5 הדברים שעשו לי את הקיץ

13 תגובות   יום חמישי, 20/11/14, 12:34

אז קניתי השבוע מטריה. כזאתי שנפתחת יפה בחנות, אבל ברגע שבאמת צריך אותה היא תבגוד בך ולא תתפקד כמו שצריך. שמתי אותה במקום אסטרטגי באוטו וחשבתי לעצמי איך לעזעזל החורף הגיע שוב. חשבתי על הקיץ האחרון ואיך שהוא חמק לכולנו מהידיים בגלל המלחמה הארורה ההיא. חוץ מלבהות כל היום מול החדשות, לעדכן את האפליקציה של YNET כל שניה ולרוץ למדרגות, היו גם רגעים משמחים בקיץ הזה. הבנתי שאני  פשוט צריך להזכיר את זה לעצמי שאיכשהו קיץ 2014 היה דווקא אחלה קיץ.

1.  התחלנו במאי עם המונדיאל- כמו שהמבקרים אמרו- היה אחלה של מונדיאל השנה. הנשיכה של סוארז הרסה לי את כל ההימורים שאורוגוואי תיקח את האליפות, אבל וואלה לקבוצה שלא יכולה לתפקד בלי שחקן אחד לא מגיע את הגביע. מאז שאורוגוואי יצאה מהמשוואה המשכתי עד הסוף עם גרמניה. החצי גמר נגד ברזיל היה פשוט היסטרי (והיסטורי). היינו כל החבר'ה בפאב עם מלא תיירים גרמניים וזה היה פשוט ערב בלתי נשכח.

2. זה המשיך ביוני עם ההופעה של הפיקסיז-  אחת ההופעות שהכי נהינתי בהן בשנים האחרונות. בתור מעריץ לא כזה מושבע של הלהקה לא באתי עם ציפיות בשמיים. חשבתי שיהיה נחמד להעביר ערב עם  חברים ושירים מוכרים שאני אוהב מפעם, אבל רק בהופעה עצמה הבנתי כמה הלהקה הזו היא אגדית. האנרגיות היו מטורפות ופעם ראשונה שקהל שלם היה בלי אייפונים מורמים , אלא פשוט בתוך המוזיקה, בדיוק כמו שצריך..

3. קניית גריל גז- בתור קרניבור רציני אני לא מבין איך לא עשיתי את הצעד הזה קודם. אני וגלי החלטנו שהגיע הזמן לשדרג קצת את המרפסת ושתהייה לנו אלטרנטיבה אמיתית לאירוח (חוץ מפיצוחים ושטויות). החלטנו שדיי נמאס לנו מהמנגל (אני לא הולך ונהייה צעיר עם השנים והנפנוף כבר לא קל לי )אז אמרנו שנלך על משהו רציני -הלכנו לחנות הדגל של אמישארגז בדיזנגוף בתל אביב. אחרי לבטים והתייעצויות עם המוכרת שם סגרנו עסקה על הרויאל 340 עם שטח צלייה ענק שהתאים לנו בול למידות ולמה שאנחנו צריכים. חייב להודות שזה חוסך התעסקות מיותרת עם פחמים וגלי מרוצה שזה נקי הרבה יותר. מאז העברנו כמעט כל יום חופש בתקופת החגים בארוחות שחיתות עם חברים ומשפחה. אם זה מה שגורם לכולם לבוא כל פעם מחדש, אז למה לא אני אומר :)

4. ארבעה ימים בעין גדי ים המלח- ביולי זו הייתה נראית האופציה הכי בטוחה לטייל בארץ. ארזנו את התיקים באמצע הבלאגן ופשוט נסענו גלי ואני  עם עוד 2 זוגות. לקחנו אוהל ענק, שקי שינה, ערכת קפה, גזייה, אוכל, קלפים, שש בש ובגדי ים. לים המלח פחות נכנסתי בגלל שכולי הופך להיות אדום אחרי טבילה אחת, אבל זה לא מה שהרס לי את החוויה מהמקום. כשהחום קצת ירד עשינו מסלול בעין בוקק וגם קפצנו למצדה אחרי יומיים. זה היה קצת זמן של שקט וכיף עם חברים, בדיוק מה שהנפש הייתה צריכה עם כל המתחים שהיו.

5. חתונה של קובי החבר הכי טוב- בדרך כלל אני לא מתרגש מחתונות. אפילו גלי יודעת שיש עוד זמן עד שהראש שלי יתחיל לחשוב בכיוון. אבל לראות את החבר הכי טוב שלך מגיל 10 צועד בחופה עם אישה מדהימה שאני שמח שהוא איתה פשוט ריגש אותי. החלטנו כל החברים שאנחנו עושים לו את היום הכי שמח בעולם וככה היה. זה מרגיש אחרת להיות בחתונות של אנשים שאתה באמת אוהב ולא סתם בא לסמן עליהן וי. רקדנו ושתינו עד 5 בבוקר. כמו שצריך, לא?

אז אלה בעיקרון הדברים העיקריים שבאמת עשו לי את הקיץ לקצת אחר, מקווה שגם בסוף החורף תהייה לי רשימה לא פחות טובה מזו... :)

יאללה תנו בראש עם דברים שעשו לכם את הקיץ... חייבים לשמח כאן קצת את האווירה.