אוהבת לחיות

הבלוג עוסק בהמלצות בתחום הקולינריה, לייף סטייל ותיירות, המלצות אישיות, ביקורת מסעדות ועוד..

מלון אוליב אקוודוקט במושב רגבה

0 תגובות   יום שני, 11/6/18, 22:48

נופש משפחתי בקיץ הישראלי בלי המולה ועומס..נשמע כמו חלום?

מסתבר שניתן לנפוש עם הילדים, גם בשיא העונה, בלי תורים לאוכל או עומס בבריכה.

הגענו לסוף שבוע משפחתי קיצי, קצר וקולע במלון אקוודוקט החדש במושב רגבה בגליל המערבי, הקרוי על שמה של אמת המים העתיקה, שהובילה מים אל העיר עכו, ועוברת ממש בצמוד למלון.

מה שהופך את מלון אקוודוקט לבחירה מומלצת גם לנופש משפחתי, הינו שילוב של נוחות עם קרבה לחוף הים ולמסלולי הטיול והאטרקציות לכל המשפחה (כי כמה כבר אפשר לרבוץ על החוף...), והכל באווירה פסטורלית, במרחק שעת וחצי נסיעה ממרכז הארץ.

אקוודוקט הוא מלון נעים, עם ארוחת בוקר טובה ובריכה בעונת הקיץ, חמש דקות מהים וקרוב לכל הטיולים והאטרקציות בגליל המערבי.

וזה בדיוק מה שעשינו: הגענו בשישי בצהריים, בילינו בים, בערב נרגענו ונחנו במלון, ולמחרת אכלנו ארוחת בוקר, יצאנו לטייל בצפון הירוק וקינחנו ברחצה בבריכה - מה צריך יותר בשביל טיול משפחתי?

אז מה היה לנו שם?

מיקום, מיקום, מיקום - קרוב לעניינים אך רחוק מההמולה:

אקוודוקט נמצא 5 דקות נסיעה מהחוף היפה במושב שבי ציון ובמרחק נסיעה קצר לאתרי הטיול והבילוי הרבים בגליל המערבי. הוא גם סמוך לנהריה ועכו, למי שחייב להרגיש קרוב לעיר.

החדרים:

כיאה למלון חדש דנדש, שנפתח רק השנה (2018) החדרים מרווחים, נעימים ומוארים וכמובן מאד נקיים. המיטה הזוגית הענקית עם המזרון האורטופדי "קינג קויל סלבריטי"היא ליגה בפני עצמה. טלביזיה מחוברת לכבלים

באקוודוקט מספר סוגי חדרים לזוגות ומשפחות, ברמות מחירים שונות.

שהינו בחדר משפחתי המתאים לזוג עם 2 או 3 ילדים. החדר בנוי כחלל אחד גדול עם חדר רחצה, נעים ונקי. ממרפסת החדר צפינו אל נוף שדות חקלאיים ואל אמת המים, כשברקע הרי הגליל העליון.

''''''''''

החדר הממוזג מאובזר בטלויזיה עם ערוצי כבלים, וייפיי חופשי, פינת קפה, מיני מקרר, מרפסת, מקלחת מרווחת, כספת וארון בגדים.

השטחים הציבוריים

בלובי הנעים והיפה אפשר לנוח, לקרוא, לשתות קפה ולהעביר ערב נחמד עם חברים.

''''''''''''

בערב שבת הנעים את זמננו זמר בשירי ארץ ישראל: https://youtu.be/wr6TpPCFNVg

אהבנו את בריכת השחיה חיצונית מוצלת, עם כסאות השיזוף מסביב, הפועלת רק בעונת הקיץ.

בבריכה מורגשת ההקפדה על הניקיון, ומי הבריכה חמימים, צלולים ונקיים.

בשטח הבריכה פינות ישיבה מוצלות

''''''''

בצמוד לבריכה הגדולה נצמאת בריכה קטנה יותר לפעוטות.

לילדים הקטנים יותר יש גי'מבורי ממוזג בקומה 3 של המלון

אוכל, קדימה אוכל:

ארוחת הבוקר מוגשת בחדר האוכל במלון "סנדרין" הסמוך (דקה הליכה).

''''''

ארוחת הבוקר איכותית וכוללת מגוון סלטים טריים (אהבתי במיוחד את סלט הסלרי עם החמוציות), מאפים, שקשוקה חמה, גבינות, יוגורטים, גרנולה ושוקו לילדים.

יצאנו שבעים, מרוצים ומוכנים לנסיעה לטיול.

מה בסביבה

מי שאוהב לשלב קניות בחופשה, ישמח לשמוע שהמלון נמצא בסמוך למרכז המסחרי Big, על מגוון חנויתיו ומסעדותיו. הילדים, כצפוי, התבייתו על סניף מקדונלד'ס, בזמן שאנחנו הזמנו סלטים בקפה קקאו.

כאמור, אקוודוקט נמצא 5 דקות נסיעה מחוף הים הנחמד והלא עמוס במיוחד של המושב שבי ציון.

החוף מוסדר ומתאים גם לילדים קטנים, הודות ללגונה שיצרו הסלעים בצידו הצפוני. בילינו על החוף שלוש שעות מהנות שעברו ביעף

''''''

מהים נסענו 20 דקות אל מבצר יחיעם, הנמצא בתוך קיבוץ יחיעם השלו, בינות חורש טבעי.

''''''''''

כניסה למבצר (אתר של רשות הטבע והגנים) עולה 14 ש"ח למבוגר ו-7 לילד מעל גיל 5. זהו מבצר צלבני מרשים, שנכבש ונהרס ע"י הממלוכים במאה ה-13. רק 500 שנה לאחר מכן שוקם המבצר ע"י השליט הבדואי דאהר אל עומר, שהפף אותו למבצרו הפרטי.

במלחמת העצמאת שימש המבצר את מתיישבי יחיעם שהתבצרו בו ונלחמו כנופיות הערביות.

טיפוס קצר ולא קשה הוביל אותנו אל ראש המגדל הצלבני, ממנו נשקף נוף פנורמי של האזור, מהים במערב ועד הרי הגליל בעליון במזרח.

אחרי הטיפוס למבצר, או לפניו, אל תוותרו על ביקור בפאב הקיבוצי של מבשלת בירה "מלכה" המצויינת, הנמצא גם הוא בתוך קיבוץ יחיעם, למרגלות המבצר, להשתלב באווירה ה"זרוקה" והשמחה במקום, ולהינות מבירה מעולה.  אנו ממליצים על הבירה האדמונית ועל הבירה הכהה.

בערב נסענו אל טיילת נהריה. בערבי הקיץ הרוח מהים מצננת את החום ומביאה מבקרים רבים אל בתי הקפה והמסעגות ממש על קו החוף.

אנחנו כבר היינו שבעים אז פשוט טיילנו להנאתנו.

בולט במיוחד פסל סביבתי בצורת מפרש

מסלולים ואטרקציות נוספות באזור:

עין חרדלית, שלוחה של נחל כזיב. בשמורה, שהכניסה אליה חופשית, חניון מסודר ומסלול הליכה קצר וקל מאד, המתאים לכל המשפחה, המוביל אל הנחל

''''

מומלץ לבקר בתצפית יפה על מבצר המונפורט. מקלידים בוייז "פארק גורן" וכשמגיעים לפארק נוסעים כמה דקות לכיוון המצפור. בפארק הכשירה קק''ל חניון ענק, שבו תמצאו שפע שבילים מסומנים וקלים להליכה, וגם שלל נקודות תצפית ייחודיות לעבר נחל כזיב ומצודת מונפורט.

מסלול טיול משפחתי קליל ונחמד נוסף באזור הוא מערת קשת בפארק אדמית- הליכה של 10 דקות מרחבת החניה המרכזית בשביל נוח ומונגש תביא אתכם עד לתצפית על המערה, שהיא בעצם קשת ענקית תלויה, ותחתה תהום. בעבר הייתה המערה סגורה כמעט מכל עבריה, עד שתהפוכות גיאולוגיות חשפו את פתחה הדרומי, התמוטטות פערה את תקרתה, וכל מה שנותר הוא קשת סלע הנישאת לעדות עד היום.

בדרך למערה נוף נפלא של הים ממערב והרי הגליל העליון ממזרח. לשמחתנו הגענו ביום בו הראות הייתה מצויינת וזכינו לתצפית מרשימה הנפרשת עד לים התיכון ורכס הכרמל.

''''''''''''

וכמובן לא לוותר באתר הידוע לכל המשפחה- אתר ראש הנקרה. את הביקור מומלץ להתחיל  בתצפית מרשימה מטיילת העץ החדשה אל הים התיכון ואל שלושת האיים הקטנטנים שחף, נחליאלי ותכלת. אחרי שהצטלמנו, נכנסנו פנימה ובאמצעות הרכבל, שמסתבר שהוא הקצר והתלול בעולם, ירדנו אל המפלס התחתון של האתר. הירידה ברכבל אמנם קצרה מאד, אך הספקנו להתרשמם מהנוף הבראשתי הנשקף מהקרונית.

גולת הכותרת היא הסיור בנקרות עצמן. גשרי עץ נוחים ובטוחים הובילו אותנו ממש אל תוך הנקרות המופלאות ולמרות שהים היה רגוע יחסית, ניתן היה להבחין בעוצמה בה גלי הים מתנפצים על הסלעים. דמיינו שאתם הולכים בתוך מערה הנמצאת ממש בתוך הים.

'' ''

רשת מלונות אוליב, בפריסה ארצית מפעילה 12 מתחמי לינה ומלונות, בתל אביב, סובב כנרת, בגליל העליון ובגליל המערבי ועוד...