כותרות TheMarker >
    ';

    הגירוש מגן-עדן

    ידוע שעיקר האמונה היהודית נעוץ בקיום עולם הבא על כל הנגזר ממנו: גן-עדן, גהינום... מי שעושה מצוות, קונה לו לאחר 120 מקום טוב בגן-עדן, ואבוי למי שעושה רע ומה שמצפה לו בעולם הבא... מאידך, רואה האמונה היהודית בעולם הזה כפרוזדור, היינו כמעבר זמני שמשמש את האדם לתקן בו את מידותיו ולקנות בהם את חייו האמיתיים והנצחיים בעולם הבא.

    אם כן, "עולם הזה" הוא מרחב "החיים הזמניים" של האדם, "עולם הבא" הוא מרחב "החיים הנצחיים", כאשר "המוות" (הסתלקות האדם מהעולם הזה) מפריד בין שני העולמות. זו כאמור עיקר האמונה של הדת היהודית ושל עוד דתות; ומי שכופר בעיקרים האלה - כופר בעיקר.

    נכנסנו כבר למאה ה-21, ימי הביניים מאחורינו. הדמוקרטיה היא בשורת העידן המודרני והביאה עימה את חופש הדעה והאמונה: כל אדם באמונתו יחיה... כלומר זה לא ביג דיל לכפור היום בקיום אלוהים או בקיום עולם הבא; אף אחד לא יעלה את הכופר על מוקד, ואפילו קיימת האפשרות להיות נאור וכופר וכשר ויהודי למהדרין; בחר באחת הקומבינציות, כולן תקניות.

    דווקא בגין הפתיחות הזאת, עלה קרנו של מוטיב ההגיון ומילא את מקומה של "האמונה העיוורת": אני מאמין כי אמונותי נגזרת מההגיון. גם הכופר לא נותר חייב והטעים את דבריו בהגיון ובשכל הישר.

    פירצה נפרצה בדת היהודית - קוננו חכמינו את העת החדשה והתקוממו על פיתחון הפה שניתן לכופרים בשם ההגיון וגרורותיו... אולם גם עליהם לא פסחה הפתיחות, ומוטיב ההגיון חדר גם לחדרי חדריהם. הם נזכרו לפתע שעיקרי הדת היהודית מבוססים גם הם על ההגיון ועל השכל הישר, ואם כן מדוע להשאירם חבויים בתוך ארבע אמות האמונה העיוורת! הבה נוציא את מוטיב ההגיון אל אוויר העולם ונראה אותו לכול! שכל העולם יידע על מה מבוססת האמונה היהודית, וכל יהודי יידע מהי דתו ועל איזה בסיס היא עומדת. מהפירצה המבורכת הזו יצאו ביאורים ודרשות עם ניחוח שונה המסבירים איך למה ועל מה... מהפירצה הזאת יצאו הרבה רבנים והצליחו בעזרת הקוד החדש של ההגיון לחדור אל מודעות האנשים ולדבר אליהם בגובה העיניים... זהו מקור המספר העצום של החוזרים בתשובה דווקא בעידן הפתיחות זה.

    מהפירצה הזאת יצא גדול המחזירים בתשובה הרב אמנון יצחק, נפתחו תחנות רדיו דתיות, ועידן האינטרנט נפל בזמן... ההגיון והשכל הישר יצאו לאוויר העולם לאחר שנים של מסתור. האור הצפון בדת היהודית יצא לדרך.

    מהפירצה הזאת ביקשתי גם אני להשקיף על דתי היהודית, על דת אימי ואבי ודת ילדי. פתחתי את תורתי, את תורת אימי ואבי ורבותי, ועמדתי על ההגיון והשכל הישר פנים אל פנים; שם ראיתי עד כמה מאסה התורה במושג האמונה העיוורת, ועד כמה ביקשה להרחיקנו מנגררותיו.

    אבל ראיתי שם דבר אחר הרחוק שנות אור מהאמונה היהודית המקובלת שגדלתי עליה אני ואבי ומורי ורבותי. ראיתי בפרוש שגן-העדן הוא היקום שאנו חיים בתוכו, ולא צריך למות בשביל להכנס אליו; נהפוך, מי שנשאר מחוץ לשערי הגן קורס ומת. כלומר, גם בתעודת הפטירה של משה רבינו נכתב- "הנ"ל נפטר כי יצא משערי גן-עדן בכוחות עצמו ולא הצליח להחזיק מעמד מעל ל-120 שנה בחוץ". גם אבותינו אברהם יצחק ויעקב נפטרו מהעולם מאותה הסיבה, ואת תעודת הפטירה הציגה התורה לעיני כל באופן המפורט והברור ביותר, למען נראה ונלמד ונפנים...

    פתחתי את התורה וראיתי עד כמה התרחקה היהדות מעיקרי הדת היהודית, דורות על דורות... כה התרחקנו מתורת משה בן עמרם. כה כפרנו בעיקרי הדת הזאת, לאורך דורות ודורות... במאמר להלן אני עתיד להביא את נוסח העיקרים כפי שהופיעו בתורת משה, שהוחלפו בטיפשות ובמצח נחושה על ידינו.

    תגובות (0)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    אין רשומות לתצוגה

    הנוגשים בעם

    0 תגובות   יום שישי , 15/2/19, 19:07

    זהו איבדנו את הבתולים והלכנו לעבוד בזנות זולה, לא מתוך אילוץ אלא מתוך תאווה למין חנטרישי מזדמן, ואם אפשר לעשות מזה גם כסף מה טוב

     

                                        Resultado de imagen para ‫ליצמן‬‎

                                                ליצמן. העיזה נופלת והסכינים נשלפות

                                                     -          -          -                                                                     

     

     

    יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות ויו"ר יהדות התורה, יהודי דתי בן 72 קיבל פנייה מאישה יהודיה שביקשה את עזרתו למנוע את הסגרתה לשלטונות אוסטרליה. אני לא מכיר את ליצמן לא את מפלגתו ולא את אורח חייו, אבל אפשר להניח כי משהו פעל בתוכו למשמע המונח 'להסגיר', 'למסור'. גם אני מתפלל וחוזר מידי יום על המשפט הזה בעמידת 18: "למינים ולמלשינים ולמוסרים אל תהי תקווה". אצלנו ביהדות, לא אצל החנטרישים רודפי המין המזדמן, קיימת רגישות יתר לערך 'ההסגרה' או 'מסירה' של יהודי לקבוצה אחרת למישהו אחר, לשלטון אחר, יהא היהודי אשר יהיה ויהיו מעשיו אשר יהיו, כך אנחנו יהודים משוגעים. זה טמוע בנו אולי בגלל אלפי שנות גלות בהן עברנו את מה שעברנו וביקשנו להתקבץ יחד, להיערם בקבוצה בשביל לשמור עד כמה שניתן אחד על השני. התכונה הזאת נצפית גם בחיות ובסך הכל אנחנו חיות קצת יותר מתורבתות.

     

    ואז קמה משום מקום מדינה לקבוצה המתקבצת הזו והתבקשה לנטוש אלפיים שנות אורח חיים קבוצתי לטובת חיי חברה סדירים ומעוגנים בחוקים ומשפטים. התבקשנו פתאום להיות משפטנים עילאיים בינלאומיים וצדיקים יותר מהאפיפיור: לסכן את בנינו לטובת טוהר הנשק. לאזרח מסתננים לטובת אמנה זו או אחרת, למסור אדמות שדמינו ודם אבותנו נשפך עליהן לטובת נייר טאבו שהשד יודע את מקורו. להחזיר חצי ארץ ששחררנו מאויב מר ואכזר בקרבות דם ובמלחמה אכזרית, לאותו אויב מר ואלים שביקש אז את נפשנו ועודנו מבקש אותה.

     

    לאט לאט עלינו חבר'ה. אתה לא יכול לאלף עם בן 3000 שנה בשניות, כן 70 שנה הן שניות ואפילו חלקיקי שניות. אתה לא יכול לבקש מילד בן יומו להימנע מסוכריות ולשמור על דיאטה רצחנית אפילו לטובתו. אבל חקירת ליצמן ביחידה הארצית לחקירות הונאה לא באה במסגרת האילוף כי אם במסגרת אחרת זרה לנו שמקורה בעם זר שהשתרבב על פני הזמן אל שורותנו והזיק לנו, הרעיל אותנו ברעליו, פעם קראו לו 'הנוגשים' והיום קוראים לו ערב רב. הנוגשים האלה תפסו את ליצמן על חם והפילו אותו לפניהם כעיזה שמפילים אותה לשחיטה, וכאשר העיזה נופלת הסכינים נשלפות ורבים עליה השוחטים. אין אלה מידותנו ולא מידות אבותינו, אנו לא עומדים על דם רעינו ואם חטא וצריך לייסרו- לא מייסרים אותו בשמחה ובששון – 'פן נקלה אחיך לעיניך'; הנוגשים שבקרבנו אינם מזדהים עם המצווה הזו.

    דרג את התוכן:

      ארכיון

      פרופיל