כותרות TheMarker >
    ';

    סדן הפקת אמנות

    מובילת הפקת תערוכות מקוריות ואירועי תרבות ייחודיים , גילוי אמנים, והתמחות באירועי אמנות פלאסטית.
    הפקת תערוכות ייחודיות על פי דרישה, עבודה מול עמותות למינוף ע"י תערוכות נושא, טיפול וייעוץ אישי קבוע ויום יומי במאגר של כ-1,000 אמנים בארץ ובחו"ל, התמחות באירועי אמנות גדולים ועבודה מול מוסדות תרבות נחשבים לשם קיום תערוכות במוקומותיהם.
    ניסיון בהפקת כ-170 תערוכות יחיד וקונספט לאורך השנים, ובחללים שונים בכל הארץ. התמקדות באמן עצמו, אישיותו , הביוגרפיה שלו וכיצד הוא יוצר. ליווי האמן/נית החל מבחירת חלל התצוגה, בחירת האוצרת, עיצוב ההזמנה, פירסום התערוכה ויחסי ציבור מאסיביים וממוקדים לקראת הפתיחה ,הנחיית אירועי האמנות ושיחי גלריה באופן קליל וקולח.

    תגובות (0)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    אין רשומות לתצוגה

    0

    "המדבר של הממשי"-תערוכה מרתקת לאמנים איציק למבז ורמי אטר בתל אביב

    0 תגובות   יום רביעי, 23/10/19, 20:33

    "המדבר של הממשי"

    רמי אטר ואיציק למבז

    אוצרת התערוכה : ג׳ניפר בלוך

    פתיחה חגיגית: יום חמישי, 24.10.2019 בשעה : 20:00

    בחלל לאמנות, מגדל פרישמן 46 פינת דיזינגוף 100,תל אביב

     

    ''
    ''

    בתערוכה ״המדבר של הממשי״ חלל התערוכה קבע באופן ברור את אופי התערוכה. במפגש שבין האמנים לחלל מודגשת משמעות חדשה בעבודותיהם המסיטה את האמירה שבעבודות לכיוון ממוקד: שני האמנים מציגים דמויות אדם הנותרות סכמטיות, ללא אפיונים אישיים וספציפים. הן מייצגות אדם כללי. אדם במסע רגשי, פנימי, חברתי, פיזי.

    יצירתו של אטר נעה מן הצורני המופשט אל הפשטת הדמות - הפסלים המופשטים גדולי המימדים מלאי תנועתיות המזמינה את הצופה להתקרב ולמלא את החלל בנוכחותו אנושית - נוכחות הצופה, נוכחות כמו אנושית של דמויות הברזל האבסטרקטיות. נוכחות זו טוענת במשמעות חדשה הן את הפסלים והן את דמויות הברזל האניגמטיות.

    איציק למבז מצייר על קנווסים דמויות אדם, בד״כ בקבוצות, על רקע מרחבים ימיים. בעבודות המוצגות בתערוכה הים מייצג באופן מקסימלי מרחב גדול, שבו האדם יכול ללכת לאיבוד. בהקשר האורבני של התערוכה מייצג הים פחות את המושג ״טבע״. מרחבי הים שלו לעומת הדמויות הקטנות, המצויירות ממרחק, מעבירים תחושה של האדם הקטן מול יקום ענק. מן העבודות עולה אסוציאציה ליצירות שונות, כגון ״הנזיר מול הים״, של פרידריך. יצירות אלו מעלות מיד מונחים כ״קטנות האדם״ ו״הנשגב״.

    עבודותיו של למבז הן אמנם ציורי חוף ים קייצי המבטאים לכאורה חופש ושמחה, אך הפרופורציות שנוצרת בין הים לדמויות הקטנות המצויירות באנונימיות - מתעקשות לרמוז על המונחים שהזכרתי קודם. הזיקה בין דמויות הברזל של אטר ואופן התייחסותן למרחב מעוררים אסוציאציה זהה.

    הקשר זה עולה מודגש בחיבור שבין העבודות לבין חלל התערוכה גדול המימדים. דומיננטיות החלל ומיקומו, מובילות לאוצרות site specific.

    ''

    העיר, החודרת לתוך החלל, דרך החלונות הגדולים של המקום, בולעת את האדם, הוא מגומד ביחס להמוניה, ביחס לרחובותיה, מחלפיה, התנועה הסואנת ובנייניה הגבוהים. בניגוד לנזיר מול הים של פרידריך, אין בתובנה זו שום דבר רומנטי, אולי ההיפך. אמנם מדובר באפסות האדם - אליו המונח "נשגב" מתקשר, אך לא מתוך תחושת התפעלות אל מול הטבע/האל, אלא מתוך מועקה אל מול המציאות, המומחשת ביתר שאת בעיר הגדולה. במרחב האדיר של העיר, האדם היחיד הולך לאיבוד. אכן, העיר מלאה באנשים, אך זו מלאות צפופה, מעיקה, לא נוצרת תחושה של "יחד" אלא של בדידות מודגשת, לעיתים אף ניכור. ציבור גדול או קהל רב מנטרל את האינטימיות והקירבה, ומעצים את הבדידות. דברים אלה הם פרפרזה לעבודות עצמן.

    ג׳ניפר בלוך אוקטובר 2019

     

    ''
    ''

    התערוכה המשותפת לרמי אטר ולאיציק למבז "המדבר של הממשי"

    מוצגת בחלל לאמנות, מגדל פרישמן 46 פינת דיזינגוף 100,תל אביב

    הכניסה חופשית

    שעות ביקור בתערוכה: ימים א'-ו' בין השעות :10:00-22:00

     

    אתר רמי אטר:

    https://www.ater-art.com

    אתר איציק למבז:

    https://iziklambez.com

     נעילת התערוכה :29.2.2020

    דרג את התוכן:

      ארכיון

      פרופיל

      ז'ן דארק
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין