרים - לאלה שהם לא-יהודים - להם מותר להיות "נבל ברשות התורה" ולהגיד על הניסוח של איסור אכילת בעלי חיים שבתלמוד - לאלה שהם לא-יהודים מותר להגיד על המילים אבר מן החי: "מובן שזה האבר שנלקח מן הַחַיָּה שֶׁחַיָּה - ושזה לא האבר של החיה! מובן שלביטוי מן החי יש רק משמעות אחת!!! וצא מיד מן הכיתה. ומהחיים! ".

     

    לאלה שהם לא-יהודים - להם מותר להיות בני-בלייעל ולהסביר את הגמרא כך: כי הם לא יהודים, מה נעשה?!?

     

    בכבוד רב - איליה

     

    Bar Kamtza. 2007

     

    התמונה נלקחה מהדיסק  Bar Kamtza. 2007

    ''

    עם קדוש 

     

     עוד ציטוט חשוב מהספר (בכל אחד משני האתרים):

    https://barkamtza2007.blogspot.com/ncr

    https://barkamtza2007.wordpress.com

     

     

    כאן יהיו הדברים שיישארו מחוץ לאתרים של שתי הגרסאות הראשונות של ספר

    "Bar Kamtza. 2007”:

    https://drive.google.com/folderview?id=0B8mGY6JYOQDOLVdwNG55b0QyTWs&usp=sharing

    https://mega.nz/#F!Mw0hCbhS!5ewCXJfarDvuP4FJF3Y4ig

     

     

    https://drive.google.com/folderview?id=0B4H3BoHH70ZXby1hYTl0MFVla2M&usp=sharing

        (https://docs.google.com/folder/d/0B4H3BoHH70ZXby1hYTl0MFVla2M/edit)  

    https://drive.google.com/folderview?id=0B8sibYRR93vKcVdEQnZ0SG5Pc1k&usp=sharing

        (https://docs.google.com/folder/d/0B8sibYRR93vKcVdEQnZ0SG5Pc1k/edit)

    https://yadi.sk/d/fP6Oon6bbupFV

    ניתן להוריד את כל התוספות כקובץ אחד  https://mega.co.nz/#F!HhwmWLYT!RQxoe2a_lZGi_EBsJsvRLw*

    https://cloud.mail.ru/public/7c4991124e67/Bar%20Kamtza.%202007

    https://cloud.mail.ru/public/f1517623c419/Bar%20Kamtza.%202007


        הגרסה הראשונה    The first version
    https://docs.google.com/open?id=0B5ZmNoICedZhdW5Kd0FqcGNuajQ

    דרג את התוכן:

      תגובות (1)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        15/7/14 19:20:
      לא הבנתם נכון את הגמרא אם תקראו את כל ההקשר של הגמרא תוכלו להבין שמשה לא הבין את הלכות השחיטה ולא הצטער עליהם!