חיים בזרם

מאורעות בזרם הזמן

מסעות 2016- היער השחור בקטנה

7 תגובות   יום שלישי, 25/4/17, 21:57

סיימנו את הטיול באינסברוק אוסטריה והיה לנו שבוע להעביר באזור עד הפלגת התענוגות שחיכתה לנו בברצלונה.

נסענו לכיוון מפלי הריין שבשוויץ, דווקא אחלה מפלים על אף שבתמונות שראיתי לא התרשמתי במיוחד , עשינו סיור בשבילים לאורך המפלים, שייט למפלים סה"כ היה נחמד.

בדרך מאוסטריה לשוויץ

חוצים את הגבול לשוויץ

מפלי הריין

משם המשכנו לתחנתנו הבאה היער השחור (Schwarzwald) שבגרמניה, מסיפורים ששמענו אומרים שהשם נובע מהחושך כאשר מסתכלים לתוך היער, חושך שנובע מהצפיפות בה גדלים העצים, בפועל זה ככה גם באוסטריה ובכול האזור . בטעות הכנסנו אל הוויז את כתובת משרד ההזמנות במקום הכתובת של החדרים עצמם שנמצאים אי שם בלב היער, והגענו לאיזה כתובת  בלב עיירה כלשהיא , הבנו  שטעינו, עצרתי ליד איזה מלון דירות קטן  שיש ליד הכתובת, ונכנסתי  לבקש עזרה במציאת הכתובת . לא  היה  אף אחד בקבלה , נכנסתי פנימה והיו שם זקן וזקנה יושבים ואוכלים  לבד בתאורה חלשה במסעדה די חשוכה של המלון, שאלתי אותם  אם הם מהמלון והם אומרים כן, מתקרב ושואל אם הם יודעים איפה המלון שלנו, אבל הם חושבים שאני מחפש חדר והזקן אומר שהם מלאים, הוא לא נראה נחמד, אני אומר שאנחנו כבר עשינו בוקינג ואני מחפש את המלון שבדף ונותן לו את הדף הוא מתחיל לקרוא ממלמל משהו שזה בעיר אחרת ובאיזה שלב שואל מאיפה אני, אני אומר לו מישראל ואז הוא אומר חשבתי ככה ואומר לי להתרחק ממנו ולעמוד מטר ממנו, הוא בודק את הדף וחוזר על זה שזה לא כאן ומוסיף שמעבר לזה הוא לא יכול לעזור לי , נראה כמו איזה נאצי זקן  שהיה פעיל בימים ההם..., הייתי  קצת מזועזע מההתנהגות שלו ויצאתי תוך כדי שאמרתי  לו תודה ושהוא ממש נחמד והוא ענה  משהו , כמו גם אתה, חוויה בהחלט לא נעימה.  לקראת ערב ועוד קצת התברברויות בדרך הגענו למחוז חפצנו קומפלקס טבעי בלב היער השחור, מין בית דירות כזה בלב היער כשמאחוריו נופל מפל.

הקמופלקס שלנו בלב היער

בדרך לבית הדירות שלנו בלב היער

ברזיה למילוי מים בדרך

אספנו את כרטיס האטרקציות שחיכה לנו בחדר וטסנו לנצל את האטרקציה הראשונה באד פרדייס - פארק מים בטיטיסי, פארק מים מקורה , חצי שעה נסיעה והגענו מהיערות אל הפארק אבל אז אמרו לנו שאומנם הפארק נסגר ב21:00  אבל כניסה אחרונה ב 20:30 ועכשיו 20:31 כול ההסברים שבאנו במיוחד , חצי שעה נסיעה, נצא ב21:00  ועוד לא עזרו , נתנו לנו תוכניה עם החוקים והשעות בעברית ואמרו לנו להגיע למחרת. חזרנו לבקתה שלנו ביער

למחרת החלטנו לנסוע לבקר בפארק אירופה, הדיסני של גרמניה , היה נחמד, עוד פארק שעשועים שבהחלט ממלא את כול היום . עזבנו ב 19:30 במטרה להצליח להיכנס בזמן לפארק המים, טסנו כול הדרך, יש קטעים עם מהירות בלתי מוגבלת רק חבל שזה לא רציף, מה שהתברר לנו מאוחר יותר בארץ בתוספת קנס על מהירות של איזה 250 יורו, שוב הגענו לפארק המים ב 20:30, אבל אצלם כבר היה 20:31 ושוב הוזמנו להגיע למחרת....

פארק אירופה

למחרת נסענו לנצל את הכרטיס האדום שמקנה כניסה חינם לפארקים ואתרים, נסענו אל מגלשות הרים בטודנהו, שם העובדים כבר למדו להגיד, עצור, קדימה, מהר ולאט בעברית  כשהם מסבירים לאין סוף הישראלים שם את הכללים. היו אחלה מגלשות ולמטה מסעדה מעוטרת בדיגלי ישראל , תפריטים בעברית ואין סוף הצעות הנחה בעברית לישראלים. אם היטלר היה עובר שם, היה חוטף התקף לב.

טודנהו

שליטה ישראלי מלאה, חובבי ציון אמיתיים

עברנו ב בפארק סטינוושן, עוד פארק של מגלשות הרים

טילנו על גדות האגם שיחקנו מיני גולף בטיטיסי וקינחנו בפארק המים הנכסף , באדפארדייז שהמגלשות שלו דיי מאכזבות יחסית למגלשות בפארקי המים שהיינו באוסטריה

לסיכום, היה נחמד ביער השחור,אבל לא היה ניתן למצוא  אינטרנט  אלחוטי (וויפאי) אפילו לא במסעדות , המון ישראלים ותפריטים בהתאם, סה"כ הגרמנים היו מאוד נחמדים מלבד הנאצי הזקן שפגשתי.

עזבנו את היער ופנינו למינכן, שם חיכה לנו מפגש עם פרנץ בקנבאור בסיור בארנה של בארין מינכן אליאנץ ארנה.

אליאנץ ארנה הוא אצטדיון כדורגל הנמצא בצפון מינכן, המשמש כמגרשן הביתי של הקבוצות באיירן מינכן. האליאנץ ארנה מכונה בשם "Schlauchboot" - סירה מתנפחת, בשל צורתו.