כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    אריק גינזבורג מוזיקה, אומנות, ארכיטקטורה הגות ספרות ובכלל

    כותב על ומשמיע מוזיקה בעיקר קלאסית,, ג'אז אבל לא רק . הגיגים על אומנות , ארכיטקטורה אבל לא רק.

    0

    מעבר ליד טובה

    0 תגובות   יום רביעי, 28/6/17, 18:36

    ציירים גדולים אף פעם לא מציירים את מה שאתם חושבים שהם מציירים. כאלה האחרונים יש הרבה. דורות פרשו את קאראבג'יו כמי שמפליא לצייר את הדמויות שצייר ,אבל אם להביא רק דוגמה אחת מיני רבות היא הציור "קבורתה של סנט. לוסי " ;יש שם הרבה יותר מצייר נפלא שמיטיב לצייר סצינת קבורה מתוך סיפור מוכר ;. קאראבאג'יו מטיח בפני המתבונן את שני הקברנים המפלצתיים על ידי פרוק מוחלט של כללי הפרספקטיבה – כך אם תרצו הוא מקרב את הצופה לטרגדיה של סנט. לוסי ( הסיפור עצמו בהזדמנות אחרת) על ידי הגדלת דמות הקברנים בצורה בלתי פרופורציונאלית ביחס לגופתה חסרת החיים של סנט לוסי מאחור.

    מרסדן הארטלי (1877 – 1943 ) היה מחשובי הציירים האמריקאים בשנות ה-20 . הארטלי נולד במדינת מיין שבאמריקה - ארץ עם נוף קשה, תנאי חיים קשים, אנשים קשים, לא ידידותיים;יותר מהסוג שמעורבים בתגרות בבארים; גברים עובדים, קשוחים כאלה, כורתי עצים -לא בדיוק הפרופורציות המושלמות של אפולו,. יותר גוף של בודי בילדר וראש סיכה שלא לדבר על פנים מכוערות. הכל אומר גסות. הארטלי שהיה הומוסקסואל, נמשך לדמות הגבר-גבר הזאת והרבה לצייר אותם מעורטלים.

    יהיה המשך...........

    דרג את התוכן:

      תגובות (0)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      אין רשומות לתצוגה

      ארכיון

      פרופיל

      אריק גינזבורג
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין