כותרות TheMarker >
    ';

    מה היא היהדות האמיתית של היהודים האמיתיים?

    אם באמת רוצים לבנות את הבית השלישי - אם באמת רוצים להפוך את הגיהינום לגן-עדן - חייבים להתחיל להבין את האגדה על הסיבות של חורבן המתמשך של הבית השלישי -- ואין שום דבר שיותר חשוב ממנה, מֵחֲמִשָּׁה עמודים של אגדת החורבן (גיטין נ"ה-ב - נ"ח-א).

    קמצא ובר קמצא - האם רש"י צָדַק שזה "שמות של שני יהודים"? האם ישנם עוד אי-הבנות של הטקסט שהוא הכי חשוב ביהדות? האם אנו מכירים את היהדות האמיתית - או רק את העיוות והסילוף שלה, - ומשום כך ממשיכים לתחזק את הגיהינום?

    ט' באב תשס"ז 24.07.2007

    https://drive.google.com/folderview?id=0B4H3BoHH70ZXby1hYTl0MFVla2M&usp=sharing

    (https://docs.google.com/folder/d/0B4H3BoHH70ZXby1hYTl0MFVla2M/edit)


    כאן יהיו הדברים שיישארו מחוץ לאתרים של שתי הגרסאות הראשונות של ספר "Bar Kamtza. 2007”:

    https://drive.google.com/folderview?id=0B8mGY6JYOQDOLVdwNG55b0QyTWs&usp=sharing

    https://mega.nz/#F!Mw0hCbhS!5ewCXJfarDvuP4FJF3Y4ig


    עוד ציטוט מהספר (בשני אתרים שונים):
    https://barkamtza2007.blogspot.com/ncr
    https://barkamtza2007.wordpress.com
    (https://barkamtza2007.wordpress.com/barkamtza2007)

    רבי עקיבא... תלמוד אומר על מהותו: "הֶעָקֵב שְׁמוֹ!"

    1 תגובות   יום שלישי, 15/10/13, 19:51

    ''

     

    כותבי התלמוד הביאו לתוך היצירה שלהם שתי דמויות ונתנו להן שמות שנשמעות זהה: בתלמוד יש עקיבא ויש עקיבה.

    לשתיהן יש אמרה משלה.

    בתלמוד ירושלמי כתוב: "ואהבת לרעך כמוך" - רבי עקיבה אומר: "זהו כלל גדול בתורה".

    בתלמוד בבלי ממשיכים: עַד שבא רבי עקיבא ולימד: "חייך קודמים לחיי חבירך".

     

    איזו משתי האמרות הללו שמנוגדות זו לזו ומבטלות זו את זו - איזו מהן צריך לבחור לעצמו להלכה בן אדם שרוצה להיות יהודי?

    ------------------------------------------------------------------------------

     

    כתוב בתלמוד הבבלי על רבי עקיבא:

    רב עָקֵב (עִיקְבָא בְּאֲרָמִית) אמר: "חייך קודמים לחיי של כול חבירך!". (של כל 24000 חבריך שביחד אתך לומדים מעָקֵב הזה את התורה שלו - את התורה של רבי עקיבא! תורה שהיא מאוד - אך מאוד! - מטופשת ואכזרית, בדיוק כמו דמות של טיפש הזה שתמיד מבלבל אותיות במילים ("המציא" את מילה הגוּן בִמקום להגיד הוֹגן באגדה החשובה על תנור של עכנאי, אמר חבירך במקום חבריך - החכמים, שהמציאו את הדמות הזאת, אמרו עליה שהיא הכי רחוקה מחמלה, מחוכמה, מהאמת, מהראש: עקב! - ואמרו שעקיבא הזה לא מסוגל להבין שום דבר שכולל אפילו רק תוספת קטנה לפְּשָׁט המילולי של הטקסט - "עקיבא, צא מן האגדה!" - ולמרות כל זה העיקבא [העקב] הזה מלמד את הדורות של "יהודים" איך להחריב את העולם: כי למרות שחכמים כתבו שבגללו "אפילו בידי אישה החמיץ בצק", ה-"יהודים" ממשיכים ללמוד את "תורה" מֵעָקֵב הזה שכבר החריב את העולם לפחות פעמיים: אחרי שהחריב את שלוש שְׁלִישִׁים (3 * ⅓) של העולם הזה ועוד קצת מהעולם הרוחני ("בצק החמיץ בזמן לִישָׁה") הוא שנית גרם לחורבן: הביא את ה"משיח" שבפינו שמו בן-כוכב אך החכמים קראו לו בן-(של)-כוזב ואמרו שהצבא שלו גרם לחורבן של ירושלים. ועוד פעם כתבו לנו בתלמוד הבבלי (מסכת יבמות דף סב עמוד ב) על עוד חורבן אחד, שהעקב הזה גרם לאומה:

    אמרו: שְׁנַיִם עשר אלף זוגים תלמידים היו לו לרבי עקיבא, מגבת  [מדן, מצפון של א"י] עד אנטיפרס [עד עיר על-יד ירושלים וצפונה ממנה], וכולן מתו בפרק אחד מפני שלא נהגו כבוד זה לזה, והיה העולם שמם, עד שבא ר"ע [עד (?) שבא ר' עקיבא] לרבותינו שבדרום [מִצָּפוֹן תִּפָּתַח הָרָעָה עַל כָּל יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ פעמיים ציטטו החכמים בתלמוד את הנביא, והם גם אמרו (ב-צח של סנהדרין) שמשיח יושב בשער הדרומי ומחכה לבוא מיד אחרי שיישמעו בקולו של יהוה: "אל תעשו רע לאחרים!" ],  ושנאה [ נאה או  בא בארמית ] להם רבי מאיר ור' יהודה ור' יוסי ורבי שמעון ורבי אלעזר בן שמוע,  והם הם העמידו תורה אותה שעה. לימדו: כולם מתו מפסח ועד עצרת [במשך 7 ימים] וכולם מתו מיתה רעה. מה היא? אמר רבי נחמן: אסכרה.  [  אסכרא  =  (choking) מַחֲנָק, הַשְׁנָקָה, החנקה  או  (croup) קָרֶמֶת, אַסְכָּרָה.    סְכַר = סִיכְרָא  = קבר, בית עלמין; וגם: סְכַר = blood-letting = הַקָּזַת דָּם.

    ואי-אפשר לא להזכיר את הסִיקָרִיִים, את הרוצחים והשודדים - השם אחר שלהם הוא בריונים (בני חושך) באגדת החורבן;   סִיקְרָא = צבע אדום; אבא סיקרא = הוא שם של הבן הרוחני של רב עקב: אבא האדום שאצלנו נקרא לא כפי שקראו לו החכמים בתלמוד - בן-של-הכוזב (בן-של-העקב) - אלא אפילו בן-של-הכוכב!  לא הבן של העקב - אלא בן של כוכב!!!  אלא מה!?!! הוא - הכוכב שלנו! הוא לימד שחייך קודמים לחיי חבריך!!]. חייך קודמים לחיי של העולם כולו!! זאת היהדות הנכונה והאמתית כי זה כתוב בתלמוד הבבלי!!  פשיטא!..

     

    ולמרות שבתלמוד כתוב ש-12000 זוגות המיתו אחד את השני (כי כל אחד למד (ואימץ!! בלי למצמץ!) שחייו קודמים לחייו של חברו),- המיתו אחד את רעהו בחנק ובסכינים (סיקריים (=בריונים) וסְכַר - הקזת דם) - המיתו זה את חברו במשך שבוע אחת ורק אחרי זה שקטה הארץ ואז יוכלו אנשי האור (לעומת בריונים שהם בני חושך) להעמיד את תורת האור -- למרות שכול זה כתוב, - מְסַפרים לנו עד שנת 2013 ש-24000 תלמידיו של עקב מתו ממגפה למרות שהיו מפוזרים מדן עד ירושלים ושמתו מפסח עד ל"ג בעומר במשך יותר מחודש... כי מי מסוגל לקרוא את התלמוד הבבלי ולהרשות לעצמו להבין את מה שכתבו בו החכמים!??  מי מסוגל להרשות לעצמו להבין את התלמוד??!!  ובכלל - מי מסוגל לא לעוות אותו?! מתו ממגפה. במשך 33 יום.  מי מסוגל לא לעוות את התלמוד הבבלי !?!

    הסיפור על המגפה שנגפה רק את הַמְאַמְּצֵי משנתו של העקב - הסיפור, שֶׁמְּסַפְּרִים לנו ה-"יודעי התורה", הוא לא עיוות - הוא שקר גס ולא הַכֶּשֶׁל בהבנת הנקרא. למרות שרק ההרגל "לא לשאול שאלות ולא לחשוב!" של השומעים את הסיפור - למרות שרק ההרגל הזה של השומעים היה מסוגל לתת לשקר הזה לצמוח - למרות זאת לאלה שקראו את הטקסט של הגמרא לא הייתה שום בעיה להבין את הנאמר בגמרא. ובגלל שקל היה להבין את הכתוב, - במקרה של סיפורים "על המגפה" מדובר על השקר המודע והזדוני -- לעומת קטעים אחרים בגמרא שלגביהם היה ניתן לטעון: "לא שיקרנו בזדון - אלא פשוט לא הֵבַנּוּ!", - למרות שקשה לא להבין את הלעג למשל בקטע על ה-"אישור" לאכול בשר של בעלי חיים:

     

    תלמוד מנסה להסביר את המילים, שבכוונה כתובות בחומש לא בעברית אלא בג'יבריש (אַךְ בָּשָׂר בְּנַפְשׁוֹ דָמוֹ לֹא תֹאכֵלוּ [בראשית ט-ד]), ואומר [סנהדרין דף נט-א] שזהו האיסור לאכול את אבר מן החי: אסור לאכול חלקי גופות של בעלי חיים - אסור לאכול אבר מן החי וההסבר הזה של דברי חומש בגמרא הוא פשוט ומובן! אסור לאכול חלקי גופות של בעלי חיים - אסור לאכול אבר מן החי.

     

    אך בגלל שקשה לבן-אדם להבין את זה נכון, תלמוד "עוזר" לבני בלייעל ו-"נותן פיתרון": אבר מן החי זה לא (!) האבר שנלקח מן הגופה של בעל-חי -- הכוונה "הנכונה" היא לאבר, שנלקש מבעל-חי כשהוא עדיין חי, שנלקח ממנו כשהוא עדיין חי! הפיתרון הזה הוא גאוני: תהרוג את הפרה ואז תיקח ממנה את האברים - עכשיו הם כבר לא האברים מן החי, כי אסור לאכול אברים מן החי, - עכשיו הם כבר האברים מן המת!!! ואפילו לא מן הֶהָרוּג, אלא מן השחוט!  גאוני!

     

    גאוני! עכשיו כל אחד יכול לבחור לעצמו את ההלכה - תלמוד שנכתב כספר סטירה שימש גם לעוד מטרה אחת: לעזור לבני-אדם לזהות את בני-בלייעל. השיטה של הזיהוי הייתה מאד פשוטה: תסתכל, איזו הלכות האיש בוחר לעצמו מהתלמוד ומיד תדע מי הוא האיש. גאוני וגם בטיחותי: עד היום בני-בלייעל לא שרפו את התלמוד כי הוא בגלוי כותב: הכדור הארץ הוא שטוח ובני-בלייעל הם אנשי המופת! הם הם היהודים - עָקֵב ותלמידיו... יש לו הרבה תלמידים - עד היום.

     

    ------------------------------------------------------------------------------

    יש הרבה "יהודים" שעוקבים אחרי רבי עקיבא שלימד ומלמד אותם: "חייך קודמים לחיי חבריך!".

    ואף אחד מהם לא יודע שזה היה רבי עקיבה שאימץ: "ואהבת לרעך כמוך זהו כלל גדול בתורה".

    "חייך קודמים לחיי חבריך!"  או  "ואהבת לרעך כמוך"  ?

    איזו הלכה תבחר לעצמך אתה מהתלמוד?


    בכבוד רב - איליה

     

    Bar Kamtza. 2007

     

    התמונות נלקחו מהדיסק  Bar Kamtza. 2007

    ''

    ואהבת לרעך כמוך -  עקיבה  ועקיבא

     


    גם באגדה הבאה [בבא מציעא סב-א] כתוב "עד שבא ר' עקיבא", כמו באגדה על 12 אלף זוגות של תלמידיו, והיא מסבירה למה הם הרגו אחד את השני: כל אחד למד מהעקב שחייו קודמים לחיים של חבריו - ואף אחד לא רצה להיות "הלא ה-קודם" - ונלחמו זה בזה תלמידיו: "אני הוא הבן החכם בין ארבעה הבנים!" צעק כל אחד מבני הזוג לחברו. בפסח הם הרגו אחד את השני, לא?

    -------------

    "מתו מפני שלא נהגו כבוד זה לזה"

    תלמוד כתוב בקצרה. ובמיוחד - האגדות שלו

    ''

    לפני ואחרי דריסת העקב

     

     

     

    קיבלתי מחמאות והרגשתי שהגיע הזמן לעזור לאנשים להִחשׂף לעוד ציטוטים מהספר. הנה תמונה אחת, ללא מילים... 

    17/8/16 08:49:

    מתוקה, לפני שאת ניגשת ללמוד גמרא, כדאי שתלמדי עברית. אחרי זה תלמדי קצת על ההבדלים בין עברית לארמית (סיומת ה' לעומת סיום א'). אחרי זה תלמדי קצת על השתלשלות וכתיבת התלמוד, ואח"כ על ההיסטוריה של הדפוס, במיוחד זה של משפחת ראם. בהצלחה עם גיבובי השטויות הלא מלומדים בשקל האלה, חמודה.

    ''

     

     עוד ציטוט חשוב מהספר (בכל אחד משני האתרים):

    https://barkamtza2007.blogspot.com/ncr

    https://barkamtza2007.wordpress.com

     

     

    כאן יהיו הדברים שיישארו מחוץ לאתרים של שתי הגרסאות הראשונות של ספר

    "Bar Kamtza. 2007”:

    https://drive.google.com/folderview?id=0B8mGY6JYOQDOLVdwNG55b0QyTWs&usp=sharing

    https://mega.nz/#F!Mw0hCbhS!5ewCXJfarDvuP4FJF3Y4ig

     

     

    https://drive.google.com/folderview?id=0B4H3BoHH70ZXby1hYTl0MFVla2M&usp=sharing

        (https://docs.google.com/folder/d/0B4H3BoHH70ZXby1hYTl0MFVla2M/edit)

    https://drive.google.com/folderview?id=0B8sibYRR93vKcVdEQnZ0SG5Pc1k&usp=sharing

        (https://docs.google.com/folder/d/0B8sibYRR93vKcVdEQnZ0SG5Pc1k/edit)

    https://yadi.sk/d/fP6Oon6bbupFV

    ניתן להוריד את כל התוספות כקובץ אחד  https://mega.co.nz/#F!HhwmWLYT!RQxoe2a_lZGi_EBsJsvRLw*

    https://cloud.mail.ru/public/7c4991124e67/Bar%20Kamtza.%202007

    https://cloud.mail.ru/public/f1517623c419/Bar%20Kamtza.%202007


        הגרסה הראשונה    The first version
    https://docs.google.com/open?id=0B5ZmNoICedZhdW5Kd0FqcGNuajQ

    איזו משתי האמרות הללו שמנוגדות זו לזו ומבטלות זו את זו - איזו מהן צריך לבחור לעצמו להלכה בן אדם שרוצה להיות יהודי?

    דרג את התוכן:

      תגובות (1)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        17/8/16 08:49:
      מתוקה, לפני שאת ניגשת ללמוד גמרא, כדאי שתלמדי עברית. אחרי זה תלמדי קצת על ההבדלים בין עברית לארמית (סיומת ה' לעומת סיום א'). אחרי זה תלמדי קצת על השתלשלות וכתיבת התלמוד, ואח"כ על ההיסטוריה של הדפוס, במיוחד זה של משפחת ראם. בהצלחה עם גיבובי השטויות הלא מלומדים בשקל האלה, חמודה.