כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    תגובות (13)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
      13/12/13 08:59:

    ''

      13/12/13 07:07:

    האם יצירה של גרפיקה ממוחשבת היא אמנות ראויה?

     

    לדעתי בהחלט כן!

     

    הרבה אנשים אוהבים מאד את הדיוק המושלם שניתן להשיג

     

    אך רק באמצעות העזרה הממוחשבת.

     

    את השלמות של הצורות העגולות והקווים המדויקים

     

    וכן גם את הדמיון לכתבי יד עתיקים שסופרי סת"ם

     

    היו משרטטים על גבי קווים המתוחים על גבי קלף / גוויל

     

    מעור של חייה שנמתח במהלך הייבוש בטכניקה מיוחדת.

     

    יש לאמנות שכזו קהל מעריץ כמו גיסתי היקרה רותי סן

     

    ורבים נוספים שלא מתחברים ליצירות עם קווים עקומים...

     

     

    אבל מה כל האנשים.וטף שאני מכירה מאד לא אוהבים?

     

    שמזלזלים באינטליגנציה שלהם מתוך איזה הנחת בסיס

     

    שהם בורים מוחלטים ניתן למכור להם מערכות שקרים מתקדמות

     

    להלעיט אותם בסיפורי הזויים - ואז להתמלא כביכול בהצגה מבויימת

     

    של כעס וחמה על שמפקפקים ביושרם ובכנותם.

     

     

    בתערוכה מכובדת כל הפרטים החשובים הללו מוצגים בקטלוג

     

    ואם אין קטלוג הם כמובן חייבים להיות מצוינים ליד שם היצירה ושם האומן.

     

    במצב שאין קטלוג ואין כיתוב אז תנו לפחות לצופה אפשרות לברר את הדברים

     

    מול האמן - לכן אני ואמנים נוספים  חושבים שהצגת מס' הטלפון של האוצרת

     

    מתחת שם האמן זהו סוג של הטעיה וחוסר אימון ביושרה האישית של כן אמן כאדם.

     

    אף אחד לא ינסה חלילה לעקוף את האוצרת ולגנוב ממנה את האחוזים המגיעים לה

     

    להפך רוב האמנים שונאים להתעסק במשא ומתן ומסחרי ושמחים שיש גורם

     

    שמטפל בכל העניינים הכספים ומשאיר להם את ההסברים אמנותיים נטו.

     

     

    ועכשיו נבור שוב לנושא היהודי.

     

    חז"לנו החכמים טענו מזמן 'כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות'

     

     וכך כמובן יש ריבוי דעות לגבי הפרשנות לאיסור מדאוריתא

     

    'של עשיית 'פסל ומסכה'

     

    היצירה של מרק רוט מציגה את הפן הקיצוני בקשת הרחבה של 

     

    השקפות עולם יהודיות ועצם קיום תערוכת ציורים בתחום האמנות יהודית

     

    בו משתתפים גם אמנים דתיים - מעיד על הקצה שני בתפיסה של האיסור ההלכתי

     

    הזה, שיש לו כמובן רשת מאד רחבה של פוסקים גדולי תורה בני-זמננו ואף קודמים.

     

    לפי השקפתם המנומקת בפסקי הלכה זה היה איסור מותאם לזמן ולמקום.

     

    כלומר צורך לסייג שעבר וחלף מהעולם,   בתקופת התנ"ך

     

    נהרו כל העמים בסביבה אחרי עבודה זרה. האמינו ביכולות האלוהות

     

    של פסלים מאבן ומעץ, השתחוו והקריבו מנחות לציורים של גורמי השמים.

     

    בגיא בן הינום בו ממוקם הסינמטק הירושלמי נהגו הקריב קורבנות אדם!

     

     

    היום לאף אדם שפוי אין דחף למצוא אחיזה תאולוגית בעגל זהב

     

    התפיסות המונותאיסטיות או האתאיסטיות מושרשות עמוק בחברה היהודית  

     

    לכל גווניה הרבים...

     

    למעט חריגים כמו נציגים קולניים של איזה קהילה אמנותית וירטואלית

     

    הרואים כביכול באמנות מעין דת מקודשת המתירה שימוש באמצעים פסולים

     

    כמו מניפולציות, שקרים ואפילו חדירה גסה לרשות הפרט ופגיעה מרושעת

     

    בזכויות מיעוטים חסרי יכולת התגוננות ומתוך הפגנת חוסר כבד לאמונותיהם..

     

     

     

    בתוך שלל הגישות של זרמים שונים כלפי נושא המותר או אסור באמנות

     

    ישנה גישה מרתקת שאמאד מחמירה על איסור ציורים פיגורטיביים איקוניים

     

    אולי לא בגלל החשש העתיק להיגררות לעבודת אלילים אלא יותר מתוך

     

    רצון ליצור בידול מוחלט מהגישה הנוצרית שבהיכליה שפע איקונים

     

    דמויות מצוירות ומפוסלות הן מתוך הברית הישנה והחדשה והן 

     

    מתוך מיתולוגיות קדומות ועוד. הניגוד למשל למוסלמים שמשתמשים

     

    רק בצורות גראפיות מופשטות לעיטורים.

     

     

    זרם מסקרן זה, שאין לי מושג מה שייכו הקהילתי-דתי ומיקומו הגאוגרפי

     

    בחר להסתמך על תורת הקבלה הלוראנית המקדשת את האות העברית

     

    והזמין מאמנים ישראלים ולא ישראלים יצירות מותאמות להשקפת עולמו

     

    המורכבות אך ורק מהסמל הגראפי של אותיות ופסוקים מהמקורות.

     

    תוך חזרה על מוטיבים יהודיים קבליים כמו הצורה הגאומטרית העגולה

     

    המהווה סימבוליקה לאלוהות שאין לה התחלה וסוף והיא בעלת שלמות

     

    מוחלטת על אנושית שניתן להשיג אך ורק באמצעות גרפיקה ממוחשבת.


     

    עוד על סמלים וסימבוליקה א-איקונים באמנות היהודית

     

    .http://cafe.themarker.com/post/2981879/

      12/12/13 17:25:

    מעשה קוף: איפה האמן שיצלם שלושה סודנים?

     

    מצאתי חרדי שמספר שביקר בעצמו בתערוכה בסינמטק בירושלים

    בניגוד לנציגי החרדים האחרים החל מדובר העדה החרדית יהודה משי זהב

    וכלה בח"כ ש"ס אלי ישי

    אבל הכתבה המלאה שלו כבר הוסרה בינתיים (?)

    ונותרו רק כמה משפטים בהפניה אליה;

    1. ''
      www.bholworld.com › חדשות › אקטואליה
    2. האירוע החדשותי הסוער המסעיר את האקטואליה: 
    3. תערוכת 'אומנות יהודית באור עכשווי'. ... 
    4. המציגה את החרדי באור שלילי, 
    5. תגלו בתערוכה שהאומנות אימצה את המבט הפוגעני 
    6. על הציבור החרדי 
    7. ואף הפכה אותו ביצירתיות רבה ל'יהודי באור עכשווי' - כלומר קוף. ... 
    8. האם תערוכת אמנות   רק השוותה בין חרדים לקופים?
      12/12/13 14:42:

     

    ''

     

     

    הידעתם שעולם האמנות רוחש וגועש בוחש ומתפתל ולרגע לא משעמם

     

    אז עכשיו מרק טוען בצרפתית-אנגלית נגדי שזה לא צילום מהעיתון

     

    אלא הוא צילום מעובד שצילם בעצמו את התמונה בהפגנה של חרדים.

     

     

    האם הילדים בתמונה נראים לכם כמפגינים נגד משהו

     

    מלבד נגד הצלם  שפלש לעולמם הפרטי וכופה עליהם צילום נגד רצונם?

     

     

    איזה מזל שהאבא היקה שלי חינך לאמירה אמת בכל מצב

    כי שקר אפילו קטנטן גורר הסתבכות במערכת שקרים על גבי שקרים

    ושרק אנשים טיפשים משתמשים בשקרים מתוך סברה מוטעת

    שכל העולם מסביבם מורכב שאנשים טיפשים...

     

    אז אם עד עכשיו חשבתי שזה דומה להרבה צילומים אחרים 

    אז עכשיו הסיפור הלא אמין שלו לגבי מקור התמונה

    רק מחזק את הטענה שזה אכן צילום לא מקורי שלו.

     

    אם היה פשוט כותב ישירות בקטלוג

    לקחתי תמונה מצולמת שזכויות היוצרים שלה שייכות למשה

    ועשיתי לה עיבוד אמנותי כזה וכזה..

    וכמובן להוסיף להסבר אגדת חז"ל או מעשייה מרוקאית

    ולומר בצורה ברורה רציתי באמצעותה לומר כך וכך

    הכל היה בסדר גמור - כמה פשוט להציג עובדות נכונות

    בתערוכה שכנראה תהיה האחרונה מסוגה בסינמטק

    בגלל הסתבכות בחוסר יושר 

      12/12/13 13:50:

    סוף סוף מצאו את הפושע האמתי - אותי

     

    הבחור הצרפתי  שהציב את התמונה עם הכותרת שחוללה סערה קטנטנה

    בתערוכת האמנות היהודית ביצירה

     

    רוצה לתבוע אותי על שפגעתי בו

    כשטענתי שהוא רק שיקף מצב בחברה הישראלית

    שהעיתונות הישראלית מלאה בצילומים דומים ובכותרות אנטישמיות זהות.

    שצביעות להתנפל דווקא עליו כשעורכי עיתונים חשובים מנסחים במתכוון

    כאלו כותרות לצילומים הכופים על מצולים לשמש אובייקטים למטרות 'אמנותיות' אלק 

    בניגוד לצו מצופן ועולמם הרוחני.

     

    הוא מבין מכך שאני פוגעת בזכויות היוצרים שלו על התמונה ועל הכותרת.

    אולי משהו במתכוון סילף את התרגום הצרפתי לדברי למי שטוען שאיננו דובר עברית

    ואולי הניסוח שלי היה כזה גרוע

    שדברים שהתכוונו לתמוך בו כמי שהצליח להוציא לאור את הצביעות

    של החברה הישראלית כולל נציגי החרדים שהתחממו באור הזרקורים

    אך לא אמרו אפילו מילה אחת המסבירה מדוע עצם צילום בכפייה של מי שאיננו

    רוצה בכך - פסול וצריך להיות מטופל ע"י משטרת ישראל עוד לפני הטיפול באייל גולן ושות'.

     

    הקטינות באו למיטת הזמר ובדרך ביקרו במיטותיהם של אביו מנהלו וכד' - מרצונן החופשי

    לפי השקפת עולמם התאולוגית-קהילתית של הקטינים שרואים בצילום

    עצם מעשה הצילום מהווה עבירה דתית ואיסור הלכתי מדאוריתא

    ומי שפולש לתוך חצרם הפרטית ומציב מול פרצופם מצלמה הוא משיג גבול

    ומפר זכויות הפרט לשמירה על אמנותיו ודעותיו.

    התמונה מהתערוכה  (צילום: באדיבות המצלם)

     

    http://judaism.walla.co.il/?w=/2069/2701483

     

    אחריו ברשימת התביעות המשפטיות נגדי

    ניצבים שוחרי חופש האמנות

    שמגעיל אותי אפילו להתייחס לגיבובי השטויות והצביעות

    של אלו הרואים בפגיעה מתועדת בזכויות ילדים חרדים

    את שיאו היפה של חופש הביטוי האמנותי ובהסתייגות מנומקת מכך

    ביטוי פסול שצריך כמובן להוביל לתביעה משפטית

    כי הרי לחופש הביטוי אין יותר שצד אחד צודק ונאור!!!

     

    ובסוף השורה צועדת בגאון התביעה של אוצרת התערוכה

    שנעלבה עמוקות מחוסר הפרגון שלי לשלל הצילומים 

    היפים שלה בחדר האיפור של הטלוויזיה באולפני ערוץ 10

    על גבי קיר דף התערוכה

     

    חוסר הפירגון בו אני נאשמת בולט כניגוד לכל הלייקים

    ומכתב התמיכה המרגש עד דמעות מדורית גור 

    המבטיח לאוצרת הכה מוצלחת תערוכות אמנות בתפוח וגדול

    בצד סוכריות מתוקות לילידים שיזכו להתארח בגלריות שלה. 

    (סטטוס מוגדל בדף הפייס של התערוכה

    שבטעות התפרסם עוד לפני שהפרשה התפוצצה בתקשורת)

     

    הנה מלה במלה הטקסט שקיבלתי מהאוצרת של התערוכה באור עכשווי

    נעמי עשת רוזנצוויג


    "...את תקבלי תביעה על לשון הרע,

    שזה במקרה גם נושא הצילום של מרק רוט 
    יש מספיק חומר ממך לתביעה אצל העו"ד שלי." 

    אז עכשיו שנמצא הפושע המסוכן באשמה החמורה של חוסר צביעות 


    והנה מצטרפת לרשימת התובעים

    אפילו אמנית חרדיות שמציגה בתערוכת אמנות מכובדת צילומי יצירות

    מבלי לציין כמובן שמדובר בצילום.

    גם לה יש בוודאי היתר הילכתי להטעות את הציבור 

    שלא תמיד מזהה הבדלים בין מקור להעתק.

     

    כשאמנויות מתוסכלות מהמצב כמו אני קונפורטי וירדנה ניסימינאן

    בקשו מהאוצרת לסמן מתחת לכל יצירה האם היא צילום או מקור

    היא ענתה שאפשר לדעת לפי המחיר.

     

    אז בבקשה תגידו לי

    יצירה שעלה 12 אלף שקל היא יצירה מקורית, או שיכפול מוצלח?

     

      11/12/13 13:31:

    כשמצלמים חשודים בפשע והם מנסים להסתיר

    את פניהם אנו מבינים שאולי יש איזה צורך

    לחשוף בפני הציבור את פרצופם של החשודים בעבריינות

     

    ''

     

    אבל איזה מה הסיבה שילדים חרדיים מסתירים את פניהם

    מפני החשיפה של המצלמה?

     

    כי לפי השקפת העולם האולטרא-אורטודכסית המחמירה עצם

    אקט הצילום הוא חלק מהאיסור של 'אל תעשה לך פסל ומסכה'

     

    אז למה שצלם שיודע שומע רואה ואפילו מסוגל לדבר במו פיו

    עם הילדים האומללים שלא עשו כל פשע, בכל זאת

    יפגע ברצונם המפורש כל כך? מדוע שירמוס ברגל גסה

    את רגשותיהם האנושיות הנשענות על ערכי דתיות-קהילתיות? 

     

    כי הוא בשליחות אמנותית מקודשת 'כקוף החוכמה'

    הוא רוצה בכך לחנך את כל עם ישראל שאסור לדבר לשון הרע

    שאסור לשמוע לשון הרע וצריך לעצום עיניים כשרואים רוע בהתגלמותו.


    אז למה רק לי זה נורא נורא מסריח? אולי צריך להוסיף לתמונה

    עוד ילד שמנסה להסתיר את פניו מול המצלמה ולומר

    שהוא מסמל עבור ערכים אוניברסליים כמו הזכות לפרטיות   

    את סתימת האף מול אנטישמיות באור עכשווי.

      11/12/13 13:12:

    מצאו את ההבדלים. "שלושת הקופים" לפי המסורת הסינית, קונפוציוס הוא שטבע את הסמל. (צילום: Creative Commons)

     אמנות או הסתה?

     

     

    ״זוהי אנטישמיות גרסת 2013 שאסור לעבור עליה בשתיקה". סגן שר החינוך, ח״כ אבי וורצמן (צילום: יואב דודקביץ’)

    סגן שר החינוך, ח״כ אבי וורצמן אמר כי הזדעזע לראות את הכותרת שניתנה לתמונה, ״זוהי אנטישמיות גרסת 2013 שאסור לעבור עליה בשתיקה. הסתה כזו אסור לה שתחשב אמנות ואני קורא לסנימטק ירושלים להסיר לאלתר את התמונה ולמשרד התרבות לשקול הפסקת מימון הסנימטק עד לבירור המקרה החמור״.

    "רק מוח יצירתי אנטי יהודי, יכול לייצר כותרת מבחילה כל כך לתמונה כזו". ח"כ אלי ישי (צילום:  יואב דודקביץ’)
    אלי ישי מש"ס הגיב;
    "רק מוח יצירתי אנטי יהודי, יכול לייצר כותרת מבחילה כל כך לתמונה כזו. כואב על שהוצגה ומטריד ומכעיס אף יותר שטרם מצאו לנכון להסירה. אין ספק, בתחרות הגוברת בעת האחרונה, של שנאת חרדים, התמונה הזו זוכה באחד המקומות הראשונים".
      11/12/13 11:29:

    אני ובני משפחתי לא היינו בפתיחה -אלו תמונות ששלחו חברות שהיו

    אני לא מכירה את האנשים המצולמים בערב הפתיחה החגיגי

    אבל הם משום מה לא נראים לי מקורבים לאלי ישי ושות'

    וגם לא הקייס הרב הראשי האתיופי שכובד בהדלקת  נרות חנוכה

    בחדר הפנימי המוקדש ליצירות בני העדה האתיופית.

     

     

    תמונה: ‏חלל הסינמטק היה שטוף אור נרות חנוכה. ד"ר עוז מרטין, בעלה של אחת האמניות המציגות בתערוכה, @אורית מרטין , המשיך את טכס פתיחת תערוכת אמנות יהודית באור עכשווי חנוכה 2013, המתקיימת בסינמטק ירושלים, דרך חברון 11. ד"ר עוז מרטין דיבר על הקשר בין אמנות ואמונה, והדליק נרות חנוכה. התערוכה תוצג עד 30.12.2013 כל עבודות האמנות למכירה.  הכניסה חפשית!‏

    ''
      11/12/13 11:14:

    ''

    תמונה: ‏חלל הסינמטק היה שטוף אור נרות חנוכה. ד"ר עוז מרטין, בעלה של אחת האמניות המציגות בתערוכה, @אורית מרטין , המשיך את טכס פתיחת תערוכת אמנות יהודית באור עכשווי חנוכה 2013, המתקיימת בסינמטק ירושלים, דרך חברון 11. ד"ר עוז מרטין דיבר על הקשר בין אמנות ואמונה, והדליק נרות חנוכה. התערוכה תוצג עד 30.12.2013 כל עבודות האמנות למכירה.  הכניסה חפשית!‏
    מה קרה להרמוניה בין חרדים, חילונים וסתם דתיים מ 1-12-2013 עד לפיצוץ 'שלשת הקופים אתמול?
    ''
      5/12/13 07:19:

    הזמנה לשיח גלריה אינטימי

    מחר יום ו' שעה 11:00

    באולם הפנימי קומה 2 סינמטק

    דרך חברון 11 ירושלים

     

    כולם מוזמנים

     

    http://cafe.themarker.com/image/3023418/

      4/12/13 00:40:

    הרב הראשי של העדה האתיופית בהדלקת נרות חנוכה

    בתערוכת אמנות יהודית באור עכשווי

     

    תמונה של ‏דרורית סן‏.

      3/12/13 22:45:

    ''

     

    ''

     

      25/11/13 08:12:

    התערוכה תערך בניין אבן ירושלמי
    השוכן במיקום היסטורי סמלי ורב משמעות בתולדות העם היהודי.

    ''

    בחודש דצמבר הופכים כתלי הסינמטק הירושלמי
    למישכנה של תערוכת אמנות יהודית באור עכשווי
    כך שמי שמבקר בבניין היפיפה בזמן התערוכה
    מרוויח מכל העולמות במעין דיל
    משתלם במיוחד - גם אוירה של פסטיבל סרטים בין לאומי
    'קולנוע יהודי' (כמובן גם אפשר להיכנס לצפייה בסרטים)
    וגם תערוכת אמנות עכשווית שאוצרת נעמי רוזנצוויג.
    כבונוס הוא זוכה לסייר בין אגפי המקום הקסום
    השוכן מעל גיא בן ינום ולצפות על הגנים המוריקים מסביב 
    לחומות המרשימים של העיר העתיקה היפה בתבל

    הסינמטק שהוקם בשנת 1974 על ידי ליה ון-ליר, שכן בבית אגרון.
    רק בשנת 1981 הוא עבר לבניין חדש בדרך חברון שבגיא בן הינום. 
    מבנה האדריכלי של הסינמטק בירושלים בניגוד לאחיו התל-אביבי
    'הפיל האדום' משתלב היטב בסביבה מלאת הוד קדומים 
    והפך לחלק אינטגרלי ממנה
    החלקים הפתוחים של המבנה היפה מאפשרים לצופה להשקיף אל גיא בן -הינום,
    מגדל דוד וכמעט לגעת בחומות העיר העתיקה,
    ובימים עם ראות ממש טובה אפשר לראות ממנו את מדבר יהודה 
    ואפילו עד לים המלח.

    ''

    הסינמטק נמצא ממש בתוך הוואדי עם השם המפחיד
    ומשתפל מלמעלה למטה מתחת למצוק בלי לפגוע בנוף.
    מסביב לאתר שופע תרבות מגוון עצום של אתרים מרתקים
    החל ממערות קבורה ומרבדי רקפות בגווני וורוד עדין וכלה במנזר.
    למחפשי האתגרים והאקסטרים מקום אידאלי לגלוש ממצוקים
    עם ציוד מתאים כמובן.

    ''


    למרות הדימוי השורשי וההצלחה האדריכלית ליצור
    בניין כמבנה שנטוע עמוק בנוף המקום המקום חדש יחסית
    לקנה המידה של זמנים ירושלמיים.
    ב-1984 ייסדה מיה ון-ליר בסינמטק הירושלמי את הפסטיבל הקולנוע הבינלאומי,
    פסטיבל שהפך לאירוע תרבותי מושקע, חשוב ויוקרתי בחיי הקולנוע הישראלי. 
    הפסטיבל פותח לצופים חלון אל הקולנוע העולמי של השנה האחרונה
    ומציג במרתון תרבותי את מיטבו, וכן מסיבות התחככות (מנגלינג) עם גדולי הבמאים.

    בחודש דצמבר יערך כאמור בסינמטק פסטיבל הקולנוע היהודי
    במשולב עם תערוכה מרשימה לאמנות יהודית בהיבט עכשווי.
    השנה לראשונה מתווסף פסטיבל ייחודי של קולנוע אתיופי
    ובמקביל תייחד התערוכה האמנותית מקום לאמנות אתיופית
    המתפתחת כאן ועכשיו.

    http://cafe.themarker.com/image/3020224/

     

     

    למבנה ולתכניו בגיא שהיה בנבואות הקדומות מקום ארור ומקולל (עבודה למולך)
    והיום הפך למבורך ומקרין תרבות איכותית יש חלק במהפך התדמית
    של המקום ברצף של ההיסטוריה היהודית.


    בתיאור גבולות נחלות השבטים בעת חלוקתן.
    אומר יהושע: "וְעָלָה הַגְּבוּל גֵּי בֶן הִנֹּם אֶל כֶּתֶף הַיְבוּסִי מִנֶּגֶב הִיא יְרוּשָׁלִָם" (יהושע ט"ו, ח); 
    "וְיָרַד הַגְּבוּל אֶל קְצֵה הָהָר אֲשֶׁר עַל פְּנֵי גֵּי בֶן הִנֹּם אֲשֶׁר בְּעֵמֶק רְפָאִים צָפוֹנָה
    וְיָרַד גֵּי הִנֹּם אֶל כֶּתֶף הַיְבוּסִי נֶגְבָּה וְיָרַד עֵין רֹגֵל" (יהושע י"ח, טז) 
    גם בתיאור חלוקת הנחלות בימי בית שני
    מופיע הגיא כסימן גבול: 
    "זָנֹחַ עֲדֻלָּם וְחַצְרֵיהֶם לָכִישׁ וּשְׂדֹתֶיהָ עֲזֵקָה וּבְנֹתֶיהָ וַיַּחֲנוּ מִבְּאֵר שֶׁבַע עַד גֵּיא הִנֹּם"(נחמיה י"א, ל).

     

    ''
        חלוקת השבטים בתקופת ההתנחלות ואיחודם בתקופת שיבת ציון

     


    הנביא ירמיהו בנבואה מחרידה על חורבן בית המקדש הראשון,
    מנבא כי למקום יקראו גיא ההריגה, כי כל כך הרבה יהיו המתים בחורבן,
    עד שימלאו את גיא בן הנם במתים, אשר יהיו "לְמַאֲכָל לְעוֹף הַשָּׁמַיִם וּלְבֶהֱמַת הָאָרֶץ" .

    הפריחה המבורכת של הגיא הן הממשית והן התרבותית
    מהווה הוכחה שנבואות החורבן כבר מזמן מאחורינו...

    0

    תערוכה כמיקרוקוסמוס של החברה הישראלית / דרורית סן

    13 תגובות   יום ראשון, 17/11/13, 07:04

     

     

    תערוכת אמנות בסינמטק בירושלים 

     

    על כתלי הבניין היפה

    בגלריה בקומה 2 תערוכת אמנות

    בנושא 'אמנות יהודית באור עכשווי'


    היצירות מציגות התמודדויות עם אירועים מכאן ועכשיו.

    נוגעות במישרין ובעקיפין בבעיות בוערות וגם שוליות

    ומנסות להתמודד באומץ וברגישות

    עם קונפליקטים בזהות ישראליות יהודית

     

    אז איך ניראת תערוכת אמנות יהודית באור עכשווי?

     

     


    Exhibition of Jewish art in contemporary Light,

     

    at the Jerusalem Cinematheque. 

     

     

    ''

     

    http://cafe.themarker.com/image/3007930/

     

     

     

    http://cafe.themarker.com/image/3009912/

     

     

     

    http://cafe.themarker.com/image/3009911/

     

     

    ''

     

     

    ''

    דרג את התוכן:

      ארכיון

      פרופיל

      .D.S
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין