לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

צ'כיה זה לא רק פראג- קרלובי וארי עיירה צ'כית ציורית

2 תגובות   יום שבת, 15/7/17, 23:07

לפני כחודש ביקרתי בפראג, עיר רומנטית וכייפית, אך רגע לפני שהגענו לפראג החלטנו להתחיל את הטיול בעיירה ציורית ושלווה, מדהימה ביופיה הנקראת קארלובי וארי.

הגענו בשעת לילה ולקחנו משדה התעופה אוטובוס ישיר לקארלובי וארי (נסיעה של שעה וחצי) והתאכסנו במלון Revelton המקסים שזה למעשה מלון סוויטות המתאים מאוד למשפחות- חדיש ומדוגם.

חדר השינה גדול ומרווח

חדר אמבטיה גדול מאוד הכולל גם מכונת כביסה למי שמתכנן שהיה ארוכה

מטבח מאובזר עד לפריטים הכי קטנים

באותו חדר יש גם ספה גדולה הנפתחת למיטה שם הילדים יכולים לישון

כפי שניתן לראות בתמונות הסוויטה שלנו הייתה מאופיינת בצבעי מנטה, לכל סוויטה יש צבע אחר וגודל שונה בהתאם לצרכים של כל אחד.

חשוב להגיד שהמלון ממש ממש חדיש ויש תחושה כאילו אנחנו האנשים הראשונים שהשתמשו בחדר.

מוזמנים להתרשם מכל שאר החדרים ועוד פה:

כשהגיעה שעת בוקר, קפצנו לבית קפה בעיר כיוון שכרגע אין ארוחות בוקר במקום, אלא ניתן רק לקנות מצרכים ולהכין בעצמכם במטבח המפנק.

אך מי שמחפש אלטרנטיבה, יוכל למצוא בתי קפה בשפע ברחבי העיירה.

לאחר מכן התחלנו לסייר בעיירה ונהננו מהפסטורליה והפארקים הירוקים

באמצע העיירה עובר נהר הטסלה

לכל מקום שלא תסתכלו, תראו את היופי שיש לעיר הזו להציע

בנינים מקסימים

פארקים מוריקים שופעי מים

באופן כללי חשוב לציין שמדובר בעיירת מרפא שבעבר נודעה במעיינות והמים המרפאים שלה, כך שתוכלו לקנות ספלים מיוחדים ולשתות מהמים המיוחדים

אני אישית לא אהבתי את הטעם של המים אז מזהירה מראש...

בדרך ראינו פסל מעניין, שימו לב למגן דוד

אפשר כמובן גם לסייר בעיר באמצעות כרכרה רתומה לסוס

בדרך עברנו על פני חנויות מקסימות והופתעתי לראות אופנה עילית במיטבה

בתמונה הבאה תוכלו לראות את אחת הנקודות המבוקשות ביותר לצילומים בעיירה הכוללת את השלט עם שמה של העיר

כמו כן תוכלו למצוא בעיר מקומות לספא מפנק במחירים סבירים ביותר.

בסוף המסלול שלנו הגענו לנקודת תצפית דיאנה המדהימה שניתן לעלות אליה עם קרונית לנקודה בה רואים את כל העיר

עוד תוכלו למצוא במקום את בית הפרפרים (מתאים למי שמגיע עם ילדים)

סיימנו את הסיור שלנו בשתיה מפנקת עם נוף מרגיע לנגד עיניינו

לאחר מכן התארגנו לנסיעה באוטובוס לפראג (נסיעה של שעתיים) עם חשק להישאר בקרלובי וארי עוד קצת... אולי בהמשך נגיע שוב עם האפרוחונים...

ניתן להגיע לקרולבי וארי גם בטיסה ישירה עם חברת visit spa וחברת התעופה travel service המפעילה טיסות ישירות בין תל אביב לקרלובי וארי בין החודשים יוני ועד ספטמבר.

שדה התעופה של קרלובי וארי נמצא מרחק של עשר דקות מהעיירה.

מידי שנה נערך בחודש יולי פסטיבל הסרטים המפורסם של קרלובי וארי, אז אם אתם מגיעים בחודש זה, שימו לב לתאריכים באתר הפסטיבל: