כותרות TheMarker >
    ';

    יהב הפקות וידאו

    ארכיון

    חשיבות הרגש בסרטי תדמית

    0 תגובות   יום ראשון, 16/6/19, 11:03

    תסתכלו על התמונה הזו:

     

     

    ''

     

    צילמתי אותה בתערוכה של ג'ף קונס ב 2014 בניו יורק. לאחרונה שמעתי שהכלבלב החמוד שבתמונה נמכר בכ- 100 מיליון דולר!. אין ספק- מחיר מטורף. אבל, יש הגיון שבשגעון. ג'ף קונס עבד שנים, ויצא עם הרבה מאוד עבודות, שלא זכו לחשיפה. עד שבשנות ה- 90 יצא עם סדרת היצירות ששיקפו את עול הילדות שלו, ובעצם של כולנו, עם צעצועי ילדות שהוגדלו לממדי ענק. כמו הכלבלב החמור, הבלון הענק, וערימת הפלסטלינה. למרות שמדובר על אמנות פוסט- מודרנית, שלכאורה מדברת לקהל מאוד מצומצם של 'משוגעים לעיניין' ומבקרי אמנות, דווקא הצעצועים האלה נחלו הצלחה מטורפת בקרב הקהל הרחב. מסתבר- שקהל עצום התחבר לשמחת הילדות שנשקפה אליו מכל אחד מהיצירות. כלומר, למרות שאמנות פוסט-מודרנית היא לכאורה נטולת רגש, בעבודות שלו ג'ף קונס הצליח להתחבר לקהל הרחב, ובעצם- לכל אחד שנחשף ליצירות שלו.

     

    אני, כמנהל חברת הפקת סרטי תדמית לעסקים, באופן קבוע 'שובר את הראש' איך נכון להתחבר לקהל הצופים בסרטי התדמית. למרות שאנחנו בעידן קר ומנוכר, בו התקשורת ברובה נעשית בווטסאפ ('בשביל מה לדבר, אם אפשר לכתוב'?!?!), גם אני מאמין גדול בחשיבות הרגש. אני מאמין שבן אדם שצופה בסרט תדמית, ומתחבר רגשית לעסק ולמוצריו- יש סיכוי גדול שהוא יהפוך ללקוח הבא של החברה. לכן גם סרטי התדמית שלנו ברובם מצולמים בוידאו, מה שמאפשר לצופים בסרטים לראות את החברות והמוצרים, ולהתחבר אליהם רגשית. 

     

    קראו כאן מאמר מעניין בנושא סוגי סרטי התדמית בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים:

     

    סרט תדמית בעולם דיגיטלי

     

     

     

     

    דרג את התוכן:

      תגובות (0)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      אין רשומות לתצוגה