כותרות TheMarker >
    ';
    0

    הומוסקסואליות בהלכה - יתכן שדתיים פשוט לא יודעים לקרוא?

    0 תגובות   יום חמישי, 18/7/19, 09:35

    Image result for ‫תנ''ך‬‎

     

     

    טיפולי הבהרה, ברשותכם.

    היום - שיעור תורה - פרשנות ידידכם ומוענכם היקר לגבי איסור על משכב זכר. האם יתכן שדתיים פשוט לא נחשפו לפרשנות שלי? בואו נגלה, קצת דברי תורה עוד לא הרגו אף אחד! קדימה! 

     

    "וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּם" (ויקרא, כ', י"ג)

     

     

    Related image

     

    ♦ א. סיבה ראשונה לאיסור: להיות גוי זה כזה גיי! 

     

    ---


    האיסור לראשונה מלווה עם הסבר מובהק למה אסור בכלל; מתוך הצורך לבדל את היהודי מן הגוי. באותה תקופה לא כל כנען הייתה מאוכלסת ע''י בני ישראל, והכנענים היו שוכרים בזנות גברית. כיוון שאין דרך יותר טובה לזהות אדם על פני לשאול אותו ''אחי לאיזה סוג זונה אתה הולך היוםם'' בימי המקרא, אדם שלא הלך לזונה ממן זכר יכל לבדל עצמו מהכנעני וכך יוכלו להבחין בניהם ולדעת למשל דברים שחשוב ליהודים לדעת - על מי לסמוך, למי מותר למכור מזון וכו'

     

    Image result for homosexual ANCIENT ART

     

    בכללי, בכל פעם בה מוזכר האיסור על יחסים הומוסקסואלים בתנ''ך, הוא מאוזכר בהקשר לארבעה מאורעות; 

    1. דור המבול
    2. . מצרים
    3. . סדום
    4.  עמי ישראל לפני כיבוש יהושוע

     

    כלומר, כל האיסורים מיוחסים לתקופות בהם היהודים היו מעורבבים, מעורפלים, מתהלכים כרוחות בין הגויים וזועקים לייחודיות. החרמנות שלהם הייתה כל כך פומבית (מסתבר) שהדרך היחידה להבדיל בינם לבין הגויים הייתה פשוט לא לשכב או להינשא עם גברים, אבל באותה מידה הם יכלו לעשות ברית מילה או לשים ציציות בימינו. זה פשוט לא היה קיים אז.

     

    Related image

     

    ♦ ב. ''מילא הומו, אבל לפחות אתה לא אישה''  

     

    ----

     

    לפני שניגש למקור השני והמפתיע ביותר (ספר דברים) תרשו לי להזכיר שני מקרים נוספים בתנ''ך בהם מופיע משכב זכר;

     

    שני המקרים הם אורחים שמגיעים, מבחוץ, אשר רוצים לקיים יחסי מין עם גברים (כנראה זה היה מקובל באותה תקופה).

     

    זו כמובן בעיה עבור היהודים, אשר סיפקו לאורחים רק את הנשים ולא את הבנים. הרי

     

    ברוח אותה תקופה מקובל שהמארח, מתוך כבוד ונימוס לאורח שלו, מעניק את נשותיו ובנותיו לאורחיו לבילוי לילי סוער מלא בחומר סיכה מפישתן וקונדומים מברונזה בכדי שיתענג בתנאים הטובים ביותר שניתן. כיבוד אורחים וזה.

     

    רגע! הלו! למה אישה מותר וגבר אסור? 🤨 האם זו סוג של הזנייה חברתית?

     

     ''משכבי אישה - מות יומת!" - גבר ששוכב כמו אישה, מות יומת!

     

    אל דאגה, יש איך ליישב את הסוגיה מבלי להיות הומופוב. 

     

    אני מניח שבתקופה שאישה היא דבר כזה שפל שניתן להעניק כצעצוע לאורחים, מן הסתם שאסור להזנות גבר באותה מידה. אבל לא כי המעשה עצמו הוא שפל, אלא כי להיות אישה זה שפל.

     

    ''אחי, נולדת גבר, עדיף שתמות מאשר תתנהג כמו אישה (טפו)''

     

    זה גם מה שמסביר למה אין שום דיבור במקרא על משכבי אישה; בנות, אתן כל כך גרועות שלתנ''ך אפילו לא איכפת מהחד מיניות שלכן. זה באמת לא מוזכר בשום מקום.

     

    Related image

     

    ג. אם כבר גייז - רק בבית המקדש בבקשה


    אז ספר דברים?

     

    בבית המקדש, ''בית יק'וק'', שם ישבו 'קדשות' - פירוש רש''י היו אלה זונות מתחום הפולחן. מה? זונות בפולחן? ישנה הרחבה, ברוך ה', בהמשך - ''קדשים ואשרים!" -

     

    מה זה קדשים, מה זה אשרים? אלו זונות שהכהנים היו מקיימים עמם יחסי מין ב*קודש הקודשים* באירועי חג ושמחה. (כן, בית המקדש היה בית זונות בגדול, אבל אל תגלו להם)

     

    "לֹא-תִהְיֶה קְדֵשָׁה , מִבְּנוֹת יִשְׂרָאֵל; וְלֹא-יִהְיֶה קָדֵשׁ , מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל. לא תביא אתנן זונה ומחיר כלב בית ה' אלהיך"

     

     

    אוי! בעצם אסור! ממ.. לא. האיסור הוא לא על זנות פולחנית, הכל טוב, תל ברוך זה הר הבית של פעם. אבל האיסור היה על בני ובנות ישראל, לא כי הם ''קדושים'' יותר, אלא עקב עליבותם. אתם יודעים, צריך איזה רמה של קדושה כדי להיות זונה בבית המקדש, לא כל בן ישראל זוטר מסוגל לכך.

     

    רגע. בן ישראל. בן? בני ישראל? אופסי, נראה לי שהתורה הרגע התוודתה על כך שהייתה זנות פולחנית ממין זכר בבית המקדש! תועבה!!! הומואים קיימו יחסי מין בקודש הקודשים! עם כהנים! 

     

    שהרי, כמו שידוע - אם התורה אוסרת משהו, כנראה שהיה קיים. ואם התורה אוסרת במגבלות מסויימות, כנראה שהאיסור הוא רק במסגרת המגבלות הקיימות. כלומר, לא רק שזנות גברית מקובלת ולגיטימית, היא אפילו לגיטימית בבית המקדש עם הזנאי שהוכשר לכך מבחינה דתית. 

     

    נו באמת, מה זה ''מחיר כלב''? מי משלם על כלב? אין לי מושג, אבל אני כן יודע שמשלמים לזונה. אני גם יודע שכלב הוא ביטוי עתיק בלי קשר לזונה ממן זכר,רמב''ם אמר זאת. 

     

    אפילו כתוב באופן מובהק שיש מחיר לזנות זכרית שאסור לדרוש אותו מבני ישראל פשוטי עם. שתבינו. יש סיכוי שהאיסור אפילו לא על זנות גברית אלא על הגביית תשלום כלפיה. 

     

    יש גם כהן כלב. מיהו זה? כהן שמקיים יחסי מין עם זונות ממין זכר בתוך ביהמ''ק - כפולחן. להשערתי כמובן.

     

    (או שהיה כהן מסוג כלב, הכל אפשרי שם)

     

     

    Related image

    ****

     

    במילים אחרות - ביום בו אדם יגיד לכם שהוא חושב שהומואים זה דבר רע כי זה אסור בתורה, אל תשכחו להזכיר לו לשמור את אמא שלו נקייה ומפתה לפעם הבאה שתתארחו אצלו. או שתמליצו להם קצת, ממש קצת, לפתוח את הראש ולהבין דברים לעומק. מה לעשות, התורה, מסתבר, היא דבר שנתון לפרשנות.

    לפי המילון הרמב''מי, יתכן שהומואים הורשו להזדיין בבית המקדש והטרוסקסואלים לא. נהנה בננה! 

    דרג את התוכן:

      תגובות (0)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      אין רשומות לתצוגה

      ארכיון