אוהבת לחיות

הבלוג עוסק בהמלצות בתחום הקולינריה, לייף סטייל ותיירות, המלצות אישיות, ביקורת מסעדות ועוד..

מלון Ibis Styles בירושלים

0 תגובות   יום ראשון, 9/6/19, 21:01

למרות שהיא נמצאת במרחק קצר מהבית, חופשה בירושלים תמיד מרגישה לנו כמו קפיצה קטנה לעולם אחר: האתרים ההיסטורים הקדושים והמרגשים בעיר העתיקה, הבניינים המיוחדים מהאבן הירושלמית, השווקים, המוזיאונים, הפסיפס המגוון של תושבי העיר, התיירים מכל העולם, הפסטיבלים ובעיקר האווירה הופכים את ירושלים לעיר מיוחדת במינה.

ניצלנו את הימים האחרונים לפני השגעון של החופש הגדול, ברחנו מהלחות המעיקה במישור החוף ויצאנו לחופשה זוגית אורבנית קלילה בת לילה אחת במלון  Ibis Styles  שבמרכז ירושלים.

מיקום, מיקום, מיקום - הכי קרוב למרכז העניינים:

מלון ibis ירושלים נמצא ברחוב בן יהודה 4, בלב ליבה של העיר, במיקום אטרקטיבי במיוחד: על המדרחוב שוקק החיים, המוקף בתי קפה וחנויות בסמוך לכיכר ציון, דקות הליכה בודדות משוק מחנה יהודה הססגוני, ומרחק הליכה קצר ממגוון אטרקציות תיירותיות כמו העיר העתיקה והכותל המערבי, מדרחוב ממילא, מגדל דוד, כיכר המוסיקה, מוזיאון יהדות איטליה, מעלית הזמן, מוזיאון ידידי ציון, בית הכנסת הגדול ושפע של גלריות, מוזיאונים, אטרקציות, בתי קפה, ברים, מסעדות ומרכזי קניות שונים.

''''''

חששנו שהמולת הרחוב תגיע אל תוך החדר, אך לשמחתנו החדר היה אטום לחלוטין לרעש, הודות לחלונות המיוחדים, על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים.

המלון החדש, שנפתח בתחילת 2019, שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות.

במלון עצמו אין חניה ולכן מומלץ להשאיר את הרכב באחד מהחניונים החינמיים מחוץ למרכז העיר ולהגיע למלון באמצעות הרכבת הקלה. חנינו בחניון גבעת התחמושת, עלינו על הרכבת הקלה בתחנה הצמודה ותוך מספר דקות הגענו למרכז העיר ולמלון. מכיוון שהמלון נמצא במרחק הליכה או נסיעה קצרה ברכבת הקלה מכל מוקדי העניין, ממש אין צורך ברכב בזמן החופשה.

בכלל, הרכבת הקלה שידרגה מאד את מרכז העיר. אני זוכרת את רחוב יפו שלפני עידן הרכבת, אז הוא היה רחוב סואן, מפויח ודי מוזנח ואילו היום הוא רחוב יפייפה, שוקק חיים, תיירים, חנויות ומסעדות שפשוט כיף לטייל בו.

אחרי צ'ק אין קצר והתרעננות בלובי, עלינו לחדרנו שבקומה ה-9,  חדר נעים עם מיטה זוגית נוחה, מסוג המיטות שהופכות שינה לחוויה, מאובזרת במזרון עבה ונוח, שפותח במיוחד עבור רשת Sweet BedTM by ibis (מסתבר שניתן לרכוש אותו באופן פרטי:).

החדר נוח ומאוד פונקציונלי, עם דאגה לפרטים הקטנים, כמו למשל קולבים לבגדים התלויים בצורה נוחה ליד המיטה, נישה לטלוויזיה , ארון קטן עם כספת, ושולחן קטן שמתאים לעבודה על מחשב נייח.

גם חדר האמבטיה מאוד פונקציונלי

התארחנו בחדר הפונה לנופה היפה של העיר

''''''

כראוי למלון שנפתח ממש לאחרונה, החדר מרגיש חדש לגמרי, נעים ומאד נקי (חיפשנו לכלוך מתחת למיטות ולא מצאנו...).

אהבנו את העיצוב המוקפד,העכשווי והפונקציונלי.

חדר האמבטיה והשירותים כולל מקלחון רחב ידיים ומייבש שיער

טלוויזיה עם מבחר ערוצי כבלים

חלונות החדר האטומים לרעש  מאפשרים שינה שקטה, ואכן ישנו כמו תינוקות.

שטחים ציבוריים:

קירות הלובי מעוטרים בתמונות וציורים צבעוניים.

בפינת הקפה בלובי ניתן להתרענן עם שתיה חמה וקרה

מדי ערב, בין השעות 18:30-19:30 , נערכת במסעדת המלון שבקומה ה-8, שעה שמחה (happy hour ) של משקה או מאכל משתנים על חשבון הבית. נהנינו מקוקטייל, משקה קל, אדממה ופיצוחים ובירה במבצע 1+1.

במרפסת המסעדה, שהיא גם פינת העישון, בריזה נעימה ונוף יפה

מכיוון שהמחיר ללילה נמוך יחסית, ציפינו שארוחת הבוקר תהיה פשוטה, בסגנון קונטיננטלי שפוגשים במלונות באירופה, אך הופתענו בגדול. הארוחה המושקעת מוגשת בין השעות 06:30-10:00 בחדר אוכל שבקומה 8, וכוללת מגוון מאפים, הנאפים מול מול עיני האורחים בתנור הלוהט, לצד לחמים טריים ומיוחדים

קפה מצויין ממכונת קפה מקצועית וחליטות תה עם מקלות קינמון ונענע

מגוון סלטים וירקות, ממרחים, גבינות, פירות, מיצים, עוגות ועוגיות, גרנולה ביתית, משקאות קרים ועוד.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

כל המנות היו נהדרות, בטוב טעם ובקלאסה וללא תורים לחביתה או לקפה... .

במלון WI-FI חופשי

לסיכום: בילינו חופשה קצרה ומרעננת במלון מצוין ולא יקר, בעיר מיוחדת ומרגשת

מה בסביבה:

המלון נמצא בלב העיר, קרוב אל שוק מחנה יהודה המפורסם, שם התחלנו את הבוקר. מדובר בשוק ססגוני ששינה את פניו בשנים האחרונות הפך למקום בילוי תוסס, צבעוני ומדליק, עם דוכנים מגניבים, מסעדות, ברים וכמובן פירות וירקות שיוצרים בליל של טעמים וריחות.

''''''''

הגענו לירושלים בתקופת חג הרמדאן, ובשעות הערב הןפך הרובע המוסלמי בעיר העתיקה לחגיגה צבעונית של אורות, ריחות וטעמים

''''''''''''''

שוטטנו בין סמטאות העיר העתיקה ונהנינו מהחוויה התרבותית המיוחדת

בדרך למלון עצרנו במסעדה האתיופית "ווליה אייבקס" ברח' יפו 28 . הזמנו אינג'ירה צמחונית (35 ש"ח) ובשרית (45 ש"ח). מדובר בפיתה אתיופית מקמח טף, עם סלטים פיקנטיים תוצרת בית- חוויה טעימה ומעניינת.